Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

ahir vaig estar parlant amb un amic que treballa a les cotxeres de Vilapicina, i em va dir, en contra del que li havien dit a ell fa uns mesos, que ja està programada la destrucció de TOTS els trens de la sèrie 1000. No en guardaran cap.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

El LLOP wrote:ahir vaig estar parlant amb un amic que treballa a les cotxeres de Vilapicina, i em va dir, en contra del que li havien dit a ell fa uns mesos, que ja està programada la destrucció de TOTS els trens de la sèrie 1000. No en guardaran cap.
Doncs, nois, veient la desidia de TMB, a l'hora de cuidar el seu patrimoni, no sé vosaltres, però jo crec que hem de fer alguna cosa, ja, sense perdre ni un minut més!!!!!
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

:aaa :mort :evil:
Eslogan de TMB? Som idiotes, te torres i baixes?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Deu meu...què podem fer?????? Tenim temps d'escriure alguna carta??? No ens podem quedar de braços creuats!!! :'( :'( :'(
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Si el que diu el company de'n LLOP, es cert, crec que poc podem fer. I no em d'oblidar que malgrat per nosaltres la série 1000 mereix la preservació d'una unitat, potser a TMB pensen que amb una 1100 n'hi haurà prou.

Però es LAMENTABLE.

No podrem fer res, 99% segur però si podem enviar una carta a tot arreu, almenys que recordin altre cop que en pensa TMB del material històric.

Crec que abans de JA hauriem de decidir qui l'escriu (crec que un dels administradors estaria bé), aprobarla, signarla a lo bestia, buscar recolçament a SCC i a Trensim per exemple i enviarla.

Poc més es deu poder fer.

Vox
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

24/10/06: M-1050-1313-1051-1052

venga señora que me los quitan de las manos!
:x
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

27/10/06: M-M-R-M-1088
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

30/10/06: M-1086-1322-1087-1088
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

observeu que han tornat a reunir el 1085-1086 amb la resta de composició :x
ES PELIGROSO ASOMARSE
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

Pregunta: ¿cuántos trenes de cada clase hay en la L5? Según mis cuentas, hay 20 trenes 5000 y 7 trenes 1000. ¿Es así?
Jordilar

Post by Jordilar »

El 1085 - 1086 l'he vist avui. Es el mil sense plaques:

M1085-M1086-R1322-M1087-M1088.

Respecte al que diu alexbn, suposadament queden uns 7 mil en circualció, tot i que es posible que hi hagin més que no circulin tant.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

30/10/06: 1057-1058-R-M-M
31/10/06: M-M-R-M-1094 (Mixte danone-blanc)
31/10/06: 1073-1074-1319-1075-M
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

per cert, durant el mes d'octubre hem avistat 11 mils diferents
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

...que ves a saber a quants trens reals diferents corresponen :?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

6/11/06: 1045-1046-1312-1047-M

arribarem al 2007? :?
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Va, fem una porra! :D

Jo penso que sí, haurien de substituir-ne un per setmana, d'aquí a cap d'any, i em sembla que el ritme no és ben bé aquest.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

No se quin mil es...pero me l'he creuat aquesta nit cap a les 10:30 a SF direccio horta...un mil amb dos cotxes amb anuncis...No nomes els trinxen...si no que a sobre els fan servir vilment per fer publicitat?...
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

No se quin mil es...pero me l'he creuat aquesta nit cap a les 10:30 a SF direccio horta...un mil amb dos cotxes amb anuncis...No nomes els trinxen...si no que a sobre els fan servir vilment per fer publicitat?...Sincerament m'ha fet molta rabia, que no en vulguin conservar cap mil i a sobre...els desgraciin per fora...si ja la van ******* canviant els colors originals...a sobre els hi peguen publicitat
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Sobre les set de la tarda acostumen a circular dos mils com a mínim. Es creuen en el tram Verdaguer - Hospital Clínic (ho dic perquè molts cops el perdo :emprenyat )
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Diumenge al matí amb 14 torns a la L5 hi havia almenys dos torns servits per 1000 al tram Sants - Estació / Sagrera, els vaig creuar al torn 512 i 513
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”