Limbo Dance a Sants

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Limbo Dance a Sants

Post by Ophani »

Amb les obres de l'ave cada dia l'estacio de sants cada cop te menys vies, de 12 a 8 i dintre de poc obriran de la via 9 a la 14 i la u i la dos, o sigui ja nomes quedaran 7 vies... Sants es apunt d'entrar al record guines de Volum de trens/via
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Limbo Dance a Sants

Post by Mako448 »

Ophani wrote:Amb les obres de l'ave cada dia l'estacio de sants cada cop te menys vies, de 12 a 8 i dintre de poc obriran de la via 9 a la 14 i la u i la dos, o sigui ja nomes quedaran 7 vies... Sants es apunt d'entrar al record guines de Volum de trens/via
Mijor no m'imagino amb 7 vies,si amb 8 ja és un caos,amb 7 o 6,,que pot ser?
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Post by Ophani »

doncs es real, les preses de l'ave son inegables, queda un anyet per que arribi i es tenen que fotre les piles, quan haguin acabat d'arreglar les vies de la 9 a la 14 (inclosa construccio de la 13 i 14), es posaran a arreglar les vies de la 8 a la 3 ambdues incloses, aleshores nomes estaran operatives les vies (1,2,9-14), deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Ophani wrote:doncs es real, les preses de l'ave son inegables, queda un anyet per que arribi i es tenen que fotre les piles, quan haguin acabat d'arreglar les vies de la 9 a la 14 (inclosa construccio de la 13 i 14), es posaran a arreglar les vies de la 8 a la 3 ambdues incloses, aleshores nomes estaran operatives les vies (1,2,9-14), deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN
Espero que això que diguis no siga veritat,perqué sinó el que és pot liar...........,a més,és farien barreres per agafar la R2 a les víes 9 i 10,esque ara no n'hi ha,,, :x
Mare meva,el que és pot liar!!!,Usuaris de la R2 i R10,prepareu per més retrassos i més problemes d'aquí a poc :x
Anem al passat,baixes?,així es l'imatge que reflecteix a renfe.
User avatar
Xarxa BCN
N3
N3
Posts: 34
Joined: Friday 22/09/2006 18:11
Location: 20 metros bajo tierra

Post by Xarxa BCN »

Ophani wrote: deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN

No sabia que hi pasaria l'ave per les vies 1-4 justament pensava que pasaria per l'altra banda de l'estació...

No entrarà l'AVE al tunel de sants justament per la dreta? :roll:
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

No. L'AVE entrarà per la part de muntanya i s'encaminarà cap al carrer de Provença.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Xarxa BCN wrote:
Ophani wrote: deixen pel final la via 1 i 2 que seran juntament amb la 3 i 4 si no estic mal informat per les que pasara l'ave a BCN

No sabia que hi pasaria l'ave per les vies 1-4 justament pensava que pasaria per l'altra banda de l'estació...

No entrarà l'AVE al tunel de sants justament per la dreta? :roll:
A l'alçada de La Torrassa la LAV passarà per sota de les convencionals i es situarà on ara hi ha les dues de L'Hospitalet, quedant al costat muntanya. Les convencionals es riparan cap a l'est, situant-se al costat mar de l'estació. A Sants quedaran les vies 1 a 6 per a LAV i 7 a 14 per a convencional.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Xarxa BCN
N3
N3
Posts: 34
Joined: Friday 22/09/2006 18:11
Location: 20 metros bajo tierra

Post by Xarxa BCN »

Ahhhh :osti

Gràcies!!!

PD. posats a queixar-nos direm que s'allarga el transbordament metro rodalies :)
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

El què haurien de mirar és de construir enllaços més ràpids i eficients entre els trens de rodalies/mitjana distància i el metro, especialment amb la L3 un cop traslladin els serveis al costat mar de l'estació de Sants.
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....


la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Image
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

sequera wrote:els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....
Aprofito la foto,per dir "No al calaix"

la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Image
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Post by Túnels del Garraf »

No creieu que es podria construir un passadís entre l'estrem nord de Tarragona L3 i els extrems est de les andanes de Rodalies?

La distància és d'aproximadament 200 m, similar a la de l'actual passadís de la L3 entre el metro i Sants.

També trobo interessant que al tractar-se d'un passadís que seguiria en línia recta el carrer Tarragona, es podria fer bastant més ample que l'actual, i qui sap, posar-hi cintes transportadores?
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

sequera wrote:els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....


la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Image
¿te has fijado en los agujeros que han hecho al muro cada cierto intervalo?
Albert
N7
N7
Posts: 480
Joined: Thursday 05/05/2005 11:32
Location: Martorell

Post by Albert »

Túnels del Garraf wrote:No creieu que es podria construir un passadís entre l'estrem nord de Tarragona L3 i els extrems est de les andanes de Rodalies?

La distància és d'aproximadament 200 m, similar a la de l'actual passadís de la L3 entre el metro i Sants.

També trobo interessant que al tractar-se d'un passadís que seguiria en línia recta el carrer Tarragona, es podria fer bastant més ample que l'actual, i qui sap, posar-hi cintes transportadores?
Jo crec que a l'extrem Catalunya/Passèig de Gràcia de les andanes de Sants s'haurien de fer accessos al metro L3/L5. Si no m'equivoco, l'estació de la L5 deu quedar a tocar de la paret més propera a la via 1, en aquest extrem d el'estació. Potser una mena de vestíbul sota les vies de Renfe per connectar les andanes de Renfe amb el passadís de l'enllaç L5/L3....

M'estic "flipant" no?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Túnels del Garraf wrote:No creieu que es podria construir un passadís entre l'estrem nord de Tarragona L3 i els extrems est de les andanes de Rodalies?

La distància és d'aproximadament 200 m, similar a la de l'actual passadís de la L3 entre el metro i Sants.
Si situéssim la connexió a l'extrem est (Besòs en terminologia geobarcelonina) de les andanes, doncs tant se val que connectin amb Sants Estació, ja que es troba a l'extrem nord de la Pl. Països Catalans i l'estació d'Adif n'ocupa tota l'amplada, així que es podria fer un passadís transversal sota les vies que agafés Rodalies, Regionals i TAV, amb l'avantatge d'estalviar pujades i baixades als usuaris. En qualsevol cas, quedaria més a prop que Tarragona i, a més, també escurçaria la connexió amb l'L5.

Però és clar, un cop feta la infrastructura mega-macro-xuli-que-te-defecas, quina utilitat de cara a la galeria té connectar el flamant tren d'alta velocitat amb el transport de pobres que és el metro?

:wc
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Danzig wrote:
sequera wrote:els postes de la catenaria al costat mar de la sortida de Sants estan instalats...

jo crec, que en breu pasaran les vies convencionals al costat mar, en quant acabin la pantalla de la entrada a Sants, al costat del metro.

Axí ja podran obrir la rampa del tunel del AVE al costat muntanya just a l'entrada de l'actual tunel.....


la foto es veu molt malament, pero s'intueix els nous postes de catenaria a la altura del metro de Santa Eulalia. Disculpeu.
Image
¿te has fijado en los agujeros que han hecho al muro cada cierto intervalo?
Si ...los han cortado recientemente, como una especie de puerta cuadrada....Como todo ese tramo estará cubierto, ¿Puede ser una salida/entrada de emergencia?
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”