Preservació d'algun tren 1000 del FCMB (TMB)
Com tots els participants d'aquest foro, estic interessat en saber quina es la postura de TMB respecte a la preservació un tren de la serie 1000
M'acabo de fer el "tonto" i he inviat un correu a TMB, preguntant quina es la seva postura.
Si rebo resposta , que no crec, us ho fare saber
SANTA INOCENCIA
M'acabo de fer el "tonto" i he inviat un correu a TMB, preguntant quina es la seva postura.
Si rebo resposta , que no crec, us ho fare saber
SANTA INOCENCIA
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Correcte, però el millor és el que ha fet en BRILL 18: preguntar directament als responsables de relacions externes.
A la resposta que li donin, és a la que podem apel·lar si no es complís, o si no ens agrada, o el que sigui.
El que no podem és anar dient als de TMB "Escolti, que algú ens ha dit que no pensen preservar cap 1000". Això està automàticament condemnat a la desacreditació "I qui els ha dit això?".
Que ens ho diguin ells, oficialment.
A la resposta que li donin, és a la que podem apel·lar si no es complís, o si no ens agrada, o el que sigui.
El que no podem és anar dient als de TMB "Escolti, que algú ens ha dit que no pensen preservar cap 1000". Això està automàticament condemnat a la desacreditació "I qui els ha dit això?".
Que ens ho diguin ells, oficialment.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vas bé...
Doncs vas bé si esperes resposta...BRILL 18 wrote:DIMARTS 24 D'OCTUBRE 2006
24 HORES DESPRES DEL CORREU A TMB
SENSE RESPOSTA
ESPERAREM
LA PACIENCIA ES LA MARE DE LA CIENCIA
ENCARA QUE COM ES DESPISTIN LA CIENCIA ES POT QUEDAR ORFA DE MARE
Jo ja he preguntat de tot: preservació d'un 1000, boques del Liceu, visita a cotxeres...Via mail i via telefònica. Passen de tot...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ep, no cridis!
NO CRIDIS que ja t'he sentit...BRILL 18 wrote:REALMENT NO ESPERO RESPOSTA ES PURA IRONIA PER APLICAR ALLO DE RIURE PER NO PLORAR
Ja veuràs com aparegui el Platanito...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Home, trigar va trigar uns quants mesos, però finalment em va respondre, la Maite Peris, quan, farà cosa de 4 anys, vaig enviar un mail preguntant per l'estat dels cotxes de la sèrie 100, per la hipotètica preservació d'algun Pegaso 6038, i alguna coseta més.
Jo penso que t'enviaran resposta (i que no trigaran tant com ho van fer amb mi).
Jo penso que t'enviaran resposta (i que no trigaran tant com ho van fer amb mi).
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Res...
Doncs a mi un tema candent com les boques del Liceu...Fran-Ikarus wrote:Home, trigar va trigar uns quants mesos, però finalment em va respondre, la Maite Peris, quan, farà cosa de 4 anys, vaig enviar un mail preguntant per l'estat dels cotxes de la sèrie 100, per la hipotètica preservació d'algun Pegaso 6038, i alguna coseta més.
Jo penso que t'enviaran resposta (i que no trigaran tant com ho van fer amb mi).
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Evidenment no tinc resposta, gracies Fran per els teus anims. esperarem pacients solament espero que la resposta que arrivi no sigui " Lamentem comunicar-li que ahir es va enterrar al darrer tren de la serie 1000, que es lo mes provable.
De totes maneres insistire, i crec que seria bo que tots aquells participants del forum interessats en preservar un tren d'aquesta serie enviesin un correu fent la mateixa pregunta, mes que res per allo de
" Vamos a contestar a estos pesaos y que no toquen mas las narices"
Es a dir al menys fer-nos pessadets.
De totes maneres insistire, i crec que seria bo que tots aquells participants del forum interessats en preservar un tren d'aquesta serie enviesin un correu fent la mateixa pregunta, mes que res per allo de
" Vamos a contestar a estos pesaos y que no toquen mas las narices"
Es a dir al menys fer-nos pessadets.
Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
Ei, i tan panxos que ho dirien. Sense parpellejar: "Estimat Sr. Com ja va essent habitual, ens hem carregat impunement altre troç de l'historia ferroviaria d'aquesta ciutat, de manera totalment desconsiderada i sense cap respecte, com els 300, les boques de Liceu i la propia estacio, els decorats i enrejolats del GMB, i d'altres, per no perdre els costums, es clar. Att:" i aixo ho signaria cualsevol pixatinters (que altre cosa no, pero aquest pais, de carrecs intermitjos, inutils, correvolants i pixaires varis, n'anem ben plens i no ens faltan) dotat d'una adreça e-mail i un ordinador. Algo aixi com "Encarregat de l'assesorament icomunicacio als mitjans de comunicacio sobre el desgast de les rajoles ", vaja, un titol rimbombant pero que no significa res.BRILL 18 wrote:Evidenment no tinc resposta, gracies Fran per els teus anims. esperarem pacients solament espero que la resposta que arrivi no sigui " Lamentem comunicar-li que ahir es va enterrar al darrer tren de la serie 1000", que es lo mes provable.
Sal.lutacions:
Serie600
Nois, he llegit això a la web del'Ajuntament de Barcelona:
D'acord amb la Carta municipal i les Normes reguladores de la participació ciutadana, l'Ajuntament ha posat en marxa un procés de participació per decidir els usos futurs del complex industrial Fabra i Coats, a Sant Andreu.
La iniciativa està oberta a tothom però s'adreça especialment a les persones que viuen o treballen al voltant de l'antiga Fabra i Coats. El procés pretén facilitar la màxima informació a les persones interessats perquè donin a conèixer les seves opinions i fomentar la participació en la presa de decisions.
Fins al 30 de novembre, entitats, veïnes i veïns poden fer aportacions i propostes respecte del pla d'usos per a l'antiga fàbrica. Hi ha diverses vies de participació. La primera consisteix en un seguit de reunions amb òrgans de participació del Districte (Consell Ciutadà i Consells Sectorials).
La segona, oberta a la ciutadania en general, consisteix a aportar idees o suggeriments per mitjà de butlletes que s'han de dipositar ena una urna situada a la seu del Districte, de dilluns a divendres, de 8.30 a 17.30 hores. També s'obre una tercera via, per internet, al web bcn.cat/santandreu.
Prop de 31.000 metres quadrats
Al final del 2005, l'Ajuntament va comprar aquest conjunt de sis edificis situats al centre de Sant Andreu que el segle passat van ser fàbriques tèxtils. A banda de garantir la preservació d'una peça cabdal del patrimoni industrial, la compra permet crear al cor del districte un nou espai públic amb equipaments, habitatge dotacional i una gran zona verda.
Aquípodeu participar dient què voleu per al complexe. Eh que aquí era a on anava a parar el Museu de la Mobilitat? Doncs dic jo que podem dir que tinguin un 1000, lloc n'hi ha de sobres!
D'acord amb la Carta municipal i les Normes reguladores de la participació ciutadana, l'Ajuntament ha posat en marxa un procés de participació per decidir els usos futurs del complex industrial Fabra i Coats, a Sant Andreu.
La iniciativa està oberta a tothom però s'adreça especialment a les persones que viuen o treballen al voltant de l'antiga Fabra i Coats. El procés pretén facilitar la màxima informació a les persones interessats perquè donin a conèixer les seves opinions i fomentar la participació en la presa de decisions.
Fins al 30 de novembre, entitats, veïnes i veïns poden fer aportacions i propostes respecte del pla d'usos per a l'antiga fàbrica. Hi ha diverses vies de participació. La primera consisteix en un seguit de reunions amb òrgans de participació del Districte (Consell Ciutadà i Consells Sectorials).
La segona, oberta a la ciutadania en general, consisteix a aportar idees o suggeriments per mitjà de butlletes que s'han de dipositar ena una urna situada a la seu del Districte, de dilluns a divendres, de 8.30 a 17.30 hores. També s'obre una tercera via, per internet, al web bcn.cat/santandreu.
Prop de 31.000 metres quadrats
Al final del 2005, l'Ajuntament va comprar aquest conjunt de sis edificis situats al centre de Sant Andreu que el segle passat van ser fàbriques tèxtils. A banda de garantir la preservació d'una peça cabdal del patrimoni industrial, la compra permet crear al cor del districte un nou espai públic amb equipaments, habitatge dotacional i una gran zona verda.
Aquípodeu participar dient què voleu per al complexe. Eh que aquí era a on anava a parar el Museu de la Mobilitat? Doncs dic jo que podem dir que tinguin un 1000, lloc n'hi ha de sobres!
Pregunta...
Hola!
A la columna de l'esquerra de la web que ha posat la metring hi podeu participar...Atenció amb la cinquena pregunta:
Quina valoració fas del fet que s’ubiqui de maner a temporal la col·lecció i els tallers de vehicles històrics de TMB?
Ara resulta que el Museu de la Mobilitat és provisional...
Salut!
A la columna de l'esquerra de la web que ha posat la metring hi podeu participar...Atenció amb la cinquena pregunta:
Quina valoració fas del fet que s’ubiqui de maner a temporal la col·lecció i els tallers de vehicles històrics de TMB?
Ara resulta que el Museu de la Mobilitat és provisional...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Torracollons...
Ja està. He marcat tot com a positiu però el tema del museu l'he marcat com a molt positiu...
A la casella per fer comentaris, he escrit el següent:
Benvolgut/da,
El Museu de la Mobilitat hi ha de tenir seu permanent en aquest lloc, ja que hi ha molt espai per situar el material històric de Ferrocarril Metropolità de Barcelona (FMB) i de Transports de Barcelona (TB).
Seria bo igualment pensar en preservar un tren de la sèrie 1000 abans que Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) els hagi desballestat tots. És una sèrie històrica per la revolució tecnològica que suposà.
Esperant que Fabra i Coats albergui en un futur aquest museu tan desitjat pels amants de la història de Barcelona, rebi una cordial salutació.
A la casella per fer comentaris, he escrit el següent:
Benvolgut/da,
El Museu de la Mobilitat hi ha de tenir seu permanent en aquest lloc, ja que hi ha molt espai per situar el material històric de Ferrocarril Metropolità de Barcelona (FMB) i de Transports de Barcelona (TB).
Seria bo igualment pensar en preservar un tren de la sèrie 1000 abans que Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) els hagi desballestat tots. És una sèrie històrica per la revolució tecnològica que suposà.
Esperant que Fabra i Coats albergui en un futur aquest museu tan desitjat pels amants de la història de Barcelona, rebi una cordial salutació.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
No aneu mai, us deprimiraiu i despres us vindria un cabreig del 15. I us preguntariu: "Perque a Barcelona no?".
Sal.lutacions:
Serie600
Ni Goteborg..... us ho ben prometo.metring wrote:Molt i molt bé! Com a mínim, podem dir la nostra, una altra cosa serà que ens facin cas, però ja toca que el museu tingui una seu definitiva. Però és clar, això no és Londres...
No aneu mai, us deprimiraiu i despres us vindria un cabreig del 15. I us preguntariu: "Perque a Barcelona no?".
Sal.lutacions:
Serie600
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Fins i tot a París, a la seu de la RATP a un edifici que hi ha de pas entre les gares du Lyon i d'Austerlitz (enllaç que només existeix per superfície, creuant el Sena per un pont) i que es pot travessar d'un costat a l'altre, tenen algun autobús i tramvia allà preservat! Cotxes del metro em sembla que no, però això és perquè els tenen en un altre lloc en ordre de marxa... i els fan servir!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Un 1000 preservat hauria de ser preservat... per poder circular.
Si, com tot sembla, les possibilitats apunten més cap a un 1100 preservat que cap a un 1000, una solució complementària seria ficar un R-1300, dels que queden en servei, al Museu de la Mobilitat.
Si, com tot sembla, les possibilitats apunten més cap a un 1100 preservat que cap a un 1000, una solució complementària seria ficar un R-1300, dels que queden en servei, al Museu de la Mobilitat.
Last edited by Fran-Ikarus on Tuesday 31/10/2006 10:28, edited 1 time in total.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan