El més freaky que mai heu fet...

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
JaMiRo!
N10
N10

El més freaky que mai heu fet...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Doncs això... :D

Expliqueu aquí el viatge, experiència, vivència, etc. més freaky que mai heu tingut, evidentment relacionat amb el món dels transports. ;)

En el meu cas, fou fa poc. Em vaig tirar des de les 9 del matí fins a les 6 de la tarda non-stop (bé, sí, per dinar mitja horeta) recorrent el Metro de Madrid com alguns sabeu, parant a les estacions més maques, fent fotos aquí i allà... :oops:

Espero les vostres experiències. Segur que ens sorprendrem... :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

I si et demanen el bitllet durant una jornada maratoniana d'aquestes, no et multen per haver-ho validat fa més temps del màxim permès?

Bé, igual amb l'explicació et treuen la multa, però no vull ni imaginar la cara dels interventors mentre els ho expliques :D

Jo ara no sabria dir quina ha estat la "frikada" més grossa... perquè últimament amb els autobusos portem unes quantes, si bé comunitàries (calçotada dins d'un Monotral articulat a Tarragona, paella a Castelldefels...)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Anar a passar el dia a París per aprofitar una oferta de preu baix de la SNCF amb els Corail Lunéa i intentar trobar, sense èxit, la casa que Jacques Tati va fer servir a Mon Oncle, pel·lícula filmada a Saint Maur des Fossés.

A banda d'això, tinc altres viatges friquis com un Girona - Barcelona via Toulouse Matabiau en un sol dia o no menys memorable Girona - Manresa via Toulouse, Hendaia i Lleida amb incursió a la Pobla de Segur.

També tinc la fricada "de cada dia" que suposa anar variant en el viatge de tornada a l'Autònoma a casa per aprofitar al màxim l'hora i mitja de transbords gratuïts.
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

jo un dia em vaig registrar en un fòrum sobre transport :x
ES PELIGROSO ASOMARSE
Rodalíes
N6
N6

Post by Rodalíes »

Momento confuso, igual fue un despiste (multiplicado por la cantidad de veces que lo hice) o lo que tuve, una tarde de verano de 2003, queriendo ir a Manresa... Toma, T-1 de una sola zona desde Plaça Espanya, con el R5 a Manresa...
Consecuencias: gracias a la amabilidad del interventor, me dejó bajar "gratis" en Sant Vicenç - Castellgalí. Me libré de una multa muy gorda.
Y no sólo en ese trayecto, pues también (y gran suerte que tuve) fue yendo a Martorell-Vila, Terrassa - Rambla y a Sabadell - Rambla. (los únicos viajes en FGC yendo fuera de Barcelona).

Ya, cuando fui en 2005 a BCN, pagué todas las zonas (como un buen viajero) en todos los trenes en los que fui.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Bé, jo de moment comprar una T-Dia de sis zones, llevar-me a les sis del matí, fer el trajecte Sabadell- St. Vicenç de Calders - Bellvitge- Igualada- Esparraguera-Olesa de Montserrat-Barcelona- Calella- Sabadell Centre.

O potsé baixar a La Farga de Bebié... :D :D :)
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Passar-me 5 hores seguides donant voltes en bus (en el mateix) compta? vull fer un nou rècord, i aquest és estar-me tot un torn (8 hores), aviam si aguanto :P I en quan a trens...Sortir de Terrassa i anar a dinar a Marseille un dia i a València un altre, i tornar a casa, en trens Alstom dissenyats per a Alta Velocitat (apunt per al Alstomero de la casa xD).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Llevar-me a les 4 del matí per anar amb en Josep Serre a Cervera un 4 de gener (amb la rasca que feia!) només per veure si el primer regional del dia (el que surt o sortia a les 6:53 cap a Lleida) era un camell. Evidentment no ho va ser i ens vam trobar una 470. Afortunadament, per casualitat vam topar amb l'acte oficial de transferència de la línia de La Pobla a FGC.

I d'altres coses frikis que he fet doncs ja us les podeu imaginar: anar a fer fotos de totes les estacions de Catalunya, fer fotos de tota una línia de metro de Barcelona en 3 matins anant a avisar a cada cap d'estació, etc
JaMiRo!
N10
N10

Ep!

Post by JaMiRo! »

aarongilp wrote:Passar-me 5 hores seguides donant voltes en bus (en el mateix) compta? vull fer un nou rècord, i aquest és estar-me tot un torn (8 hores), aviam si aguanto :P I en quan a trens...Sortir de Terrassa i anar a dinar a Marseille un dia i a València un altre, i tornar a casa, en trens Alstom dissenyats per a Alta Velocitat (apunt per al Alstomero de la casa xD).
Trens que perfectament podrien correr per la xarxa d'ADIF però que inexplicablement aquesta no hi va fer cas... :twisted: :D
aarongilp
N10
N10

Re: Ep!

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:
aarongilp wrote:Passar-me 5 hores seguides donant voltes en bus (en el mateix) compta? vull fer un nou rècord, i aquest és estar-me tot un torn (8 hores), aviam si aguanto :P I en quan a trens...Sortir de Terrassa i anar a dinar a Marseille un dia i a València un altre, i tornar a casa, en trens Alstom dissenyats per a Alta Velocitat (apunt per al Alstomero de la casa xD).
Trens que perfectament podrien correr per la xarxa d'ADIF però que inexplicablement aquesta no hi va fer cas... :twisted: :D
M'he perdut...de quins parles, dels TGV o dels Euromed?
Image

JaMiRo!
N10
N10

Alstom!

Post by JaMiRo! »

aarongilp wrote:M'he perdut...de quins parles, dels TGV o dels Euromed?
De la línia del TAV Madrid-Barcelona, que els trens d'Alstom vàren quedar fora al final i van pillar allò que en diuen patos... :D
aarongilp
N10
N10

Re: Alstom!

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:
aarongilp wrote:M'he perdut...de quins parles, dels TGV o dels Euromed?
De la línia del TAV Madrid-Barcelona, que els trens d'Alstom vàren quedar fora al final i van pillar allò que en diuen patos... :D
Collons...te n'has anat pels "cerros de úbeda"!!! I no van quedar tan fora quan s'han menjat la meitat de dos pastissos ben bons! (Sèries 104/105 i 120/121).

I jo em referia a que vaig anar en TGV's (Montpellier - Marseille) i en Euromed (Barcelona - València), que són ambdós trens d'Alta Velocitat d'Alstom...
Image

JaMiRo!
N10
N10

Post by JaMiRo! »

Hola!
aarongilp wrote:Collons...te n'has anat pels "cerros de úbeda"!!! I no van quedar tan fora quan s'han menjat la meitat de dos pastissos ben bons! (Sèries 104/105 i 120/121).
Vaaaal, però és que el meu món ferroviari ideal és tot ell d'Alstom... :D

Per cert, correcció d'estil: Cerros de Úbeda és Vall d'Uixó en català, una mica d'estil tio! És broma, eh! :)
aarongilp wrote:I jo em referia a que vaig anar en TGV's (Montpellier - Marseille) i en Euromed (Barcelona - València), que són ambdós trens d'Alta Velocitat d'Alstom...
Bé, afinant una mica, són de quan l'empresa es feia dir GEC Alsthom... :D

Salut!
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:Hola!
aarongilp wrote:Collons...te n'has anat pels "cerros de úbeda"!!! I no van quedar tan fora quan s'han menjat la meitat de dos pastissos ben bons! (Sèries 104/105 i 120/121).
Vaaaal, però és que el meu món ferroviari ideal és tot ell d'Alstom... :D

Per cert, correcció d'estil: Cerros de Úbeda és Vall d'Uixó en català, una mica d'estil tio! És broma, eh! :)
Torracollons. :D
JaMiRo! wrote:
aarongilp wrote:I jo em referia a que vaig anar en TGV's (Montpellier - Marseille) i en Euromed (Barcelona - València), que són ambdós trens d'Alta Velocitat d'Alstom...
Bé, afinant una mica, són de quan l'empresa es feia dir GEC Alsthom... :D
Torracollons al quadrat. :D :D
Image

entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Per cert, jo he visitat les coves de la Vall d'Uixó.

:victoria

Algú més hi ha estat?
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

¿Què té de freakie visitar les coves de Vall de Uxó?

Jo, el més freakie que he fet... ferroviàriament parlant? Niça-Tarragona en cinc trens, sortint de Niça a les 8:30.

Des de les 6:00 a les 22:00 en tren non-stop per rodalies BCN i FGC ( des de Tarragona).

Tot el dia per FGV (des de Tarragona).

La cosa més freakie encara l´he de fer...ja en tindreu notícies.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

437.001 wrote:¿Què té de freakie visitar les coves de Vall de Uxó?
He comentat que les he visitades perquè abans algú altre les havia esmentat, no pel fet que fos friqui (tot i que la barca en què anava jo tenia el seu punt de friquisme pels diàlegs matrimoni-sogra, tipus "aixequi's ara que venen estalactites" "Sí home, per fer-me la clenxa al mig, no?" :))
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

De petit fabricava màquines expenedores de venda bitllets edmonson, n'hi ha haver una que tenia diversos canals de sortida fins i tot.

Es veu que en aquella època m'avorrien les taquilles. :D
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

entfe001 wrote:Per cert, jo he visitat les coves de la Vall d'Uixó.

:victoria

Algú més hi ha estat?
Jo :D
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

El mes friki que he fet jo a sigut fer una volta sencera amb un 5000 de L2 com a passatger, no tenia cap altre cosa millor a fer i realment estava molt emocionat de pujar a un tren dels nous i poder mirar la via (pero em va fotre molt que el motorista no anes amb els llums encessos, de totes maneres em sembla que anaven amb una sessió d'instrucció i els vaig tocar una mica els nassos :D:D:D)
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”