Dreta i esquerra

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Dreta i esquerra

Post by megapauer »

Heu vist al Montilla entrant al Metro avui? Ha sortit pels telediaris.

:) xD :riure

Com és normal, ha introduït el bitllet amb la dreta i s'ha trobat que a Barcelona és una de les poques ciutats que els torniquets estan al revés. Veure'l empenyent empenyent... i que no hi havia manera.

:) xD :riure


Per cert, per quin motiu a Barcelona estan al revés? És l'única ciutat que conec que siguin així.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Cert ara que ho dieu, però amb les noves cancel·ladores grans, va a l'esquerra, com la Renfe.
Aquest bon home està gaire acostumat a agafar el metro?? xD
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Coses de polítics...
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Impulsius...

Post by JaMiRo! »

Durant la campanya electoral, es reforçarà el transport públic? Tingueu en compte que hi ha uns tios que mai l'utilitzen que de cop i volta el fan servir de manera impulsiva (més que nosaltres i tot :o ) durant dues setmanes... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

el saura va en metro cada dia a la feina, i eso que es conseller .
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

sequera wrote:el saura va en metro cada dia a la feina, i eso que es conseller .
Home, si no, no sería de IVerds


La senyora del metro diu:

A cornellà sempre ha sigut un bon lloc, a Cornellà no n'hi ha res :)
Montilla respon:
Gracies senyora, ara per tota Catalunya xD

A catalunya no n'hi hauría res? :o treurà tot? xD

molt bó, quasi es deixa els ous penjant de la barra xD
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Quin Diálogo de besugos!! :)
I al final, va poder sortir del torniquet de la cancel·ladora, o va necessitar ajut?? :D
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Pues esto que hemos visto es lo que le espera al metro: nada. No sabe ni por dónde se entra, no sabe cómo se entra...

¿Tiene alguien así intención de hacer algo como ampliar líneas que no sabe ni para qué sirven, ni cómo se accede a ellas, ni por dónde están? ¿va a ser este tipo quien amplíe algo? pues claro que no, todo seguirá como siempre.

Es el ejemplo más claro de que no harán nada de nada y de que el único contacto de los políticos con los medios como el metro, las cercanías, etc. es antes de unas elecciones: unas promesas fáciles pero llenas de embustes, unas fotos, un paseo en metro durante solamente 9 estaciones y se acabó.

Pues esa es su política de transportes, un poquito de mentirijillas por aquí y por allá y a la hora de hacer, nada de nada... y se acabó.

Sigamos con otra cosa.

Saludos,
Sergio

PD: Y aquí sale Montilleitor, pero el resto son exactamente igual que él, que cuando toquen el tema, se darán otra vueltecita similar o tendrán alguna reunioncilla de estas y punto final.
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Amb la diferència que hauran vist l'"incident" i practicaran abans, per tal de que no els passi també a ells xD
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Trenscat wrote:Enllaç al vídeo: http://www.tvcatalunya.com/pvideo/AC_bb ... =154363335

És molt bo!! xD xD xD
ES BUNISSIIIIIM!!!!!!! es com un guiri, fa el mateix, fica la targeta per un costat i se'n va per on no es!!!! xDxDxDxDxD :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure

i per cert, estic en contra de que obri el metro les nits dels dissabtes, no ho trobo tan rentable
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Fixeu-vos en un detall. Quantes persones passen pel torniquet "bo"? :x
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

És que realment n'hi ha per *******-s'hi :) :) :)
User avatar
Serie600
N7
N7
Posts: 525
Joined: Tuesday 26/07/2005 23:57

Post by Serie600 »

Hola:
Denisuko wrote:
Trenscat wrote:Enllaç al vídeo: http://www.tvcatalunya.com/pvideo/AC_bb ... =154363335

És molt bo!! xD xD xD
ES BUNISSIIIIIM!!!!!!! es com un guiri, fa el mateix, fica la targeta per un costat i se'n va per on no es!!!! xDxDxDxDxD :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure

i per cert, estic en contra de que obri el metro les nits dels dissabtes, no ho trobo tan rentable
Des de cuan un servei public ha d'esser rendible?. El primer que s'ha de plantejar una empressa de servei public es donar un servei correcte amb els calers que te, provenients de les diverses fonts de financiacio. Per fer negocis rendibles estan les empresses privades i els bancs.

Si el model de gestio economica de TMB (Metro i BUS) i de FGC es incorrecte i genera deficits, el que caldria plantejar-se es com es gestionen els calers, no pas reduir o el.liminar determinats serveis i funcions del mateix en detriment de l'usuari, que es a qui es deu i de qui reb la major part de la seva financiacio (directament a partir dels abonaments i billetatge, i indirectament a traves de la part proporcional dels impostos que es recapten).

El que no es a totes llums de rebut i pressentable es que a partir de determinades hores, les frecuencies de pas dels convois pasin a ser de mes de 5 minuts (estic parlant d'hores tan normals com les 9 de la nit, per exemple) o de 10 minuts i mes a altres hores d'un dia laboral. El que no es pressentable ni de rebut es que els caps de setmana i festius el servei de metro tanqui a les 2 dela matinada cuan bars musicals i altres llocs d'oci nocturn tanquin a les 3 i deixin al carrer a merces d'un deficient servei de busos nocturns o d'uns taxis que en segons quines zones de la ciutat, trobar-ne un es pur miracle o anecdota.

Parlem primer de donar un servei correcte i eficient, com a empressa de transport public que es i de que gestioni correctament els calers que ingressa.

Jo recordo fa anys hi havia taquiller a cada acces (fins i tot dos en segons quines estacions), cap d'estacio on te que estar (es a dir, a l'estacio, no tocant-se els pebrots -amb una mica de sort i cuan hi ha- a un dels accessos), motorista i cap de tren, i amb un preu de bitllet sensiblement mes baix, es podia mantenir aquestos sous. Ara avui dia molts d'aquestos llocs de treball s'han destruit (s'estalvien sous) o estan a punt de desapareixer (motoristes) gracies a les futures unitats que aniran soletes sense ningu que les controli presencialment (fel.licitats). No em puc creure que ara, havent-hi "destruit" llocs de treball, amb un preu de bitllet simplement excesiu i desproporcionat en cuant a la rel.lacio cualitat-preu del servei, pugui algu dir que es deficitari. Simplement l'unic que demostra es que els calers que TMB ingressa no son ben gestionats.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Disculpeu que no parli del tema "central" del fil, simplement no li veig la gracia per enlloc. Aquest fet l'unic que demostra es que els "nostres" politics no en tenen ni la mes remota idea dels transports publics d'aquesta ciutat.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Ningú m'ha aclarat per què a Barcelona s'accedeix amb el bitllet a l'esquerra quan a la majoria de llocs es posa a la dreta.

:?: :?: :?: :?: :?: :?:
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
Carlos L'H
N6
N6
Posts: 161
Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Post by Carlos L'H »

Esa duda la tengo yo, al igual que la dirección de los trenes que hasta ahora en todos lo metros que he subido, el de Barcelona es el único que lo hace al revés.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Paris y Lisboa circulan por la derecha, al menos la primera con seguridad. Berlín creo recordar que también.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Carlos L´H wrote:Esa duda la tengo yo, al igual que la dirección de los trenes que hasta ahora en todos lo metros que he subido, el de Barcelona es el único que lo hace al revés.
Pues en pocos metros has subido. Y la razón es bien clara. En donde se circula por la izquierda es porque ha habido herencia de costumbres inglesas y por lo tanto, se circula así en el ferrocarril normal que haya (Madrid (zona norte), Bilbao, Francia).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Doncs jo que sóc esquerrà em resulta més pràctic posar el bitllet amb la meva mà dominant.

Quant a com col·locar bé un títol de transport, encara recordo el vídeo d'inauguració del TramBaix amb en Maragall posant tot orgullós una T-Tram amb la banda magnètica mirant cap a ell... la màquina va protestar i ell va entrar com si res.

Va ser el primer usuari fraudulent del Tram :D
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Dreta-esquerra; principi-final

Post by metring »

I ara una altre. El metro no sembla el fort del Sr. Montilla...Mireu un extracte de l'article. Per veure'l sencer, aquí el trobareu a Hispanidad:

1-N.- Montilla se disculpa ante los periodistas por los problemas de organización
BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)



...El día anterior había dejado a los periodistas en una parada de Metro de San Ildefons, en Cornellà, porque no encontraba la estación del final de la Línea 5, Cornellà-Centre, donde estaba previsto que Montilla lanzara sus propuestas en transporte público.

xD :x :?: :? :oops:
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”