Més autobusos per anar a l'aeroport
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Més autobusos per anar a l'aeroport
Més autobusos per anar a l'aeroport
L'Aerobús passarà cada sis minuts entre les 9 i les 22 hores
Tots els passatgers aniran asseguts
Josep Ferrer
Anar a l'aeroport de Barcelona és més ràpid i fàcil des d'aquest octubre. L'Aerobús, un servei que connecta les tres terminals de l'aeroport del Prat amb la plaça Catalunya de Barcelona, ha estrenat nou autobusos nous. El reforç del servei ha permès reduir la freqüència de pas a sis minuts en hora punta -entre les 9 i les 22 hores- tots els dies de la setmana, i incrementar l'horari de dos quarts de sis de la tarda a la una de la matinada. El bitllet continua costant 3,75 euros i no disposa de tarifa integrada.
Els nous autobusos, de la marca Setra, disposen de 44 seients per tal que tots el passatgers puguin anar asseguts responent a "l'exigència d'unes prestacions concordants amb el preu del servei, i d'una garantia de màxima seguretat durant el trajecte", segons va expressar la companyia concessionària, Transports Ciutat Comtal, a través d'una nota. Els vehicles tenen tres espais diferents per als equipatges, i plataforma baixa per facilitar l'accés de les persones amb mobilitat reduïda.
Des del gener fins a l'octubre, Transports Ciutat Comtal, que explota aquest servei des de fa 18 anys, ha posat en circulació 14 nous autobusos del mateix model. En total hi ha 15 vehicles cobrint la línia, el més antic dels quals és de l'agost del 2004.
TCC ha invertit 3,9 milions d'euros en la renovació de la flota, que inclou dues noves màquines expenedores de bitllets que funcionen des del mes d'abril. Una es troba instal·lada davant la terminal A de l'aeroport, l'altra a la B i una tercera es posarà en servei aquest mes a la plaça Catalunya.
Miquel Martí, conseller delegat de l'empresa concessionària, va indicar que amb la reducció de la freqüència de pas "ja es pot parlar d'un servei llançadora" perquè "la gent ja no funcionarà amb horari, sinó que es posarà a la parada i la màxima espera serà de tres minuts". Segons Martí els nous autobusos "estan a l'alçada de la nova terminal que esperem tenir com més aviat millor". L'Aerobús, que cada dia transporta unes 8.000 persones, ha doblat els usuaris en cinc anys: espera tancar l'any amb 2.550.000 passatgers, més del doble dels 1.200.031 transportats el 2001
L'Aerobús passarà cada sis minuts entre les 9 i les 22 hores
Tots els passatgers aniran asseguts
Josep Ferrer
Anar a l'aeroport de Barcelona és més ràpid i fàcil des d'aquest octubre. L'Aerobús, un servei que connecta les tres terminals de l'aeroport del Prat amb la plaça Catalunya de Barcelona, ha estrenat nou autobusos nous. El reforç del servei ha permès reduir la freqüència de pas a sis minuts en hora punta -entre les 9 i les 22 hores- tots els dies de la setmana, i incrementar l'horari de dos quarts de sis de la tarda a la una de la matinada. El bitllet continua costant 3,75 euros i no disposa de tarifa integrada.
Els nous autobusos, de la marca Setra, disposen de 44 seients per tal que tots el passatgers puguin anar asseguts responent a "l'exigència d'unes prestacions concordants amb el preu del servei, i d'una garantia de màxima seguretat durant el trajecte", segons va expressar la companyia concessionària, Transports Ciutat Comtal, a través d'una nota. Els vehicles tenen tres espais diferents per als equipatges, i plataforma baixa per facilitar l'accés de les persones amb mobilitat reduïda.
Des del gener fins a l'octubre, Transports Ciutat Comtal, que explota aquest servei des de fa 18 anys, ha posat en circulació 14 nous autobusos del mateix model. En total hi ha 15 vehicles cobrint la línia, el més antic dels quals és de l'agost del 2004.
TCC ha invertit 3,9 milions d'euros en la renovació de la flota, que inclou dues noves màquines expenedores de bitllets que funcionen des del mes d'abril. Una es troba instal·lada davant la terminal A de l'aeroport, l'altra a la B i una tercera es posarà en servei aquest mes a la plaça Catalunya.
Miquel Martí, conseller delegat de l'empresa concessionària, va indicar que amb la reducció de la freqüència de pas "ja es pot parlar d'un servei llançadora" perquè "la gent ja no funcionarà amb horari, sinó que es posarà a la parada i la màxima espera serà de tres minuts". Segons Martí els nous autobusos "estan a l'alçada de la nova terminal que esperem tenir com més aviat millor". L'Aerobús, que cada dia transporta unes 8.000 persones, ha doblat els usuaris en cinc anys: espera tancar l'any amb 2.550.000 passatgers, més del doble dels 1.200.031 transportats el 2001
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Precios
Hola,
¿Se integrarán en la tarifa o seguirán robando?
Saludos,
Sergio
¿Se integrarán en la tarifa o seguirán robando?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Precios
Sergio, a ver si leemos más...Santfeliuenc wrote:Hola,
¿Se integrarán en la tarifa o seguirán robando?
Saludos,
Sergio
Un diario desconocido wrote:El bitllet continua costant 3,75 euros i no disposa de tarifa integrada.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Si ya lo he leído campeón, lo he leído, pero es que quiero recalcarlo ¿sabes? me apetece recalcar que van a seguir robando por un billete que debería ser integrado ya que al fin y al cabo dependen del tráfico que se van a encontrar por las calles, que es el mismo que pueda encontrarse el 46, los taxis, o los demás vehículos.
Es indigno que una empresa cobre 4 € por un trayecto mientras que otras sí que integren el billete.
Saludos,
Sergio
Si ya lo he leído campeón, lo he leído, pero es que quiero recalcarlo ¿sabes? me apetece recalcar que van a seguir robando por un billete que debería ser integrado ya que al fin y al cabo dependen del tráfico que se van a encontrar por las calles, que es el mismo que pueda encontrarse el 46, los taxis, o los demás vehículos.
Es indigno que una empresa cobre 4 € por un trayecto mientras que otras sí que integren el billete.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
TAMBÉ AMPLIA L'HORARI DE SERVEI, QUE ÉS DE 5.30 A 1 HORES DE LA MATINADA
19/10/2006 16:30 h.
L'Aerobús, que connecta Barcelona amb l'aeroport, ha augmentat la freqüència de pas i ha ampliat l'horari de circulació gràcies a la incorporació de nou autobusos més.
Així, aquest servei de transport de passatgers passa cada sis minuts en hora punta, entre les 9 i les 22 hores, per totes les parades del recorregut que fa entre la plaça de Catalunya i l'aeroport del Prat.
L'empresa responsable, Transports Ciutat Comtal, també ha informat que el servei funcionarà a partir d'ara des de les 5.30 fins a la 1 hores de la matinada, encara que es podria prolongar segons el trànsit aeri.
La freqüència de pas d'aquest servei d'autobús s'ha reduït a la meitat en només un any, ja que abans circulava cada dotze minuts en hora punta i ara ho farà cada sis minuts entre les 9 i les 22 hores, quan hi ha més usuaris. La resta d'hores la freqüència serà d'entre deu i vint minuts, segons la demanda.
El gerent de l'Entitat Metropolitana del Transport, Pelayo Martínez, ha mostrat la seva satisfacció per l'augment de la freqüència de pas del servei d'autobús, ja que és més propi d'un tren llançadora.
Vuit mil viatgers cada dia
El conseller delegat de l'empresa TCC, Miquel Martí, ha explicat que el nombre de persones usuàries de l'Aerobús s'ha duplicat en els darrers cinc anys i es preveu que al final de l'any 2006 l'hagin utilitzat més de 2,5 milions de persones, amb una mitjana diària de vuit mil viatgers.
L'Aerobús té parades a la plaça de Catalunya, el passeig de Gràcia amb Diputació, l'avinguda de Roma amb Borrell, l'estació de Sants, la plaça d'Espanya i les terminals de l'aeroport.
http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN
19/10/2006 16:30 h.
L'Aerobús, que connecta Barcelona amb l'aeroport, ha augmentat la freqüència de pas i ha ampliat l'horari de circulació gràcies a la incorporació de nou autobusos més.
Així, aquest servei de transport de passatgers passa cada sis minuts en hora punta, entre les 9 i les 22 hores, per totes les parades del recorregut que fa entre la plaça de Catalunya i l'aeroport del Prat.
L'empresa responsable, Transports Ciutat Comtal, també ha informat que el servei funcionarà a partir d'ara des de les 5.30 fins a la 1 hores de la matinada, encara que es podria prolongar segons el trànsit aeri.
La freqüència de pas d'aquest servei d'autobús s'ha reduït a la meitat en només un any, ja que abans circulava cada dotze minuts en hora punta i ara ho farà cada sis minuts entre les 9 i les 22 hores, quan hi ha més usuaris. La resta d'hores la freqüència serà d'entre deu i vint minuts, segons la demanda.
El gerent de l'Entitat Metropolitana del Transport, Pelayo Martínez, ha mostrat la seva satisfacció per l'augment de la freqüència de pas del servei d'autobús, ja que és més propi d'un tren llançadora.
Vuit mil viatgers cada dia
El conseller delegat de l'empresa TCC, Miquel Martí, ha explicat que el nombre de persones usuàries de l'Aerobús s'ha duplicat en els darrers cinc anys i es preveu que al final de l'any 2006 l'hagin utilitzat més de 2,5 milions de persones, amb una mitjana diària de vuit mil viatgers.
L'Aerobús té parades a la plaça de Catalunya, el passeig de Gràcia amb Diputació, l'avinguda de Roma amb Borrell, l'estació de Sants, la plaça d'Espanya i les terminals de l'aeroport.
http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN
Re: Re
Por favor, no me maltrates, noooo!!! En dicho caso, yo te doy mi vistobueno para que recalques tooodo lo que quieras, por eso no hay problema. Pero es que daba la sensación de que habías pasado ese punto por alto.Santfeliuenc wrote:Hola,
Si ya lo he leído campeón, lo he leído, pero es que quiero recalcarlo ¿sabes? me apetece recalcar que van a seguir robando por un billete que debería ser integrado ya que al fin y al cabo dependen del tráfico que se van a encontrar por las calles, que es el mismo que pueda encontrarse el 46, los taxis, o los demás vehículos.
Es indigno que una empresa cobre 4 € por un trayecto mientras que otras sí que integren el billete.
Saludos,
Sergio
Y sí, es indignante, aunque yo creo que algun dia los pagaré contal de ir en Setra 319UL o en un Neoplan...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Yo, evidentemente, todo lo que sea reducir tarifas, bienvenido sea. Pero confieso que, cuando vuelvo en avión de algún sitio, el sistema preferido para llegar a casa es Aerobús hasta Pl. Universitat + taxi desde ahí hasta casa.
En cambio, para ir de casa al aeropuerto, suele ser más prosaico: 44 (o a veces L2+L5) hasta Sants + RENFE.
En cambio, para ir de casa al aeropuerto, suele ser más prosaico: 44 (o a veces L2+L5) hasta Sants + RENFE.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Benvinguda sigui la competència )))2victorcasta wrote:Aquesta notícia confirma el "contraatac" de l'Aerobús amb l'aparició de la línia 46, amb tarifa integrada.
mmm.... no molt viable la veritat... TCC et diria que no es problema seu que la RENFE no funcioni. Ells donen un servei alternatiu al de RENFE i que si no vols tenir problemes de que en tren arrivi 20min tard i que passi cada 30min doncs que paguis els seus 4€ (son 4€?, la veritat no ho se) i ells et donaran un bon servei.metring wrote: jo proposo que, quan hi hagi cacau quan no va la Renfe, o alguna moguda per l'estil, que permetin pagar amb la T-10. Què us sembla la idea?
Així funciona l'economia, i si RENFE tingues 3 dits de front posaria un servei competitiu en front del Aerobús de TCC, xo aixó és demanar-li massa...
Re: Re
Espera a que tornin a tallar la passera elevada de connexió amb Renfe quan s'acabin les obres d'unió de les terminals A i B... quan ja la van tallar farà cosa d'un any, el servei substitutori es feia amb Aerobús gratuït 8) (un vehicle especialment assignant donant voltes de les terminals a Renfe)aarongilp wrote:Y sí, es indignante, aunque yo creo que algun dia los pagaré contal de ir en Setra 319UL o en un Neoplan...