Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Molt bones i curioses les fotos Pere! El què no sé és perquè no han fet que els R7 arribessin fins a Montcada-Bifurcació per facilitar maniobres...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
darrer tren a katanga
darrer tren a katanga, (comentari d'un periodista, ...)
DESCLOT del diari AVUI
Els usuaris de Rodalies de Renfe van patir ahir un nou dilluns negre. Renfe és puntualíssima amb els caos. No perdona. Quan tothom comença a oblidar el darrer, en fabrica un altre. El gran col·lapse d'ahir va ser conseqüència del trencament "accidental" d'un cable de mitjana tensió.
Enhorabona. Ningú es pot imaginar què hauria passat si la tensió hagués estat alta. Més val que no ens connectin amb França. Aquest país no podria suportar rebre una sobrecàrrega elèctrica. Els trens de Rodalies al Prat acabarien volant a Frankfurt. La unió temporal d'empreses Hospitalet -una UTE formada per dues grans constructores- va demanar ahir disculpes per la badada. Fa por pensar que aquests senyors que ara han comprat grans paquets de les empreses elèctriques es dediquen a tallar cables. Durant tota la llarguíssima jornada d'ahir els usuaris de Renfe que volien anar a l'aeroport havien de fer-ho en autocar, però se n'havien d'assabentar dins el tren, perquè Renfe considera que això d'Internet és d'una modernitat espantosa que tira de tos.
Una vegada més, els ferrocarrils espanyols van tractar els seus usuaris com a zebres africanes. Qualsevol dia impensat tornarà a Barcelona algun alt executiu de l'empresa per demanar disculpes. Vindrà amb el pont aeri i se n'anirà de seguida. No sigui cas que se li encomani alguna cosa. El principal problema de Renfe és que va ser concebuda radialment, la pobra, i continua prenent decisions radials. Quan la sang que bombeja el cervell arriba a les extremitats, ja no en queden, d'extremitats. Renfe és una empresa colonial. De funcionaris públics que tracten els contribuents a cops de peu. Tot això només s'acabarà el dia que els aborígens deixen de contestar sempre "Sí, bwana".
DESCLOT del diari AVUI
Els usuaris de Rodalies de Renfe van patir ahir un nou dilluns negre. Renfe és puntualíssima amb els caos. No perdona. Quan tothom comença a oblidar el darrer, en fabrica un altre. El gran col·lapse d'ahir va ser conseqüència del trencament "accidental" d'un cable de mitjana tensió.
Enhorabona. Ningú es pot imaginar què hauria passat si la tensió hagués estat alta. Més val que no ens connectin amb França. Aquest país no podria suportar rebre una sobrecàrrega elèctrica. Els trens de Rodalies al Prat acabarien volant a Frankfurt. La unió temporal d'empreses Hospitalet -una UTE formada per dues grans constructores- va demanar ahir disculpes per la badada. Fa por pensar que aquests senyors que ara han comprat grans paquets de les empreses elèctriques es dediquen a tallar cables. Durant tota la llarguíssima jornada d'ahir els usuaris de Renfe que volien anar a l'aeroport havien de fer-ho en autocar, però se n'havien d'assabentar dins el tren, perquè Renfe considera que això d'Internet és d'una modernitat espantosa que tira de tos.
Una vegada més, els ferrocarrils espanyols van tractar els seus usuaris com a zebres africanes. Qualsevol dia impensat tornarà a Barcelona algun alt executiu de l'empresa per demanar disculpes. Vindrà amb el pont aeri i se n'anirà de seguida. No sigui cas que se li encomani alguna cosa. El principal problema de Renfe és que va ser concebuda radialment, la pobra, i continua prenent decisions radials. Quan la sang que bombeja el cervell arriba a les extremitats, ja no en queden, d'extremitats. Renfe és una empresa colonial. De funcionaris públics que tracten els contribuents a cops de peu. Tot això només s'acabarà el dia que els aborígens deixen de contestar sempre "Sí, bwana".
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Cosas...
Hola,
Hoy he podido comprobar el funcionamiento de la nueva línea 10 de cercanías al aeropuerto.
¡Qué maravilla! ¡qué competitiva!
He salido de Sants a las 17:55 aproximadamente para el aeropuerto y he llegado allí a las 19:10. Sensacional servicio: el tren en el que iba, un regionalillo de otro tiempo reconvertido a cercanías y pintado como tal (uno de vosotros lo tiene en un avatar, no recuerdo ahora qué serie ni nº es) se ha averiado a medio camino entre Bellvitge y El Prat, pero ya venía lentito de Sants...
El tren se componía de una unidad numerada 166C más otra numerada 157R y el número de la unidad de cabeza que me falta no lo he podido ver.
Se ha averiado, algo de tipo eléctrico puesto que se apagaban las luces del tren y parece que se caía todo abajo, el maquinista trataba de rearmarlo, se encendían las luces pero cuando pegaba el tirón para arrancar, se apagaban de nuevo y se caía la planta.
Poco después ha pasado en sentido opuesto un tren similar pero que he visto vacío y al rato hemos sido empujados hacia la estación del Prat, donde tras unos momentos de incertidumbre y sin información alguna, el maquinista nos ha dicho que bajásemos a todos al andén que pasaría en 5 minutos un tren al aeropuerto. Al rato por megafonía nos han dicho que sobre las 18:45 pasaría el tren (eran las 18:32) y finalmente ha pasado a las 19:05 con lo que hemos llegado al aeropuerto a las 19:10 aproximadamente. La pasarela no funcionaba en el tramo más próximo a la estación y en el otro tramo ya no hay pasarela automática. Estupendo.
¡Qué competitividad! ¡qué servicio más sensacional! creo que debemos sentirnos orgullosos.
Y nada de información, nada de decirnos que teníamos alternativas, nada de avisar qué pasaba... NADA.
Después, visto lo visto me he ido a BCN de vuelta en el BUS nº 46 en el cual la experiencia ha sido muy positiva, más líneas de esas tendrían que llegar al aeropuerto desde otros destinos e integradas.
La L2 hace falta como el comer, pero una línea "metroDELTA" que os propongo por ahí es esencial en este sector de la RMB.
Saludos,
Sergio
Hoy he podido comprobar el funcionamiento de la nueva línea 10 de cercanías al aeropuerto.
¡Qué maravilla! ¡qué competitiva!
He salido de Sants a las 17:55 aproximadamente para el aeropuerto y he llegado allí a las 19:10. Sensacional servicio: el tren en el que iba, un regionalillo de otro tiempo reconvertido a cercanías y pintado como tal (uno de vosotros lo tiene en un avatar, no recuerdo ahora qué serie ni nº es) se ha averiado a medio camino entre Bellvitge y El Prat, pero ya venía lentito de Sants...
El tren se componía de una unidad numerada 166C más otra numerada 157R y el número de la unidad de cabeza que me falta no lo he podido ver.
Se ha averiado, algo de tipo eléctrico puesto que se apagaban las luces del tren y parece que se caía todo abajo, el maquinista trataba de rearmarlo, se encendían las luces pero cuando pegaba el tirón para arrancar, se apagaban de nuevo y se caía la planta.
Poco después ha pasado en sentido opuesto un tren similar pero que he visto vacío y al rato hemos sido empujados hacia la estación del Prat, donde tras unos momentos de incertidumbre y sin información alguna, el maquinista nos ha dicho que bajásemos a todos al andén que pasaría en 5 minutos un tren al aeropuerto. Al rato por megafonía nos han dicho que sobre las 18:45 pasaría el tren (eran las 18:32) y finalmente ha pasado a las 19:05 con lo que hemos llegado al aeropuerto a las 19:10 aproximadamente. La pasarela no funcionaba en el tramo más próximo a la estación y en el otro tramo ya no hay pasarela automática. Estupendo.
¡Qué competitividad! ¡qué servicio más sensacional! creo que debemos sentirnos orgullosos.
Y nada de información, nada de decirnos que teníamos alternativas, nada de avisar qué pasaba... NADA.
Después, visto lo visto me he ido a BCN de vuelta en el BUS nº 46 en el cual la experiencia ha sido muy positiva, más líneas de esas tendrían que llegar al aeropuerto desde otros destinos e integradas.
La L2 hace falta como el comer, pero una línea "metroDELTA" que os propongo por ahí es esencial en este sector de la RMB.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Te creo
Hola,
Más competitivo imposible nuestra red de transportes. Los extranjeros ni se lo creían, se miraban unos a otros y abrían los ojos como platos. Lógicamente pensarían que se encontraban en el 3er mundo, que lo somos aunque queramos aparentar otra cosa.
La realidad es esta.
Saludos,
Sergio
Seguro que sí... tendríais que haber visto a la gente dentro cagarse en todo y soplar cabreadísimos... he visto a unas personas que han perdido un vuelo a Asturias con Spanair por haberse estado una hora entera parados y esperando un tren en El Prat.trainman wrote:Hola Sergio
Es la 440-159M/157R/166C
Saludos
Más competitivo imposible nuestra red de transportes. Los extranjeros ni se lo creían, se miraban unos a otros y abrían los ojos como platos. Lógicamente pensarían que se encontraban en el 3er mundo, que lo somos aunque queramos aparentar otra cosa.
La realidad es esta.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
El pelo...
¡Hola!
Permíteme añadir algo:
Así nos luce el pelo.
¡Saludos!
Santfeliuenc wrote:Hola,
Hoy he podido comprobar el funcionamiento de la nueva línea 10 de cercanías al aeropuerto.
¡Qué maravilla! ¡qué competitiva!
He salido de Sants a las 17:55 aproximadamente para el aeropuerto y he llegado allí a las 19:10. Sensacional servicio: el tren en el que iba, un regionalillo de otro tiempo reconvertido a cercanías y pintado como tal (uno de vosotros lo tiene en un avatar, no recuerdo ahora qué serie ni nº es) se ha averiado a medio camino entre Bellvitge y El Prat, pero ya venía lentito de Sants...
El tren se componía de una unidad numerada 166C más otra numerada 157R y el número de la unidad de cabeza que me falta no lo he podido ver.
Se ha averiado, algo de tipo eléctrico puesto que se apagaban las luces del tren y parece que se caía todo abajo, el maquinista trataba de rearmarlo, se encendían las luces pero cuando pegaba el tirón para arrancar, se apagaban de nuevo y se caía la planta.
Poco después ha pasado en sentido opuesto un tren similar pero que he visto vacío y al rato hemos sido empujados hacia la estación del Prat, donde tras unos momentos de incertidumbre y sin información alguna, el maquinista nos ha dicho que bajásemos a todos al andén que pasaría en 5 minutos un tren al aeropuerto. Al rato por megafonía nos han dicho que sobre las 18:45 pasaría el tren (eran las 18:32) y finalmente ha pasado a las 19:05 con lo que hemos llegado al aeropuerto a las 19:10 aproximadamente. La pasarela no funcionaba en el tramo más próximo a la estación y en el otro tramo ya no hay pasarela automática. Estupendo.
¡Qué competitividad! ¡qué servicio más sensacional! creo que debemos sentirnos orgullosos.
Y nada de información, nada de decirnos que teníamos alternativas, nada de avisar qué pasaba... NADA.
Después, visto lo visto me he ido a BCN de vuelta en el BUS nº 46 en el cual la experiencia ha sido muy positiva, más líneas de esas tendrían que llegar al aeropuerto desde otros destinos e integradas.
La L2 hace falta como el comer, pero una línea "metroDELTA" que os propongo por ahí es esencial en este sector de la RMB.
Saludos,
Sergio
Permíteme añadir algo:
Así nos luce el pelo.
¡Saludos!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Ara comprenc perquè ahir vaig estar un quart d'hora dintre del tren de la R2 amb destinació Vilanova que surt de Pg de Gràcia a les 18.06.
La situació va ser la següent: Arribem a Sants i estacionem al principi de l'andana. S'obren portes. Tots els passatgers que venien des de la zona de la C2 nord baixen.
Es queda la meitat del tren ple. Al cap d'un quart d'hora el tren torna a arrencar i torna a parar al centre de l'andana, on normalment para. Pugen tots els passatgers en direcció Vilanova.
Anem lentament fins al Prat de Llobregat. Allà, andanes plenes a vessar. El tren s'omple ràpidament.
Continuem, i al arribar a Sitges, la meva destinació, estacionem a la via 3, en comptes de la 1, com normalment, i ens adelanta un talgo.
La situació va ser la següent: Arribem a Sants i estacionem al principi de l'andana. S'obren portes. Tots els passatgers que venien des de la zona de la C2 nord baixen.
Es queda la meitat del tren ple. Al cap d'un quart d'hora el tren torna a arrencar i torna a parar al centre de l'andana, on normalment para. Pugen tots els passatgers en direcció Vilanova.
Anem lentament fins al Prat de Llobregat. Allà, andanes plenes a vessar. El tren s'omple ràpidament.
Continuem, i al arribar a Sitges, la meva destinació, estacionem a la via 3, en comptes de la 1, com normalment, i ens adelanta un talgo.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
El andén
Hola,
Entonces seguro que me viste, porque yo era uno de los que en El Prat estaba en el andén lleno hasta los topes, vi pasar al menos dos trenes a Sant Vicenç de Calders y otros dos a Vilanova y uno a Castelldefels, además de unos cuantos convoys muy diversos: regionales, Alvia, Talgo, Altaria, mercancías, etc. en ambas direcciones, ¿qué? ¿qué pasa? estaba esperando mis "cinco minutos".
Saludos,
Sergio
Entonces seguro que me viste, porque yo era uno de los que en El Prat estaba en el andén lleno hasta los topes, vi pasar al menos dos trenes a Sant Vicenç de Calders y otros dos a Vilanova y uno a Castelldefels, además de unos cuantos convoys muy diversos: regionales, Alvia, Talgo, Altaria, mercancías, etc. en ambas direcciones, ¿qué? ¿qué pasa? estaba esperando mis "cinco minutos".
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Hola a totes i a tots!
A resultes de comprar en els llibres de vell del mercat dominical de brocanters de Sabadell, va caure a les meves mans un llibre que parla del 75é aniversari de la inauguració del Funicular de Gelida, el “funi” com carinyosament tothom el coneix en aquest enlairat poble de l’Alt Penedès.
Em va agradar tan la lectura d’aquest llibre, que em van entrar moltes ganes de anar-me’n a Gelida per tal de fer un viatge de pujada i baixada amb l’entranyable “funi”.
La primera sorpresa va ésser comprovar, tal com diu el llibre, que només un cotxe, l’I, admet passatge. El II puja i baixa buit i, òbviament, hi ha d’ésser per fer de contrapès.
I la segona sorpresa, va ésser que els criteris en els preus dels bitllets no es regeixen igual que, per exemple, les línies S-2 i S-1 del metro del Vallès (Barcelona-Sant Cugat-Sabadell, i Barcelona-Sant Cugat-Terrassa).
Si només es fa un viatge amb el “funi”, s’ha de pagar 0,80 €. En canvi si es fa pujada i baixada o a l’inrevés, només es paga 1 €.
Per contra, en el metro del Vallès, no solament no hi ha descompte, si no que ni tan sols expedeixen bitllets d’anada i tornada. RENFE sí, però en Rodalies tampoc hi ha descompte des de fa uns quants anys, però n’hi havia hagut.
No he dit al principi que per desplaçar-me fins a Gelida vaig fer-ho amb RENFE. Com que visc a Sabadell, em va anar molt bé agafar un tren de la línia C-4, que va de Manresa fins a Sant Vicenç de Calders, passant per l’interior. L’estació que ve després de Martorell és Gelida.
En el viatge d’anada no hi va haver cap incident remarcable, tret d’uns minuts de retard dels que ja ens té acostumats RENFE d’un temps ençà.
Però en el viatge de tornada, sí que hi va haver un incident. Però primer permeteu que us recordi, per si algú encara no ho sap, que fa molt de temps que en els trens de rodalies, tant de RENFE com els del FGC, ha desaparegut la figura de l’interventor.
Doncs bé. En el viatge de tornada, quan el tren es va aturar a Martorell, van pujar 6 interventors i dos guàrdies de seguretat! Sí, heu llegit bé, 6 interventors! Però els mal xinats no anaven de passeig no, anaven a la cerca, caça i captura dels que anaven sense bitllet.
Ja ho veieu. En aquesta companyia ferroviària, es passa de cap interventor a 6 de cop, però només amb ànims de sancionar i no de vetllar pels passatgers.
I una última cosa, però que ja no és tanta notícia. En passar per l’estació de l’Hospitalet de Llobregat, vaig veure estacionat un CIVIA. Un dels dos que crec que diuen que hi ha a Catalunya.
Fins a la pròxima!
Galdric.
Ah! I també fer-vos saber que en sortint de l’estació superior del “funi”, i si teniu gana, a mà dreta hi ha un bar restaurant que precisament es diu “EL FUNI”, on per 8,50 € s’hi pot menjar el menú del dia que no està gens malament. Jo hi vaig dinar hi em va agradar.
[img=http://img246.imageshack.us/img246/4575/cotxesensepassatgecp7.th.jpg]
[img=http://img170.imageshack.us/img170/7783/nocalenexplicacionsya1.th.jpg]
[img=http://img170.imageshack.us/img170/3277/placacommeorativaps5.th.jpg]
A resultes de comprar en els llibres de vell del mercat dominical de brocanters de Sabadell, va caure a les meves mans un llibre que parla del 75é aniversari de la inauguració del Funicular de Gelida, el “funi” com carinyosament tothom el coneix en aquest enlairat poble de l’Alt Penedès.
Em va agradar tan la lectura d’aquest llibre, que em van entrar moltes ganes de anar-me’n a Gelida per tal de fer un viatge de pujada i baixada amb l’entranyable “funi”.
La primera sorpresa va ésser comprovar, tal com diu el llibre, que només un cotxe, l’I, admet passatge. El II puja i baixa buit i, òbviament, hi ha d’ésser per fer de contrapès.
I la segona sorpresa, va ésser que els criteris en els preus dels bitllets no es regeixen igual que, per exemple, les línies S-2 i S-1 del metro del Vallès (Barcelona-Sant Cugat-Sabadell, i Barcelona-Sant Cugat-Terrassa).
Si només es fa un viatge amb el “funi”, s’ha de pagar 0,80 €. En canvi si es fa pujada i baixada o a l’inrevés, només es paga 1 €.
Per contra, en el metro del Vallès, no solament no hi ha descompte, si no que ni tan sols expedeixen bitllets d’anada i tornada. RENFE sí, però en Rodalies tampoc hi ha descompte des de fa uns quants anys, però n’hi havia hagut.
No he dit al principi que per desplaçar-me fins a Gelida vaig fer-ho amb RENFE. Com que visc a Sabadell, em va anar molt bé agafar un tren de la línia C-4, que va de Manresa fins a Sant Vicenç de Calders, passant per l’interior. L’estació que ve després de Martorell és Gelida.
En el viatge d’anada no hi va haver cap incident remarcable, tret d’uns minuts de retard dels que ja ens té acostumats RENFE d’un temps ençà.
Però en el viatge de tornada, sí que hi va haver un incident. Però primer permeteu que us recordi, per si algú encara no ho sap, que fa molt de temps que en els trens de rodalies, tant de RENFE com els del FGC, ha desaparegut la figura de l’interventor.
Doncs bé. En el viatge de tornada, quan el tren es va aturar a Martorell, van pujar 6 interventors i dos guàrdies de seguretat! Sí, heu llegit bé, 6 interventors! Però els mal xinats no anaven de passeig no, anaven a la cerca, caça i captura dels que anaven sense bitllet.
Ja ho veieu. En aquesta companyia ferroviària, es passa de cap interventor a 6 de cop, però només amb ànims de sancionar i no de vetllar pels passatgers.
I una última cosa, però que ja no és tanta notícia. En passar per l’estació de l’Hospitalet de Llobregat, vaig veure estacionat un CIVIA. Un dels dos que crec que diuen que hi ha a Catalunya.
Fins a la pròxima!
Galdric.
Ah! I també fer-vos saber que en sortint de l’estació superior del “funi”, i si teniu gana, a mà dreta hi ha un bar restaurant que precisament es diu “EL FUNI”, on per 8,50 € s’hi pot menjar el menú del dia que no està gens malament. Jo hi vaig dinar hi em va agradar.
[img=http://img246.imageshack.us/img246/4575/cotxesensepassatgecp7.th.jpg]
[img=http://img170.imageshack.us/img170/7783/nocalenexplicacionsya1.th.jpg]
[img=http://img170.imageshack.us/img170/3277/placacommeorativaps5.th.jpg]
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
La veritat és que no ho sabia del cert. Mercès per l'aclariment. Però suposo que em donaràs la raó si et dic que tant amb dos com amb quatre, no anem enlloc, eh! Fins que no arribem a tenir la mateixa quantitat que tenen a Madriz!UT596001 wrote:galdric, només un apunt: no tenim 2 Civies, ja en tenim ni més ni menys que 4.
Salutacions cordials!
galdric
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Transmet wrote:Dia: 27/10/2006 - Hora: 17.10
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per motius aliens de l'empresa, en aquests moments, el servei de la línia C4 Sud (Martorell- Sant Vincenç de Calders) està interromput. Aquesta incidència està afectant als trens a les entrades a Barcelona-Sants, provocant demores de 30 minuts a totes les línies de Rodalies. Metro i Autobusos, Tramvia i les línies de Ferrocarrils funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Bé, avaria que hem sofert en Watermark, en Jordilar i jo.
Nosaltres arrivavem a Plaça Catalunya amb un tren destinació Vilafranca del Penedès, i hi havia la senyal de sortida tancada i resulta que anuncien per megafonia que un tren ha atropellat una persona entre les estacions de Barcelona-Sants i L'Hospitalet de Llobregat. Dedueixo que era el segon tren que anava per davant del tren procedent de Puigcerdà. (Barcelona-Sants 16:25 L'Hospitalet 16:30).
Un cop el maquinista deia que hi havia per estona hem decidit anar a l'estació de Passeig de Gràcia per veure si desviaven algun tren, però no ha sigut així. Tot seguit hem agafat una 451 que feia un servei a Castelldefels per anar a Sants. L'accident es també deuria haver afectat a la C2, perquè a la via 5 es feia cua per sortir: al sector A, una 450 a Sant Vicenç, al sector B una 451 a Vilanova i darrere una altre 451 a Castelldefels
Un cop allà la megafonia anunciava que la circulació per les vies 1 i 2 estava interrompuda.
Resulta que tres quarts d'hora més tard el tren amb destinació Vilafranca encara restava aturat a Plaça Catalunya
Com que les UT 440R-252M i 440-131M de dos cotxes encara restaven aturades a Sants, Renfe ha decidit fer sortir de la via 1 aquest tren com a servei a Puigcerdà (hora normal). Anem amb aquest tren fins a Plaça Catalunya, i un cop allà anuncien per megafonia que la circulació de trens entre les estacións de Sants i L'hospitalet resta aturada per ordre judicial.Doncs bé, agafem un CIVIA de Plaça Catalunya per anar a Sants, i hem observat que de moment tots els trens amb destinació L'Hospitalet acabaven a Sants i començaven a Sants.
A partir de les sis i mitja de la tarda s'ha normalitzat la circulació entre Sants i L'Hospitalet, amb un retard a les línies C1, C3, C4 i C7 aproximadament entre 20 minuts i 45 minuts.
Nosaltres arrivavem a Plaça Catalunya amb un tren destinació Vilafranca del Penedès, i hi havia la senyal de sortida tancada i resulta que anuncien per megafonia que un tren ha atropellat una persona entre les estacions de Barcelona-Sants i L'Hospitalet de Llobregat. Dedueixo que era el segon tren que anava per davant del tren procedent de Puigcerdà. (Barcelona-Sants 16:25 L'Hospitalet 16:30).
Un cop el maquinista deia que hi havia per estona hem decidit anar a l'estació de Passeig de Gràcia per veure si desviaven algun tren, però no ha sigut així. Tot seguit hem agafat una 451 que feia un servei a Castelldefels per anar a Sants. L'accident es també deuria haver afectat a la C2, perquè a la via 5 es feia cua per sortir: al sector A, una 450 a Sant Vicenç, al sector B una 451 a Vilanova i darrere una altre 451 a Castelldefels
Un cop allà la megafonia anunciava que la circulació per les vies 1 i 2 estava interrompuda.
Resulta que tres quarts d'hora més tard el tren amb destinació Vilafranca encara restava aturat a Plaça Catalunya
Com que les UT 440R-252M i 440-131M de dos cotxes encara restaven aturades a Sants, Renfe ha decidit fer sortir de la via 1 aquest tren com a servei a Puigcerdà (hora normal). Anem amb aquest tren fins a Plaça Catalunya, i un cop allà anuncien per megafonia que la circulació de trens entre les estacións de Sants i L'hospitalet resta aturada per ordre judicial.Doncs bé, agafem un CIVIA de Plaça Catalunya per anar a Sants, i hem observat que de moment tots els trens amb destinació L'Hospitalet acabaven a Sants i començaven a Sants.
A partir de les sis i mitja de la tarda s'ha normalitzat la circulació entre Sants i L'Hospitalet, amb un retard a les línies C1, C3, C4 i C7 aproximadament entre 20 minuts i 45 minuts.
Una 451 a Castelldefels?Aixó no l'he vist mai m'agradaria molt veure una 451 amb els indicadors cap a Castelldefels.Pere wrote:: al sector A, una 450 a Sant Vicenç, al sector B una 451 a Vilanova i darrere una altre 451 a Castelldefels
.
Ja que a la renfe últimament fan coses rares com que els Molins-mataró vagin en doble o que la majoria de Vilanova-Sant Celoni ara és facin amb 447 quan abans lo normal era una 451,peró una 451 fent Granollers-Castelldefels,aixó no l'he vist amb tota la meva vida
jo també m'hi he fixat. A renfe tanta crisi i tants problemes tècnics els han deixat bastant perduts i ja no saben que fer. No es que estigui en contra de que es fiquin 451 a Castelldefels, sino que si se'n fiquen es perque se n'han tret d'un vilanova-st celoni segurament...Mako448 wrote:Una 451 a Castelldefels?Aixó no l'he vist mai m'agradaria molt veure una 451 amb els indicadors cap a Castelldefels.Pere wrote:: al sector A, una 450 a Sant Vicenç, al sector B una 451 a Vilanova i darrere una altre 451 a Castelldefels
.
Ja que a la renfe últimament fan coses rares com que els Molins-mataró vagin en doble o que la majoria de Vilanova-Sant Celoni ara és facin amb 447 quan abans lo normal era una 451,peró una 451 fent Granollers-Castelldefels,aixó no l'he vist amb tota la meva vida
D'altra banda si és habitual veure Mataró-Molins i viceversa en doble composició, sobretot en l'hora punta del matí.
Doncs jo ho he vist uns quants cops ja...Mako448 wrote:Una 451 a Castelldefels?Aixó no l'he vist mai m'agradaria molt veure una 451 amb els indicadors cap a Castelldefels.Pere wrote:: al sector A, una 450 a Sant Vicenç, al sector B una 451 a Vilanova i darrere una altre 451 a Castelldefels
.
Ja que a la renfe últimament fan coses rares com que els Molins-mataró vagin en doble o que la majoria de Vilanova-Sant Celoni ara és facin amb 447 quan abans lo normal era una 451,peró una 451 fent Granollers-Castelldefels,aixó no l'he vist amb tota la meva vida
Avaria al Clot que afecta totes les línies
de http://www.vilaweb.cat
Centre d'informació TransMet:DILLUNS, 30/10/2006 - 08:46h
Retards importants a tota la rodalia de Barcelona i a la connexió amb València
Renfe assegura que els problemes, causats per una avaria al Clot, es mantindran tot el matí
El caos ha tornat a la xarxa de rodalia de Renfe de Barcelona: una avaria a l'estació del Clot fa que tots els trens que circulen entre aquesta estació i la del passeig de Gràcia s'hagin de desviar cap a la plaça de Catalunya. Això fa que hi hagi retards de mitja hora en tots els trens de rodalia i de fins a quaranta-cinc minuts en els de la línia Barcelona-València. Adif no preveu de resoldre l'avaria abans de les onze del matí.
De fet, fins a les onze no circularan trens per l'estació de la Sagrera, perquè s'hi haurà de tallar el subministrament elèctric per a reparar l'avaria. Segons Renfe, aquesta situació farà que els retards en totes les línies es mantinguin durant tot el matí.
I atenció, per primera vegada han informat de l'incidència a la secció ÚLTIMA HORA DE http://WWW.RENFE.ES:Dia: 30/10/2006 - Hora: 10:00
A la línia C-2 Nord, per avaria a la catenària a l'estació de Clot, els trens que circulen direcció Sant Celoni ho fan amb demores que poden ser superiors als 30 minuts. Afegir que els trens direcció Sant Celoni que normalment passen per l'estació de Passeig de Gràcia són desviats per l'estació de Catalunya.Retards d'uns 30 minuts també a la C-2 Sud direcció Vilanova. Retards també d'uns 30 minuts a la C-3 tant en direcció Vic com en direcció L'Hospitalet.
Avería de instalaciones en el tramo Clot – Sagrera.
30-oct-06.- Desde las 06.45 horas, una avería de electrificación en el tramo Clot - Sagrera provocará retrasos variables en todas las líneas de Cercanías de Barcelona. Los retrasos se prolongarán durante toda la mañana. Rogamos disculpen las molestias.