Un camión cargado con una 334 colapsa carreteras valencianas

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Un camión cargado con una 334 colapsa carreteras valencianas

Post by trainman »

Comunitat Valenciana

RETENCIONES




Un convoy con una locomotora colapsa las carreteras de l´Horta

El vehículo, procedente de Albuixech, no pudo pasar por una rotonda

atravesado. La rotonda dificultó la movilidad del vehículo y el conductor tuvo que realizar varias maniobras.

Sofia Ros, Rafelbunyol

Un camión que transportaba una locomotora de ferrocarril de Renfe, que construye la empresa de Albuixech Vossloh, causó ayer por la tarde una retención en el tramo conocido como vía de desdoblamiento de la CV- 300 (la Gombalda) a su paso por Rafelbunyol y Museros.

Se trataba de un vehículo de transporte especial que, con una larga extensión, tuvo dificultades para poder circular por la rotonda y se quedó atravesado en la misma, causando un atasco de 40 minutos. La Guardia Civil acompaña siempre a este tipo de vehículos dadas las dimensiones, abriendo camino entre los coches para que el trailer pueda hacer las maniobras oportunas. Eso mismo hicieron ayer para que el camión maniobrase y saliese del embrollo. Ante la imposibilidad de seguir su camino optaron por hacerlo regresar a la empresa, situada en el polígono de Albuixech. Según ha podido saber este diario, todos los transportes de estas características se realizan con los correspondientes permisos de Tráfico dadas las grandes dimensiones de los camiones articulados de transporte, donde se indica el tipo de carreteras por las que va a pasar el vehículo especial. El vagón llegaba a la localidad a las 18 horas aproximadamente, aunque de normal los recorridos se realizan en los horarios de menos circulación, según las mismas fuentes. Aún así, el suceso se produjo cuando la mayoría de trabajadores de la zona acababan su jornada. Ello ocasionó que centenares de coches se quedasen parados durante más de media hora en la carretera.
No es la primera vez que sucede un hecho como éste. En verano, otro camión de similares características ocasionó los mismos problemas. Según los conductores que padecieron el incidente, «este tipo de transportes no debería realizarse por esta vía porque la autopista de Barcelona está a pocos metros».

http://www.levante-emv.com/secciones/no ... cia=239618
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

La pregunta del milió és: PER QUÈ CORDILLS L'HAN DE TRASLLADAR PER CARRETERA??????????????
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

a mi el que més em sobta és que el trasllat es va fer a les 6 de la tarda!! ¿?? A qui se li acudeix fer un trasllat d'aquestes característiques just abans de la hora punta de la tarda!!?? Ja es podia haver fet a la nit, que és quan menys trànsit hi ha i quan es molesta a menys gent i les carreteres no van tan plenes.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

M'imagino que Boeing i Airbus transporten els seus avions nous per tren o vaixell... xD xD xD xD
User avatar
594-001-0
N6
N6
Posts: 296
Joined: Friday 06/05/2005 17:59

Post by 594-001-0 »

Me gustaría saber... ¿Por que coj**** la trasladan por carretera teniendo salida directa de la fábrica a la línea de Renfe? De verdad, hay que ser un poco inútiles... un poco no, MUY inútiles.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

"Chopped"

Post by JaMiRo! »

orique wrote:M'imagino que Boeing i Airbus transporten els seus avions nous per tren o vaixell... xD xD xD xD
En rodanxes en plan chopped es pot... :D :D :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

He dit avions, no rodanxes d'avió. :llengua
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

orique wrote:M'imagino que Boeing i Airbus transporten els seus avions nous per tren o vaixell... xD xD xD xD
No, home no... fan un tall a babor i estribor i en cas de tormenta pot funcionar com a hidroavió xD xD xD xD
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Post by 437.001 »

Molt senzill, es fa el trasllat per carretera PER PODER col.lapsar la ciutat.

La pregunta és: per què no va passar per la plaça de la Reina i pels carrers més estrets del casc antic? Hagués estat divertit!

p.s: :nose :aaa
User avatar
Tono FER557
N2
N2
Posts: 16
Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
Location: Burgos

Post by Tono FER557 »

A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.

Salutacions
Tono.
ARPAFER - Burgos
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Tono FER557 wrote:A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.

Salutacions
Tono.
Era la del Innotrans??? La 006??? Si és així...l'altra locomotora no era una 334 sino la EURO4000 (una 334 de 6 eixos)...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Tono FER557
N2
N2
Posts: 16
Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
Location: Burgos

Post by Tono FER557 »

aarongilp wrote:
Tono FER557 wrote:A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.

Salutacions
Tono.
Era la del Innotrans??? La 006??? Si és així...l'altra locomotora no era una 334 sino la EURO4000 (una 334 de 6 eixos)...
A les fotos publicades crec que n´hi sortien una da cada, perque la 334 portava el nom de Renfe.

Salut,
Tono
ARPAFER - Burgos
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Tono FER557 wrote:
aarongilp wrote:
Tono FER557 wrote:A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.

Salutacions
Tono.
Era la del Innotrans??? La 006??? Si és així...l'altra locomotora no era una 334 sino la EURO4000 (una 334 de 6 eixos)...
A les fotos publicades crec que n´hi sortien una da cada, perque la 334 portava el nom de Renfe.

Salut,
Tono
Sí, sí...les van portar les dues, i la raó de que anéssin en camió va ser que les van calçar amb bogis UIC...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Això no és cap raó. I si no, els Velaro que han vingut d'Irún a Madrid per Aranda què?
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

orique wrote:Això no és cap raó. I si no, els Velaro que han vingut d'Irún a Madrid per Aranda què?
Mmm...perquè és Renfe? (el caos, vaja)
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Tono FER557
N2
N2
Posts: 16
Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
Location: Burgos

Post by Tono FER557 »

aarongilp wrote:
orique wrote:Això no és cap raó. I si no, els Velaro que han vingut d'Irún a Madrid per Aranda què?
Mmm...perquè és Renfe? (el caos, vaja)
A la Vía Libre d´octubre es veu que la 334 de Inno Trans es la 006. I els Velaro Siemens que s´emporten a La Sagra van en camió de Vicuña (el mateix que va portar els trens nous vermells del Metro a Barcelona) desde Irún. No sé per quina raó Siemens no porta a La Sagra els trens amb els diplorys com va fer Talgo amb els T102; les males llengües diuen que com els diplorys son de Bombardier, aquets demanaven un preu descomunal a Siemens per el lloguer.

Salut,
Tono
ARPAFER - Burgos
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Però es que la 334 és d'ample ibèric!!!!
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”