Serà capaç l'ATM?
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Serà capaç l'ATM?
de canviar el color i disseny de les targetes de cara al 2007?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Acudit fàcil...
Si el president es diguès Edmonson de cognom, potser sí..
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
Re: Serà capaç l'ATM?
Hi ha algun motiu en especial pel que ho haurien de fer?liniadelRipollés wrote:de canviar el color i disseny de les targetes de cara al 2007?
La veritat és que dubto que canviin res i que seguirem amb les targetes del mateix model per força temps, mal que em pesi.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
Re: Serà capaç l'ATM?
Aviat em respondran a això:
"Senyor,
desitjaria saber si l'ATM té previst modificar l'actual disseny de les targetes de transport de cara al nou tarifari del 2007.
Podria ser interessant aprofitar els suports per fer sèries de col.leccionista, insertar-hi publicitat, presumir de disseny...
Sincerament, el disseny de les actuals targetes el trobo ja superat i ensopit.
Rebeu una cordial salutació."
"Senyor,
desitjaria saber si l'ATM té previst modificar l'actual disseny de les targetes de transport de cara al nou tarifari del 2007.
Podria ser interessant aprofitar els suports per fer sèries de col.leccionista, insertar-hi publicitat, presumir de disseny...
Sincerament, el disseny de les actuals targetes el trobo ja superat i ensopit.
Rebeu una cordial salutació."
Trenscat wrote:Hi ha algun motiu en especial pel que ho haurien de fer?liniadelRipollés wrote:de canviar el color i disseny de les targetes de cara al 2007?
La veritat és que dubto que canviin res i que seguirem amb les targetes del mateix model per força temps, mal que em pesi.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Doncs això mateix.metring wrote:A mi m'agradava més quan feien les T-1, T-2, etc., d'un color diferent cada any, era més divertit, jo en tinc unes quantes, que anava guardant any rera any. I també, quan les van fer magnètiques, amb dibuixos variats. No crec que sigui difícil compatibilitzar creativitat amb pressupost.
Hola:
No hi ha pressupost..... per aquestas cosas, es clar.
Pero per collonades panfletaires, deu n'hi do que hi ha caler llarg.
Com diu en Trenscat: "Quina rao hi ha per que ho facin?". Ja els hi va be.
Aixo si, pujaran les tarifes.... I l'usuari a baixar el cap i dir "Si Bwana", per un servei fastigos.
Sal.lutacions:
Serie600
No hi ha pressupost..... per aquestas cosas, es clar.
Pero per collonades panfletaires, deu n'hi do que hi ha caler llarg.
Com diu en Trenscat: "Quina rao hi ha per que ho facin?". Ja els hi va be.
Aixo si, pujaran les tarifes.... I l'usuari a baixar el cap i dir "Si Bwana", per un servei fastigos.
Sal.lutacions:
Serie600
Hola:
No, tranquil. No hi haura un moviment social per protestar per aquestas pujadas bestials. Pero per collonades "anti-el-que-sigiui" (tranvia, soterrament de tal o cual cosa, treure un pas a nivell, etc.) anem depressa a montar una manifestacio, tallada de carrers cada dia (o un cop per semana en hora punta), etc.
Sal.lutacions:
Serie600
No, tranquil. No hi haura un moviment social per protestar per aquestas pujadas bestials. Pero per collonades "anti-el-que-sigiui" (tranvia, soterrament de tal o cual cosa, treure un pas a nivell, etc.) anem depressa a montar una manifestacio, tallada de carrers cada dia (o un cop per semana en hora punta), etc.
Sal.lutacions:
Serie600
-
- N1
A quin any estem?
Seria possible tecnicament que a cada una de les diferents targes li possessin de quin any són? Jo faig servir el transport public de manera esporadica, com els bolets. Soc de Terrassa, ciutat on per baixar al centre des d'on visc en autobus es cosa de mitja hora.
Em faig sempre un gran lio intentant saber si la tarja que porto es de l'any actual o de l'anterior. Oi que sembla una tonteria? Doncs no ho es, perque se'm caduquen de no fer-les servir.
Una questio tecnica, si tinc una tarja de tres zones i baixo en una estacio despres de nomes dues zones. et deixa sortir la tarja?
Au gracies per llegir i fins una altra.
Em faig sempre un gran lio intentant saber si la tarja que porto es de l'any actual o de l'anterior. Oi que sembla una tonteria? Doncs no ho es, perque se'm caduquen de no fer-les servir.
Una questio tecnica, si tinc una tarja de tres zones i baixo en una estacio despres de nomes dues zones. et deixa sortir la tarja?
Re: A quin any estem?
Les targes d'estanc s'indica de l'any al qual pertanyen.carlesdesabadell wrote:Seria possible tecnicament que a cada una de les diferents targes li possessin de quin any són? Jo faig servir el transport public de manera esporadica, com els bolets. Soc de Terrassa, ciutat on per baixar al centre des d'on visc en autobus es cosa de mitja hora.
Re: A quin any estem?
En un principi sí, t'ha de deixar sortir.carlesdesabadell wrote:Una questio tecnica, si tinc una tarja de tres zones i baixo en una estacio despres de nomes dues zones. et deixa sortir la tarja?
Per cert, si vius a Terrassa, perquè "deSabadell"? Curiositat només
-
- N7
Doncs jo una vegada vaig comprar un billet Sitges - Port Aventura d'anar i tornar. A l'anada vaig fer l'enllaç a St. Vicenç de Calders, però a la tornada vaig baixar a Vilanova per quedar-me allà, no per fer l'enllaç cap a Sitges, i les validadores de sortida no em van acceptar el billet. Sort de un de la RENFE que em va obrir una validadora, però si no hi hagués hagut ningú, no sé que hauria fet.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
A mi em va passar quelcom semblant a Plaça Catalunya RENFE però per sortir massa depressa. Vaig entrar i validar la T-50-30, però com sempre corrent. Arribo a les andanes i degut a una incidencia els trens funcionen anormalment i les andanes de bot en bot al límit del col.lapse. Me'n torno cap a amunt i decideixo agafar el metro, pero la validadora de RENFE no em deixa sortir. Vaig cap al punt de Control i l'interventor em deixa sortir però em diu que la màquina ha interpretat que sortia per després tornar a entrar amb la mateixa T-50-30
- Santfeliuenc
- N10
ATM
Hola,
Más le valdría a la ATM el preocuparse de otras cosas como realizar un mapa o distribución zonal como Dios manda, como también ocuparse de que ciertos trayectos no sean abusivos, de que las empresas no se pasen de la ralla, de hacer que cada operador cumpla unos mínimos establecidos, unos preceptos básicos, etc.
Fijáos si hay trabajo antes de cambiar los modelos y colores de las pegatinas, tarjetas, etc.
Saludos,
Sergio
Más le valdría a la ATM el preocuparse de otras cosas como realizar un mapa o distribución zonal como Dios manda, como también ocuparse de que ciertos trayectos no sean abusivos, de que las empresas no se pasen de la ralla, de hacer que cada operador cumpla unos mínimos establecidos, unos preceptos básicos, etc.
Fijáos si hay trabajo antes de cambiar los modelos y colores de las pegatinas, tarjetas, etc.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Trabajo...
O ir detrás de Cercanías Renfe para que realice un servicio digno...Ahí si que hay trabajo, macho...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Santfeliuenc
- N10
Pues eso digo
Hola,
Pues eso estoy diciendo en ese mensaje. Lo que pasa es que para hacer eso, primero tendremos que hacer entrar a RENFE por el rasero que pasa todo el mundo y que se adhiera y se haga miembro de la ATM, donde aún no está, con lo cual la tarifa integrada la aplica porque quiere, pero el resto de normativas que puedieran darse (y que no se dan) no tendría por qué aplicarlas, ya que no es miembro ni ha querido nunca serlo.
Ejemplo de actuación en este sentido: crear una regla que diga "cualquier operador que desee ofrecer servicios en el área metropolitana de BCN o que los ofrezca ya, ha de ser miembro de la ATM y cumplir sus reglamentaciones de transporte, calidad, etc. en cuanto a los transportes se refiere". Y una vez dicho esto, el que no se haga miembro, no puede ofrecer servicio. Tras esto, a obligar a RENFE y al resto a cumplir las normativas, que de las paradas y carencias del resto de empresas, que las hay, parece que no oimos nunca nada.
¿Qué haremos el día que ya no exista RENFE? ¿diremos entonces que las cosas buenas es porque somos los mejores y que las malas que haya en la empresa resultante son causa de la gestión anterior? porque eso ya sería para reirse a carcajadas.
Saludos,
Sergio
Pues eso estoy diciendo en ese mensaje. Lo que pasa es que para hacer eso, primero tendremos que hacer entrar a RENFE por el rasero que pasa todo el mundo y que se adhiera y se haga miembro de la ATM, donde aún no está, con lo cual la tarifa integrada la aplica porque quiere, pero el resto de normativas que puedieran darse (y que no se dan) no tendría por qué aplicarlas, ya que no es miembro ni ha querido nunca serlo.
Ejemplo de actuación en este sentido: crear una regla que diga "cualquier operador que desee ofrecer servicios en el área metropolitana de BCN o que los ofrezca ya, ha de ser miembro de la ATM y cumplir sus reglamentaciones de transporte, calidad, etc. en cuanto a los transportes se refiere". Y una vez dicho esto, el que no se haga miembro, no puede ofrecer servicio. Tras esto, a obligar a RENFE y al resto a cumplir las normativas, que de las paradas y carencias del resto de empresas, que las hay, parece que no oimos nunca nada.
¿Qué haremos el día que ya no exista RENFE? ¿diremos entonces que las cosas buenas es porque somos los mejores y que las malas que haya en la empresa resultante son causa de la gestión anterior? porque eso ya sería para reirse a carcajadas.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Trabajo...
Trabajo? o milagro?JaMiRo! wrote:O ir detrás de Cercanías Renfe para que realice un servicio digno...Ahí si que hay trabajo, macho...
De todos modos las tarjetas blancas de color verde ya aburren un poquito, no son diferentes las tarjetas de un día
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero