Per mi cap problemaVox wrote:He linkejat el teu vídeo a un fòrum de música (bé, a la part off topic ), espero que no et molesti, total, està al famòs youtube jeje
T5, el 14 d'octubre
1) No crec que estigui "imposant" res.Danzig wrote:si no t'agrada no la llegeixis, a veure si ara ens imposaràs tú les regles del fòrumorique wrote:No repetim "notícies"...
2) En tot cas, les regles del fòrum s'han de respectar. Una d'elles hauria d'ésser no desacreditar a qui les recorda quan s'han incomplit.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
1) com a mínim ho ha intentat...Platanito wrote:1) No crec que estigui "imposant" res.Danzig wrote:si no t'agrada no la llegeixis, a veure si ara ens imposaràs tú les regles del fòrumorique wrote:No repetim "notícies"...
2) En tot cas, les regles del fòrum s'han de respectar. Una d'elles hauria d'ésser no desacreditar a qui les recorda quan s'han incomplit.
2) quan s'han incomplit per part meva, monsieur?
-
- N10
Les T-Jove i el TRAM mai han anat bé. Només me l'ha acceptada un cop, en la resta de casos em deia que no i es quedava tan ample. Però tant els maquinistes com els interventors ho saben perfectament. Tant a la xarxa del Besòs com a la del Baix Llobregat.
Per altra banda, jo vaig acostar-m'hi diumenge (puix dissabte també vaig prendre dues línies de tramvia, però a París 8)) i les T-Tram es donaven sense gaire problemes a excepció de Besòs, on només es repartien des de l'accés del carrer. Si hom hi arribava en Metro havia de pagar.
També em vaig fixar en el fet que marcar a les barreres i al tramvia suposa pagar dos viatges en lloc d'un. Això s'hauria de mirar, és massa propens a confusions. Tampoc és tan difícil de programar si ja es permet el transbord T5-T4...
Per altra banda, jo vaig acostar-m'hi diumenge (puix dissabte també vaig prendre dues línies de tramvia, però a París 8)) i les T-Tram es donaven sense gaire problemes a excepció de Besòs, on només es repartien des de l'accés del carrer. Si hom hi arribava en Metro havia de pagar.
També em vaig fixar en el fet que marcar a les barreres i al tramvia suposa pagar dos viatges en lloc d'un. Això s'hauria de mirar, és massa propens a confusions. Tampoc és tan difícil de programar si ja es permet el transbord T5-T4...
Doncs suposo que serà per això, ja que mai he tingut problemes d'aquest tipus, ni amb la T-Jove ni amb la T-50.
A mi la T-Jove me la van acceptar sense cap problema els aparells dels interventors del Tram (bé, almenys a mi no em van dir res...)
EDIT: Veient el missatge d'en UT596001 suposo que llavors el problema estarà a les validadores de l'Autonoma. Has provat si et passava el mateix havent marcat en un altre lloc que no fos l'Autònoma?
A mi la T-Jove me la van acceptar sense cap problema els aparells dels interventors del Tram (bé, almenys a mi no em van dir res...)
EDIT: Veient el missatge d'en UT596001 suposo que llavors el problema estarà a les validadores de l'Autonoma. Has provat si et passava el mateix havent marcat en un altre lloc que no fos l'Autònoma?
- Trenscat
- N10
Avui he anat al Trambesòs amb el meu pare. Hem fet el recorregut T4 Estació de Sant Adrià-Glòries i després el Glòries-Besòs anar i tornar. Hem utilitzat una T-TRAM i em pensava que en fer l'enllaç entre la T4 i la T5 i validar de nou al tramvia no descomptaria viatge però sí que ho ha fet...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat