Sèrie 9000 en circulació!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
Mmmm... jo aixo li diria masoquisme. Es que ja pasa de frikisme . Frikisme seria aguantar mitja horeta, 3/4 com a molt, pero dues hores?.... Em sembla que el cul ja hauria agafat forma de bancFran-Ikarus wrote:Li dius sort a tirar-se dues hores al dia assegut en un banc de Sagrada Família fins que passa?
Sal.lutacions:
Serie600
Realment en els mapes nous la L4 es veu molt taronja.wefer wrote:Per cert... us heu fixat que en aquests plànols del 9000 han canviat la línia 4 a color TARONJA? De fet no és el primer cop que passa, perquè en algunes estacions els rètols on s'indica la L4 són també taronges. És la L4 la primera línia bicolor?
Per cert, que el dia 24 vaig fer un transbordament a Urquinaona per anar a Maragall L4 i vaig fixar-me que els rètols de les estacions de la L4 tenen dos colors: un és groc llimona i l'altre és groc taronja. Suposo que amb l'arribada de la L9 el groc de la L4 l'estant tornant més groc encara.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
A veure, nens, si un tren triga vint-i-pocs minuts a recòrrer la línia de punta a punta i canviar de sentit, només cal esperar com a màxim el doble d'aquest temps per estar segurs de que o l'agafareu o no circula. Si a més trieu l'estació amb andana central més propera al punt central de la línia (que a la L2 és Clot, però no recordo quina és l'andana central més propera), podeu reduir aquest temps d'espera màxim fins a la meitat.
Evidentment, seient durant tot l'horari el veureu circular si és que ho fa, i si soborneu el personal de TMB podeu muntar un campament per veure passar el 600 quan el tornin al Triangle repintat.
Evidentment, seient durant tot l'horari el veureu circular si és que ho fa, i si soborneu el personal de TMB podeu muntar un campament per veure passar el 600 quan el tornin al Triangle repintat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
El 600?
Platanito wrote:Evidentment, seient durant tot l'horari el veureu circular si és que ho fa, i si soborneu el personal de TMB podeu muntar un campament per veure passar el 600 quan el tornin al Triangle repintat.
Per cert, jo encara no he anat en un 9000 ni en un Civia, i se suposa que hi treballaré...
Last edited by JaMiRo! on Thursday 26/10/2006 9:23, edited 1 time in total.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
En cap moment he dit que estés dues hores esperant.Fran-Ikarus wrote:Li dius sort a tirar-se dues hores al dia assegut en un banc de Sagrada Família fins que passa?
Dic sort perque no he esperat ni tan sols 3 minuts, és més, no he tingut que deixar passar ni 1 sol metro (els 2 cops que l'he agafat) i a més a més el trajecte que faig amb la L2 és tansols de dues parades (Bac de Roda - La Pau), així que crec que és tenir bastanta sort trobar-se'l cada dia en un trajecte tant curt i fent-lo de manera normal (no m'estic plantat a un banc, és el trajecte de la L2 que faig cada dia per anar a la universitat)
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
El color groc de l'L4 des de 1982 és el Pantone 130, l'únic q ha canviat en aquests anys és q les lletres L4 de dins del quadradet groc van passar de color blanc a color negre per donar una major visibilitat. El problema d'aquests 'desajustos' de color dels mapes suposo q vé per algun problema d'impremta, per exemple a alguns plànols el verd del Tram està completament descolorit.Izo wrote:Per cert, que el dia 24 vaig fer un transbordament a Urquinaona per anar a Maragall L4 i vaig fixar-me que els rètols de les estacions de la L4 tenen dos colors: un és groc llimona i l'altre és groc taronja. Suposo que amb l'arribada de la L9 el groc de la L4 l'estant tornant més groc encara.
L'estació més propera a Clot amb andana central és Tetuan.Platanito wrote:A veure, nens, si un tren triga vint-i-pocs minuts a recòrrer la línia de punta a punta i canviar de sentit, només cal esperar com a màxim el doble d'aquest temps per estar segurs de que o l'agafareu o no circula. Si a més trieu l'estació amb andana central més propera al punt central de la línia (que a la L2 és Clot, però no recordo quina és l'andana central més propera), podeu reduir aquest temps d'espera màxim fins a la meitat.
I jo també m'he quedat algun dia als bancs d'Encants controlant tots els torns que hi circulen... és millor aquesta estació perquè Clot té una paret que separa les dues vies.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Què vols dir amb això del 100% de la flota actual ja circula Jordi?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Per fi he debutat amb els 9000 (tot i que, per donar-hi emoció, he estat a punt de perdre'l)
Concretament, ha estat el 9001-9004, cap a les 21:05 h., a Paral·lel. Per acabar d'adobar-ho, al tram cap a Sant Antoni m'ha semblat que ens creuàvem amb l'altre (9005-9008), és a dir que avui devien anar seguits.
Com que s'ha omplert de seguida de gent, no és que hagi tingut una panoràmica molt "fantàstica", però, com que estava molt cansat, i el seient m'ha semblat prou còmode (com els dels 5000, però amb la barra de separació de les dues parelles molt més còmoda) em dono per satisfet
Concretament, ha estat el 9001-9004, cap a les 21:05 h., a Paral·lel. Per acabar d'adobar-ho, al tram cap a Sant Antoni m'ha semblat que ens creuàvem amb l'altre (9005-9008), és a dir que avui devien anar seguits.
Com que s'ha omplert de seguida de gent, no és que hagi tingut una panoràmica molt "fantàstica", però, com que estava molt cansat, i el seient m'ha semblat prou còmode (com els dels 5000, però amb la barra de separació de les dues parelles molt més còmoda) em dono per satisfet
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Aquest migdia anava a la uni amb un 9000 i a La Pau m'he creuat amb un altre. Seguit d'ell han pasat els 3 5000 seguits.
Al toranr, cap a les 20:45 en un 2100 m'he creuat amb els 2 que anáven seguits. Un encara conservava el número de torn del migdia: 203.
Respecte lo del 100% de la lfota, em referia a que els 2 9000ls entregats que hi ha actulament estan circulant, el que passa es que sembla ser que no s'ha postejat el missatje en que ho he puntualitzat
Salut,
Al toranr, cap a les 20:45 en un 2100 m'he creuat amb els 2 que anáven seguits. Un encara conservava el número de torn del migdia: 203.
Respecte lo del 100% de la lfota, em referia a que els 2 9000ls entregats que hi ha actulament estan circulant, el que passa es que sembla ser que no s'ha postejat el missatje en que ho he puntualitzat
Salut,
Estrena...
Hola!
Ahir per la tarda (entre les 16:00 i les 17:00) vaig estrenar-me per fi...
Per cert, com altres foraires vaig veure 2 9000s, per cert seguides l'una de l'altra, sortia de Paral·lel amb la meva i n'entrava una altra.
Aquest matí he repetit. A mi me daban dos*.
Salut!
*Alstonino Petit Suïsse
Ahir per la tarda (entre les 16:00 i les 17:00) vaig estrenar-me per fi...
Per cert, com altres foraires vaig veure 2 9000s, per cert seguides l'una de l'altra, sortia de Paral·lel amb la meva i n'entrava una altra.
Aquest matí he repetit. A mi me daban dos*.
Salut!
*Alstonino Petit Suïsse
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact: