Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Jo aquesta setmana estic de sort, de moment l'he vist tots els dies i l'he agafat en dues ocasions :D
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Li dius sort a tirar-se dues hores al dia assegut en un banc de Sagrada Família fins que passa? :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Serie600
N7
N7
Posts: 525
Joined: Tuesday 26/07/2005 23:57

Post by Serie600 »

Hola:
Fran-Ikarus wrote:Li dius sort a tirar-se dues hores al dia assegut en un banc de Sagrada Família fins que passa? :D
Mmmm... jo aixo li diria masoquisme. Es que ja pasa de frikisme :) . Frikisme seria aguantar mitja horeta, 3/4 com a molt, pero dues hores?.... Em sembla que el cul ja hauria agafat forma de banc xD

Sal.lutacions:

Serie600
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

wefer wrote:Per cert... us heu fixat que en aquests plànols del 9000 han canviat la línia 4 a color TARONJA? :? De fet no és el primer cop que passa, perquè en algunes estacions els rètols on s'indica la L4 són també taronges. És la L4 la primera línia bicolor?
Realment en els mapes nous la L4 es veu molt taronja.

Per cert, que el dia 24 vaig fer un transbordament a Urquinaona per anar a Maragall L4 i vaig fixar-me que els rètols de les estacions de la L4 tenen dos colors: un és groc llimona i l'altre és groc taronja. Suposo que amb l'arribada de la L9 el groc de la L4 l'estant tornant més groc encara.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

A veure, nens, si un tren triga vint-i-pocs minuts a recòrrer la línia de punta a punta i canviar de sentit, només cal esperar com a màxim el doble d'aquest temps per estar segurs de que o l'agafareu o no circula. Si a més trieu l'estació amb andana central més propera al punt central de la línia (que a la L2 és Clot, però no recordo quina és l'andana central més propera), podeu reduir aquest temps d'espera màxim fins a la meitat.

Evidentment, seient durant tot l'horari el veureu circular si és que ho fa, i si soborneu el personal de TMB podeu muntar un campament per veure passar el 600 quan el tornin al Triangle repintat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

El 600?

Post by JaMiRo! »

Platanito wrote:Evidentment, seient durant tot l'horari el veureu circular si és que ho fa, i si soborneu el personal de TMB podeu muntar un campament per veure passar el 600 quan el tornin al Triangle repintat.
:o

Per cert, jo encara no he anat en un 9000 ni en un Civia, i se suposa que hi treballaré... :oops:
Last edited by JaMiRo! on Thursday 26/10/2006 9:23, edited 1 time in total.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Fran-Ikarus wrote:Li dius sort a tirar-se dues hores al dia assegut en un banc de Sagrada Família fins que passa? :D
En cap moment he dit que estés dues hores esperant.

Dic sort perque no he esperat ni tan sols 3 minuts, és més, no he tingut que deixar passar ni 1 sol metro (els 2 cops que l'he agafat) i a més a més el trajecte que faig amb la L2 és tansols de dues parades (Bac de Roda - La Pau), així que crec que és tenir bastanta sort trobar-se'l cada dia en un trajecte tant curt i fent-lo de manera normal (no m'estic plantat a un banc, és el trajecte de la L2 que faig cada dia per anar a la universitat)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Argh, quin cop baix! A sobre, te l'has trobat en el tram que volta casa meva! :aaa
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Per si et serveix d'ajuda, jo acostumo a a agafar el metro a Bac de Roda al voltant de les 14:15 - 14:20 i de tornada a La Pau entre 20:00 i 20:30 (això depén de l'hora que surto de classe).

A viam si també tens sort i l'enganxes sense esperar :D
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Post by javi82 »

Izo wrote:Per cert, que el dia 24 vaig fer un transbordament a Urquinaona per anar a Maragall L4 i vaig fixar-me que els rètols de les estacions de la L4 tenen dos colors: un és groc llimona i l'altre és groc taronja. Suposo que amb l'arribada de la L9 el groc de la L4 l'estant tornant més groc encara.
El color groc de l'L4 des de 1982 és el Pantone 130, l'únic q ha canviat en aquests anys és q les lletres L4 de dins del quadradet groc van passar de color blanc a color negre per donar una major visibilitat. El problema d'aquests 'desajustos' de color dels mapes suposo q vé per algun problema d'impremta, per exemple a alguns plànols el verd del Tram està completament descolorit.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Platanito wrote:A veure, nens, si un tren triga vint-i-pocs minuts a recòrrer la línia de punta a punta i canviar de sentit, només cal esperar com a màxim el doble d'aquest temps per estar segurs de que o l'agafareu o no circula. Si a més trieu l'estació amb andana central més propera al punt central de la línia (que a la L2 és Clot, però no recordo quina és l'andana central més propera), podeu reduir aquest temps d'espera màxim fins a la meitat.
L'estació més propera a Clot amb andana central és Tetuan.

I jo també m'he quedat algun dia als bancs d'Encants controlant tots els torns que hi circulen... és millor aquesta estació perquè Clot té una paret que separa les dues vies.
Jordilar

Post by Jordilar »

Anteció!

Hi ha 2 9000 circulant.

També circulen un nombre indeterminat de 5000ls.

Així que el 100% de la flota actual ja circula.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Què vols dir amb això del 100% de la flota actual ja circula Jordi? :?
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Suposo a que es refereix a que en teoria hi havien 2 9000's al Triangle, i si ara n'hi han 2 circulant per la L2 això significa que el 100% de les 9000's que han estat entregades estan circulant... ara bé, no sabem pas si n'han arribat més.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Hola!

Fa uns dies el 9000 que vaig agafar crec que va ser la segona unitat que va arribar perquè no tenia el 9001..etc...

Salutacions :D
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Per fi he debutat amb els 9000 (tot i que, per donar-hi emoció, he estat a punt de perdre'l)

Concretament, ha estat el 9001-9004, cap a les 21:05 h., a Paral·lel. Per acabar d'adobar-ho, al tram cap a Sant Antoni m'ha semblat que ens creuàvem amb l'altre (9005-9008), és a dir que avui devien anar seguits.

Com que s'ha omplert de seguida de gent, no és que hagi tingut una panoràmica molt "fantàstica", però, com que estava molt cansat, i el seient m'ha semblat prou còmode (com els dels 5000, però amb la barra de separació de les dues parelles molt més còmoda) em dono per satisfet ;)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jordilar

Post by Jordilar »

Aquest migdia anava a la uni amb un 9000 i a La Pau m'he creuat amb un altre. Seguit d'ell han pasat els 3 5000 seguits.

Al toranr, cap a les 20:45 en un 2100 m'he creuat amb els 2 que anáven seguits. Un encara conservava el número de torn del migdia: 203.

Respecte lo del 100% de la lfota, em referia a que els 2 9000ls entregats que hi ha actulament estan circulant, el que passa es que sembla ser que no s'ha postejat el missatje en que ho he puntualitzat :?

Salut,
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Estrena...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Ahir per la tarda (entre les 16:00 i les 17:00) vaig estrenar-me per fi... :oops:

Per cert, com altres foraires vaig veure 2 9000s, per cert seguides l'una de l'altra, sortia de Paral·lel amb la meva i n'entrava una altra. :o

Aquest matí he repetit. A mi me daban dos*. :D

Salut!

*Alstonino Petit Suïsse :x
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Hola!

Algú sap si els dos trens de la sèrie 9000 circulen els dissabtes/diumenges o festius? :D

Salutacions.
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Sí, jo vaig perdre un dels dos fa dos diumenges, a les 9 del matí.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”