Coches con matrícula FGC
- Mr. Baricentro
- N6
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
A tot això, confirmo, en base a comentaris de "lletraferits automovilístics", que NO es pot reservar cap matrícula
Llavors, agafar la FGV genèricament és més o menys viable, si vas cada dia al concessionari donant la llauna perquè s'esperin a matricular-te el cotxe al dia en que aquesta lletra arribi (si és que no passen d' FGU a FGW en el mateix dia). Però agafar una matrícula exacta és impossible.
A tot això, jo tinc un B-AP (anterior a la pròpia existència legal de partits polítics), i 21 anys més tard vam estar a punt de... tenir un B-PP. Es va quedar en B-PN, per menys de 3000 números.
Llavors, agafar la FGV genèricament és més o menys viable, si vas cada dia al concessionari donant la llauna perquè s'esperin a matricular-te el cotxe al dia en que aquesta lletra arribi (si és que no passen d' FGU a FGW en el mateix dia). Però agafar una matrícula exacta és impossible.
A tot això, jo tinc un B-AP (anterior a la pròpia existència legal de partits polítics), i 21 anys més tard vam estar a punt de... tenir un B-PP. Es va quedar en B-PN, per menys de 3000 números.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mr. Baricentro
- N6
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Això sí, perquè els pots demanar que et portin a matricular el cotxe el dia que "toqui" la sèrie FGV. Com que normalment algun cotxe matricularan cada dia, poden anar sabent quina sèrie ha estat utilitzada el dia abans, i preveure, si l'envien a matricular aquell dia, quina sèrie et tocarà (si no es matriculen 10.000 cotxes aquell dia, clar!)
- Fran-Ikarus
- N11
Hola:
Pel que tinc entes, ni tans sols els concesionaris saben quin grup de lletres pot "caure". Es fa gairebe per sorteig i no hi ha manera de reservar cap combinacio de lletres o de numeros. Tant es aixi que la majoria de grups "FCB" han caigut per Madrid i rodalies i ben pocs a Catalunya.
Sal.lutacions:
Serie600
Pel que tinc entes, ni tans sols els concesionaris saben quin grup de lletres pot "caure". Es fa gairebe per sorteig i no hi ha manera de reservar cap combinacio de lletres o de numeros. Tant es aixi que la majoria de grups "FCB" han caigut per Madrid i rodalies i ben pocs a Catalunya.
Sal.lutacions:
Serie600
Pel que jo sé (que desconec si és cert o no), les matrícules no es poden reservar i s'assignen per paquets a diferents delegacions territorials de Trànsit. Tinc entès que moltes matrícules FCB van anar a parar a Madrid.Denekcalb wrote:respecto a lo de las matriculas "reservadas", las FCB (futbol club barcelona) se vé que se agotaron rapidisimo pq las reservaban (puede q sea una leyenda urbana). Mes gustaría saber, si ésto es cierto, cuánto se pagó por la 1899FCB, jejeje
Una de les coses que s'ha perdut amb la nova matriculació són les CR de les ambulàncies de la Creu Roja: no és que tinguessin un codi especial (com PMM), anaven a matricular-les a Ciudad Real
- Estrella_de_Galicia
- N6
Es cert, els propis concesionaris ja no poden guardar-te la matricula que tu vulgis, surt com surten, per els que conexien l'access, es un camp autonumeric, i surt el numero de matricula que li toqui...entfe001 wrote:...Pel que jo sé (que desconec si és cert o no), les matrícules no es poden reservar i s'assignen per paquets a diferents delegacions territorials de Trànsit. ...
[modo friki = on] [modo superagente 86 = on]
doncs m¡agradaria que el meu cotxe portes aquesta matricula...orique wrote:Haurem de vigilar, si veiem un cotxe negre KGB...
[modo superagente 86 = off] [modo friki = off]
superagente 86 http://www.youtube.com/watch?v=cscedJQ3PFU
otro video http://www.youtube.com/watch?v=XZLbqWTXS_4
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
- Guigui
- Administrador
Concretament, la 1899 FCB sembla que va anar a parar a una motorista que va resultar ser una madridista de pronòstic!entfe001 wrote:Pel que jo sé (que desconec si és cert o no), les matrícules no es poden reservar i s'assignen per paquets a diferents delegacions territorials de Trànsit. Tinc entès que moltes matrícules FCB van anar a parar a Madrid.Denekcalb wrote:respecto a lo de las matriculas "reservadas", las FCB (futbol club barcelona) se vé que se agotaron rapidisimo pq las reservaban (puede q sea una leyenda urbana). Mes gustaría saber, si ésto es cierto, cuánto se pagó por la 1899FCB, jejeje
I la Guàrdia Urbana anava a Guadalajara? Perquè també duien GU a les matrícules...entfe001 wrote:Una de les coses que s'ha perdut amb la nova matriculació són les CR de les ambulàncies de la Creu Roja: no és que tinguessin un codi especial (com PMM), anaven a matricular-les a Ciudad Real
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
No, les matrícules de la Guàrdia Urbana estaven exemptes d'aquesta normativa (o potser no estaven, però... qui els anava a multar? )
Igual que ara les de Mossos, o de l'Ertzaintza amb aquest simbolet tan característic, o les d'Iberia (IB), que de fet en principi poden solapar-se amb cotxes d'Illes Balears...
Igual que ara les de Mossos, o de l'Ertzaintza amb aquest simbolet tan característic, o les d'Iberia (IB), que de fet en principi poden solapar-se amb cotxes d'Illes Balears...