tatuatge (fem saltar el "frikometre" del FTC)
tatuatge (fem saltar el "frikometre" del FTC)
Hola:
No soc gaire amant de fer-me coses rares al cos, com "piercings" o tatuatges. De fet fa com "nosecuants" anys que porto el mateix pentinat (clenxa a l'esquerra), aixi que ja us podeu fer idea. Els meus "excessos" en cuant a canvis de "look" no van mes enlla de pasar-me la "moto" al 4 per adalt i al 2 o 3 pels costats i el clatell. Erm, em sembla que estic desvariejant una mica.... de que anava a parlar jo ara?.... ah si!.
Possant-nos en el trangol de fer-nos un tatuatge -i ara no val dir que "jo no em faria cap, no m'agraden", tots teniu que "tatuar-vos" per força (SantFe, tu tambe )- quin simbol, efecte, etc, rel.latiu als transports publics us tatuariau?. Si home, es per "justifcar" que el fil tingiui alguna rel.lacio amb el transport.
Per donar exemple. Jo em tatuaria un tranvia. Sabeu aquesta senyal que hi ha pintada al terra als carrils del tram?, doncs aquesta. (Ho sento Jamiro, segur que estavas pensant que em faria un vago del metro d'Estocolm..... home, vols que et digui, maco ho es, tampoc em desagradaria :festa )
Sal.lutacions:
Serie600
PD: EN Wefer es tatuaria un motxo.....
No soc gaire amant de fer-me coses rares al cos, com "piercings" o tatuatges. De fet fa com "nosecuants" anys que porto el mateix pentinat (clenxa a l'esquerra), aixi que ja us podeu fer idea. Els meus "excessos" en cuant a canvis de "look" no van mes enlla de pasar-me la "moto" al 4 per adalt i al 2 o 3 pels costats i el clatell. Erm, em sembla que estic desvariejant una mica.... de que anava a parlar jo ara?.... ah si!.
Possant-nos en el trangol de fer-nos un tatuatge -i ara no val dir que "jo no em faria cap, no m'agraden", tots teniu que "tatuar-vos" per força (SantFe, tu tambe )- quin simbol, efecte, etc, rel.latiu als transports publics us tatuariau?. Si home, es per "justifcar" que el fil tingiui alguna rel.lacio amb el transport.
Per donar exemple. Jo em tatuaria un tranvia. Sabeu aquesta senyal que hi ha pintada al terra als carrils del tram?, doncs aquesta. (Ho sento Jamiro, segur que estavas pensant que em faria un vago del metro d'Estocolm..... home, vols que et digui, maco ho es, tampoc em desagradaria :festa )
Sal.lutacions:
Serie600
PD: EN Wefer es tatuaria un motxo.....
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Home "gran" amb tramvies tatuats? No voldràs pas dir l'Albert Giménez?
Ara, si no m'equivoco, s'ha afegit el TRAM.
Jo no em faria un tatuatge, però, posats a elucubrar amb bogeries producte d'una borratxera monumental, potser em posaria un "MIND THE GAP"
Ara, si no m'equivoco, s'ha afegit el TRAM.
Jo no em faria un tatuatge, però, posats a elucubrar amb bogeries producte d'una borratxera monumental, potser em posaria un "MIND THE GAP"
Last edited by Fran-Ikarus on Sunday 29/10/2006 16:20, edited 1 time in total.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jejeje!
Hola!
En el meu cas, suposo que em tatuaria el símbol del GMB i del FMT...Un a cada braç...
Salut!
Doncs m'has pillat, nano!Serie600 wrote:Per donar exemple. Jo em tatuaria un tranvia. Sabeu aquesta senyal que hi ha pintada al terra als carrils del tram?, doncs aquesta. (Ho sento Jamiro, segur que estavas pensant que em faria un vago del metro d'Estocolm..... home, vols que et digui, maco ho es, tampoc em desagradaria :festa )
En el meu cas, suposo que em tatuaria el símbol del GMB i del FMT...Un a cada braç...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
"Amor de Mil"
També un Amor de Mil (en comptes de Amor de Madre...)...
Hola:
Ei, no he dit que sia obligatori tatuar-se. Ja he dit que no soc molt amic de fer-se "reformes" d'aquest tipus al cos. Nomes hi calcul.lava la posibilitat.
L'obligacio de tatuar-se es nomes virtual aqui al FTC, i tot i aixi es nomes per "jugar" al supossat cas de quina ens fariem.
El curios del tema es que encara ningu ha dit que es faria un 300 o un 400 o un Monotral per exemple. Nomes ens hem "cenyit" a temes ferroviaris. Els autobusseros no diuen res?. O un bitllet de transport....?.
Si, es una anada d'olla. Ho se
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jamiro, despres d'enviar un privat, no l'esborris directament, espera't un moment a que arrivi, que si no el "mates" abans de que arribi....
Ei, no he dit que sia obligatori tatuar-se. Ja he dit que no soc molt amic de fer-se "reformes" d'aquest tipus al cos. Nomes hi calcul.lava la posibilitat.
L'obligacio de tatuar-se es nomes virtual aqui al FTC, i tot i aixi es nomes per "jugar" al supossat cas de quina ens fariem.
El curios del tema es que encara ningu ha dit que es faria un 300 o un 400 o un Monotral per exemple. Nomes ens hem "cenyit" a temes ferroviaris. Els autobusseros no diuen res?. O un bitllet de transport....?.
Si, es una anada d'olla. Ho se
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jamiro, despres d'enviar un privat, no l'esborris directament, espera't un moment a que arrivi, que si no el "mates" abans de que arribi....
- Fran-Ikarus
- N11
Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
PD: A mes, mai de la vida em tatuaria res "alla".... quin mal!....
Erm?.... que?... de que va?.... Hosties!..... (ei, comporteu-vos, que vull que aquest tema no sigui "motxat")Fran-Ikarus wrote:Què? Ja estem provocant perquè algú faci la brometa del Monotral estàndar tatuat, que resulta que donades certes condicions es fa més llarg i resulta ser un articulat... ejem...?
Sal.lutacions:
Serie600
PD: A mes, mai de la vida em tatuaria res "alla".... quin mal!....
Jo em tatuaria un 451 que es convertiria en 450 en certs moments donats
...a més, la forma i el carenat ja hi és o sigui que podria quedar guai...la putada és que els topalls quedarien massa grossos...
També se m´acut tatuar-me:
"Castellbell i el Vilar-Monistrol de Montserrat", o també
"Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls"
o "Cabrera de Mar-Vilassar de Mar".
En plan castellà també se m´acut:
"Manzanal del Barco-Santa Eufemia del Barco".
També se m´acut:
"Villefranche-de-Conflent-Vernet-les-Bains-Fuilla", però sobraria una miqueta de lloc.
En un braç: "Mora de Rubielos" i a l´altre: "Rubielos de Mora".
P.S: seriosament, no m´agraden gens els tatuatges, no m´ho faria mai!
Al Santfeliuenc li aconsello que es tatuï: "Vic".
...a més, la forma i el carenat ja hi és o sigui que podria quedar guai...la putada és que els topalls quedarien massa grossos...
També se m´acut tatuar-me:
"Castellbell i el Vilar-Monistrol de Montserrat", o també
"Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls"
o "Cabrera de Mar-Vilassar de Mar".
En plan castellà també se m´acut:
"Manzanal del Barco-Santa Eufemia del Barco".
També se m´acut:
"Villefranche-de-Conflent-Vernet-les-Bains-Fuilla", però sobraria una miqueta de lloc.
En un braç: "Mora de Rubielos" i a l´altre: "Rubielos de Mora".
P.S: seriosament, no m´agraden gens els tatuatges, no m´ho faria mai!
Al Santfeliuenc li aconsello que es tatuï: "Vic".
No ho sabia!
Serie600 wrote:PD: Jamiro, despres d'enviar un privat, no l'esborris directament, espera't un moment a que arrivi, que si no el "mates" abans de que arribi....
OK, no ho sabia pas!
- Estrella_de_Galicia
- N6
Re: tatuatge (fem saltar el "frikometre" del FTC)
Mira jo em tatuaria el simbol de renfe, anys 90 (no renfe operadora) encara que aixo si, el tatuaria al cotxe en "tamaño capó motor" jejejeSerie600 wrote:... quin simbol, efecte, etc, rel.latiu als transports publics us tatuariau?. Si home, es per "justifcar" que el fil tingiui alguna rel.lacio amb el transport....
P.D:
que friki que somos...
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar