Metro del Terror
Metro del Terror
Hola!
Aprofitant aquestes dates en que la cultura escombraria degenera les tradicions del pais i acostumem a acabar totes les coses amb "del terror" ( que si passatje del terror, túnel del terror, bosc del terror, casa del terror, sogra del terror... ) i per crear un ambient de por tal i com dicta aquesta cultura híbirda, proposo que s'expliquin llegendes urbanes o històries de por sobre el Metro de Barcelona, siguin reals o això, llegendes urbanes.
En cap cas es mirará de no posar històries inventades pel propi usuari, si no que tinguin uns fons comú.
Salut,
Aprofitant aquestes dates en que la cultura escombraria degenera les tradicions del pais i acostumem a acabar totes les coses amb "del terror" ( que si passatje del terror, túnel del terror, bosc del terror, casa del terror, sogra del terror... ) i per crear un ambient de por tal i com dicta aquesta cultura híbirda, proposo que s'expliquin llegendes urbanes o històries de por sobre el Metro de Barcelona, siguin reals o això, llegendes urbanes.
En cap cas es mirará de no posar històries inventades pel propi usuari, si no que tinguin uns fons comú.
Salut,
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Ho explicare en mode llegenda, perque quedi mes maco
Tot va començar en una provincia anomenada Metro que era governat pels reis i on habitaven els caballers, unes persones molt honrades i molt treballadores que els hi agradaba la feina ben feta (alguns). A alguns caballers els hi tocaba el torn de fer vacances amb lo qual habilitaben a altres persones de la provincia a substituir a aquests caballers, llavors els reis ensenyaven a fer portar tots els caballs que el rei tenia a la seva cort i per tots els camins que existeixen a la provincia Metro i que passaven per les diferents ciutats, com ara Joanic que corresponia al cami 4, Bellvitge que corresponia al cami 1 o Tetuan que corresponia al cami 2 entre moltes altres ciutats. Doncs be, resulta que una noia que era la primera vegada que portaba un caball ella soleta, va anar pel cami 1 de tornada entre la ciutat de Bellvitge i la següent ciutat on el cami acaba, que es Hospital de Bellvitge. Aquesta xicota va portar el caball molt correctament a aquesta ultima ciutat on, despistada, va donar la volta al mateix cami de tornada y va anar en contradireccio cap a bellvitge, el problema es que el cami es massa petit com perque hi capiguin 2 caballs en un mateix cami.
Déu va veure la situació i va avisar a la xicota i va mal·leir al caball per tal de que no causes un desastre al caball i al jinet que hi havia a Bellvitge, pero el caball de la noia s'anava apropant cada cop mes a l'altre ciutat fins que va veure el caball a bellvitge i va intentar fer que el caball pares, q no va ser posible perque aquest ja estava mal·leit.
Per sort, amb l'ajuda de Déu tot poderós, el cavall es va poder aturar a uns 30 metres aproximadament salvant la vida dels caballs i dels seus amos.
Amb aquesta llegenda els reis van veure que cada caballer necesita saber com funciona cada cavall segons quin camí amb lo que actualment, els caballers estan molt mes satisfets gracies a la pifia d'aquesta noia que actualment, treballa per al rei molt honradament.
Tot va començar en una provincia anomenada Metro que era governat pels reis i on habitaven els caballers, unes persones molt honrades i molt treballadores que els hi agradaba la feina ben feta (alguns). A alguns caballers els hi tocaba el torn de fer vacances amb lo qual habilitaben a altres persones de la provincia a substituir a aquests caballers, llavors els reis ensenyaven a fer portar tots els caballs que el rei tenia a la seva cort i per tots els camins que existeixen a la provincia Metro i que passaven per les diferents ciutats, com ara Joanic que corresponia al cami 4, Bellvitge que corresponia al cami 1 o Tetuan que corresponia al cami 2 entre moltes altres ciutats. Doncs be, resulta que una noia que era la primera vegada que portaba un caball ella soleta, va anar pel cami 1 de tornada entre la ciutat de Bellvitge i la següent ciutat on el cami acaba, que es Hospital de Bellvitge. Aquesta xicota va portar el caball molt correctament a aquesta ultima ciutat on, despistada, va donar la volta al mateix cami de tornada y va anar en contradireccio cap a bellvitge, el problema es que el cami es massa petit com perque hi capiguin 2 caballs en un mateix cami.
Déu va veure la situació i va avisar a la xicota i va mal·leir al caball per tal de que no causes un desastre al caball i al jinet que hi havia a Bellvitge, pero el caball de la noia s'anava apropant cada cop mes a l'altre ciutat fins que va veure el caball a bellvitge i va intentar fer que el caball pares, q no va ser posible perque aquest ja estava mal·leit.
Per sort, amb l'ajuda de Déu tot poderós, el cavall es va poder aturar a uns 30 metres aproximadament salvant la vida dels caballs i dels seus amos.
Amb aquesta llegenda els reis van veure que cada caballer necesita saber com funciona cada cavall segons quin camí amb lo que actualment, els caballers estan molt mes satisfets gracies a la pifia d'aquesta noia que actualment, treballa per al rei molt honradament.
És a dir, que va cambiar de sentit sense fer la maniobra de canvi de via a la cua de maniobres i va baixar per la mateixa via trobanse amb un altre tren que venia contra direcció...
Tot i això hi ha coses que no em queden massa clares, com el tema dels sistemes de seguretat o la senyalització...
Salut,
Tot i això hi ha coses que no em queden massa clares, com el tema dels sistemes de seguretat o la senyalització...
Salut,
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
A l'estació de Hospital de Bellvitge, per entrar desde Bellvitge hi ha una agulla que decideix per quina via entrar, si via 1 o via 2. Si entra per via 2, a continuació a de descarregar passatge i passar a la zona de maniobres per donar la volta, perque desde via 2 no hi ha agulla entre hospital de belllvitge i bellvitge per passar de via 2 a via 1. La motorista anava confosa amb Fondo, perque aquesta, entris per la via que entris, al tunel hi han agulles i pots passar a l'altre via entre Fondo i Santa Coloma, nose si m'explico.
Van acabar tallant tensió pero que passa, que si no hi ha tensió, no pot traccionar ni frenar (l'unica manera seria obrint la porta de la cabina, que activa el fre d'emergencia, pero provablement els nervis no van fer que aixo fos possible) m'heu pogut entendre la meva historieta?
Van acabar tallant tensió pero que passa, que si no hi ha tensió, no pot traccionar ni frenar (l'unica manera seria obrint la porta de la cabina, que activa el fre d'emergencia, pero provablement els nervis no van fer que aixo fos possible) m'heu pogut entendre la meva historieta?
una puntualització al que ha dit en Deniusko; un tren sense tensió si que pot frenar (no elèctricament pero si pneumàticament, ja que quan un frè no actua, automàticament entra en funcionament l'altre). Per altra banda, quan s'obre la porta de la cabina en un 4000 actualment, el que passa es que no tracciona, però tampoc es frena sino que va en deriva (per inèrcia). On si que es frenarà el tren a l'obrir una porta (qualsevol) es a les línies 2 i 5 sempre que el tren circuli en ATO.
Hola:
Llastima que la la L4 no es pugui fer el mateix a l'alçada de Correus
Sal.lutacions:
Serie600
PD: En el bon entes que tot el que he escrit s'ha de pendre en to de broma. No estic pas animant a ningu a fer el bretol i obrir una porta en un convoi en marxa per provocar la frenada....
Mmmmm.... Algu volia baixar a Gaudi a fer una visita?El LLOP wrote:On si que es frenarà el tren a l'obrir una porta (qualsevol) es a les línies 2 i 5 sempre que el tren circuli en ATO.
Llastima que la la L4 no es pugui fer el mateix a l'alçada de Correus
Sal.lutacions:
Serie600
PD: En el bon entes que tot el que he escrit s'ha de pendre en to de broma. No estic pas animant a ningu a fer el bretol i obrir una porta en un convoi en marxa per provocar la frenada....
No m'anire a dormir sense saber una cosa mésEl LLOP wrote:una puntualització al que ha dit en Deniusko; un tren sense tensió si que pot frenar (no elèctricament pero si pneumàticament, ja que quan un frè no actua, automàticament entra en funcionament l'altre). Per altra banda, quan s'obre la porta de la cabina en un 4000 actualment, el que passa es que no tracciona, però tampoc es frena sino que va en deriva (per inèrcia). On si que es frenarà el tren a l'obrir una porta (qualsevol) es a les línies 2 i 5 sempre que el tren circuli en ATO.
Llegenda Suburbana 2
Bueno, us poso una altre anecdota
LLEGENDA SUBURBANA 2
Vet aqui una vegada un motorista vetera (potser 26 anys aprox a la feina) que anava de Glories a Clot quan de sobte, a uns 100 metres de l'estació, el tren es va aturar. Aquest no sabia q li habia passat, tots els seus termics estaven bé, va anul·lar tots els sistemes de seguretat pero el tren no traccionava. Es va parar la linia, el tren de darrere es va aturar a Marina.
Doncs bé, mirant per la pantalla de l'ordinador del tren (Windows, per aixo es va penjar , es conya) va veure que tenia un termic baixat al quart vagó. Aquest va deixar un punt de fre possat i va anar vagó a vagó fins al quart per reposar-lo.
Una vegada reposat, el tren es va començar a moure cap endarrera (imaginem la cara de panic dels passatgers, alguns grits, superman no hi era en aquest instant, etc...). I el tren seguia cap endarrera, va entrar a Glories (en contradirecció), i va sortir en direcció a Marina. Al centre de control ho van veure i van fer l'agulla de Marina per evitar el xoc i que el tren pugui anar per la via en direccio Hospital de Bellvitge, mentre el motorista anava vago a vago cap endavant per posar mes fre i aturar el tren.
Al final va arribar a cabina, va poder aturar el tren, no va arribar a l'agulla de Marina i tot va quedar en un espant, pero a partir d'ara si el tren s'atura, s'han de posar uns quants punts de fre per anar a mirar el tren.
P.D.: Aquesta incidencia va provocar 0 reclamacions.
P.D.2: Potser exactament em deixo alguna cosa
LLEGENDA SUBURBANA 2
Vet aqui una vegada un motorista vetera (potser 26 anys aprox a la feina) que anava de Glories a Clot quan de sobte, a uns 100 metres de l'estació, el tren es va aturar. Aquest no sabia q li habia passat, tots els seus termics estaven bé, va anul·lar tots els sistemes de seguretat pero el tren no traccionava. Es va parar la linia, el tren de darrere es va aturar a Marina.
Doncs bé, mirant per la pantalla de l'ordinador del tren (Windows, per aixo es va penjar , es conya) va veure que tenia un termic baixat al quart vagó. Aquest va deixar un punt de fre possat i va anar vagó a vagó fins al quart per reposar-lo.
Una vegada reposat, el tren es va començar a moure cap endarrera (imaginem la cara de panic dels passatgers, alguns grits, superman no hi era en aquest instant, etc...). I el tren seguia cap endarrera, va entrar a Glories (en contradirecció), i va sortir en direcció a Marina. Al centre de control ho van veure i van fer l'agulla de Marina per evitar el xoc i que el tren pugui anar per la via en direccio Hospital de Bellvitge, mentre el motorista anava vago a vago cap endavant per posar mes fre i aturar el tren.
Al final va arribar a cabina, va poder aturar el tren, no va arribar a l'agulla de Marina i tot va quedar en un espant, pero a partir d'ara si el tren s'atura, s'han de posar uns quants punts de fre per anar a mirar el tren.
P.D.: Aquesta incidencia va provocar 0 reclamacions.
P.D.2: Potser exactament em deixo alguna cosa
Re: Llegenda Suburbana 2
Això és el que m'ha fet més por.Denisuko wrote:P.D.: Aquesta incidencia va provocar 0 reclamacions.