Renfe vol reduir la venda en taquilla a 27 estacions
Els últimes mesos a Santa Perpetua hi ha hagut una gran millora.
Fins juliol 2006:
- Taquila oberta el laborables de 7h a 15h i sempre era la mateixa persona. Quan hi havia algú malalt en una altres estació, la persona estava de vacances o malalta, la estación tancada. Explotada per Renfe
- Totes les tardes, caps de setmana i festius la estació tancada. Amb la validadora de bitllet a dintre amb el que encara que volguesis no podies validar el bitllet.
- Maquina d'autovenda antiga que no aceptada bitllets, ni targetes. Quasi mai estava engegada.
Desde Juliol 2006:
- 2 noves maquines d'autovenda que acepten targetes i bitllets
- Taquilla oberta perl matins amb personal extern.
- La estació sempre esta oberta, almenys entre les 7h-23h que es quan hi he passat. Sempre es possible comprar el bitllet a la máquina. Encara m'hai m'he trobat la maquina fora de servei. Sempre pots validar el bitllet
- Alguns caps de setmana fins hi tot he vist personal extern per ajudar a comprar el bitllet a les maquines.
Anteriorment m'havia passat diversos dies sense pagar per que l'empresa no posava els mitjans (estació tancada, sortida al Arc de Triom on treballava sense control)
Ara almenys els passatger podem comprar el bitllet i validar-lo, exceptuan si es bitllet per mes amunt de Vic, la máquina nomes ven bitllets de rodalies fins zona 6.
El problema es que el personal extern es que ha vegades no coneix el servei. Un dia vaig sentir com li preguntaven si a la maquina venien bitllet a Ribes (un 15 minuts abans de l'arribada del tren a Ribes), ella va dir que on era Ribes, i al dirli que era un bitllet de regional va dir que agafes un bitllet a Sants i allà compres el bitllet regional
Fins juliol 2006:
- Taquila oberta el laborables de 7h a 15h i sempre era la mateixa persona. Quan hi havia algú malalt en una altres estació, la persona estava de vacances o malalta, la estación tancada. Explotada per Renfe
- Totes les tardes, caps de setmana i festius la estació tancada. Amb la validadora de bitllet a dintre amb el que encara que volguesis no podies validar el bitllet.
- Maquina d'autovenda antiga que no aceptada bitllets, ni targetes. Quasi mai estava engegada.
Desde Juliol 2006:
- 2 noves maquines d'autovenda que acepten targetes i bitllets
- Taquilla oberta perl matins amb personal extern.
- La estació sempre esta oberta, almenys entre les 7h-23h que es quan hi he passat. Sempre es possible comprar el bitllet a la máquina. Encara m'hai m'he trobat la maquina fora de servei. Sempre pots validar el bitllet
- Alguns caps de setmana fins hi tot he vist personal extern per ajudar a comprar el bitllet a les maquines.
Anteriorment m'havia passat diversos dies sense pagar per que l'empresa no posava els mitjans (estació tancada, sortida al Arc de Triom on treballava sense control)
Ara almenys els passatger podem comprar el bitllet i validar-lo, exceptuan si es bitllet per mes amunt de Vic, la máquina nomes ven bitllets de rodalies fins zona 6.
El problema es que el personal extern es que ha vegades no coneix el servei. Un dia vaig sentir com li preguntaven si a la maquina venien bitllet a Ribes (un 15 minuts abans de l'arribada del tren a Ribes), ella va dir que on era Ribes, i al dirli que era un bitllet de regional va dir que agafes un bitllet a Sants i allà compres el bitllet regional
Last edited by davida on Monday 16/10/2006 16:24, edited 1 time in total.
Respecte a això:Pere wrote:Ahir a la tarda NO hi havia taquilla a Sabadell-Centre.
Davant d'un dubte sobre la validació de la meva targeta i la de la meva novia, el senyor de la taquilla em va dir que em solucionéss el problema jo que ell es tenia q solucionar els seus.
Vaig alucinar amb tanta mala educació... que pot ser s'ho ensumava?
Per descomptat que entre això i que no hi hagui ningú prefereixo la opció no empipadora.
Ui.. la bona educació no deu ser un dels requisits pels empleats de guixeta ja que quan et venen un bitllet sembla que t'estiguin fent un favor...
Jo el que m'ensumo es que RENFE s'ha trobat que tenia una plantilla 100% "funcionario del estado" i les seves condicions laborals son bastant feixugues per una empresa que d'aqui a "no re" haurà d'estar competint. De manera que opta per tancar les guixetes i no haber de renegociar convenis ni re de tot això i d'aqui a un temps, quan se li exigeixi tenir personal hi posarà inmigrants o joves cobrant una miseria de sou...
Jo el que m'ensumo es que RENFE s'ha trobat que tenia una plantilla 100% "funcionario del estado" i les seves condicions laborals son bastant feixugues per una empresa que d'aqui a "no re" haurà d'estar competint. De manera que opta per tancar les guixetes i no haber de renegociar convenis ni re de tot això i d'aqui a un temps, quan se li exigeixi tenir personal hi posarà inmigrants o joves cobrant una miseria de sou...
Reclama, demana-li el llibre de reclamacions, es c##### vius quan ho fas, ja explicaré un dia un exemple...Xarxa BCN wrote:Respecte a això:Pere wrote:Ahir a la tarda NO hi havia taquilla a Sabadell-Centre.
Davant d'un dubte sobre la validació de la meva targeta i la de la meva novia, el senyor de la taquilla em va dir que em solucionéss el problema jo que ell es tenia q solucionar els seus.
Vaig alucinar amb tanta mala educació... que pot ser s'ho ensumava?
Per descomptat que entre això i que no hi hagui ningú prefereixo la opció no empipadora.
Certament molt extrany. Et puc dir, però, que Sabadell Nord, que també és en túnel, ja me la he trobat tancada diversos cops en horari que teòricament hauria d'estar oberta... (també tenen personal de RENFE, almenys fins ahir).Pere wrote:Ahir a la tarda NO hi havia taquilla a Sabadell-Centre. En el temps que fa que trepitjo aquesta estació MAI havia vist tancada aquesta taquilla, ja que al estar en túnel, i en túnels en corva, podria ser una trampa mortal en cas d'incendi, per això sempre hi ha hagut personal de Renfe i no d'una altre empresa, i en e rang de 7 del matí a 9 de la nit tots els dies de la setmana sempre l'he vist oberta.
L'Hospitalet de Ll, cap de setmana (almenys a la tarda), guixeta tancada.
Si tens sort hi ha una auxiliar externa, repantingada (i no és conya, tinc testimonis) a una hamaca de platja. Atenció perque no duia càmera que sino... es trobava entre les màquines autovenda, una de les quals estava fora de servei, i la botiga de llaminadures.
Si us plau quina imatge ¡ ¡ ¡
Si tens sort hi ha una auxiliar externa, repantingada (i no és conya, tinc testimonis) a una hamaca de platja. Atenció perque no duia càmera que sino... es trobava entre les màquines autovenda, una de les quals estava fora de servei, i la botiga de llaminadures.
Si us plau quina imatge ¡ ¡ ¡
Ni les de PdG ni les d'enlloc més. Les han desendollat totes. I no entenc perque... I la veritat fot una mica haber de fer cua ja que no son capaços d'obrir més guixetes ni tansols despatxar una mica més despressa...tophat wrote:És curiós, precisament el que m'ha passat vàries vegades és que les màquines de Regionals de Passeig de Gràcia no xuten i has de fer unes cues de l'ai carai! a les guixetes... (potser ja hi ha algun fil sobre aquest tema, però és que m'ha fet gràcia postejar això per aquí).
- Santfeliuenc
- N10
Ya lo dice el refrán...
Hola,
Bueno, ya lo dice el refrán...
"Ojos de taquillero que no ven...
usuario malandrín que se cuela en el tren"
Menos personal, más inseguridad, menos vigilancia, más impunidad para los que tienen la jeta de ir haciendo de todo por ahí, etc.
RENFE... ¿subes? (es gratis y no te vemos)
Saludos,
Sergio
Menos personal, más inseguridad, menos vigilancia, más impunidad para los que tienen la jeta de ir haciendo de todo por ahí, etc.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Doncs fora del nucli de Rodalies a algunes estacions encara en tenen en funcionament... per exemple, a Reus o Salou.George85 wrote:Ni les de PdG ni les d'enlloc més. Les han desendollat totes. I no entenc perque... I la veritat fot una mica haber de fer cua ja que no son capaços d'obrir més guixetes ni tansols despatxar una mica més despressa...tophat wrote:És curiós, precisament el que m'ha passat vàries vegades és que les màquines de Regionals de Passeig de Gràcia no xuten i has de fer unes cues de l'ai carai! a les guixetes... (potser ja hi ha algun fil sobre aquest tema, però és que m'ha fet gràcia postejar això per aquí).
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Re: Ya lo dice el refrán...
No creo que el taquillero impida que muchos se cuelen. Tal vez con taquillero se colarán 80 personas y sin taquillero 90, por tanto me parece que les cuesta mas el taquillero que lo que ganarian con el billete de esas 10 personas. Lo digo por experiencia: hace unos años conocía a una taquillera que estaba en la entrada del metro Plaça de Sants y a veces habiamos estado hablando 2 horas seguidas y en ese tiempo se habian colado 10 o 15 personas delante de sus narices.Santfeliuenc wrote:Hola,
Saludos,
Sergio
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
I a Sabadell Nord moltes vegades he vist gent saltant les barreres que estan situades just davant de la taquilla i el taquiller no fotia res... i tampoc poden fer res, doncs si els infractors son diversos té totes les de perdre (o no cal que els infractors vagin en grup, quan van sols també és millor no ficar-s'hi...)
- Santfeliuenc
- N10
Taquillero
Hola,
El taquillero no solamente es un taquillero sino que es un elemento disuasorio más que evita que la gente haga cosas que no debe. Ya sabemos que el taquillero si se cuela alguien, no va a dejarlo todo y salir detrás de él corriendo para cogerle y obligarle a pagar, pero disuade. Y disuade porque está ahí, porque le ve colarse, porque puede hacer alguna llamada a la seguridad interna de la estación si la hay, a alguna empresa de seguridad que tenga dos tíos dentro del siguiente tren y que puedan recibir oralmente la descripción del tipo y pedirle luego el billete...
En fin, una persona antes de colarse, si hay otra que lo ve, se puede hacer muchas preguntas de si va a llamar por teléfono, por walkie talkie, etc. y así abstenerse de colarse o de no pagar. El que tenga jeta lo va a hacer igual pero el que se lo piensa y aún no ha dado el paso, si alguien le ve, pues igual se lo piensa mejor y no pega el brinco ni se mete detrás de otro y no se cuela.
La proporción para nada es de 80 a 90.
Y lo mismo sirve el tener un tío ahí para lo de colarse o no que para otras cosillas como hurtos, robos, agresiones en los pasillos... si hay alguien pasa una cosa, si no hay nadie pasa otra.
Saludos,
Sergio
El taquillero no solamente es un taquillero sino que es un elemento disuasorio más que evita que la gente haga cosas que no debe. Ya sabemos que el taquillero si se cuela alguien, no va a dejarlo todo y salir detrás de él corriendo para cogerle y obligarle a pagar, pero disuade. Y disuade porque está ahí, porque le ve colarse, porque puede hacer alguna llamada a la seguridad interna de la estación si la hay, a alguna empresa de seguridad que tenga dos tíos dentro del siguiente tren y que puedan recibir oralmente la descripción del tipo y pedirle luego el billete...
En fin, una persona antes de colarse, si hay otra que lo ve, se puede hacer muchas preguntas de si va a llamar por teléfono, por walkie talkie, etc. y así abstenerse de colarse o de no pagar. El que tenga jeta lo va a hacer igual pero el que se lo piensa y aún no ha dado el paso, si alguien le ve, pues igual se lo piensa mejor y no pega el brinco ni se mete detrás de otro y no se cuela.
La proporción para nada es de 80 a 90.
Y lo mismo sirve el tener un tío ahí para lo de colarse o no que para otras cosillas como hurtos, robos, agresiones en los pasillos... si hay alguien pasa una cosa, si no hay nadie pasa otra.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
UT596001 wrote:
Doncs fora del nucli de Rodalies a algunes estacions encara en tenen en funcionament... per exemple, a Reus o Salou.
Doncs quina sort! Perque a PdG les tenen apagades i amagades darrere dels cartells que anuncien la R10. A Sants jo no les he ni vist i a Trgna n'hi ha dues que també estan apagadesPere wrote:
Les d'Estació de França si que funcionen
Les de Girona farà gairebé un any que estan amagades darrere unes mampares amb la típica fotografia de les cases de l'Onyar i el campanar de la Catedral sobreeixint per darrere.
I en el cas d'Estació de França, encara bo que funcionava doncs així vaig poder comprar bitllet a Girona. El taquiller -no subcontractat- em va engegar a la caqueta.
I en el cas d'Estació de França, encara bo que funcionava doncs així vaig poder comprar bitllet a Girona. El taquiller -no subcontractat- em va engegar a la caqueta.