Millora de frequencies a la linia de la Tor de Queol
Millora de frequencies a la linia de la Tor de Queol
Encara que sembla imposible apartir del 10/12 hi haura mes trens a La Tor (obtingut de la nova versio del RIHO y comprobada amb http://www.voyages-sncf.com)
Exemple: 5/12:
Toulouse La Tor 5 trens:
Corail No te parada comercial a Toulouse-> 7:52
6:50 9:40
8:50 11:40
10:50 13:48
14:50 16:00 Foix -> bus a la Tor 18:08
18:50 21:43
La Tor Toulouse 4 trens:
5:19 8:16
6:55 Bus fins Foix -> 10:16
13:19 -> 16:16
15:30 Bus fins Foix -> 18:46
17:19 20:16
19:00 Bus fins Foix -> 22:16
Luna 20:21 -> 23:20
El dia 12/12
Toulouse La Tor 7 trens
Corail No te parada comercial a Toulouse-> 7:52
6:50 9:52
8:50 11:52
10:50 13:52
14:50 17:52
16:50 19:52
18:50 21:52
La Tor Toulouse 6 trens
5:21 ->8:16
7:21 -> 10:16
13:19 -> 16:16
17:19 -> 20:16
19:21-> 22:16
Corail Lunea 20:21 -> 23:20
4Torna a ser posible el viatge Barcelona - Portbou- Toulouse - La Tor -Barcelona tot en tren el mateix dia
Exemple: 5/12:
Toulouse La Tor 5 trens:
Corail No te parada comercial a Toulouse-> 7:52
6:50 9:40
8:50 11:40
10:50 13:48
14:50 16:00 Foix -> bus a la Tor 18:08
18:50 21:43
La Tor Toulouse 4 trens:
5:19 8:16
6:55 Bus fins Foix -> 10:16
13:19 -> 16:16
15:30 Bus fins Foix -> 18:46
17:19 20:16
19:00 Bus fins Foix -> 22:16
Luna 20:21 -> 23:20
El dia 12/12
Toulouse La Tor 7 trens
Corail No te parada comercial a Toulouse-> 7:52
6:50 9:52
8:50 11:52
10:50 13:52
14:50 17:52
16:50 19:52
18:50 21:52
La Tor Toulouse 6 trens
5:21 ->8:16
7:21 -> 10:16
13:19 -> 16:16
17:19 -> 20:16
19:21-> 22:16
Corail Lunea 20:21 -> 23:20
4Torna a ser posible el viatge Barcelona - Portbou- Toulouse - La Tor -Barcelona tot en tren el mateix dia
Bona nit.
Segons la revista "La vie du rail" els treballs consisteixen en renovar la via, per la necesitat de canviar el carril tipus "doble xampinyó" per carril Vignole entre Tarascon i Ax-les-Thermes, degut a que aquell tenia poca resistencia lateral, especialment amb el material que hi circula actualment, i es desmanegaven les fixacions a les traveses, i havíen obligat l'any passat a reduir la velocitat de 80 a 60 km/h en aquest tram de linia, i obligat a endarrerir l'horari o suprimir alguns trens.
El tram está tallat fins a finals de mes entre el dilluns a les 12 h i el dijous a les 18 h, i obert el reste de dies de la setmana.
Segons la revista "La vie du rail" els treballs consisteixen en renovar la via, per la necesitat de canviar el carril tipus "doble xampinyó" per carril Vignole entre Tarascon i Ax-les-Thermes, degut a que aquell tenia poca resistencia lateral, especialment amb el material que hi circula actualment, i es desmanegaven les fixacions a les traveses, i havíen obligat l'any passat a reduir la velocitat de 80 a 60 km/h en aquest tram de linia, i obligat a endarrerir l'horari o suprimir alguns trens.
El tram está tallat fins a finals de mes entre el dilluns a les 12 h i el dijous a les 18 h, i obert el reste de dies de la setmana.
hola,
Això de "renovació de via" és massa pretenciós per la xapusseta que hi han fet. Només s'han afanyat a posat pedaços avans la via no es defés al pas d'un tren. S'ha substituit el doble xampinyó per vignole només a les corbes, i a la recta de l'estació de Les Cabannes, i en un tram no previst inicialment on l'estat de tot plegat era tan precari que no s'explica com no hi ha hagut un accident, i no els ha quedat més remei que arrencar tot el que hi havia i posar-ho de nou. També s'ha procedit a una substitució puntual de travesses allà on les originals de la línia tenien la consistència d'un escuradents. No crec que d'això se n'hagi de dir "renovació de via".
Més informació aquí i aquí (en francès).
Salutacions.
Això de "renovació de via" és massa pretenciós per la xapusseta que hi han fet. Només s'han afanyat a posat pedaços avans la via no es defés al pas d'un tren. S'ha substituit el doble xampinyó per vignole només a les corbes, i a la recta de l'estació de Les Cabannes, i en un tram no previst inicialment on l'estat de tot plegat era tan precari que no s'explica com no hi ha hagut un accident, i no els ha quedat més remei que arrencar tot el que hi havia i posar-ho de nou. També s'ha procedit a una substitució puntual de travesses allà on les originals de la línia tenien la consistència d'un escuradents. No crec que d'això se n'hagi de dir "renovació de via".
Més informació aquí i aquí (en francès).
Salutacions.
Potser no, però és més que no-res...
Ja estaria bé que féssin el mateix al Massís Central, ja...la línia de Sévérac a Rodez, per exemple, està que cau a trossos.
Si aquesta línia la renovéssin, es podrien fer trens TER Figeac-Capdenac-Decazeville-Rodez-Millau, o Toulouse-Albi-Carmaux-Rodez-Millau sense transbordament, i amb un temps de viatge raonable.
Però...
Aquest mes que ve aniré a recórrer les línies del Massís Central més amenaçades. Ja us explicaré...
Ja estaria bé que féssin el mateix al Massís Central, ja...la línia de Sévérac a Rodez, per exemple, està que cau a trossos.
Si aquesta línia la renovéssin, es podrien fer trens TER Figeac-Capdenac-Decazeville-Rodez-Millau, o Toulouse-Albi-Carmaux-Rodez-Millau sense transbordament, i amb un temps de viatge raonable.
Però...
Aquest mes que ve aniré a recórrer les línies del Massís Central més amenaçades. Ja us explicaré...
L'Estiu passat vaig passar tant per Severac - Rodez com pel Toulouse La Tor i realmente el primer esta bastant pitjor.
Una mica mes i descarrilem al passar per un petit pont en aquest tram
La velocitat en aquest tram era de 40-60km/h. I nomes hi ha 2 trens al dia i 6 autobusos substitutoris
En canvi per la linia de la Tor anavem a 60-80km/h i es veien treballs de manteniment de la via, alguns completats i altre en curs. Fins hi tot hi ha un pont nou.
Realment a zona de Massis central les linies estan en un estat molt deficient (Neussargues- Millau- Beziers, Severac- Rodez, Mende- La Bastide).
Una mica mes i descarrilem al passar per un petit pont en aquest tram
La velocitat en aquest tram era de 40-60km/h. I nomes hi ha 2 trens al dia i 6 autobusos substitutoris
En canvi per la linia de la Tor anavem a 60-80km/h i es veien treballs de manteniment de la via, alguns completats i altre en curs. Fins hi tot hi ha un pont nou.
Realment a zona de Massis central les linies estan en un estat molt deficient (Neussargues- Millau- Beziers, Severac- Rodez, Mende- La Bastide).
No té res a veure, això sí, bona part de les línies d´alta muntanya (totes les dels Pirineus i quasi totes les dels Alps de Savoia) ho estan.
No ho estan en canvi la major part de línies dels Alps de Provença i Delfinat, tampoc la majoria de línies del Massís Central (excepte la Montauban-Llemotges-Orleans, la Clermont Ferrand-Moulins-París, i la Besiers, Millau, Sant Flour, Neussargues.)...
Clama al cel el tram Clermont Ferrand-Arvant-Neussargues, no electrificat. Es preveu electrificar-lo...de Clermont fins a Arvant, deixant el tram Arvant-Neussargues sense electrificar...
No ho estan en canvi la major part de línies dels Alps de Provença i Delfinat, tampoc la majoria de línies del Massís Central (excepte la Montauban-Llemotges-Orleans, la Clermont Ferrand-Moulins-París, i la Besiers, Millau, Sant Flour, Neussargues.)...
Clama al cel el tram Clermont Ferrand-Arvant-Neussargues, no electrificat. Es preveu electrificar-lo...de Clermont fins a Arvant, deixant el tram Arvant-Neussargues sense electrificar...
El ramal al port de Port-Vendres és electrificat? I el ramal que surt de Ribesaltes es pot considerar "linia"?entfe001 wrote:La línia no electrificada més propera a Catalunya operada per la SNCF és Carcassone - Limoux - Quillan.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269