Queixa sobre una motorista a la L2 amb el 9000
Queixa sobre una motorista a la L2 amb el 9000
Hola a tots!
Avui a les 5 i cuart aproximadament m'he pujat a un 9000 amb el torn 205 a l'estació de Paral·lel.
Doncs bé, resulta que ha posat el mode ATP no se perquè, pero un cop ha sobrepassat el limit de velocitat (70 km/h) ha desactivat el ATP i ha deixat el tren sense cap mena de sistema de seguretat, i és clar si no té cap sistema de seguretat s'apliquen els frens d'urgència, doncs això ha passat en mig del túnel, i pel colmo el què més m'ha enfadat es que pel que sembla li ha fet molta gràcia.
A mi no em fa cap mena de gràcia fer això i a més quan hi ha passatgers en un tren, si passa això en una corva molt tancada algú es podria fer mal , si fos en un tren de proves doncs sí, pero fer això en plena hora punta no fa cap gràcia.
A veure vosaltres que opineu
PD: No hi havia cap tècnic d' Alstom dins del tren
Salutacions.
Óscar
Avui a les 5 i cuart aproximadament m'he pujat a un 9000 amb el torn 205 a l'estació de Paral·lel.
Doncs bé, resulta que ha posat el mode ATP no se perquè, pero un cop ha sobrepassat el limit de velocitat (70 km/h) ha desactivat el ATP i ha deixat el tren sense cap mena de sistema de seguretat, i és clar si no té cap sistema de seguretat s'apliquen els frens d'urgència, doncs això ha passat en mig del túnel, i pel colmo el què més m'ha enfadat es que pel que sembla li ha fet molta gràcia.
A mi no em fa cap mena de gràcia fer això i a més quan hi ha passatgers en un tren, si passa això en una corva molt tancada algú es podria fer mal , si fos en un tren de proves doncs sí, pero fer això en plena hora punta no fa cap gràcia.
A veure vosaltres que opineu
PD: No hi havia cap tècnic d' Alstom dins del tren
Salutacions.
Óscar
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Festival del humorrrr...
Hola!
Salut!
Una mica estrany que a la L2 del FMB es condueixi en mode ATP, crec. Espero que sigui un fet obligat per part dels de circul·lació i no pas un caprici del motorista en qüestió, perquè en aquest cas...pokeroms wrote:Avui a les 5 i cuart aproximadament m'he pujat a un 9000 amb el torn 205 a l'estació de Paral·lel.
Vols un consell? Vés a Atenció al Client demà amb totes les dades del succès: data, hora, línia, tren, torn, etc. I fes una reclamació. Ja se que és poc però és més que res. Això és intolerable, ja no pel fet que s'activi la frenada d'emergència a 70 km/h sinó perquè al motorista li fa gràcia...pokeroms wrote:A mi no em fa cap mena de gràcia fer això i a més quan hi ha passatgers en un tren, si passa això en una corva molt tancada algú es podria fer mal , si fos en un tren de proves doncs sí, pero fer això en plena hora punta no fa cap gràcia.
Doncs que em sembla insultant. A aquest paio caldria afegir-lo al grup de malparits tipus "conductor d'autobús que no sap que transporta passatge i no pas bestiar"...pokeroms wrote:A veure vosaltres que opineu
Suposo que als meus companys no els haguès fet gràcia com al paio aquest...A més el tren està en proves i per tant qualsevol cosa que li passès, seria negativa per la companyia. Oh, my God! Que hi he de treballar el mes que ve!pokeroms wrote:PD: No hi havia cap tècnic d' Alstom dins del tren
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
Alstomitis a banda crec que és intolerable el comportament d'aquest motorista del Metro i que val la pena posar la reclamació corresponent encara que no serveixi potser de gaire
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ja parlant de "motoristas", que no motoristes, el dimarts vaig veure una situació de marujeo en un 5000 a la L3. Les dues estàven parlant amb veu alte de temes quotidians, però per això no hi ha cap tipus de problema. El problema va venir quan es va ficar a parlar pel mòbil particular a l'altura de la bifurcació d'Aragó. Alguns passatgers ( els que estàvem mirant la conversació ho van mirar malament...Això si, ATP connectat.
Quants punts li poden caure?Jordilar wrote:Ja parlant de "motoristas", que no motoristes, el dimarts vaig veure una situació de marujeo en un 5000 a la L3. Les dues estàven parlant amb veu alte de temes quotidians, però per això no hi ha cap tipus de problema. El problema va venir quan es va ficar a parlar pel mòbil particular a l'altura de la bifurcació d'Aragó. Alguns passatgers ( els que estàvem mirant la conversació ho van mirar malament...Això si, ATP connectat.
- Trenscat
- N10
Bé, pel cas és el mateix. Jo parlava de motorista com a concepte "genèric"aarongilp wrote:Per cert, que al títol posa "...una motorista", no un...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Aquest dijous el 9000 (el primer cop que el prenia, i anava amb pressa!) es va menjar un bon tros d'Universitat, quedant-se bona part del primer cotxe dins del túnel. Deurien ser quarts d'onze. El maquinista, però, va optar per obrir portes i demanar a la gent per megafonia interna que retrocedissin fins trobar una porta amb andana. Encara bo que té passadís entre cotxes...