El més freaky que mai heu fet...

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

UT596001 wrote:
entfe001 wrote:Per cert, jo he visitat les coves de la Vall d'Uixó.

:victoria

Algú més hi ha estat?
Jo :D
Jo.

Amb una trentena de R8 :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Aixecar-me a le 7 del mati, estant de vacances, per arribar a la porta del funicular de Bergen a les 9 (sense fotre cara de clapat) per comprar un souvenir que consisteix en un troç de rail tallat, embernissat i degudament identificat amb una xapeta. De fet la noia de la taquilla em va dir que el funicular encara no funcionava: "No senyoreta, gracies. El que vull jo es el souvenir".

Perque aixo de visitar "obligatoriament" tots els transport ferroviaris de la ciutat on anem, esta una mica vist, no?..... (Jamiro, calla! :festa )

Sal.lutacions:

Serie600
JaMiRo!
N10
N10

Ueeee!

Post by JaMiRo! »

Hola!
Serie600 wrote:Perque aixo de visitar "obligatoriament" tots els transport ferroviaris de la ciutat on anem, esta una mica vist, no?..... (Jamiro, calla! :festa )
))) )))2 )))3

I ara que ho dieu, el cap de setmana amb més hores ferroviàries fou aquest pont passat de la Mercè:

-10 hores de viatge anada i tornada de Barcelona a Madrid...Això és el normal, havia de fer aquest viatge. Per cert, sortida i arribada des de la Catedral (Estació de França)... 8)

-6 hores de viatge anada i tornada de Madrid a Segovia...I només ho vaig fer per acompanyar la xicota, perquè vaig trepitjar l'estació i gràcies... :D

-9 hores non-stop de metring a Madrid... :D

25 hores en tren en un període de 72 hores..No està malament, oi? :D :D :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

Bé, anuncio la propera frikada que acabo de reservar per telèfon (demà ho recullo a Lleida) i que faré amb dos amics meus que estic aficionant als trens:

Volia fer un Mollerussa-Balaguer via Barcelona-València-Madrid però és virtualment impossible fer-ho dins un mateix dia. Així doncs, el proper 20 de novembre farem un Balaguer-Mollerussa d'aquesta manera:

Regional 5601
Balaguer 8:00
Lleida 8:30

Ave 9866
Lleida 8:40
Madrid 11:03

Alaris 1414
Madrid 11:20
València 14:42

I aquí hi ha la discòrdia. Comprarem el bitllet fins a Barcelona i segons l'horari... Perquè mai he agafat un Arco que hagi anat a l'hora.
Opció A (la ideal):

Arco 1152
València 15:05
Barcelona Sants 18:39

Regional 5627
Barcelona Sants 18:45
Mollerussa 22:03

I si no:

Arco 1152
Tarragona 17:36

Regional Exprès 5045
Tarragona 18:09
Lleida 19:58

Regional 5632
Lleida 20:45
Mollerussa 21:12

Si surt bé en poc més de 14 hores anirem de Balaguer a Mollerussa xD xD :D

Si algú s'apunta, el cost és de: 146,15 euros (tot i que tinc algunes anades per tancar que abaratiran la cosa) :) :x
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

megapauer wrote:Bé, anuncio la propera frikada que acabo de reservar per telèfon (demà ho recullo a Lleida) i que faré amb dos amics meus que estic aficionant als trens:

Volia fer un Mollerussa-Balaguer via Barcelona-València-Madrid però és virtualment impossible fer-ho dins un mateix dia. Així doncs, el proper 20 de novembre farem un Balaguer-Mollerussa d'aquesta manera:

Regional 5601
Balaguer 8:00
Lleida 8:30

Ave 9866
Lleida 8:40
Madrid 11:03

Alaris 1414
Madrid 11:20
València 14:42

I aquí hi ha la discòrdia. Comprarem el bitllet fins a Barcelona i segons l'horari... Perquè mai he agafat un Arco que hagi anat a l'hora.
Opció A (la ideal):

Arco 1152
Barcelona Sants 18:39

Regional 5627
Barcelona Sants 18:45
Mollerussa 22:03

I si no:

Arco 1152
Tarragona 17:36

Regional Exprès 5045
Tarragona 18:09
Lleida 19:58

Regional 5632
Lleida 20:45
Mollerussa 21:12

Si surt bé en poc més de 14 hores anirem de Balaguer a Mollerussa xD xD :D

Si algú s'apunta, el cost és de: 146,15 euros (tot i que tinc algunes anades per tancar que abaratiran la cosa) :) :x
Jo de tu faria la 2ª.

Per cert, el més friki que hagi fet mai... doncs ara no ho sé! Hauré de pensar-m'ho :D
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

UT596001 wrote:Per cert, el més friki que hagi fet mai... doncs ara no ho sé! Hauré de pensar-m'ho :D
Pujar a la primera expedició de noves línies regulars d'autobús? Fer ús de les línies de freqüència anyal tampoc està gens malament :D
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:Pujar a la primera expedició de noves línies regulars d'autobús?
Jo això també ho he fet...tinc l'orgull de poder dir que vaig ser el primer usuari de la nova línia d'autobús urbà a Salt i a més, el primer usuari en pujar al autobús nou :D
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

Ja tinc els bitllets... )))3 :atac :anim
Salutacions,
Joan

UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

entfe001 wrote:
UT596001 wrote:Per cert, el més friki que hagi fet mai... doncs ara no ho sé! Hauré de pensar-m'ho :D
Pujar a la primera expedició de noves línies regulars d'autobús? Fer ús de les línies de freqüència anyal tampoc està gens malament :D
Vaig ser el primer usuari de la línia Castellar-Sentmenat.

I també vaig fer Castellar-Sallent amb la Vallesana anual Sabadell-Sallent.

Però aquestes dues coses no les considero gaire frikis :D
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

megapauer wrote:Volia fer un Mollerussa-Balaguer via Barcelona-València-Madrid però és virtualment impossible fer-ho dins un mateix dia. Així doncs, el proper 20 de novembre farem un Balaguer-Mollerussa d'aquesta manera:
Bé, finalment s'havia de fer avui, però gràcies a un :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat de la feina m'ha tocat cancel·lar la meva setmana de festa i anar a substituir una baixa.

:cop :aaa :martell2 :begut
Salutacions,
Joan

Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

ara acabo de recordar (el meu subconscient sàbiament ho havia esborrat de la memòria) que quan era petit una vegada vaig trucar a la ràdio per imitar en directe.... un metro :victoria

no cal dir quin model era!

un 1100 naturalment
ES PELIGROSO ASOMARSE
JaMiRo!
N10
N10

¡Onomatopeya!

Post by JaMiRo! »

[ENTRANT A L'ESTACIÓ]Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm [FRENADA] Gnyeeeeeec [OBERTURA DE PORTES] Psssssssssssssaaaa psaaaaaaaaaaa [AVÍS DE TANCAMENT DE PORTES] Pipipipipipiiiiiiiiiiiiiiiiiii [TANCAMENT DE PORTES] Psssssssssssssaaaa psaaaaaaaaaaa [ABANDONANT L'ESTACIÓ] Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

:x

:D :D :D

Per cert, afegir la meva visita a Can Boixeres a la llista de top-friki. :victoria
Rodalíes
N6
N6

Re: ¡Onomatopeya!

Post by Rodalíes »

JaMiRo! wrote:[ENTRANT A L'ESTACIÓ]Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm [FRENADA] Gnyeeeeeec [OBERTURA DE PORTES] Psssssssssssssaaaa psaaaaaaaaaaa [AVÍS DE TANCAMENT DE PORTES] Pipipipipipiiiiiiiiiiiiiiiiiii [TANCAMENT DE PORTES] Psssssssssssssaaaa psaaaaaaaaaaa [ABANDONANT L'ESTACIÓ] Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
(Aunque no estuviese en londres... vamos a imitar con palabras un tren de la Northern Line...)

(Llegada)
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
(Apertura de puertas)
Niiiiii-noooooooo wooooouaaaaaaa
(Megafonía)
This station is Hampstead. This train terminates at Morden via Bank.
(Cerrada de puertas)
pipipipipipipipi wwwooooooooouaaaaaaa pipipipi
(soltar frenos y arrancada)
jjjjjjjjjjj oahjhjhj IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

xD xD xD :victoria :victoria :victoria :victoria :victoria
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Ensenyar a la meva filla, quan tenia 2 anys, les estacions de metro a partir de la nostra (Penitents) direcció Zona Universitària. Una estació per cullerada de sopa i preguntant al començament: metro nou (sèrie 5000) o metro vell (sèrie 3000)? I segons la resposta, el xiulet de tancar portes era greu i llarg o agut i curt. I ella reclamant si m'oblidava que estàvem anant en sèrie 5000!

I amb 3 anys ja se sap el trajecte de Penitents a Paral·lel. Una futura foraire? :P
Last edited by Guigui on Wednesday 13/12/2006 14:56, edited 2 times in total.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
JaMiRo!
N10
N10

Ja et deixen?

Post by JaMiRo! »

Ja et deixa sa mare que facis això? :D

Jo m'entrenaré amb el meu nebot, que ara té poques setmanes però ai quan comenci a jugar on el portaré... :twisted:
Guigui
Administrador

Re: Ja et deixen?

Post by Guigui »

JaMiRo! wrote:Ja et deixa sa mare que facis això? :D
No només em deixa, sinó que també hi participa. Però no és tan friki com jo, que, sigui dit de pas, no me'n considero massa, vista la "fauna" que corre per aquest fòrum. De bon rotllo, eh? :festa
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
vr
N6
N6

Post by vr »

Convèncer a la meva senyora i 3 turistes despistats més per agafar el metro d'El Caire en lloc d'anar a veure no sé quin temple.

I el tramvia 28 de Lisboa, autèntic paradis que cap forumaire s'ha de perdre.
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

- Pasarme tot el dia afotant estacions del tram subterrani de L1 de FGV -Metro València(Alameda Inclosa).

- En certa vista, afotar tot el panell sinóptic de cert CTC.
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Re: El més freaky que mai heu fet...

Post by ElDesi1994 »

Parlem amb propietat.
tintin
N6
N6

Re: El més freaky que mai heu fet...

Post by tintin »

Jo, anar com un boig :roll: a les cotxeres del triangle com a mínim a buscar un 1100.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”