Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
orique
N9
N9

Post by orique »

Tots aquests fils relacionats amb atacs, atracaments, etc no podrien anar a parar a un fil permanent?

Donem-li, al menys aquí, la importància de la seguretat ben entesa.

----------------------------------------------------
Nota de l'administrador:
S'ha fet el tema permanent, tal com es demanava.
D'altra banda, les referències al transport d'animals han estat traslladades a aquest altre fil:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=4287
----------------------------------------------------
JaMiRo!
N10
N10

La meva sensació...

Post by JaMiRo! »

Hola!

En aquest sentit, a Madrid la cosa està força millor, o bé aquesta fou la meva impressió. :roll:

Hi havia vigilància física (no per càmeres, sinó amb agents) per tot arreu i no vaig veure gairebé ningú colar-se... :?

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
megapauer
N8
N8

Re: La meva sensació...

Post by megapauer »

JaMiRo! wrote:Hola!

En aquest sentit, a Madrid la cosa està força millor, o bé aquesta fou la meva impressió. :roll:

Hi havia vigilància física (no per càmeres, sinó amb agents) per tot arreu i no vaig veure gairebé ningú colar-se... :?

Salut!
A Madrid m'agrada com està la cosa en aquest aspecte. Gairebé totes les boques de metro tenen despatx de bitllets (tot i que en volen suprimir). Els vigilants estan a cada vestíbul. De tant en tant baixen a fer la ronda i si hi ha alguna incidència, com que es veu des del despatx ja que les càmeres estan monitoritzades allí també, baixen ràpid cap a l'andana.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Doncs no és per tocar el que no sona, però al gener vaig estar a Madrid unes 2 hores. Mentre esperava el tren de tornada a Barcelona, vaig voltar per l'estació de Rodalies i un vestíbul elevat del metro, on, no hi havia taquilla i cap vigilant, i vaig presenciar com 3 persones es colaven inpunement. Quan ho vaig veure de seguida em va recordar al metro de Barcelona i vaig pensar que potser allà no és tan meravellós com es pinta. Evidentment, hi vaig ser molt poc temps i desconec totalment com està realment la cosa, però la impressió que vaig tenir va ser aquella.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Avui mateix, quan sortia de La Pau, hi havia al sots-vestíbul (on se separen la L2 i la L4) tres vigilants pata-negra (no confondre amb "Eh"s), un d'ells amb gos, evitant que continués cap abaix, i comminant a que sortís cap a fora ("Si yo sólo voy a entrar a esperar a mi mujé", o algo así, replicava; "Que subas y salgas, te digo, que sin pagar aquí no se entra" era la conversa) una persona de les que, típicament, pensaríem que mai no es veuen afectades per la presència d'interventors.

No sé si ha de servir o no de precedent, però diguem que en aquest cas la cosa ha funcionat bé.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Serie600
N7
N7

Re: La meva sensació...

Post by Serie600 »

Hola:
JaMiRo! wrote:Hi havia vigilància física (no per càmeres, sinó amb agents) per tot arreu i no vaig veure gairebé ningú colar-se... :?
"Alla" on ja sabeu (hola Jamiro :festa ) hi han cameres, hi han caps d'estacio, hi han taquillers, i hi ha seguretat a gairebe a totes les estacions (*) i ningu es cola. Es tracta simplement d'educacio.

Sal.lutacions:

Serie600

* = Vigilants Jurats, o policia i fins i tot jo he arrivat a veure en segons quines estacions militars armats. Tots amb una talla i un aspecte que et treuen les ganes de cop de fer el burro de manera fulminant, nomes amb la seva "pressencia".
JaMiRo!
N10
N10

Estocolm...

Post by JaMiRo! »

Serie600 wrote:"Alla" on ja sabeu (hola Jamiro :festa ) hi han cameres, hi han caps d'estacio, hi han taquillers, i hi ha seguretat a gairebe a totes les estacions (*) i ningu es cola. Es tracta simplement d'educacio.
Hem tornat amb les piles carregades, eh? :festa
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
alex86bcn
N5
N5

Post by alex86bcn »

QUE ALGU M'EXPLIQUI QUE COLLONS ESTA PASSANT A LA L5 EN AQUEST MATEIX MOMENT!!!!!! Com cada divendres agafo el metro a la 1:20 per anar a buscar a la meva novia a clase, on quedo amb ella a Collblanc a la 1:30...doncs be...que TMB la truki i li doni explicacions de perque avui no hi he pogut arribar!!!

PER QUINA RAO HAN TINGUT A LA GENT PARADA AL VESTIBUL...dient que en 3 minuts estaria solucionat?!(m'ha semblat escoltar una avis provinent de l'ascensor dient que "la linea 5 esta aturada entre HClinic i Diagonal") Algu em pot dir que ha passat per causar tota aquesta confusio i desinformacio?...xk te que haver estat algo gordo per no deixar baixar a l'andana (TAN GORDO COM QUE FINALMENT RENFE OPERA A FCMB...SI NO, NO HO ENTENC!!!xXXDXDDX)
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Piles?... Jo vaig a vapor..... xD

Sal.lutacions:

Serie600

PD: En canvi et veig a tu en baixa forma, company. Mira que et vaig "deixar" dues fotos i encara no has dit res.... :pal
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Suposo que com a conseqüència de l'activació del nivell vermell del pla Vigipirate, jo també vaig veure militars patrullant tant pel metro com pel RER parisí el passat 14 d'octubre.
metring
Administrador

Post by metring »

De EPC:

Un corte eléctrico paraliza dos líneas del metro de Barcelona en hora punta durante 12 minutos
10:40 MILES DE AFECTADOS

EFE
BARCELONA
Un corte del suministro eléctrico en el barrio barcelonés de Sant Andreu ha provocado poco antes de las nueve de la mañana la paralización completa de dos líneas del metro, la L4 y la L2, durante 12 y 6 minutos, respectivamente, según ha confirmado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

La paralización del servicio ha afectado a miles de usuarios ya que la incidencia se ha producido todavía en hora punta, cuando el servicio del metro es utilizado por un gran número de ciudadanos.

Las mismas fuentes han apuntado que a las 9.03 horas todas las líneas del metro funcionaban ya con normalidad, después de que se pudiera restituir parcialmente el suministro eléctrico, lo suficiente para permitir la marcha de los convoyes.
orique
N9
N9

Post by orique »

Sí senyor, a mi no m'ha agafat de miracle. Estavem arribant a Bogatell (on baixo) quan de cop i volta els llums s'han apagat. No sé si el 1100 haurà arribat a Bogatell per inèrcia o pel famós motor d'emergència :) però allà s'ha quedat, pel que he vist. L'estació estava a mig iluminar, el bar apagat i la taquilla encesa :o.

En arribar a la feina la xarxa no anava massa fina i havien saltat els ploms... :x
pokeroms
N6
N6

Post by pokeroms »

Fa dies que no enganxo cap incidència a la L5, algú sap que ha pasat ? xD , No es normal que fa una setmana quasi cada dia incidències a cada estona i fa uns dies que no hi ha cap.... :x :x :x

Salutacions.
Óscar
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

pokeroms wrote:Fa dies que no enganxo cap incidència a la L5, algú sap que ha pasat ? xD , No es normal que fa una setmana quasi cada dia incidències a cada estona i fa uns dies que no hi ha cap.... :x :x :x

Salutacions.
Óscar
Algú s'imagina una quinzena de mes sense incidències a renfe?Ho veig complicat...
I jo em pregunto;a la LL-A mai hi han incidències?Doncs tenim una línia bona,la veritat,sí no hi han incidències.
Ja m'agradaria a mí que és talles la tensió i és posin a circular MANS,això sí que seria una incidència guay.
metring
Administrador

Post by metring »

A les 7, no funcionaven les parades de Santa Coloma i Fondo de la línia 1, degut a una avaria de l'enclavament.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Qui es aquest tal "Jaime Luque Díaz 1935-2006" de la teva firma? Es algú del mon del transport, potser?
metring
Administrador

Post by metring »

No...era el meu difunt pare...ja ho vaig explicar que fa dues setmanes va morir...a Suggeriments i proves ho explico.
George85
N8
N8

Post by George85 »

[08/11/2006 17.44]
TMB En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro que, per problemes tècnics, la línia 1, la línia vermella de Metro, no funciona de Santa Coloma a Fondo, restant fora de servei aquesta última estació. La resta de la línia d'Hospital de Bellvitge a Santa Coloma funciona amb normalitat. La resta de línies de Metro, però, així com les d'Autobusos, Tramvia i les línies de Ferrocarrils i de Renfe Rodalies circulen amb normalitat

gencat.cat
metring
Administrador

Post by metring »

Un altre cop???? Però què dellonsis passa amb aquestes dues estacions???
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

metring wrote:No...era el meu difunt pare...ja ho vaig explicar que fa dues setmanes va morir...a Suggeriments i proves ho explico.
Ho sento molt, Metring.

Com que vaig amb el temps molt ajustat no acostumo a mirar el fil de suggeriments i proves, però avui ja he vist el teu fil.

Que descansi en pau.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”