Autobús a Terrassa
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Dos autobusos articulats per a la línia 9 de Terrassa
De http://www.e-newsterrassa.com
Dos autobusos articulats per a la línia 9
Els nous vehicles entraran en funcionament el proper mes de setembre
TMESA incorporarà dos autobusos articulats el proper mes de setembre. Els dos nous vehicles, que en aquests moments s'estan fabricant, faran el recorregut de la línia 9, que passa per les principals avingudes de Terrassa. Així ho ha explicat la tinent d'alcalde d'Acció Territorial, Maria Costa.
L'Ajuntament ha adquirit aquests dos nous autobusos, perquè a les hores punta els vehicles actuals no poden absorbir tots els viatgers i, sovint, hi ha persones que s'han de quedar a la parada esperant que vingui un nou vehicle. Després de fer una prova pilot amb un autobús articulat dels que hi ha a Barcelona, els tècnics municipals van decidir adquirir-ne dos per fer el recorregut de la línia 9.
Els autobusos articulats fan 18 metres de longitud, sis més que els que actualment hi ha a la ciutat. De moment, els autobusos articulats només podran fer el recorregut de la línia 9 perquè transcorre per vials amples. Els nous vehicles podran encabir un cinquanta per cent més de passatgers.
------------------------------------
Connexió dels FGC amb tres polígons industrials
Un bus llançadora cobrirà els torns de matí, tarda i nit
Aquest dimarts s’ha inaugurat l’autobús llançadora que uneix l’estació de Les Fonts dels Ferrocarrils de la Generalitat amb els polígons de Can Parellada, Colom II i Santa Margarita.
El nou servei permetrà millorar l’accessibilitat a aquesta zona industrial del sud de Terrassa, on hi treballen més de 6.500 persones. La llançadora, que té connexió amb les línies de TMESA, pretén oferir alternatives a l’ús del vehicle privat i facilitar el desplaçament de col·lectius com els estudiants. El servei funcionarà de moment com a prova pilot els dies feiners, tot l’any menys el mes d’agost. El bus sortirà, cada dotze minuts del Passeig Lola Anglada, a Les Fonts, i cobrirà els torns de matí, tarda i nit.
L’autobús té un recorregut de tretze parades, la majoria situades a les empreses més importants dels polígons, que també participen en el finançament del projecte, juntament amb la Generalitat i el consistori. El nou servei, que té un pressupost d’uns 60.000 euros, està dins del sistema tarifari integrat.
D’altra banda, aquest dimarts també s’ha posat en marxa un nou aparcament de tres-centes places al costat de l’estació de Les Fonts per facilitar la mobilitat de les persones que opten per combinar el cotxe i el tren.
Dos autobusos articulats per a la línia 9
Els nous vehicles entraran en funcionament el proper mes de setembre
TMESA incorporarà dos autobusos articulats el proper mes de setembre. Els dos nous vehicles, que en aquests moments s'estan fabricant, faran el recorregut de la línia 9, que passa per les principals avingudes de Terrassa. Així ho ha explicat la tinent d'alcalde d'Acció Territorial, Maria Costa.
L'Ajuntament ha adquirit aquests dos nous autobusos, perquè a les hores punta els vehicles actuals no poden absorbir tots els viatgers i, sovint, hi ha persones que s'han de quedar a la parada esperant que vingui un nou vehicle. Després de fer una prova pilot amb un autobús articulat dels que hi ha a Barcelona, els tècnics municipals van decidir adquirir-ne dos per fer el recorregut de la línia 9.
Els autobusos articulats fan 18 metres de longitud, sis més que els que actualment hi ha a la ciutat. De moment, els autobusos articulats només podran fer el recorregut de la línia 9 perquè transcorre per vials amples. Els nous vehicles podran encabir un cinquanta per cent més de passatgers.
------------------------------------
Connexió dels FGC amb tres polígons industrials
Un bus llançadora cobrirà els torns de matí, tarda i nit
Aquest dimarts s’ha inaugurat l’autobús llançadora que uneix l’estació de Les Fonts dels Ferrocarrils de la Generalitat amb els polígons de Can Parellada, Colom II i Santa Margarita.
El nou servei permetrà millorar l’accessibilitat a aquesta zona industrial del sud de Terrassa, on hi treballen més de 6.500 persones. La llançadora, que té connexió amb les línies de TMESA, pretén oferir alternatives a l’ús del vehicle privat i facilitar el desplaçament de col·lectius com els estudiants. El servei funcionarà de moment com a prova pilot els dies feiners, tot l’any menys el mes d’agost. El bus sortirà, cada dotze minuts del Passeig Lola Anglada, a Les Fonts, i cobrirà els torns de matí, tarda i nit.
L’autobús té un recorregut de tretze parades, la majoria situades a les empreses més importants dels polígons, que també participen en el finançament del projecte, juntament amb la Generalitat i el consistori. El nou servei, que té un pressupost d’uns 60.000 euros, està dins del sistema tarifari integrat.
D’altra banda, aquest dimarts també s’ha posat en marxa un nou aparcament de tres-centes places al costat de l’estació de Les Fonts per facilitar la mobilitat de les persones que opten per combinar el cotxe i el tren.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Autobús a Terrassa
Vallès. Terrassa renovarà 117 marquesines i n'instal·larà 26 més a les parades d'autobús els pròxims quatre anys
Costarà 22.600 euros i també inclou canviar els pals de les parades
JORDI ALEMANY. Terrassa
L'àrea de Mobilitat de l'Ajuntament de Terrassa té previst iniciar el canvi de les 117 marquesines de les parades d'autobús que hi ha actualment al municipi en els pròxims quatre anys i en breu adjudicarà el concurs de concessió del servei, en què s'inclou la instal·lació de 26 de noves on l'amplada de la vorera i la normativa d'accessibilitat ho permetin. El concurs també inclou la col·locació de pals a les parades, marquesines per a taxis, suports publicitaris, plafons i columnes informatives.
+ Una de les marquesines que hi ha a la rambla d'Ègara que se substituirà. Foto: J.A.
La intenció del consistori expressada en el plec de clàusules del concurs per a la concessió és que el primer any es renovin 21 de les marquesines existents de fibra, que el tercer any se'n renovin 67 i el darrer, 29. A més, l'empresa guanyadora, si el servei del transport municipal s'amplia amb noves línies, estarà obligada a posar més marquesines, tot i que inicialment ja està previst ampliar-les en vuit més tant el primer com el segon any, i en deu més el tercer any. La ubicació la definirà el consistori i l'empresa també estarà obligada a tenir-ne tres de reserva al magatzem. En el mateix concurs també s'inclou la instal·lació de les dues primeres marquesines de parades de taxi i la renovació de deu dels pals informatius que indiquen altres parades d'aquest servei.
També es canviaran els 183 pals de les parades d'autobusos, 121 el primer any, a més de 19 de nous, i 60 en el segon any. El concurs, que té un preu de sortida de 22.600 euros, també regula la col·locació de suports publicitaris, un total de 175 unitats, de les quals 145 estan vinculats a les parades d'autobús i taxi i 30 seran de lliure col·locació. Altres elements que també inclou el concurs són la renovació de set rellotges amb publicitat, la col·locació dels primers nou plafons informatius amb un plànol de la ciutat on es destacaran indrets que determinarà el consistori, la renovació de 42 columnes informatives de «lliure expressió», dues unitats de pantalles informatives amb tecnologia digital, vuit suports informatius que indiquin en temps real la tardança dels autobusos a arribar a les parades i la implantació de 60 places d'estacionament de bicis.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2110654
Costarà 22.600 euros i també inclou canviar els pals de les parades
JORDI ALEMANY. Terrassa
L'àrea de Mobilitat de l'Ajuntament de Terrassa té previst iniciar el canvi de les 117 marquesines de les parades d'autobús que hi ha actualment al municipi en els pròxims quatre anys i en breu adjudicarà el concurs de concessió del servei, en què s'inclou la instal·lació de 26 de noves on l'amplada de la vorera i la normativa d'accessibilitat ho permetin. El concurs també inclou la col·locació de pals a les parades, marquesines per a taxis, suports publicitaris, plafons i columnes informatives.
+ Una de les marquesines que hi ha a la rambla d'Ègara que se substituirà. Foto: J.A.
La intenció del consistori expressada en el plec de clàusules del concurs per a la concessió és que el primer any es renovin 21 de les marquesines existents de fibra, que el tercer any se'n renovin 67 i el darrer, 29. A més, l'empresa guanyadora, si el servei del transport municipal s'amplia amb noves línies, estarà obligada a posar més marquesines, tot i que inicialment ja està previst ampliar-les en vuit més tant el primer com el segon any, i en deu més el tercer any. La ubicació la definirà el consistori i l'empresa també estarà obligada a tenir-ne tres de reserva al magatzem. En el mateix concurs també s'inclou la instal·lació de les dues primeres marquesines de parades de taxi i la renovació de deu dels pals informatius que indiquen altres parades d'aquest servei.
També es canviaran els 183 pals de les parades d'autobusos, 121 el primer any, a més de 19 de nous, i 60 en el segon any. El concurs, que té un preu de sortida de 22.600 euros, també regula la col·locació de suports publicitaris, un total de 175 unitats, de les quals 145 estan vinculats a les parades d'autobús i taxi i 30 seran de lliure col·locació. Altres elements que també inclou el concurs són la renovació de set rellotges amb publicitat, la col·locació dels primers nou plafons informatius amb un plànol de la ciutat on es destacaran indrets que determinarà el consistori, la renovació de 42 columnes informatives de «lliure expressió», dues unitats de pantalles informatives amb tecnologia digital, vuit suports informatius que indiquin en temps real la tardança dels autobusos a arribar a les parades i la implantació de 60 places d'estacionament de bicis.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2110654
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Avui m'he llevat i just davant de casa estaven fent la presentació de tres autobusos, dos d'articulats i un d'estàndard. No cal dir que he aprofitat per fer quatre fotos des del balcó
Vista dels nous tres autobusos MAN que han estat presentats avui
Detall d'un dels dos nous autobusos articulats. Se suposa que aquests circularan per les línies 8 i 9
Un dels articulats vist per darrere. Curiosament tots els tres autobusos nous duen la matrícula "FGV", que sé que a més d'un li hauria agradat tenir per ell
Vista dels nous tres autobusos MAN que han estat presentats avui
Detall d'un dels dos nous autobusos articulats. Se suposa que aquests circularan per les línies 8 i 9
Un dels articulats vist per darrere. Curiosament tots els tres autobusos nous duen la matrícula "FGV", que sé que a més d'un li hauria agradat tenir per ell
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
El vehicle 96 (articulat) té la matrícula 7674 FGV
El vehicle 97 (articulat) té la matrícula 7795 FGV
El vehicle 95 (estàndard) té matrícula provisional vermella S 2530 BBM
Els tres autobusos són MAN Lion's City.
El vehicle 97 (articulat) té la matrícula 7795 FGV
El vehicle 95 (estàndard) té matrícula provisional vermella S 2530 BBM
Els tres autobusos són MAN Lion's City.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
http://www.e-newsterrassa.com/Octubre_2 ... 271006.asp
e-newsterrassa wrote:TMESA incorpora tres autobusos, dos d'ells articulats
Els dos vehicles de 18 metres circularan per les línies 8 i 9
Des d'aquest divendres, circulen pels carrers de Terrassa tres nous autobusos. Dos d'ells són articulats i es destinen a reforçar les línies 8 i 9, que en hores punta tenen un elevat índex d'ocupació. Aquests dos vehicles de 18 metres poden encabir 130 viatgers, en comptes dels 80 d'un bus convencional.
D'aquesta manera, a la franja horària de més demanda la capacitat d'aquestes línies augmentarà un 25 per cent. Així, cap usuari es quedarà a la parada sense poder pujar-hi en moments d'aglomeració. Faran el recorregut de les avingudes, perquè per carrers estrets no hi caben. Els dos autobusos, fabricats a Polònia, són de 3 portes i comptem amb rampa d'entrada per a cadires de rodes. Tenen també un disseny més ampli pensat pels usuaris que portin cotxets o tinguin alguna discapacitat. Les mesures de seguretat són més sofisticades. Per exemple, el vehicle no pot arrencar amb les portes obertes. Aquests autobusos han costat 576 mil euros.
El tercer bus, de 12 metres de llargada i 80 places, ha costat 194 mil euros. TMESA ha adquirit aquests tres vehicles per continuar modernitzant la seva flota de 56 autobusos i oferir un millor servei. Al febrer s'incorporaran altres cinc vehicles nous. No es descarta que en un futur arribin més autobusos articulats en funció del resultat que donin els dos primers.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Home...la veritat és que és un pèl monotona, TMESA...pràcticament tots són Castrosúa (CS40-City I i CS40-City-II) amb motoritzacions Irisbus-Iveco 491E.12.27 i MAN NL263F, i Pegaso 6424, a excepció de 4 MAN NL262F Hispano Habit, 2 Iveco-Hispano i 4 o 5 MAN NL202F Hispano VOV-II.Ferrovi wrote:Respecte als bussos, son molt bonics, almenys a les imatges, ja m'agradaría a mi que totes les ciutats tinguessin una companyia de bussos municipals com la de Terrassa.
Felicitats als del cotxe de la ultima foto...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Terrassa crea targeta de 25 viatges i apuja el bus un 4,6%
Vallès. El bus s'apuja un 4,6% de mitjana a Terrassa i es crea una targeta de 25 viatges per a majors de 65 anys
L'abaixada de bandera del taxi s'apuja 15 cèntims i el quilòmetre, 5 cèntims
JORDI ALEMANY. Terrassa
Les tarifes del servei d'autobusos de l'empresa Transports Municipals d'Egara SA (Tmesa) s'apujaran una mitjana d'un 4,6% a partir de l'1 de gener respecte als preus actuals. Com és habitual en els últims anys, la puja més elevada és la del bitllet senzill, que valdrà cinc cèntims més i arribarà als 1,15 euros. En el ple d'avui s'aprovarà crear un nou abonament, el de 25 viatges per a majors de 65 anys sense tenir en compte si estan jubilats o no ni els seus ingressos mensuals.
+ El ple aprova avui les noves tarifes, que tenen un increment mitjà d'un 4,6%. Foto: J.A.
Per cinquè any consecutiu, la proposta de TMESA és congelar la tarifa de l'abonament especial de 10 viatges (T-Jubilat Social Reduïda) que està destinat a persones que perceben uns ingressos inferiors o iguals a les pensions no contributives i que es mantindrà en els 0,13 euros el viatge. Per contra, el bitllet senzill s'apujarà cinc cèntims i la targeta de 25 viatges sense data límit tindrà un increment de dos cèntims per cada viatge –un 3,33% respecte als que estan en vigència actualment– i costarà 15,5 euros l'abonament.
L'altre abonament de 10 viatges destinat als jubilats, persones amb invalidesa permanent, incapacitat o disminució amb ingressos mensuals inferiors al salari mínim interprofessional (SMI) –la T-Jubilat Social– també tindrà un 3,45% d'increment per viatge, cosa que significa un augment d'un cèntim, i passarà a valdre 3 euros cada targeta.
Com a novetats que es traslladaran a la comissió de Preus del Departament de Treball de la Generalitat hi ha un nou abonament de caràcter social, però que no està vinculat als ingressos mensuals. Es tracta de la targeta T-Majors 65 Anys, que tindrà un preu de 0,50 cèntims per viatge o, el que és el mateix, costarà 12,5 euros als usuaris. D'aquesta manera hi tornaran a haver cinc classes d'abonaments o bitllets al municipi després que l'any 2005 s'aprovés eliminar el títol de 30 viatges consecutius, ja que només el feien servir un 4% dels usuaris i, a més, es considerava que els abonaments de T-Mes i T-50 de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ja feien les mateixes funcions i cobrien aquest segment dels usuaris.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2176220
L'abaixada de bandera del taxi s'apuja 15 cèntims i el quilòmetre, 5 cèntims
JORDI ALEMANY. Terrassa
Les tarifes del servei d'autobusos de l'empresa Transports Municipals d'Egara SA (Tmesa) s'apujaran una mitjana d'un 4,6% a partir de l'1 de gener respecte als preus actuals. Com és habitual en els últims anys, la puja més elevada és la del bitllet senzill, que valdrà cinc cèntims més i arribarà als 1,15 euros. En el ple d'avui s'aprovarà crear un nou abonament, el de 25 viatges per a majors de 65 anys sense tenir en compte si estan jubilats o no ni els seus ingressos mensuals.
+ El ple aprova avui les noves tarifes, que tenen un increment mitjà d'un 4,6%. Foto: J.A.
Per cinquè any consecutiu, la proposta de TMESA és congelar la tarifa de l'abonament especial de 10 viatges (T-Jubilat Social Reduïda) que està destinat a persones que perceben uns ingressos inferiors o iguals a les pensions no contributives i que es mantindrà en els 0,13 euros el viatge. Per contra, el bitllet senzill s'apujarà cinc cèntims i la targeta de 25 viatges sense data límit tindrà un increment de dos cèntims per cada viatge –un 3,33% respecte als que estan en vigència actualment– i costarà 15,5 euros l'abonament.
L'altre abonament de 10 viatges destinat als jubilats, persones amb invalidesa permanent, incapacitat o disminució amb ingressos mensuals inferiors al salari mínim interprofessional (SMI) –la T-Jubilat Social– també tindrà un 3,45% d'increment per viatge, cosa que significa un augment d'un cèntim, i passarà a valdre 3 euros cada targeta.
Com a novetats que es traslladaran a la comissió de Preus del Departament de Treball de la Generalitat hi ha un nou abonament de caràcter social, però que no està vinculat als ingressos mensuals. Es tracta de la targeta T-Majors 65 Anys, que tindrà un preu de 0,50 cèntims per viatge o, el que és el mateix, costarà 12,5 euros als usuaris. D'aquesta manera hi tornaran a haver cinc classes d'abonaments o bitllets al municipi després que l'any 2005 s'aprovés eliminar el títol de 30 viatges consecutius, ja que només el feien servir un 4% dels usuaris i, a més, es considerava que els abonaments de T-Mes i T-50 de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ja feien les mateixes funcions i cobrien aquest segment dels usuaris.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2176220
Ca n'Anglada vol que la línia 3 arribi fins Hospital Terrass
Ca n’Anglada vol que la línia 3 arribi fins l’Hospital de Terrassa
L’associació de veïns ha recollit 2.500 firmes, que ha presentat al Registre General
L’Associació de Veïns de Ca N’Anglada demana que la línia 3 dels autobusos municipals arribi a l’Hospital de Terrassa. Denuncia que els veïns que s’han de desplaçar al centre hospitalari han de baixar a la carretera de Montcada i fer transbord per agafar la línia 1. Un fet que en ocasions ha provocat esperes de fins a mitja hora. Per això, aquest dijous al matí han presentat al Registre General 2.500 firmes que demanen que la línia 3 arribi a l’Hospital.
La línia 1 és la única que té un recorregut directe a l’Hospital, i hi ha altres zones de la ciutat que necessiten de transbord d’autobús per arribar-hi. El problema per als veïns de la zones de Ca n’Anglada, Vilardell i Les Arenes és que no tenen atenció sanitària especialitzada, per la qual cosa sovint molts pacients són enviats a l’Hospital. L’associació de veïns confia que la recollida de signatures serveixi perquè l’Ajuntament els escolti.
Segons explica Felipe Arenas, president de l’A.VV de Ca n’Anglada: “Fins ara, no hem tingut resposta, però sí que hem notat un cert moviment. Esperem que siguin positius i que aquestes reivindicacions , que hem portat al Registre General, es puguin complir. Seria el desig de tots els veïns, els que firmen i els que no.” Els veïns afegeixen que anar en cotxe fins a l’Hospital no és la solució perquè a les hores punta és difícil trobar un lloc on estacionar.
Maria Costa respon a les crítiques
La Tinent d’Alcalde d’Acció Territorial i Serveis Urbans, Maria Costa, ha dit que l’Ajuntament tindrà en compte la demanda d’aquests veïns de Ca n’Anglada i que l’inclourà a l’estudi que està elaborant per millorar el servei dels autobusos municipals.
Entre d’altres coses, amb aquest estudi, el consistori vol incrementar la freqüència de pas dels busos. Per això, ha dit que s’han d’incorporar nou vehicles més.
En relació a la petició d’aquests veïns, Costa ha afegit que s’ha de poder arribar en bus a l’Hospital des de tots els barris.
http://www.e-newsterrassa.com/arxiu/200 ... 010207.asp
L’associació de veïns ha recollit 2.500 firmes, que ha presentat al Registre General
L’Associació de Veïns de Ca N’Anglada demana que la línia 3 dels autobusos municipals arribi a l’Hospital de Terrassa. Denuncia que els veïns que s’han de desplaçar al centre hospitalari han de baixar a la carretera de Montcada i fer transbord per agafar la línia 1. Un fet que en ocasions ha provocat esperes de fins a mitja hora. Per això, aquest dijous al matí han presentat al Registre General 2.500 firmes que demanen que la línia 3 arribi a l’Hospital.
La línia 1 és la única que té un recorregut directe a l’Hospital, i hi ha altres zones de la ciutat que necessiten de transbord d’autobús per arribar-hi. El problema per als veïns de la zones de Ca n’Anglada, Vilardell i Les Arenes és que no tenen atenció sanitària especialitzada, per la qual cosa sovint molts pacients són enviats a l’Hospital. L’associació de veïns confia que la recollida de signatures serveixi perquè l’Ajuntament els escolti.
Segons explica Felipe Arenas, president de l’A.VV de Ca n’Anglada: “Fins ara, no hem tingut resposta, però sí que hem notat un cert moviment. Esperem que siguin positius i que aquestes reivindicacions , que hem portat al Registre General, es puguin complir. Seria el desig de tots els veïns, els que firmen i els que no.” Els veïns afegeixen que anar en cotxe fins a l’Hospital no és la solució perquè a les hores punta és difícil trobar un lloc on estacionar.
Maria Costa respon a les crítiques
La Tinent d’Alcalde d’Acció Territorial i Serveis Urbans, Maria Costa, ha dit que l’Ajuntament tindrà en compte la demanda d’aquests veïns de Ca n’Anglada i que l’inclourà a l’estudi que està elaborant per millorar el servei dels autobusos municipals.
Entre d’altres coses, amb aquest estudi, el consistori vol incrementar la freqüència de pas dels busos. Per això, ha dit que s’han d’incorporar nou vehicles més.
En relació a la petició d’aquests veïns, Costa ha afegit que s’ha de poder arribar en bus a l’Hospital des de tots els barris.
http://www.e-newsterrassa.com/arxiu/200 ... 010207.asp
Curiós. La primera idea era crear una línia especial des de Ca n'Anglada fins a l'Hospital (cosa totalment absurda, però bé). Ara volen prol·longar la línia 3, com si aquesta no fos prou llarga ja... La veritat és que des de Ca n'Anglada és una mer*a anar en TP al hospital, ja que o bé agafes el 9 fins a la Ctra. Montcada i allí agafes l'1, o bé el 3 fins als pisos de Montserrat i agafes l'1, o bé directament agafes l'1 a la Ctra. Castellar i et dones un passeig de 30 minuts pel centre...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Crec que la línia 1 també és massa llarga i caldria estudiar la idea de recuperar una línia que anés només del centre a l'Hospital, com l'antiga línia 11.
En quant a prolongar la línia 3, és molt llarga com ja ha dit l'Aaron i a més si es vol prolongar a l'Hospital s'hauria de suprimir l'actual recorregut entre el barri de Torre-Sana i la Grípia (deixant de servir al Cap Est). No sé si porta massa gent en aquell tram (de fet, només he agafat la 3 per anar de l'Estació de la RENFE a l'estació dels FGC), però és un aspecte a tenir en compte.
La idea inicial que he plantejat de partir en 2 la línia 1 permetria fer una línia que servís a Can Anglada de la següent manera:
Hospital->Torre-Sana->Ca N'Anglada->Pg.22 de Juliol->Estació RENFE->Politècnic->Jutjats->Rambla->Estació FGC->Doré->Carretera de Montcada->Torre-Sana->Hospital
I la mateixa però a la inversa (anada per la Rambla i tornada per Ca N'Anglada)
Clar que llavors tenim que la línia 1 acabaria a l'estació dels FGC, com fa ara la 2... ¿tindríeu alguna idea per prolongar a altres llocs la 1? Potser cap a Segle XXI i al Parc Vallès podria ser una idea...
En quant a prolongar la línia 3, és molt llarga com ja ha dit l'Aaron i a més si es vol prolongar a l'Hospital s'hauria de suprimir l'actual recorregut entre el barri de Torre-Sana i la Grípia (deixant de servir al Cap Est). No sé si porta massa gent en aquell tram (de fet, només he agafat la 3 per anar de l'Estació de la RENFE a l'estació dels FGC), però és un aspecte a tenir en compte.
La idea inicial que he plantejat de partir en 2 la línia 1 permetria fer una línia que servís a Can Anglada de la següent manera:
Hospital->Torre-Sana->Ca N'Anglada->Pg.22 de Juliol->Estació RENFE->Politècnic->Jutjats->Rambla->Estació FGC->Doré->Carretera de Montcada->Torre-Sana->Hospital
I la mateixa però a la inversa (anada per la Rambla i tornada per Ca N'Anglada)
Clar que llavors tenim que la línia 1 acabaria a l'estació dels FGC, com fa ara la 2... ¿tindríeu alguna idea per prolongar a altres llocs la 1? Potser cap a Segle XXI i al Parc Vallès podria ser una idea...
És una bona idea, però jo ho faria un xic diferent. Aquesta línia que plantejes tornaria a ser l'antiga línia 11 (que ja anava des dels FGC fins a l'Hospital), i la 1 seguiria sent com abans, de la zona de la Ctra. Castellar (no recordo com es diu aquella zona ) fins a Doré, prol·longant-la, potser, al Segle XXI (només hi passa la 9 i d'esquitllada) i al Parc Vallès, amb una possible incursió, potser, al Polígon Industrial de l'altra banda de la Ctra. Rubí i/o al Polígon Sta. Margarida a l'altre costat de l'autopista (just al costat del Parc Vallès).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Hola, yo espero que la compañia no se deje influir por la peticion de los vecinos ya que la 3 hace un recorrido un poco enrevasado por lo menos en la zona de vilardell donde da una vuelta impresionante cuando entrando por una calle antes iria directo, y tambien en can anglada que hace un nudo para ir a la Pl. del Traball. ademas llevarla al hospiatal supondria una carga mas y un peor servicio.
Ahora, ya que dais opiniones sobre algun cambio yo haria funcionar la linea 14(mercado) todos los dias desde Pla de Bon Aire hasta el Hospital, asi se daria servicio a una gran parte de la ciudad sin tener que pasar por el centro ni hacer transbordos, la otra parte de la linea entre can parellada y el mercadillo de momento la dejaria como ahora y cuando hiciesen la nueva estacion de renfe(si algun dia se dignan) subirla hasta la misma y covertirla en linea normal.
Perdon por el tocho.
saludos
juan
Pd- yo vivo en la gripia y la gente suele coger mas la linea 2 a no ser que se vaya la mutua ya que es mucho mas rapida.
Ahora, ya que dais opiniones sobre algun cambio yo haria funcionar la linea 14(mercado) todos los dias desde Pla de Bon Aire hasta el Hospital, asi se daria servicio a una gran parte de la ciudad sin tener que pasar por el centro ni hacer transbordos, la otra parte de la linea entre can parellada y el mercadillo de momento la dejaria como ahora y cuando hiciesen la nueva estacion de renfe(si algun dia se dignan) subirla hasta la misma y covertirla en linea normal.
Perdon por el tocho.
saludos
juan
Pd- yo vivo en la gripia y la gente suele coger mas la linea 2 a no ser que se vaya la mutua ya que es mucho mas rapida.