Queixa sobre una motorista a la L2 amb el 9000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Queixa sobre una motorista a la L2 amb el 9000

Post by pokeroms »

Hola a tots!

Avui a les 5 i cuart aproximadament m'he pujat a un 9000 amb el torn 205 a l'estació de Paral·lel.

Doncs bé, resulta que ha posat el mode ATP no se perquè, pero un cop ha sobrepassat el limit de velocitat (70 km/h) ha desactivat el ATP i ha deixat el tren sense cap mena de sistema de seguretat, i és clar si no té cap sistema de seguretat s'apliquen els frens d'urgència, doncs això ha passat en mig del túnel, i pel colmo el què més m'ha enfadat es que pel que sembla li ha fet molta gràcia.

A mi no em fa cap mena de gràcia fer això i a més quan hi ha passatgers en un tren, si passa això en una corva molt tancada algú es podria fer mal :( , si fos en un tren de proves doncs sí, pero fer això en plena hora punta no fa cap gràcia.

A veure vosaltres que opineu :evil: :evil:

PD: No hi havia cap tècnic d' Alstom dins del tren

Salutacions.
Óscar
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Festival del humorrrr...

Post by JaMiRo! »

Hola!
pokeroms wrote:Avui a les 5 i cuart aproximadament m'he pujat a un 9000 amb el torn 205 a l'estació de Paral·lel.

Doncs bé, resulta que ha posat el mode ATP no se perquè, pero un cop ha sobrepassat el limit de velocitat (70 km/h) ha desactivat el ATP i ha deixat el tren sense cap mena de sistema de seguretat, i és clar si no té cap sistema de seguretat s'apliquen els frens d'urgència, doncs això ha passat en mig del túnel, i pel colmo el què més m'ha enfadat es que pel que sembla li ha fet molta gràcia.
Una mica estrany que a la L2 del FMB es condueixi en mode ATP, crec. Espero que sigui un fet obligat per part dels de circul·lació i no pas un caprici del motorista en qüestió, perquè en aquest cas... >:(
pokeroms wrote:A mi no em fa cap mena de gràcia fer això i a més quan hi ha passatgers en un tren, si passa això en una corva molt tancada algú es podria fer mal :( , si fos en un tren de proves doncs sí, pero fer això en plena hora punta no fa cap gràcia.
Vols un consell? Vés a Atenció al Client demà amb totes les dades del succès: data, hora, línia, tren, torn, etc. I fes una reclamació. Ja se que és poc però és més que res. Això és intolerable, ja no pel fet que s'activi la frenada d'emergència a 70 km/h sinó perquè al motorista li fa gràcia... :x
pokeroms wrote:A veure vosaltres que opineu :evil: :evil:
Doncs que em sembla insultant. A aquest paio caldria afegir-lo al grup de malparits tipus "conductor d'autobús que no sap que transporta passatge i no pas bestiar"... :evil:
pokeroms wrote:PD: No hi havia cap tècnic d' Alstom dins del tren
Suposo que als meus companys no els haguès fet gràcia com al paio aquest...A més el tren està en proves i per tant qualsevol cosa que li passès, seria negativa per la companyia. Oh, my God! Que hi he de treballar el mes que ve! :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Alstomitis aguda sense cura... xD
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Alstomitis a banda crec que és intolerable el comportament d'aquest motorista del Metro i que val la pena posar la reclamació corresponent encara que no serveixi potser de gaire :roll:
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

A tot això, es dedueix que sobre les 17h hi ha el 9000 circulant, oi? :D

Vox
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Per cert, que al títol posa "...una motorista", no un...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordilar

Post by Jordilar »

Ja parlant de "motoristas", que no motoristes, el dimarts vaig veure una situació de marujeo en un 5000 a la L3. Les dues estàven parlant amb veu alte de temes quotidians, però per això no hi ha cap tipus de problema. El problema va venir quan es va ficar a parlar pel mòbil particular a l'altura de la bifurcació d'Aragó. Alguns passatgers ( els que estàvem mirant la conversació ho van mirar malament...Això si, ATP connectat.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Jordilar wrote:Ja parlant de "motoristas", que no motoristes, el dimarts vaig veure una situació de marujeo en un 5000 a la L3. Les dues estàven parlant amb veu alte de temes quotidians, però per això no hi ha cap tipus de problema. El problema va venir quan es va ficar a parlar pel mòbil particular a l'altura de la bifurcació d'Aragó. Alguns passatgers ( els que estàvem mirant la conversació ho van mirar malament...Això si, ATP connectat.
:o :o Quants punts li poden caure?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ostres, frenar a 70, devia ser una bona setsejada per al passatge...
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

aarongilp wrote:Per cert, que al títol posa "...una motorista", no un...
Bé, pel cas és el mateix. Jo parlava de motorista com a concepte "genèric" ;)
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Aquest dijous el 9000 (el primer cop que el prenia, i anava amb pressa!) es va menjar un bon tros d'Universitat, quedant-se bona part del primer cotxe dins del túnel. Deurien ser quarts d'onze. El maquinista, però, va optar per obrir portes i demanar a la gent per megafonia interna que retrocedissin fins trobar una porta amb andana. Encara bo que té passadís entre cotxes...
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”