T5, el 14 d'octubre

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Diria...

Post by JaMiRo! »

metring wrote:Eeeeps, doncs això és molt gruixut!!!!! Així que per fer transbordament entre línies de tramvia, et descompta??? Doncs que prenguin nota els del Tram, que això no pot ser de cap de les maneres!!!!!
Suposo que només deu passar amb la tarja aquesta especial. Diria que no hi ha cap problema amb un bitllet senzill o una T10... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

El bitllet T-Tram, al ser 2 bitllets senzills de tram i al no ser una tarjeta integrada, nomes et permet fer transbordament durant 30 minuts (si no m'equivoco)
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Trenscat wrote:Avui he anat al Trambesòs amb el meu pare. Hem fet el recorregut T4 Estació de Sant Adrià-Glòries i després el Glòries-Besòs anar i tornar. Hem utilitzat una T-TRAM i em pensava que en fer l'enllaç entre la T4 i la T5 i validar de nou al tramvia no descomptaria viatge però sí que ho ha fet...
Jo vaig fer l'enllaç T5-T4 el dia de la inauguració i va funcionar correctament. A més, feia força estona que havia validat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Doncs per això jo deia que no funcionava la cosa.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Vaig aprofitar la T-Tram per posar a prova el sistema de validació. Amb un dels dos viatges ja esgotats, vaig entrar a Besòs procedent com si vingués del metro i em descompta correctament un viatge. A l'entrar al tramvia pocs instants més tard torno a introduir la T-Tram a la validadora interior, la qual me la rebutja dient que el títol estava esgotat. Una de dues: o comprova abans si queden viatges o si l'última validació és recent. Per deduir quin dels dos casos seria aplicable, faig transbord a Glòries a un tramvia T5 fins a Ca l'Aranyó (tampoc volia allunyar-me gaire que després tornava a casa a peu :P) i la validadora del segon tramvia em va donar el títol de transport com a vàlid.

Vaig deduir que, de tenir més saldo de viatges, la doble validació a Besòs me n'hauria descomptat dos.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

entfe001 wrote:Vaig aprofitar la T-Tram per posar a prova el sistema de validació. Amb un dels dos viatges ja esgotats, vaig entrar a Besòs procedent com si vingués del metro i em descompta correctament un viatge. A l'entrar al tramvia pocs instants més tard torno a introduir la T-Tram a la validadora interior, la qual me la rebutja dient que el títol estava esgotat. Una de dues: o comprova abans si queden viatges o si l'última validació és recent. Per deduir quin dels dos casos seria aplicable, faig transbord a Glòries a un tramvia T4 fins a Ca l'Aranyó (tampoc volia allunyar-me gaire que després tornava a casa a peu :P) i la validadora del segon tramvia em va donar el títol de transport com a vàlid.

Vaig deduir que, de tenir més saldo de viatges, la doble validació a Besòs me n'hauria descomptat dos.
Correcte, doncs anava amb un amic que va fer la mateixa prova. Va esgotar el títol a les BTs d'Espronceda, va intentar marcar al vehicle i li va dir que estava esgotat, i una estona després el mateix bitllet li va permetre agafar la T4 (que és el que volies dir, i no T5).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

HOLA

Ja tinc penjats TOTS els videos que he fet a la inauguració de la nova T5. La espera, esperem, que hagi valgut la pena :)

Besos - Can Jaumandreu: http://www.youtube.com/watch?v=I9VWiAlKafg
Can Jaumandreu - Farinera: http://www.youtube.com/watch?v=ZigXD1yMBWk

(es va acabar la pila i no vaig poder fer el tram fins a glòries, pero allà, es van cambiar :P)

Glories - Can Jaumandreu: http://www.youtube.com/watch?v=hmNt59KP_Zo
Can Jaumandreu - Besos: http://www.youtube.com/watch?v=EB3QF4dApSM

Aquests 2 videos estaven en un de sol, pero com el YouTube només accepta videos de 10 minuts, l'he partit per la meitat (més o menys) i esta penjat en 2 parts. Fixeu-vos sobretot amb la llarga espera que han de patir els usuaris del tram mentre passen els cotxes per la dreta abans d'arribar a Can Jaumandreu.

Espero que us agradin
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Post by 437.001 »

Ja he estrenat la T5, encara no hi va massa gent... De tota manera, la línia tindrà èxit segur.
Ja hi ha un graffitti al túnel...
Em venen dues preguntes al cap:

a) el tram entre La Farinera i Can Jaumendreu acabarà sent de doble via, i el carril de la Gran Via suprimit, desviant el tràfic per Diagonal-Rbla Poblenou?

b) els tramvies poden anar en doble composició?
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

437.001 wrote: a) el tram entre La Farinera i Can Jaumendreu acabarà sent de doble via, i el carril de la Gran Via suprimit, desviant el tràfic per Diagonal-Rbla Poblenou?

b) els tramvies poden anar en doble composició?

a) Pel que tinc entés quan lo de les Glòries vagi fora el tram que ara és via única passarà a doble.

b) Ni idea.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Les andanes estan adaptades per a doble composició... altra cosa es que no facin servir mai els enganxalls.
User avatar
Serie600
N7
N7
Posts: 525
Joined: Tuesday 26/07/2005 23:57

Post by Serie600 »

Hola:

Gracies pels videos Denisuko :plas

Mitica la frase: "Aqui un operario en plena actividad"... i el tio plantat arrecolzat a la valla xD

I la pregunta: "Esto para donde es?, una revista?". "Para una web". "Como se llama?". "Tranvias del mundo".... Simplement brillant.

A mi el tema de que el tramvia vagi soterrat o semi-soterrat, com que no em fa el pes. Es una mena de "quiero y no puedo" de metro. A banda que amb aquest sistema donem "raons" als "Pro-soterrament". El tramvia deuria anar per sobre, al mateix nivell que els cotxes i ni tan sols "segregat", al contrari, barrejat amb la circul.lacio. O es que els busos van "segregats" de la resta de vehicles?. Eh, el carril bus no val.

A mi ja m'agradaria un sistema de tramvia tipus Goteborg, pel mig del carrer, barrejat amb la resta de la circul.lacio. Vaja, com el que varem tenir fins al '71 aqui.

Aixo si, totalment "denigrant" que el tramvia tingui que estar aturat tanta estona als semafors. Tant costa donar-li prioritat semaforica?. Senyors, que es un transport public i dintre hi va mes gent que no pas a un cotxe o fins i tot a un bus!. Si no fem aixo quina caqueta de "vel.locitat comercial" pot agafar?. La gent no el veura com un transport public rapid i agil i aleshores no l'utilitzara. No fotem!.

Sal.lutacions:

Serie600
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

437.001 wrote: b) els tramvies poden anar en doble composició?
com ja s'ha dit per aquí tant les andanes del trambaix, com les del trambesós estan adaptades per a doble composició.
L'any passat per a les festes de la Mercè ja van circular trams en doble composició per la xarxa del Besós (per desallotjar la zona del fórum).
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

orique wrote:Les andanes estan adaptades per a doble composició...
Les andanes sí... la marca d'accés per a cecs i/o minusvàlids no.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”