La horeta per menjar
Hola:
El fotut seria trobar-se amb un "21 - Tape Loading error" o un "Start Tape, then press any key...".
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Pels mes "tendres" del FTC, aixo eran dos missatges del mitic Spectrum. El primer era acompanyat d'una bona serie de renecs despres de la gens menyspreuable espera de 5 o 6 minuts de carrega d'agun joc que despres donava error.
El fotut seria trobar-se amb un "21 - Tape Loading error" o un "Start Tape, then press any key...".
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Pels mes "tendres" del FTC, aixo eran dos missatges del mitic Spectrum. El primer era acompanyat d'una bona serie de renecs despres de la gens menyspreuable espera de 5 o 6 minuts de carrega d'agun joc que despres donava error.
- Mortadel·lo
- N9
Tirurirurú: Pròxima estació: Correus
Avui he provat de fer un video però res. Veurem a la tornada (ara estic a la horeta per menjar ©)
-
- N8
X'DDD Jo era d'MSX i recordo missatges semblants. O el mític "Syntax error in..."Serie600 wrote:Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
Correos
Avui he fet un video de l'estació de Correus. Quan arribi a casa (ara estic a l'horeta per menjar © ) el pujaré a algun lloc, tot i que no espereu gran cosa... s'intueixen les arcades de l'andana i prou. Els anuncis es veuen com taques de colors...
Per cert, avui no hem fet parada a Diagonal. El motorista del 1000 s'ha passat un cotxe i mig
Per cert, avui no hem fet parada a Diagonal. El motorista del 1000 s'ha passat un cotxe i mig
Re: Correos
N - Statement lostorique wrote:Avui he fet un video de l'estació de Correus.
(bé, hauria de ser Station lost)
H - STOP in INPUTorique wrote:Quan arribi a casa (ara estic a l'horeta per menjar
K - Invalid colourorique wrote:el pujaré a algun lloc, tot i que no espereu gran cosa... s'intueixen les arcades de l'andana i prou. Els anuncis es veuen com taques de colors...
A - Invalid Argumentorique wrote:Per cert, avui no hem fet parada a Diagonal. El motorista del 1000 s'ha passat un cotxe i mig
Font: Sinclair BASIC Reference
)))2 )))3 :begut
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Si l'aconsegueixes penjar en format AVi, MPEG o WMV es pot reproduir amb el mateix Windows Media Player, que porta una mena d'equalitzador gràfic per modificar els nivells en reproducció.orique wrote:Haureu d'esperar a que trobi un programa per aclarir fotogrames...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Correus...
Torno a repetir que al video amb prou feines es distingeix res (la càmera és antiga, té poca capacitat de gravar vídeo, i com sabeu, els 1100 no paren a Correus )
Gràcies Platanito, he provat el que dius i efectivament es pot fer, però m'agradaria fer-ho de manera semblant a com hom pot fer amb les fotografies usant gimp, Photoshop, o altres...
De moment us heu de conformar amb això
No, no han reformat Correus últimament
Gràcies Platanito, he provat el que dius i efectivament es pot fer, però m'agradaria fer-ho de manera semblant a com hom pot fer amb les fotografies usant gimp, Photoshop, o altres...
De moment us heu de conformar amb això
No, no han reformat Correus últimament
Per editar vídeos: VirtualDub, amb llicència GPL.
I pel que fa a l'error de lectura de cinta magnetofònica, la gràcia que em feia quan carregava el mític "Safari callejero" de Mortadelo y Filemón a l'Spectrum, perquè allò era un quart d'hora de càrrega!
I pel que fa a l'error de lectura de cinta magnetofònica, la gràcia que em feia quan carregava el mític "Safari callejero" de Mortadelo y Filemón a l'Spectrum, perquè allò era un quart d'hora de càrrega!