Megafonia Puigcerda

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
JaMiRo!
N10
N10

Ep!

Post by JaMiRo! »

Platanito wrote:Es perillòs ficar la foto d'una noia a un fòrum d'inadaptats socials que només saben parlar de trens. A més, molts de nosaltres som enginyers o similars, cosa que ho fa encara pitjor!
Are you talking to me? :D

La meva xicota ja està acostumada a mi...Fins i tot està familiaritzada (i utilitza :o ) expressions tipus he vist una 1000, ja sé que les que més t'agraden són les 252 en colors taxi, què maca la 269 en pantone... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
metring
Administrador

Post by metring »

Això ja no te res de res a veure amb el tema... :osti
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

JaMiro, parlo com a enginyer tècnic. I jo almenys he aconseguit que a la meva li agradi agafar el tren i que prefereixi els 1000 als 5000. I tens raó, metring, això no té res a veure amb el tema original del fil, però és el que passa quan es penja
jo mateix wrote:la foto d'una noia a un fòrum d'inadaptats socials que només saben parlar de trens.
;)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

metring wrote:
Jordi Freixas wrote:És molt típic això de posar una foto de la novia a l'avatar. El més graciós, és quan decideixes posar la teva foto propia, i llavors la gent es pensa que ets una noia xD
És això...
Ja veig que he ficat la cullerada :P Es que es veu tan petit... :oops:
metring
Administrador

Post by metring »

:?: Això ja sembla el joc dels disbarats xD
Ophani
N4
N4

Post by Ophani »

escolteu aixo no es serios e, ja sambleu els politics que ara per la campanya parlen de les seves noies
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

No, jo sóc independent xD
JaMiRo!
N10
N10

¿Chapamos?

Post by JaMiRo! »

:tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat
Ophani
N4
N4

Post by Ophani »

haviam no em de xapar simplement que haviam si algu troba megafonies de la linia de la tour de carol-bcn anunciats com a regionals o deltes o el que sigui
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Algú sap on trobar una icona animada d'una banana passant el motxo?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Serie-1000-metro
N7
N7

Post by Serie-1000-metro »

La megafionia de Puigcerdà es molt bona, a vegades el jefe d'estació anuncia el tren un cop ja li ha donat la sortida, XD.

I a vegades diu Regional Delta, i a vegades diu Rodalies.
Ophani
N4
N4

Post by Ophani »

m'estas dient que a l'estacio de puigcerda fan la megafonia a pel i qe depen del dia diu rodlaies o regional delta?
Serie-1000-metro
N7
N7

Post by Serie-1000-metro »

Si.
Ophani
N4
N4

Post by Ophani »

jo si tingues una estacio i fes la megafonia... ves a saber el que anunciaria :P
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Ophani wrote:jo si tingues una estacio i fes la megafonia... ves a saber el que anunciaria :P
Et pagarien per a que diguessis el que toca. I si no, al carrer...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
JaMiRo!
N10
N10

Ueee!

Post by JaMiRo! »

aarongilp wrote:Et pagarien per a que diguessis el que toca. I si no, al carrer...
Què violent! :D

Igualment, no m'estaria, després de fer el corresponent anunci reglamentari de proper tren, de dir coses de l'estil "atenció senyors viatgers frikis el proper tren és una 440 sense reformar"... :P
aarongilp
N10
N10

Re: Ueee!

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:
aarongilp wrote:Et pagarien per a que diguessis el que toca. I si no, al carrer...
Què violent! :D

Igualment, no m'estaria, després de fer el corresponent anunci reglamentari de proper tren, de dir coses de l'estil "atenció senyors viatgers frikis el proper tren és una 440 sense reformar"... :P
Un altre al carrer, per informació extra i irrelevant per al 99% de la població mundial...:D :D

P.D.: També aniries al carrer per tenir la barra de superar-me en el nombre de missatges...torno a anar 4rt!!!
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ophani
N4
N4

Post by Ophani »

haviam a renfe cadascu diu el que li surt dels nassos per megafonia doncs un dia diria regional, un altre delta, un altre rodalies, un altre regional prininenc o alguna cosa d'akestes :P
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Ophani wrote:m'estas dient que a l'estacio de puigcerda fan la megafonia a pel i qe depen del dia diu rodlaies o regional delta?
i a la de Granollers també...
Jordilar

Post by Jordilar »

Les estacions de la C3 les quals les ventes de bitllets són de subcontractes, estan obligats a informar per quina via venen els trens en cas d'estacions de cruce. Saven la via que vindrà el tren perque algu els hi ha ensenyat a visulatizar el cuadre d'enclavaments de l'estació.

Si em toqués a mi... cercanías con destino Barcelona - Sants y Hospitalet de llobregat, via 2... Pullman cerdanya, con destino Puicerdà, via 1 xD
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”