Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
ahir vaig estar parlant amb un amic que treballa a les cotxeres de Vilapicina, i em va dir, en contra del que li havien dit a ell fa uns mesos, que ja està programada la destrucció de TOTS els trens de la sèrie 1000. No en guardaran cap.
El LLOP wrote:ahir vaig estar parlant amb un amic que treballa a les cotxeres de Vilapicina, i em va dir, en contra del que li havien dit a ell fa uns mesos, que ja està programada la destrucció de TOTS els trens de la sèrie 1000. No en guardaran cap.
Doncs, nois, veient la desidia de TMB, a l'hora de cuidar el seu patrimoni, no sé vosaltres, però jo crec que hem de fer alguna cosa, ja, sense perdre ni un minut més!!!!!
Si el que diu el company de'n LLOP, es cert, crec que poc podem fer. I no em d'oblidar que malgrat per nosaltres la série 1000 mereix la preservació d'una unitat, potser a TMB pensen que amb una 1100 n'hi haurà prou.
Però es LAMENTABLE.
No podrem fer res, 99% segur però si podem enviar una carta a tot arreu, almenys que recordin altre cop que en pensa TMB del material històric.
Crec que abans de JA hauriem de decidir qui l'escriu (crec que un dels administradors estaria bé), aprobarla, signarla a lo bestia, buscar recolçament a SCC i a Trensim per exemple i enviarla.
No se quin mil es...pero me l'he creuat aquesta nit cap a les 10:30 a SF direccio horta...un mil amb dos cotxes amb anuncis...No nomes els trinxen...si no que a sobre els fan servir vilment per fer publicitat?...
No se quin mil es...pero me l'he creuat aquesta nit cap a les 10:30 a SF direccio horta...un mil amb dos cotxes amb anuncis...No nomes els trinxen...si no que a sobre els fan servir vilment per fer publicitat?...Sincerament m'ha fet molta rabia, que no en vulguin conservar cap mil i a sobre...els desgraciin per fora...si ja la van ******* canviant els colors originals...a sobre els hi peguen publicitat
Sobre les set de la tarda acostumen a circular dos mils com a mínim. Es creuen en el tram Verdaguer - Hospital Clínic (ho dic perquè molts cops el perdo )