Perllongament d'FGC a Terrassa
Tallat al trànsit el carrer de la Igualtat per les obres dels Ferrocarrils
Aquest dimecres al matí ha quedat tallat al trànsit el carrer Igualtat, davant l'escola de Multimèdia. Els operaris han començat a realitzar els primers treballs per fer el desviament de serveis en aquesta zona. Es tracta d'unes obres necessàries per a la continuació del perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat en aquest punt de la ciutat. Aquests treballs se sumen a la resta d'obres d'estiu que s'estan fent a la ciutat. Com a itinerari alternatiu, els vehicles poden accedir a la Plaça del Cementiri Vell pel carrer de Wagner. Les obres formen part de la construcció de l'estació de Vallparadís. La instal·lació acollirà un aparcament de 293 places que estava previst construir en un edifici annex. D'altra banda, a l'entorn immediat de l'estació, el Parc de Vallparadís, es construiran dos calaixos, un per cada sentit de la marxa, que permetran reurbanitzar el parc sense haver d'esperar que la tuneladora passi les dues vegades. En aquest sentit, es preveu restituir la part més gran possible dels calaixos i de la urbanització del parc de cara al primer semestre de 2007.
http://www.e-newsterrassa.com/Agost_200 ... 090806.asp
Aquest dimecres al matí ha quedat tallat al trànsit el carrer Igualtat, davant l'escola de Multimèdia. Els operaris han començat a realitzar els primers treballs per fer el desviament de serveis en aquesta zona. Es tracta d'unes obres necessàries per a la continuació del perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat en aquest punt de la ciutat. Aquests treballs se sumen a la resta d'obres d'estiu que s'estan fent a la ciutat. Com a itinerari alternatiu, els vehicles poden accedir a la Plaça del Cementiri Vell pel carrer de Wagner. Les obres formen part de la construcció de l'estació de Vallparadís. La instal·lació acollirà un aparcament de 293 places que estava previst construir en un edifici annex. D'altra banda, a l'entorn immediat de l'estació, el Parc de Vallparadís, es construiran dos calaixos, un per cada sentit de la marxa, que permetran reurbanitzar el parc sense haver d'esperar que la tuneladora passi les dues vegades. En aquest sentit, es preveu restituir la part més gran possible dels calaixos i de la urbanització del parc de cara al primer semestre de 2007.
http://www.e-newsterrassa.com/Agost_200 ... 090806.asp
Adjudiquen les obres dels túnels per allargar els FGC a Terrassa i de l'estació per fer la connexió amb Renfe
JORDI ALEMANY. Terrassa
+ Imatge d'arxiu de les obres d'una de les estacions. Foto: J.A.
El govern de la Generalitat, mitjançant l'empresa Gestió d'Infraestructures SA (GISA), va adjudicar ahir les obres per fer els dos túnels que han de permetre allargar la línia dels FGC al municipi i deixar-la preparada per a una futura possible ampliació fins a Matadepera. L'adjudicació per valor de 172,6 milions a la unió temporal d'empreses (UTE) formada per Copisa, FCC Construcción SA i Obrascón Huart Lain SA també preveu fer les obres de l'estació intercanviadora amb la línia de Renfe que s'ubicarà a sota de l'única estació que hi ha en funcionament d'aquesta companyia al municipi.
Els treballs començaran aquesta tardor i està previst que el doble túnel que es farà amb tuneladora i l'estació estiguin acabades a finals del 2009 amb l'objectiu que els trens hi comencin a circular l'any següent. Les dues adjudicacions s'acompanyen d'un pla d'auscultació perquè l'execució de les obres, amb les possibles vibracions o els moviments que es produeixin, s'ajustin als nivells màxims previstos en el projecte. El pla, en el qual s'inverteixen 6,2 milions, defineix els equips de mesura, l'evolució dels assentaments i la col·locació de sensors per controlar les convergències dels túnels que passen per sota del nucli antic de Terrassa.
A més, també es destinarà un milió d'euros per fer una campanya d'inspecció de les estructures d'un miler d'edificis per on passarà el traçat, que es va canviar en modificar-se el sistema constructiu –amb l'anterior govern estava previst fer servir el sistema en mina– i després que l'Ajuntament demanés que no passés per sota d'edificis històrics, com ara la catedral.
Amb les obres de perllongament de la línia del Metro del Vallès amb tres noves estacions a Terrassa es calcula doblar el nombre d'usuaris de la línia fins a arribar als 32.000 viatgers diaris.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2090437
JORDI ALEMANY. Terrassa
+ Imatge d'arxiu de les obres d'una de les estacions. Foto: J.A.
El govern de la Generalitat, mitjançant l'empresa Gestió d'Infraestructures SA (GISA), va adjudicar ahir les obres per fer els dos túnels que han de permetre allargar la línia dels FGC al municipi i deixar-la preparada per a una futura possible ampliació fins a Matadepera. L'adjudicació per valor de 172,6 milions a la unió temporal d'empreses (UTE) formada per Copisa, FCC Construcción SA i Obrascón Huart Lain SA també preveu fer les obres de l'estació intercanviadora amb la línia de Renfe que s'ubicarà a sota de l'única estació que hi ha en funcionament d'aquesta companyia al municipi.
Els treballs començaran aquesta tardor i està previst que el doble túnel que es farà amb tuneladora i l'estació estiguin acabades a finals del 2009 amb l'objectiu que els trens hi comencin a circular l'any següent. Les dues adjudicacions s'acompanyen d'un pla d'auscultació perquè l'execució de les obres, amb les possibles vibracions o els moviments que es produeixin, s'ajustin als nivells màxims previstos en el projecte. El pla, en el qual s'inverteixen 6,2 milions, defineix els equips de mesura, l'evolució dels assentaments i la col·locació de sensors per controlar les convergències dels túnels que passen per sota del nucli antic de Terrassa.
A més, també es destinarà un milió d'euros per fer una campanya d'inspecció de les estructures d'un miler d'edificis per on passarà el traçat, que es va canviar en modificar-se el sistema constructiu –amb l'anterior govern estava previst fer servir el sistema en mina– i després que l'Ajuntament demanés que no passés per sota d'edificis històrics, com ara la catedral.
Amb les obres de perllongament de la línia del Metro del Vallès amb tres noves estacions a Terrassa es calcula doblar el nombre d'usuaris de la línia fins a arribar als 32.000 viatgers diaris.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2090437
Tres noves estacions
Amb les adjudicacions aprovades ahir s'acaben els tràmits de les obres de perllongament dels FGC, uns treballs que ja fa un parell d'anys que estan en marxa, ja que mentre no es redactava el projecte del traçat es van començar a construir les estacions de Can Roca –al final del trajecte– i també s'han anat fent excavacions arqueològiques al parc de Vallparadís abans de començar a construir-hi una altra estació que tindrà un aparcament subterrani de 293 places. Amb l'intercanviador amb Renfe, Terrassa tindrà tres noves estacions que s'afegiran a la que ja funciona al parc dels Catalans. El projecte ha estat polèmic des que es va canviar el sistema constructiu, que va coincidir amb l'esfondrament del Carmel, ja que veïns i comerciants –sobretot del Centre– reclamaven un canvi de traçat –hi van presentar al·legacions–, més mesures de seguretat i es queixaven de falta d'informació.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2090439
Amb les adjudicacions aprovades ahir s'acaben els tràmits de les obres de perllongament dels FGC, uns treballs que ja fa un parell d'anys que estan en marxa, ja que mentre no es redactava el projecte del traçat es van començar a construir les estacions de Can Roca –al final del trajecte– i també s'han anat fent excavacions arqueològiques al parc de Vallparadís abans de començar a construir-hi una altra estació que tindrà un aparcament subterrani de 293 places. Amb l'intercanviador amb Renfe, Terrassa tindrà tres noves estacions que s'afegiran a la que ja funciona al parc dels Catalans. El projecte ha estat polèmic des que es va canviar el sistema constructiu, que va coincidir amb l'esfondrament del Carmel, ja que veïns i comerciants –sobretot del Centre– reclamaven un canvi de traçat –hi van presentar al·legacions–, més mesures de seguretat i es queixaven de falta d'informació.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2090439
Adjudicades les obres del túnels del perllongament de Ferrocarrils
Els treballs començaran aquesta tardor i finalitzaran a finals del 2009
GISA ha adjudicat aquest divendres les obres dels túnels i de l'intercanviador amb Renfe, corresponents al perllongament de la línia de Ferrocarrils a Terrassa. Les obres, adjudicades per 172,6 milions d'euros, començaran aquesta tardor i conclouran a finals de 2009. L'empresa adjudicatària és la UTE formada per Copisa, FCC Construcción, SA i Obrascón Huarte Lain, SA. El projecte comptarà, a més, amb un Pla d'auscultació i control d'obres, adjudicat per valor de 5,2 milions d'euros, i un altre d'inspeccions prèvies als edificis, que ho ha estat per valor d'1 milió d'euros.
En el Pla d'auscultació, es defineixen els equips de mesura, les pautes de lectura, l'evolució dels assentaments i els controls de convergència del túnel, per tal de controlar que l'execució de les obres s'ajusti al projecte pel que fa als moviments màxims previstos. Així, durant les obres de perllongament de la línia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya es controlaran els possibles assentaments dels edificis i del terreny, tant en superfície com en profunditat i les possibles oscil·lacions del nivell freàtic. En els trams de túnel s'instal·laran també els sensors necessaris per al control de les convergències, les pressions exercides pel terreny sobre el sosteniment i els esforços de treball del sosteniment.
Pel que fa a la campanya d'inspecció de les estructures dels edificis per on passarà el nou tram, que també s'ha adjudicat, consistirà en un seguit d'inspeccions prèvies als edificis, locals comercials i aparcaments dins de la zona d'estudi. L'objectiu de les inspeccions prèvies és documentar l'estat actual de conservació de les construccions per a utilitzar-la de referència abans, durant i després de les obres, i garantir als propietaris dels edificis un document fidel de l'estat de les construccions davant de qualsevol afecció durant la seva vida útil.
http://www.e-newsterrassa.com/Octubre_2 ... 131006.asp
Els treballs començaran aquesta tardor i finalitzaran a finals del 2009
GISA ha adjudicat aquest divendres les obres dels túnels i de l'intercanviador amb Renfe, corresponents al perllongament de la línia de Ferrocarrils a Terrassa. Les obres, adjudicades per 172,6 milions d'euros, començaran aquesta tardor i conclouran a finals de 2009. L'empresa adjudicatària és la UTE formada per Copisa, FCC Construcción, SA i Obrascón Huarte Lain, SA. El projecte comptarà, a més, amb un Pla d'auscultació i control d'obres, adjudicat per valor de 5,2 milions d'euros, i un altre d'inspeccions prèvies als edificis, que ho ha estat per valor d'1 milió d'euros.
En el Pla d'auscultació, es defineixen els equips de mesura, les pautes de lectura, l'evolució dels assentaments i els controls de convergència del túnel, per tal de controlar que l'execució de les obres s'ajusti al projecte pel que fa als moviments màxims previstos. Així, durant les obres de perllongament de la línia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya es controlaran els possibles assentaments dels edificis i del terreny, tant en superfície com en profunditat i les possibles oscil·lacions del nivell freàtic. En els trams de túnel s'instal·laran també els sensors necessaris per al control de les convergències, les pressions exercides pel terreny sobre el sosteniment i els esforços de treball del sosteniment.
Pel que fa a la campanya d'inspecció de les estructures dels edificis per on passarà el nou tram, que també s'ha adjudicat, consistirà en un seguit d'inspeccions prèvies als edificis, locals comercials i aparcaments dins de la zona d'estudi. L'objectiu de les inspeccions prèvies és documentar l'estat actual de conservació de les construccions per a utilitzar-la de referència abans, durant i després de les obres, i garantir als propietaris dels edificis un document fidel de l'estat de les construccions davant de qualsevol afecció durant la seva vida útil.
http://www.e-newsterrassa.com/Octubre_2 ... 131006.asp
De EPC:
Empiezan las obras para alargar la línea de los FGC en Terrassa
La apertura de 3 nuevas estaciones costará321millonesde euros y durará 3 años
La prolongación de los Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) en Terrassa recibe hoy un importante empujón con el inicio de las obras que permitirán construir 4,5 kilómetros de túneles mediante tuneladora. Los trabajos del que se conoce como metro del Vallès dotarán a la ciudad de tres nuevas estaciones, incluído un intercambiador con Renfe, y supondrán una inversión total de 321 millones de euros. Está previsto que las obras finalicen en el año 2010.
La noticia fue adelantada ayer en Terrassa por el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, tras la firma de un convenio para mejorar la fachada este del barrio de Ca n'Anglada. La prolongación de los FGC se iniciará en la zona sin viviendas de Can Roca, donde hoy empezarán los preparativos para excavar el pozo, de entre 32 y 39 de metros de profundidad, a partir del que se montará la tuneladora, que perforará en la primavera del 2008.
INSPECCIÓN
La planificación de las obras prevé excavar un primer túnel desde el pozo de Can Roca hasta la estación de la Rambla d'Ègara, en un recorrido que incluirá las nuevas estaciones de Can Roca, Estació del Nord y UPC-Vallparadís. Cuando la tuneladora llegue a Rambla d'Ègara, se desmontará la cabecera y se llevará de nuevo a Can Roca para iniciar el segundo pasadizo.
A finales de mayo se llevará cabo una campaña de inspección de las estructuras de los edificios de la zona de influencia del nuevo tramo del metro, un área que comprende unos 700 inmuebles. La iniciativa busca garantizar a los propietarios un documento fiel del estado de las construcciones. La conselleria, el ayuntamiento y asociaciones ciudadanas han formado una comisión para seguir y evaluar los trabajos.
Empiezan las obras para alargar la línea de los FGC en Terrassa
La apertura de 3 nuevas estaciones costará321millonesde euros y durará 3 años
La prolongación de los Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) en Terrassa recibe hoy un importante empujón con el inicio de las obras que permitirán construir 4,5 kilómetros de túneles mediante tuneladora. Los trabajos del que se conoce como metro del Vallès dotarán a la ciudad de tres nuevas estaciones, incluído un intercambiador con Renfe, y supondrán una inversión total de 321 millones de euros. Está previsto que las obras finalicen en el año 2010.
La noticia fue adelantada ayer en Terrassa por el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, tras la firma de un convenio para mejorar la fachada este del barrio de Ca n'Anglada. La prolongación de los FGC se iniciará en la zona sin viviendas de Can Roca, donde hoy empezarán los preparativos para excavar el pozo, de entre 32 y 39 de metros de profundidad, a partir del que se montará la tuneladora, que perforará en la primavera del 2008.
INSPECCIÓN
La planificación de las obras prevé excavar un primer túnel desde el pozo de Can Roca hasta la estación de la Rambla d'Ègara, en un recorrido que incluirá las nuevas estaciones de Can Roca, Estació del Nord y UPC-Vallparadís. Cuando la tuneladora llegue a Rambla d'Ègara, se desmontará la cabecera y se llevará de nuevo a Can Roca para iniciar el segundo pasadizo.
A finales de mayo se llevará cabo una campaña de inspección de las estructuras de los edificios de la zona de influencia del nuevo tramo del metro, un área que comprende unos 700 inmuebles. La iniciativa busca garantizar a los propietarios un documento fiel del estado de las construcciones. La conselleria, el ayuntamiento y asociaciones ciudadanas han formado una comisión para seguir y evaluar los trabajos.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Restriccions de trànsit a La Rambla d'Ègara de Terrassa
http://www.terrassa.cat/laciutat/transit/index.htm
Demà, dia 10 de juliol, es talla la Rambla d'Ègara per iniciar els treballs de desviament dels serveis urbanístics afectats per les obres de perllongament de FGC. Mentredurin les obres els cotxes particulars no podran circular entre les 7 del matí i les 10 de la nit per la Rambla en cap dels dos sentits (entre la Plaça del Doré i els carrers d’Arquímedes i Galileu). Durant el dia hi haurà un carril obert per a cada sentit, però amb trànsit restringit a autobusos, vehicles d’emergència, càrrega i descàrrega, bicicletes, i com a accés a aparcaments.
http://www.terrassa.cat/laciutat/transit/index.htm
Demà, dia 10 de juliol, es talla la Rambla d'Ègara per iniciar els treballs de desviament dels serveis urbanístics afectats per les obres de perllongament de FGC. Mentredurin les obres els cotxes particulars no podran circular entre les 7 del matí i les 10 de la nit per la Rambla en cap dels dos sentits (entre la Plaça del Doré i els carrers d’Arquímedes i Galileu). Durant el dia hi haurà un carril obert per a cada sentit, però amb trànsit restringit a autobusos, vehicles d’emergència, càrrega i descàrrega, bicicletes, i com a accés a aparcaments.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Ahir llegia al Diari de Terrassa que el grup municipal de Convergència i Unió, volia que la sortida de la tuneladora no es fes a la Rambla d'Ègara entre l'actual estació i el mercat sinó que volia que es fes a l'alçada de l'hotel Don Cándido, a l'entrada de Terrassa.
Després de llegir aquesta subnormalitat, em venen al cap un munt de coses que li diria a en Josep Rull, cap d'elles bonica.
Com volen treure la tuneladora? Passant-la per l'actual túnel? I serien capaços de deixar inútil l'estació actual? Ai me n'oblidava... és que aquests no agafen el tren...
Després de llegir aquesta subnormalitat, em venen al cap un munt de coses que li diria a en Josep Rull, cap d'elles bonica.
Com volen treure la tuneladora? Passant-la per l'actual túnel? I serien capaços de deixar inútil l'estació actual? Ai me n'oblidava... és que aquests no agafen el tren...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
La barra dels polítics
Quina colla de penques! Segueixen la tendència actual, molt de moda: qui més crida és qui menys idea té del tema. Això només té un nom, clarament definit al diccionari:victorcasta wrote:Ahir llegia al Diari de Terrassa que el grup municipal de Convergència i Unió, volia que la sortida de la tuneladora no es fes a la Rambla d'Ègara entre l'actual estació i el mercat sinó que volia que es fes a l'alçada de l'hotel Don Cándido, a l'entrada de Terrassa.
Després de llegir aquesta subnormalitat, em venen al cap un munt de coses que li diria a en Josep Rull, cap d'elles bonica.
Demagògia
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Convergència i Unió recorda que van presentar una alternativa per la connexió dels túnels dels FGC
RESPOSTA DELS NACIONALISTES A LA TROBADA NAVARRO-NADAL
El grup municipal de Convergència i unió ha volgut donar resposta a la informació apareguda a la premsa local sobre la reunió mantinguda entre l’alcalde Pere Navarro i el conseller de politica territorial i obres públiques Joaquim Nadal, en la que s’afirma que la connexio del túnels dels Ferrocarrils de la Generalitat es farà desde la Rambla amb un pou d’enllaç.
Convergència i Unió va presentar una alternativa a aquesta actuació on la solució passa per fer sortir el capçal de la tuneladora pel túnel de davant de l’hotel Don Càndido. Aquesta proposta, i segons el rotatiu, ha estat descartada pel Govern ja que és més complicada i menys segura que el mètode d’execució previst fins al moment.
El portaveu del grup municipal de CiU, Josep Rull, lamenta que no es tinguin en compte totes les opcions alternatives a l’actual projecte de pou de connexió i d’extracció del capçal de la tuneladora.
Rull afegeix, que obrir aquest forat d’uns 12 metres d’amplada per 40 de llargada i 10 de profunditat entre els carrers iscle soler i goleta, tindrà un impacte molt fort, sobretot pel que fa als comerciants i veïns de la Rambla. A més, Rull ha demanat a l’alcalde Pere Navarro que no faci de portaveu del govern i que defensi els interessos de la ciutat.
Rull ha afirmat que continuaran insistin per tal de trobar alternatives que minimitzin l’impacte en superficie de les obres del perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat i és per això que el grup parlamentari de CiU presentarà la proposta de resolució al ple de setembre que es farà al Parlament.
http://www.e-newsterrassa.com/arxiu/200 ... 10807.html
RESPOSTA DELS NACIONALISTES A LA TROBADA NAVARRO-NADAL
El grup municipal de Convergència i unió ha volgut donar resposta a la informació apareguda a la premsa local sobre la reunió mantinguda entre l’alcalde Pere Navarro i el conseller de politica territorial i obres públiques Joaquim Nadal, en la que s’afirma que la connexio del túnels dels Ferrocarrils de la Generalitat es farà desde la Rambla amb un pou d’enllaç.
Convergència i Unió va presentar una alternativa a aquesta actuació on la solució passa per fer sortir el capçal de la tuneladora pel túnel de davant de l’hotel Don Càndido. Aquesta proposta, i segons el rotatiu, ha estat descartada pel Govern ja que és més complicada i menys segura que el mètode d’execució previst fins al moment.
El portaveu del grup municipal de CiU, Josep Rull, lamenta que no es tinguin en compte totes les opcions alternatives a l’actual projecte de pou de connexió i d’extracció del capçal de la tuneladora.
Rull afegeix, que obrir aquest forat d’uns 12 metres d’amplada per 40 de llargada i 10 de profunditat entre els carrers iscle soler i goleta, tindrà un impacte molt fort, sobretot pel que fa als comerciants i veïns de la Rambla. A més, Rull ha demanat a l’alcalde Pere Navarro que no faci de portaveu del govern i que defensi els interessos de la ciutat.
Rull ha afirmat que continuaran insistin per tal de trobar alternatives que minimitzin l’impacte en superficie de les obres del perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat i és per això que el grup parlamentari de CiU presentarà la proposta de resolució al ple de setembre que es farà al Parlament.
http://www.e-newsterrassa.com/arxiu/200 ... 10807.html
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Per què coi els polítics no es dediquen a decidir sobre el que coneixen?
Que opinin de política i deixin les qüestions tècniques pels tècnics, que per això s'han currat uns estudis on els polítics no sabrien ni per on començar.
És que a mi (i crec que a qualsevol que tingui dos dits de front) no se m'acudiria en cap moment decidir qüestions sobre una operació de cor o sobre la construcció d'un gratacels o el disseny d'una nau especial... perquè no en tinc ni idea.
Però els polítics vinga a xerrar i a xerrar de coses que ni entenen... només falta que a més, els seus amics els periodistes, els donin ressò, per variar.
Patètic, tot plegat.
Que opinin de política i deixin les qüestions tècniques pels tècnics, que per això s'han currat uns estudis on els polítics no sabrien ni per on començar.
És que a mi (i crec que a qualsevol que tingui dos dits de front) no se m'acudiria en cap moment decidir qüestions sobre una operació de cor o sobre la construcció d'un gratacels o el disseny d'una nau especial... perquè no en tinc ni idea.
Però els polítics vinga a xerrar i a xerrar de coses que ni entenen... només falta que a més, els seus amics els periodistes, els donin ressò, per variar.
Patètic, tot plegat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Per aixòwefer wrote:Per què coi els polítics no es dediquen a decidir sobre el que coneixen?
http://www.gencat.net/governacio-ap/adm ... -carrr.htm
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Realment patètica CIU i el sr.Josep Rull. Ahir quan ho vaig sentir em vaig posar dels nervis. Sí clar, treiem la tuneladora pel túnel actual, deixem sense servei l'estació de Terrassa-Rambla vés a saber quant temps però això sí, no obrissim pas la Rambla que llavors no podrà passar el sr.Rull amb el seu cotxe per anar a l'ajuntament. Va home va, que no ens prenguin més el pèl!!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
-
- N3
- Posts: 38
- Joined: Thursday 17/11/2005 18:31
Transcric el que acabo de llegir a e-newsterrassa.com:
(TÍTOL/SUBTÍTOL) "La primera fase del perllongament (a Terrassa, s'entén) dels FGC estarà acabada al 2010 / Al gener es coneixerà el calendari de les obres".
"La primera fase del perllongament dels ferrocarrils estarà acabada al desembre de 2010. Això vol dir que l'estructura del túnel, la via i la catenària estaran fets d'aquí a poc més de dos anys. Ho ha afirmat Pere Navarro al programa "Parla amb l'Alcalde" de Canal Terrassa, després d'una reunió celebrada aquest dijous a la tarda amb Xavier Casas, president de Gisa.
Pere Navarro ha dit que "Hem estat estudiant el calendari i es confirmen les previsions. (...) Després vindran els serveis i les comunicacions, però l'estructura, podríem dir, estarà acabada el 2010."
Els tècnics també han afirmat que el pas de les tuneladores per la Rambla tindrà un impacte mínim en els habitatges afectats pel traçat. Abans del pas de les màquines s'avisa telefònicament a tots els veïns perquè estiguin tranquils si noten alguna molèstia. Els responsables afirmen que, en alguns casos, els afectats truquen a Gisa per preguntar si ha passat la tuneladora perquè no han notat absolutament res.
En referència a la campanya de comunicació sobre les obres, que té un cost de 50.000 euros, Navarro ha afirmat que l'Ajuntament contraposa la informació a la por.
Pere Navarro també ha anunciat el compromís del Conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, de venir a Terrassa el mes de gener amb tota la documentació i un calendari de les obres del perllongament." (e-newsterrassa.com, 21/12/07 13'10).
(TÍTOL/SUBTÍTOL) "La primera fase del perllongament (a Terrassa, s'entén) dels FGC estarà acabada al 2010 / Al gener es coneixerà el calendari de les obres".
"La primera fase del perllongament dels ferrocarrils estarà acabada al desembre de 2010. Això vol dir que l'estructura del túnel, la via i la catenària estaran fets d'aquí a poc més de dos anys. Ho ha afirmat Pere Navarro al programa "Parla amb l'Alcalde" de Canal Terrassa, després d'una reunió celebrada aquest dijous a la tarda amb Xavier Casas, president de Gisa.
Pere Navarro ha dit que "Hem estat estudiant el calendari i es confirmen les previsions. (...) Després vindran els serveis i les comunicacions, però l'estructura, podríem dir, estarà acabada el 2010."
Els tècnics també han afirmat que el pas de les tuneladores per la Rambla tindrà un impacte mínim en els habitatges afectats pel traçat. Abans del pas de les màquines s'avisa telefònicament a tots els veïns perquè estiguin tranquils si noten alguna molèstia. Els responsables afirmen que, en alguns casos, els afectats truquen a Gisa per preguntar si ha passat la tuneladora perquè no han notat absolutament res.
En referència a la campanya de comunicació sobre les obres, que té un cost de 50.000 euros, Navarro ha afirmat que l'Ajuntament contraposa la informació a la por.
Pere Navarro també ha anunciat el compromís del Conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, de venir a Terrassa el mes de gener amb tota la documentació i un calendari de les obres del perllongament." (e-newsterrassa.com, 21/12/07 13'10).
Pere V.
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
http://www.elperiodico.com
La ampliación de FGC en Terrassa, en el 2011
A.S.
TERRASSA
La prolongación de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), con tres nuevas estaciones, entrará en funcionamiento en el 2011, una vez finalicen las pruebas de circulación de trenes. La Generalitat prevé que las obras, con una inversión de 321 millones de euros, estén listas a finales de 2010, informó ayer el conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal.
La ampliación de FGC en Terrassa, en el 2011
A.S.
TERRASSA
La prolongación de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), con tres nuevas estaciones, entrará en funcionamiento en el 2011, una vez finalicen las pruebas de circulación de trenes. La Generalitat prevé que las obras, con una inversión de 321 millones de euros, estén listas a finales de 2010, informó ayer el conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal.