Nota de l'administrador:
Aquest fil procedeix d'aquest altre:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=4277
----------------------------------------------------
Hola:
Aprofitant la teva intertvencio i es una cosa que em te bastant "cabrejat": Esta permes que hi viatgin gossos al metro, a banda dels pigalls (lazarillos) i dels de seguretat?. A mi em sembla que no, pero vist que darrerament es bastant normal veure gossos "particulars", no sigui que estigui permes l'acces a les instal.lacions del metro d'aquestos animals.Denisuko wrote:Avui anant pel passadis de conexio entre L4 i L5 a Verdaguer, m'he trobat amb una parella de seguretat que estaba davant un parell de joves amb un parell de gossos (no eren massa grans pero tampoc eren petits) i els estaven multant, primer per l'animal i despres, logicament, perque anaven amb una T-Cuelas...
És la primera vegada que veig als de seguretat multant a la gent que porta gossos, es nota que aqui, o es cumpleixen les normes o.... nanai
En cas de que no estigui permes, que hi puc fer (que hi podem fer)?.
Que consti que no tinc res en contra dels gossos (en contra d'alguns amos potser si), pero si no poden viatjar -sota cap concepte, es a dir, ni en caixes "transportins", ni lligats i obviament deslligats- perque hi ha aquesta passivitat-permissivitat. No es igualment denunciable -donat que esta incumplint unes normes- i no se si sancionable (desconec si esta penat el portar animals d'aquest tipus al metro) a l'igual que no portar bitllet o fumar?.
Reoeteixo. No tinc res en contre dels gossos, pero penso que un transport public (sia metro, bus o tramvia) no es la forma mes adient d'anar amunt i avall amb un animal. "Per un gos no passa res" pensaran alguns, pero que passa si aixo s'esten i/o es permet i ens trobem amb 3 o 4 gossos a un vago?.
Potser aquest tema donaria per obrir un fil nou tipus "Bitxos al Metro si o no?".... Pel que a mi respecta, radicalment no. El bus, el metro i el tram son vehicles per transportar persones, no pas animals, que per molt domesticats i educats que estiguin, no deixan d'esser animals, amb els seus instints naturals i territorials i que fins i tot es poden possar nerviossos i les seves reaccions poden ser imprevissibles.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Per cert el terme "T-Cuelas" es meu, eh?.....