Megafonies Xarxa Renfe i FGC Integrada.
Cares...
Si jo us diguès del tema fer fotos al Metro de Barcelona (bé, també al de València i Madrid)...M'han fet unes cares...Pere wrote:Doncs si, t'ho dic jo que la gent et mira bastant malament, pensa que estas sonat o no gaire bé del cap quan fas això.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Bé, jo vaig petar de riure quan, estava fent fotos als detalls de les 213, de fet, uns dies després de l'11 M. Allà per Pallejà, uns senyors, ja majors (uns seixanta anys) em van començar a seguir amb la mirada. A la estona, el senyor (soposo que son parella) es va aixecar i em va dir em veu baixa:
- Diu la meva dona que... no serà vostè un dels terroristes...
Jo, petava de riure interiorment, li vaig contesar que ho faig per amor a l'art, amb un to una mica ironic, i un somriure. Després em van deixar tranquil...
- Diu la meva dona que... no serà vostè un dels terroristes...
Jo, petava de riure interiorment, li vaig contesar que ho faig per amor a l'art, amb un to una mica ironic, i un somriure. Després em van deixar tranquil...
- Mr. Baricentro
- N6
Passar-s'ho teta...
D'altres s'ho passen teta esperant que passi un 1000...Mr. Baricentro wrote:Pero be, que i farem, uns s'ho passen be amb les maquines tragaperres, altres donant cops auna pilota, i altres gravant megafonies.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mr. Baricentro
- N6
Sí, no cal que ho diguis...jo tinc una grabació d'una 211 arribant a l'estació de Sant Boi on un sr surt exclamant: "Uooooouoooo!!!"...no sé quí serà...Mr. Baricentro wrote:ya veus, i cuant passa un 3000..... i cuant passa un 211...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Mr. Baricentro
- N6
Com puc fer per escoltar la megafonia de la xarxa de rodalies a barcelona?
Per riure,la megafonia de FGV,és que la noia que anuncia les paraules ho diu d'una manera ,amb un to,i sinó escolteu el "Prócima parada;Xàtiva"i com ho diu,o el "Próxima parada;Colom correspondencia amb les línies 1 i 3"
Si algú té megafonies de FGV,que les posi,sisplau,així em ric una mica
Per riure,la megafonia de FGV,és que la noia que anuncia les paraules ho diu d'una manera ,amb un to,i sinó escolteu el "Prócima parada;Xàtiva"i com ho diu,o el "Próxima parada;Colom correspondencia amb les línies 1 i 3"
Doncs la megafonia de Rodalies València de RENFE és encara més cridanera, és molt semblant. Quan vaig sentir el "Próxima parada Vila-Real Pròxima parada Vila-Real" em vaig quedar acollonit.Mako448 wrote:Com puc fer per escoltar la megafonia de la xarxa de rodalies a barcelona?
- Mr. Baricentro
- N6
Doncs será fa temps, doncs ya anuncien correspondencia amb Metro a Nord(per fi...). I no criden precisament.UT596001 wrote:Doncs la megafonia de Rodalies València de RENFE és encara més cridanera, és molt semblant. Quan vaig sentir el "Próxima parada Vila-Real Pròxima parada Vila-Real" em vaig quedar acollonit.
En referencia al senyor que li fan grácia les megafonies de FGV:
Mako448 wrote:"Próxima parada;Colom correspondencia amb les línies 1 i 3"
A Colón hi ha correspendència amb la línia 3, si venim de la 5(m'imagino que et refereixes a l'estació d'Àngel Guimerà, per on circulen les línies 1, 3, i 5), i si ens possem a filar prim, amb el Corte Inglés de Colón i el de Pintor Sorolla.
Aviam, si em dius Foios, o Benimàmet, o Empalme, vale. Pero en les 3900, Hospital diu d'una manera una mica aterradora. Sentir l'avis de Jesús em possa els pels de punta.Mako448 wrote:Si algú té megafonies de FGV,que les posi,sisplau,així em ric una mica
Era al Gener, i no anunciaven la correspondència amb FGV a València.Mr. Baricentro wrote:Doncs será fa temps, doncs ya anuncien correspondencia amb Metro a Nord(per fi...). I no criden precisament.UT596001 wrote:Doncs la megafonia de Rodalies València de RENFE és encara més cridanera, és molt semblant. Quan vaig sentir el "Próxima parada Vila-Real Pròxima parada Vila-Real" em vaig quedar acollonit.
- Mr. Baricentro
- N6
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Megafonies Xarxa Renfe i FGC Integrada.
A Monistrol FGC megafonia "tipus Binèfar"...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.