Jo.UT596001 wrote:Joentfe001 wrote:Per cert, jo he visitat les coves de la Vall d'Uixó.
Algú més hi ha estat?
Amb una trentena de R8
)))2 )))3Serie600 wrote:Perque aixo de visitar "obligatoriament" tots els transport ferroviaris de la ciutat on anem, esta una mica vist, no?..... (Jamiro, calla! :festa )
Jo de tu faria la 2ª.megapauer wrote:Bé, anuncio la propera frikada que acabo de reservar per telèfon (demà ho recullo a Lleida) i que faré amb dos amics meus que estic aficionant als trens:
Volia fer un Mollerussa-Balaguer via Barcelona-València-Madrid però és virtualment impossible fer-ho dins un mateix dia. Així doncs, el proper 20 de novembre farem un Balaguer-Mollerussa d'aquesta manera:
Regional 5601
Balaguer 8:00
Lleida 8:30
Ave 9866
Lleida 8:40
Madrid 11:03
Alaris 1414
Madrid 11:20
València 14:42
I aquí hi ha la discòrdia. Comprarem el bitllet fins a Barcelona i segons l'horari... Perquè mai he agafat un Arco que hagi anat a l'hora.
Opció A (la ideal):
Arco 1152
València 15:05
Barcelona Sants 18:39
Regional 5627
Barcelona Sants 18:45
Mollerussa 22:03
I si no:
Arco 1152
València 15:05
Tarragona 17:36
Regional Exprès 5045
Tarragona 18:09
Lleida 19:58
Regional 5632
Lleida 20:45
Mollerussa 21:12
Si surt bé en poc més de 14 hores anirem de Balaguer a Mollerussa
Si algú s'apunta, el cost és de: 146,15 euros (tot i que tinc algunes anades per tancar que abaratiran la cosa)
Jo això també ho he fet...tinc l'orgull de poder dir que vaig ser el primer usuari de la nova línia d'autobús urbà a Salt i a més, el primer usuari en pujar al autobús nouentfe001 wrote:Pujar a la primera expedició de noves línies regulars d'autobús?
Vaig ser el primer usuari de la línia Castellar-Sentmenat.entfe001 wrote:Pujar a la primera expedició de noves línies regulars d'autobús? Fer ús de les línies de freqüència anyal tampoc està gens malamentUT596001 wrote:Per cert, el més friki que hagi fet mai... doncs ara no ho sé! Hauré de pensar-m'ho
Bé, finalment s'havia de fer avui, però gràcies a un de la feina m'ha tocat cancel·lar la meva setmana de festa i anar a substituir una baixa.megapauer wrote:Volia fer un Mollerussa-Balaguer via Barcelona-València-Madrid però és virtualment impossible fer-ho dins un mateix dia. Així doncs, el proper 20 de novembre farem un Balaguer-Mollerussa d'aquesta manera:
(Aunque no estuviese en londres... vamos a imitar con palabras un tren de la Northern Line...)JaMiRo! wrote:[ENTRANT A L'ESTACIÓ]Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm [FRENADA] Gnyeeeeeec [OBERTURA DE PORTES] Psssssssssssssaaaa psaaaaaaaaaaa [AVÍS DE TANCAMENT DE PORTES] Pipipipipipiiiiiiiiiiiiiiiiiii [TANCAMENT DE PORTES] Psssssssssssssaaaa psaaaaaaaaaaa [ABANDONANT L'ESTACIÓ] Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
No només em deixa, sinó que també hi participa. Però no és tan friki com jo, que, sigui dit de pas, no me'n considero massa, vista la "fauna" que corre per aquest fòrum. De bon rotllo, eh? :festaJaMiRo! wrote:Ja et deixa sa mare que facis això?