Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M
Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M
Un amic meu m'ha dit que desguaçarán la 440-130M per el mal estat que té.
Aquesta 440 va circular a la C3.
La renfe no respecta el material históric
Aquesta 440 va circular a la C3.
La renfe no respecta el material históric
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Voleu dir que només hi han 3?
jo diria que a la línia de Puigcerdà en corren més sense reformar... No se, potser m'equivoco... però és que fent el trajecte Puigcerdà-BCN, tens la sensació de creuar-te'n amb unes quantes.
Aquestes tres que citeu són les de dos cotxes oi? Sabeu si queda alguna de tres cotxes sense reformar i que circuli per Catalunya? ( fora de la línia de Puigcerdà on no és possible )
jo diria que a la línia de Puigcerdà en corren més sense reformar... No se, potser m'equivoco... però és que fent el trajecte Puigcerdà-BCN, tens la sensació de creuar-te'n amb unes quantes.
Aquestes tres que citeu són les de dos cotxes oi? Sabeu si queda alguna de tres cotxes sense reformar i que circuli per Catalunya? ( fora de la línia de Puigcerdà on no és possible )
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Confirmat. Les últimes en tenir 3 cotxes sense reformar van ésser la 440.048 i la 440.108. Els seus dos cotxes intermitjos es van posar a les 440.133 i 440.134 (tot i que me'n sobra un, de cotxe intermig, perquè també es va treure el de la 440.001 que està al TCR de Valladolid).victorcasta wrote:Crec que ja no en queda cap de tres cotxes en circulació a tot Espanya. Si algú ho pot confirmar, li agraïria.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No. Els Civia Alpino tardaran força encara en arribar. Què es farà? Molt fàcil...augmentar la presència de 447 i 440R de 3 cotxes fins a Ribes de Freser, transbordant allí als pollitos...Mako448 wrote:per cert,si és desguaça aquest 440 sense reformar per desgràcia,en teoria és tendria que substituir per algún tren,arribada dels civies alpinos?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Confirmar que l'esmentaada unitat 440-130M restava anit a la via 14 de L'Hospitalet fent nit. Per fora malgrat dur l'antic esquema de pintura de Rodalies no semblava molt atrotinada, però com que tenia les portes obertes hi vaig pujat i l'estat interior almenys neteja, cortines i neteja deixava molt a dessitjar
Dimecres passat i ahir vem viatjar amb ella. A partir de certa velocitat les cortines es comencen a desmontar. Les cortines son originals. A la sala de portes, els transportins encara son skay. El terra, tant de la sala de viatjers, com de portes, és original. A les branes i els cantons de les portes la pintura cau i es pot veure el color blau original .
L'únic que no té original és el Furgó, transformat en sala de viatjers i els seients orginals.
Això si, mecànicament els mecanismes de tracció del tren estàn força bé. Es possible que pel desgúas s'aprofitin algunes peces.
Salut,
L'únic que no té original és el Furgó, transformat en sala de viatjers i els seients orginals.
Això si, mecànicament els mecanismes de tracció del tren estàn força bé. Es possible que pel desgúas s'aprofitin algunes peces.
Salut,
Siusplau, em podeu dir quan la puc trovar, en quina línea i horaris? es pot saber això?
Les 440 son, juntament amb les 438, les meves preferides i no en sabia res d'una 440 sense reformar!!!!
Aprofito per dir que les 440R estan prou bé, i segons com no semblen tan velles, potsee només els frikis sabem que tenen +30 anys. Ho dic perque sóc usuari només de la R1 i ara amb la R10 he re-descobert aquests bitxos i que coi, m'encanten
Vox
Les 440 son, juntament amb les 438, les meves preferides i no en sabia res d'una 440 sense reformar!!!!
Aprofito per dir que les 440R estan prou bé, i segons com no semblen tan velles, potsee només els frikis sabem que tenen +30 anys. Ho dic perque sóc usuari només de la R1 i ara amb la R10 he re-descobert aquests bitxos i que coi, m'encanten
Vox
Només queden 3 440 sense reformar a Barcelona, i aviat només 2. Totes tres son de dos cotxes (M-M). Els serveis que fan son majoritàriament "Rodalies" cap a La Tor o Puigcerdà ja que aquests serveis s'han de fer amb 440 o 440Rs de dos cotxes per nassos. Els horaris que fan son bastant aleatoris, si vols un consell, ves a L'Hospitalet i busca-les per les andanes de l'estació, si les trobes sense cap altre tren davant que els impedeixi la sortida és molt possible que realitzin un servei aviat i simplement és questió d'estar al tanto de les sortides i esperar per fer un recorregut amb elles. Si no les trobes doncs quasi millor tornar un altre dia...Vox wrote:Siusplau, em podeu dir quan la puc trovar, en quina línea i horaris? es pot saber això?
Les 440 son, juntament amb les 438, les meves preferides i no en sabia res d'una 440 sense reformar!!!!
Aprofito per dir que les 440R estan prou bé, i segons com no semblen tan velles, potsee només els frikis sabem que tenen +30 anys. Ho dic perque sóc usuari només de la R1 i ara amb la R10 he re-descobert aquests bitxos i que coi, m'encanten
Vox