Los fantásticos 1000
Los 1000 también fueron nuevos
Mirando por ebay libros de las unidades pingüinos encontré esta foto de alguien que pujaba esta postal alcanzó más de 35€.
- Attachments
-
- Can bOixeras fa mes de 30 anys
- 7a_1_b.jpg (31.68 KiB) Viewed 16236 times
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
No val plorar!! weno...potser si fixeu-vos en els mils...recent arribats al FMB...convivint amb altres espècies de l'època...que s'ha fet d'aquell temps? D'aquells trens amb el primer esquema de color...amb els bancs liles...fixeu-vos al sostre...sense cacharros d'aire comprimit...nomes els pantògrafs i els ventiladors....Es trist que 30 anys despres...els mils tornin a conviure a boixeras...amb altre espècie...els 5000...i que al mateix lloc on es van rebre amb tanta ilusio...estiguin trinxant els 1000's...uns trens que formen part de la història de la ciutat.
Re: Los 1000 también fueron nuevos
Fixeu-vos en la composició de la dreta: un R300, un R330 i un 320!VladiGB wrote:Mirando por ebay libros de las unidades pingüinos encontré esta foto de alguien que pujaba esta postal alcanzó más de 35€.
I a més, trens de la sèrie 600!!!
On són ara???
POSTAL D `EUROFER
Hola!
Aquesta postal la tinc jo,es de la coleccio de EUROFER,y no val mes de 1 euro y 50 centims,no cal anar a la subasta y pagar uns 35 euros,je,je,je.Es la numero 4219 de la serie blanc y negre.La data de la fotografia es de 10-1-1982 y es foto original de Juan Antonio Solsona.
sALUTACIONS!
Aquesta postal la tinc jo,es de la coleccio de EUROFER,y no val mes de 1 euro y 50 centims,no cal anar a la subasta y pagar uns 35 euros,je,je,je.Es la numero 4219 de la serie blanc y negre.La data de la fotografia es de 10-1-1982 y es foto original de Juan Antonio Solsona.
sALUTACIONS!
Re: POSTAL D `EUROFER
jajajaja espero que quien la comprará no sepa el precio de verdadjuanka440 wrote:Hola!
Aquesta postal la tinc jo,es de la coleccio de EUROFER,y no val mes de 1 euro y 50 centims,no cal anar a la subasta y pagar uns 35 euros,je,je,je.Es la numero 4219 de la serie blanc y negre.La data de la fotografia es de 10-1-1982 y es foto original de Juan Antonio Solsona.
sALUTACIONS!
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Hola.
Despres de 33-36 anys d'intens servei ininterromput aquestes estimades maquines ja no son les que eren. Els motors estan petats y cada vegada frenan menys, els anys passen factura. Han demostrat ser bons trens i per aixo considero que algunes unitats podrien arribar a fer 4 decades de servei, pero la majoria están fetes pols. El diseny inigualable de la serie 1000 y 1100 els fan unics, son maquinas robustes que han cumplit molt be amb la seva feina i ara ploro per la seva retirada. Orgullosos segueixen recorrent el subsol de Barcelona, ja veterans. Can boixeres, el lloc que els va vure arribar ara es el mateix lloc on 36 anys despres desapareix part de nosaltres, part del metro y part de Barcelona. Com tantes series que han acabat els seus dies sen canibalitzades en aquest mateix lloc.
Pero aixó jo dic: 1000's mai us oblidare.
Despres de 33-36 anys d'intens servei ininterromput aquestes estimades maquines ja no son les que eren. Els motors estan petats y cada vegada frenan menys, els anys passen factura. Han demostrat ser bons trens i per aixo considero que algunes unitats podrien arribar a fer 4 decades de servei, pero la majoria están fetes pols. El diseny inigualable de la serie 1000 y 1100 els fan unics, son maquinas robustes que han cumplit molt be amb la seva feina i ara ploro per la seva retirada. Orgullosos segueixen recorrent el subsol de Barcelona, ja veterans. Can boixeres, el lloc que els va vure arribar ara es el mateix lloc on 36 anys despres desapareix part de nosaltres, part del metro y part de Barcelona. Com tantes series que han acabat els seus dies sen canibalitzades en aquest mateix lloc.
Pero aixó jo dic: 1000's mai us oblidare.
sigfrid440s wrote:Hola.
Despres de 33-36 anys d'intens servei ininterromput aquestes estimades maquines ja no son les que eren. Els motors estan petats y cada vegada frenan menys, els anys passen factura. Han demostrat ser bons trens i per aixo considero que algunes unitats podrien arribar a fer 4 decades de servei, pero la majoria están fetes pols. El diseny inigualable de la serie 1000 y 1100 els fan unics, son maquinas robustes que han cumplit molt be amb la seva feina i ara ploro per la seva retirada. Orgullosos segueixen recorrent el subsol de Barcelona, ja veterans. Can boixeres, el lloc que els va vure arribar ara es el mateix lloc on 36 anys despres desapareix part de nosaltres, part del metro y part de Barcelona. Com tantes series que han acabat els seus dies sen canibalitzades en aquest mateix lloc.
Pero aixó jo dic: 1000's mai us oblidare.
Vaig fer fa dos anys part del metro de Núremberg i en cap moment em van recordar a les unitats 1000, de fet, no em va recordar pràcticament res al metro de Barcelona... suposo que em despistarien coses com el fet de que la majoria dels interiors dels trens fos de fusta (bancs inclosos) o que el conductor o conductora baixès a l'andana de cada parada, micròfon a la mà, per anunciar el tancament de portes a peu desde l'andana o que la megafona no estigués gravada i sempre fos en viu i en directe pel conductor... qualsevol semblança amb TMB... pura coincidència Bé, i aixó que no he comentat que, com a Munic, no hi ha cap barrera d'entrada a les estacions!
Per aquella època no fotejava pràcticament trens i estacions peró alguna cosa vaig fer...
Indicador a l'interior dels trens que indica la línia que està realitzant: hi han dues linies principals U1, U2 amb els seus respectives variants U11 i U21. Es pot observar l'interior de fusta de les unitats...
I una horrorosa vista de l'estació Flughafen (Aeroport), més que una foto de l'estació sembla una foto a l'ascensor encara no sé com vaig ser-ne capaç... La vaig fer abans de tornar cap a casa i vaig arribar a l'aeroport no en metro sino en bus, però com no hi havien barreres vaig poder baixar a l'estació i fer la foto .
Per aquella època no fotejava pràcticament trens i estacions peró alguna cosa vaig fer...
Indicador a l'interior dels trens que indica la línia que està realitzant: hi han dues linies principals U1, U2 amb els seus respectives variants U11 i U21. Es pot observar l'interior de fusta de les unitats...
I una horrorosa vista de l'estació Flughafen (Aeroport), més que una foto de l'estació sembla una foto a l'ascensor encara no sé com vaig ser-ne capaç... La vaig fer abans de tornar cap a casa i vaig arribar a l'aeroport no en metro sino en bus, però com no hi havien barreres vaig poder baixar a l'estació i fer la foto .
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
La serie 1000 y 1100, su diseño de chasis fue basado en trenes creados por MAN (o incluso diria que compraron el diseño), la maquinista y macosa copiaron en ocasiones modelos extranjeros para después fabricarlos ellos como las 333 de renfe que son réplica de locomotoras Danesas, pues la series 1000 y 1100, además es gracioso lo del 1100 de Nuremberg, ya que MAN es una compañía de Nuremberg.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
No se del cert en quin model es van inspirar per crear la serie 1000 per el que si es cert es que les 10 primeres unitats varen ser construidas a Alemanya per MAN, la resta per MACOSA i LA MAQUINISTA, amb licencia alemanya
De fet cuan varen arrivar a Barcelona cap als amys 70, a casa meva, els coneixiem com els "Alemans"
De fet cuan varen arrivar a Barcelona cap als amys 70, a casa meva, els coneixiem com els "Alemans"
Doncs a mi no em sembla tan horrorosa la foto... potser l'únic que seria criticable és que li falta una mica d'amplitud d'angle per poder apreciar tant el terra de l'andana trobar-se amb les portes de l'ascensor com el frontal sencer del tren estacionat a la via. Això en mode perapunyetesWatermark wrote:I una horrorosa vista de l'estació Flughafen (Aeroport), més que una foto de l'estació sembla una foto a l'ascensor encara no sé com vaig ser-ne capaç... La vaig fer abans de tornar cap a casa i vaig arribar a l'aeroport no en metro sino en bus, però com no hi havien barreres vaig poder baixar a l'estació i fer la foto .
Re: Los 1000 también fueron nuevos
El que vaig a dir em portarà molts enemics...VladiGB wrote:Mirando por ebay libros de las unidades pingüinos encontré esta foto de alguien que pujaba esta postal alcanzó más de 35€.
A mi d'aquesta foto el que m'interessa són els trens de la dreta (300?), no pas els mils. Mai m'han agradat els 1000/1100 i quan compartien la L3 amb les venerables andròmines que també podem veure a la foto sempre els evitaba. Quan els 3000 van arribar i vaig perdre de vista els 1000s va ser una gran alegria per mi.