Pregunta sobre las 446
Pregunta sobre las 446
Hola,
Me gustaria saber en que año se llevaron las 446 de Barcelona a Madrid, y porque no dejaron ninguna??
Gracias y un saludo
Me gustaria saber en que año se llevaron las 446 de Barcelona a Madrid, y porque no dejaron ninguna??
Gracias y un saludo
Toni,
El Ruso
El Ruso
Jo crec que és per la velocitat,peró no n'estic segur,ja que al nucli de barcelona i a Catalunya en general(sense comptar FGC i metro)no nhi ha cap tren que baixi a 120Km/h,i clar no hi ha cap línia que hi hagui una estació cada 2X3,com passa a Madrid o a FGC.
Jo encara demano més,fotos de 446 a Barcelona! M'agrdadaria molt veure'ls.
Jo encara demano més,fotos de 446 a Barcelona! M'agrdadaria molt veure'ls.
Nano, fes-t'ho mirar...De Manresa a Hospitalet només es passa de 100 km/h entre Sabadell i Terrassa, a la linia de vic hi ha pocs trams que vagin les 447 a 120, a la C7 el mateix, diria que pocs trams. La C10, només entre Bellvitge i la bif. Aeroport.Mako448 wrote:no nhi ha cap tren que baixi a 120Km/h,i clar no hi ha cap línia que hi hagui una estació cada 2X3,
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jo em referia als trens,i no als trams.aarongilp wrote:Nano, fes-t'ho mirar...De Manresa a Hospitalet només es passa de 100 km/h entre Sabadell i Terrassa, a la linia de vic hi ha pocs trams que vagin les 447 a 120, a la C7 el mateix, diria que pocs trams. La C10, només entre Bellvitge i la bif. Aeroport.Mako448 wrote:no nhi ha cap tren que baixi a 120Km/h,i clar no hi ha cap línia que hi hagui una estació cada 2X3,
Per cert,no és el mateix,que quedi clar!!!!>
Les 446 han de tornar a Barcelona,aquella época de 446,447,440sensereformar i les 1es R,448senseR,o 450 i 451 nomrlas i 450 remolcats amb japoneses,etc...i amb les majories d'estacions sense barreres i amb revisors al rodalies,allò sí que era una éépoca
Disculpa, he llegit malament...sóc jo qui m'ho he de fer mirar
Però ara sí...Fes t'ho mirar, lo d eque les 446 han de tornar a BCN...ja estan bé allà on estan. Van força pitjor que les 447 pel manteniment que se'ls hi dona i al contrari que a Madrid, aquí una UT que avui està a la C4 demà pot estar a la C1 (excepte Civia i 450/1). I el mateix dic de les composicions reversibles amb 269. Tal com estem ara estem millor, la veritat (en aquest aspecte, tan sols).
Però ara sí...Fes t'ho mirar, lo d eque les 446 han de tornar a BCN...ja estan bé allà on estan. Van força pitjor que les 447 pel manteniment que se'ls hi dona i al contrari que a Madrid, aquí una UT que avui està a la C4 demà pot estar a la C1 (excepte Civia i 450/1). I el mateix dic de les composicions reversibles amb 269. Tal com estem ara estem millor, la veritat (en aquest aspecte, tan sols).
Pues la verdad, me es difícil de entender que alguien quiera unos trenes, iguales exteriormente que los que abundan en Barcelona, pero más viejos, más lentos, más incómodos, sin WCs, más cascados...Mako448 wrote:Jo em referia als trens,i no als trams.aarongilp wrote:Nano, fes-t'ho mirar...De Manresa a Hospitalet només es passa de 100 km/h entre Sabadell i Terrassa, a la linia de vic hi ha pocs trams que vagin les 447 a 120, a la C7 el mateix, diria que pocs trams. La C10, només entre Bellvitge i la bif. Aeroport.Mako448 wrote:no nhi ha cap tren que baixi a 120Km/h,i clar no hi ha cap línia que hi hagui una estació cada 2X3,
Per cert,no és el mateix,que quedi clar!!!!>
Les 446 han de tornar a Barcelona,aquella época de 446,447,440sensereformar i les 1es R,448senseR,o 450 i 451 nomrlas i 450 remolcats amb japoneses,etc...i amb les majories d'estacions sense barreres i amb revisors al rodalies,allò sí que era una éépoca
-
- N4
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Per mi no hi ha problema, m'agraden, però on hi hagi una 447, doncs la veritat és que les 446 se les poden portar on vulguin. Intentar parlar amb una persona quan vas en una que circula pel túnel de la risa, una de les més antigues (1 a la 100) és estar cridant perquè amb el soroll que fa no s'enten res, en túnels no s'escolta una sola paraula. I encara recordo aquell apretón, mare meva, 20 minuts aguantant-me com podia fins arribar a Alcorcón, amb lo macos que serien amb un WC, buff. I ja ni te cuento si els posen en un regional fins a Àvila, que ve des de Guadalajara, tremendo.Mako448 wrote: Les 446 han de tornar a Barcelona...
Les 446 només haurien d'estar en línies amb moltes estacions, perquè s'aprofita igual una d'aquestes que una 447, i en canvi la segona té més velocitat que no arribarà mai a assolir per estar tan properes les estacions entre sí... però si tu les vols, doncs apa, me les quedo jo les 447
Jo només vull tenir 446 per tenir més varietats de trens,ja sé que són iguals que les 447 peró sense lavavo i corren menys,peró tot i això és un tren
Això de les 446 que les volia veure per barcelona era per incrementar el parc móbil,i tot que s'assemblen a les 447,peró per lo menys s'incrementa,i tenim més varietat
Això de les 446 que les volia veure per barcelona era per incrementar el parc móbil,i tot que s'assemblen a les 447,peró per lo menys s'incrementa,i tenim més varietat
Estoy con Mako448, a mi también me gustaría que hubiera alguna 446 para tener más variedad, me aburre soberanamente ir siempre en 447, que es lo único que hay aquí en la C-1.
Por cierto, en las primeras 446 se les podia bajar el cristal de las puertas, y las 446 de clase alta interiormente tienen unos pequeños detalles distintos a las 447, como por ejemplo el boton de abrir las puertas, bastantate más elegante que el de las 447.
Un saludo
Por cierto, en las primeras 446 se les podia bajar el cristal de las puertas, y las 446 de clase alta interiormente tienen unos pequeños detalles distintos a las 447, como por ejemplo el boton de abrir las puertas, bastantate más elegante que el de las 447.
Un saludo
Toni,
El Ruso
El Ruso
A la R1,els dies laborables,hi ha els 465 anomenats "Civia",encara que crec que alguna 446 hauria de vindre a Barcelona per tenir més varietat,i així,s'amplia les frequencies.Ruso wrote:Estoy con Mako448, a mi también me gustaría que hubiera alguna 446 para tener más variedad, me aburre soberanamente ir siempre en 447, que es lo único que hay aquí en la C-1.
Un saludo
A la R1,els dies laborables,hi ha els 465 anomenats "Civia",encara que crec que alguna 446 hauria de vindre a Barcelona per tenir més varietat,i així,s'amplia les frequencies.Ruso wrote:Estoy con Mako448, a mi también me gustaría que hubiera alguna 446 para tener más variedad, me aburre soberanamente ir siempre en 447, que es lo único que hay aquí en la C-1.
Un saludo
I als altres que els bombin, oi? Si venen 446 de fora vol dir que algun tren d'un altre nucli es suprimirà per falta de material...aviam, siguem una mica seriosos. A tots ens agradaria tenir trens antics circulant, molta varietat i expressos de 20 vagons cada hora entre totes les ciutats, però malhauradament això no pot ser, i ens hem de conformar amb el que tenim. I demanar que ens portin uns trens que serveixen a d'altres llocs és una mica...egoista...Mako448 wrote:A la R1,els dies laborables,hi ha els 465 anomenats "Civia",encara que crec que alguna 446 hauria de vindre a Barcelona per tenir més varietat,i així,s'amplia les frequencies.Ruso wrote:Estoy con Mako448, a mi también me gustaría que hubiera alguna 446 para tener más variedad, me aburre soberanamente ir siempre en 447, que es lo único que hay aquí en la C-1.
Un saludo
A Renfe no,peró a FGC ja em fa mal la vista de només poder veure 213 i algun 254 peró quasi mai el pillo,quant fa anys podia veure 211,5000naval's,MAN 3000,és a dir,que potsr han augmentat el material peró el tren són tots els mateixos,i clar és aburrit.aarongilp wrote:I als altres que els bombin, oi? Si venen 446 de fora vol dir que algun tren d'un altre nucli es suprimirà per falta de material...aviam, siguem una mica seriosos. A tots ens agradaria tenir trens antics circulant, molta varietat i expressos de 20 vagons cada hora entre totes les ciutats, però malhauradament això no pot ser, i ens hem de conformar amb el que tenim. I demanar que ens portin uns trens que serveixen a d'altres llocs és una mica...egoista...Mako448 wrote:A la R1,els dies laborables,hi ha els 465 anomenats "Civia",encara que crec que alguna 446 hauria de vindre a Barcelona per tenir més varietat,i així,s'amplia les frequencies.Ruso wrote:Estoy con Mako448, a mi también me gustaría que hubiera alguna 446 para tener más variedad, me aburre soberanamente ir siempre en 447, que es lo único que hay aquí en la C-1.
Un saludo
Nomñes faig un comentari,que estaria bé que hi haguès alguna 446 a Barcelona(ja se que s'assemblan a les 447),peró tot plegat,és un altre tren
Vamos a ver aarongilp, alguien ha dicho que venga alguna 446 y que los demas se jodan?? te lo sacas un poco de la manga, yo ya cambiaria alguna 447 por una 446, pero en ningún momento he dicho "robarla".
Respecto a lo otro que comentas es cierto, esta vida no esta hecha para los romanticos
Un saludo
Respecto a lo otro que comentas es cierto, esta vida no esta hecha para los romanticos
Un saludo
Toni,
El Ruso
El Ruso
Pues lo ha dicho el compañero Mako448 al decir que vengan 446 para aumentar frecuencias. A eso se le llama vestir un santo para desvestir otro. Y es a él a quien me refería, no a tí. Pero es que ni cambiando una 446 por una 447...para quien recibiera la 447 sería una alegría, pero yo no lo recomiendo...y menos aquí, que los trayectos son medianamente largos y se tiene tendencia a usar los WC (recordemos que las 446 no tienen). Estas serían apropiadas para la R7 y la R10, por tiempo de recorrido, y poco más, aparte que están hechas caldo, tanto las de primera y segunda subseries (repartidas entre Madrid, Bilbao y Málaga), y las de tercera, concentradas todas ellas en la C5 madrileña. Por eso lo desapruebo.Ruso wrote:Vamos a ver aarongilp, alguien ha dicho que venga alguna 446 y que los demas se jodan?? te lo sacas un poco de la manga, yo ya cambiaria alguna 447 por una 446, pero en ningún momento he dicho "robarla".
Un saludo
Por lo general, el nulo mantenimiento recibido hace que tengan problemas, tontos o no tan tontos, como por ejemplo los equipos de tracción cascados (la mitad de ocasiones que usé la C5 este verano almenos algun motor sonaba a cascado), puertas que parece que se vayan a caer (en las de primera subserie), cosas de este estilo. Digamos que las 447, al ser más nuevas, no acusan tanto el mantenimiento nulo que reciben.Ruso wrote:De acuerdo, aclarado el malentendido
Desconozco su estado ya que no monto en una de ellas desde que estavan aquí en barcelona, pero me podrías profundizar un poco?en eso de que estan hechas polvo. Y nadie sabe que año más o menos se las llevaron de aquí?
Gracias,
Saludos
Y sobre qué año se fueron...yo recuerdo haberme subido en una allá por el 95-96, en el 94 con seguridad, después ya no lo tengo tan claro.