Preservació d'algun tren 1000 del FCMB (TMB)
- wefer
- Administrador
Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Demà, al ataqueee!!!
Demà inspecció fotogràfica...Si em vegeu (els que em coneixeu) digueu-me quelcom...wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
I si no em coneixeu i vegeu un friki descarregant la seva càmera sobre una 1000, ja sabeu que és el JaMiRo!...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Un AAC amic meu ,(com els hi diuen ara a TMB, abans motoristes), que és instructor m'ha comentat que dilluns en el tram Cornellà Centre - Sagrada Familia tenien 4 convoys 1000's, la resta 5000's. El que no em va dir a quant ascendeix la resta.UT596001 wrote:Al tram Maragall-Horta en tens 3 com a mínim.wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
AAC = ?mikado wrote:Un AAC amic meu ,(com els hi diuen ara a TMB, abans motoristes), que és instructor m'ha comentat que dilluns en el tram Cornellà Centre - Sagrada Familia tenien 4 convoys 1000's, la resta 5000's. El que no em va dir a quant ascendeix la resta.UT596001 wrote:Al tram Maragall-Horta en tens 3 com a mínim.wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Perquè "Agent d'Atenció al Client", un motorista, poc en té...
- Serie-1000-metro
- N7
Hola!
Perque ara F.C.M.B vol fer un unic agent en tota la companyia, que pugi conduir els trens i ser taquillers, o agents d'estació, com pots pensarte els motoristes batarans no els i agrada la idea, ells volen segir amb la seva oficina mobil dins el tunel, els comprenc perfectament, i jo faria el mateix.
Salut!!!!!!!!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!
Perque ara F.C.M.B vol fer un unic agent en tota la companyia, que pugi conduir els trens i ser taquillers, o agents d'estació, com pots pensarte els motoristes batarans no els i agrada la idea, ells volen segir amb la seva oficina mobil dins el tunel, els comprenc perfectament, i jo faria el mateix.
Salut!!!!!!!!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
El primer, per anar bé, és enviar un mail a TMB, preguntant, de bones maneres, si es pretén preservar algun tren.
Jo fa molt de temps que imagino una resposta "Sí que pensem preservar-ne un, però dintre d'uns anys, quan es retirin els trens de la L4".
Però cal tenir-la, aquesta resposta. Si no es té, tot són especulacions que no porten a res.
Jo fa molt de temps que imagino una resposta "Sí que pensem preservar-ne un, però dintre d'uns anys, quan es retirin els trens de la L4".
Però cal tenir-la, aquesta resposta. Si no es té, tot són especulacions que no porten a res.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Uno de mi calle me ha dicho que tiene un amigo que dice conocer a un tipo que dice que un día fue feliz (Serrat)
No dubto gens de la solvència del LLOP (del conegut del LLOP una mica menys, perquè havia dit "Digo" i ara diu "Diego"), però la idea seria tenir informació oficial de TMB, signada per algú responsable (relacions públiques, etc.), amb la qual cosa sabríem de pas què pensen preservar.
No dubto gens de la solvència del LLOP (del conegut del LLOP una mica menys, perquè havia dit "Digo" i ara diu "Diego"), però la idea seria tenir informació oficial de TMB, signada per algú responsable (relacions públiques, etc.), amb la qual cosa sabríem de pas què pensen preservar.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El sr Patiño director del museu de la mobilitat
El Sr. Patiño és el futur director del museu de la mobilitat i de tant en tant fa declaricons i es fa el xulo dient que hi haurà molts metros i tranvies conservats per TMB.
Us passo el telèfon del seu despatx, és de fàcil poder parlar amb ell i el truquem tots, ok?
Proposo una trobada amb ell i la publicació al fòrum de les respostes del sr patiño.
Sr. Patiño TMB 93 214 80 00
Us passo el telèfon del seu despatx, és de fàcil poder parlar amb ell i el truquem tots, ok?
Proposo una trobada amb ell i la publicació al fòrum de les respostes del sr patiño.
Sr. Patiño TMB 93 214 80 00
- Fran-Ikarus
- N11
- Mortadel·lo
- N9
- Mr. Baricentro
- N6
Només vull fer una puntualització al que diu Fran Ikarus. No és que el meu amic digui "digo" i ara "diego" sino que el que ell em respón es el que sap en cada moment. Teniu en compte que l'únic que li fa preguntes "rares" del tipus ¿que faran amb els trens? sóc jo i ell em respon el que sap en aquell moment, i les coses canvien. El que em va explicar ahir, es que a les cotxeres ténen les ordres de treball per demuntar els equips valiosos dels trens i que a la relació, amb dates surten TOTS els trens, vaja que tots els mils ja tenen hora per passar per caixa. No obstant trobo bé la idea de preguntar directament de TMB, però com ens fiem de que responguin, en trobarem que arrivarà abans la trinxadora que la resposta.
A Mr Baricentro
Aquest telèfon és el telèfon de TMB que es pot trobar a tot arreu i casualment és on treballa el Sr. Patiño.
No crec que sigui èticament incorrecte publicar el telèfon de TMB, FGC, Renfe o l´aeroport del Prat!
No crec que sigui èticament incorrecte publicar el telèfon de TMB, FGC, Renfe o l´aeroport del Prat!