Dona tirotejada dins un tren de rodalies a Madrid

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
User avatar
galdric
N5
N5
Posts: 108
Joined: Monday 28/08/2006 21:40
Location: Sabadell. (Vallès Occidental)

Dona tirotejada dins un tren de rodalies a Madrid

Post by galdric »

Notícia difosa per molts mitjans de comunicació, entre ells LA VANGUARDIA, que és la que adjunto aquí.
El curiós de la notícia és que en cap moment es fa esment a la detenció del vigilant de seguretat.
O sigui, que et poden fotre un parell o més de trets amb tota impunitat, només pel sol fet de quedar-te adormit dins un cotxe d'una unitat de rodalies, i després negar-te a baixar del tren.
Això és legal? Un vigilant jurat pot anar pel món disparant a tort i a dret dins un tren perquè una persona es nega a baixar del mateix? Quin són els criteris pels quals es regeixen a l’hora de fer ús de l’arma?
Fins on arriba l'autoritat d'un d'aquests individus? Quins atributs els hi són concedits?
Un policia nacional o un guàrdia civil no haguessin actuat d'aquesta manera tan bèstia!
Què es pensen que són aquests fulanos?
I què hi pensa fer la veritable Autoritat? Deixar-ho impune?
A més, tampoc es diu a la noticia que la noia tirotejada s’enfrontés al vigilant de seguretat amb cap arma. La qual cosa vol dir que, així com la va ferir als glutis i al genoll, només que la bala hagués anat una mica desviada la mata en sec!
Si els nostres ferrocarrils s’han de començar assemblar als de l’Oest Americà, no anem gens bé!

Galdric


Aquesta és la noticía:

La mujer tiroteada en una estación de Renfe de Madrid está fuera de peligro.
01/11/2006 | Actualizada a las 00:34h
Madrid. (EFE).- La mujer que sufrió esta noche dos heridas de bala al enfrentarse con un vigilante de seguridad en un vagón de tren en la madrileña estación de Cercanías de Renfe de Móstoles-El Soto, está fuera de peligro, según un portavoz del SUMMA.

El suceso de produjo a las 22:20 horas cuando la mujer, que dice ser Ana Lourdes D.S., de nacionalidad angoleña y de 40 años, se encontraba dormida en un vagón.

El guardia de seguridad Juan N.G., de 43 años, despertó a la mujer y le pidió que saliera del vagón, porque se disponía a dirigirse a las cocheras, momento en que se produjo un enfrentamiento entre ambos.

Una dotación del SUMMA, que se desplazó al lugar de los hechos, estabilizó a la mujer, con dos heridas de bala, una en el muslo izquierdo y otra por encima de la rodilla derecha, de pronóstico reservado.

Los servicios sanitarios también atendieron al vigilante, que presentaba arañazos y contusiones de carácter leve. Ambos fueron trasladados al Hospital General de Móstoles (Madrid).
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Post by 437.001 »

Devia tenir molt llargues les ungles, per respondre a trets... :o :o :o
User avatar
galdric
N5
N5
Posts: 108
Joined: Monday 28/08/2006 21:40
Location: Sabadell. (Vallès Occidental)

Post by galdric »

Em sembla 437.001, que la notícia no és per a fer-hi broma.

Galdric
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Potser a aquesta noia no és mereixia disparar dos trets,peró no s'hauria de prohibir disparar dos trets,perqué penseu aquells gitanos que no paguen bitllet i es salten les barreres,i després al tren és dedica a treure una navalla i amenaxar-te,o mirar-te en una cara de por,o aquells que és dediquen a grafitejar trens,o és posen a arrencar la tela dels seients,bloquejar portes,arrencant sients,molestant i riure dels passatjers i del maquinista,donar cops i patades al tren miran-te la cara sorès dels passatgers,pixant-se a les estacions i fument-se porros als trens,o fins i tot,no deixar-te passar si canvies de vagó perqué hi ha dos dins de la zona del canvi de vagó(em va passar a mi en una 447)aquests és mereixen que els fiquin dos tres,perqué per a mí sí,ho dic perqué algú deia que tots els passatgers del tren no ens hauria de fer això,peró si ès tracta dels que fan el que he dit anteriorment sí com una casa.
Jo estic fart de trobar-me gent aixì,no sé la noia que és dedicava,potser s'havia equivocat de línia.........,peró també mal fet pel vigilant,a més no pot sortir del tren a les cotxeres,jo vaig veure sortint a gent d'una 211 a la vía morta de Molí Nou,i mirà,tothom s'equivoca.
User avatar
galdric
N5
N5
Posts: 108
Joined: Monday 28/08/2006 21:40
Location: Sabadell. (Vallès Occidental)

Post by galdric »

Mako448 wrote:Potser a aquesta noia no és mereixia disparar dos trets,peró no s'hauria de prohibir disparar dos trets,perqué penseu aquells gitanos que no paguen bitllet i es salten les barreres,i després al tren és dedica a treure una navalla i amenaxar-te,o mirar-te en una cara de por,o aquells que és dediquen a grafitejar trens,o és posen a arrencar la tela dels seients,bloquejar portes,arrencant sients,molestant i riure dels passatjers i del maquinista,donar cops i patades al tren miran-te la cara sorès dels passatgers,pixant-se a les estacions i fument-se porros als trens,o fins i tot,no deixar-te passar si canvies de vagó perqué hi ha dos dins de la zona del canvi de vagó(em va passar a mi en una 447)aquests és mereixen que els fiquin dos tres,perqué per a mí sí,ho dic perqué algú deia que tots els passatgers del tren no ens hauria de fer això,peró si ès tracta dels que fan el que he dit anteriorment sí com una casa.
Jo estic fart de trobar-me gent aixì,no sé la noia que és dedicava,potser s'havia equivocat de línia.........,peró també mal fet pel vigilant,a més no pot sortir del tren a les cotxeres,jo vaig veure sortint a gent d'una 211 a la vía morta de Molí Nou,i mirà,tothom s'equivoca.
Tot això que dius, Mako448, està molt bé i et dono la raó en tot, menys en el fet de que un vigilant jurat pugui disparar impunement. Crec que la seva feina ha d'ésser dissuaossoria i imposar ordre tan bonament com pugui i, si m'apures, emprant si convé una mica de força. Però mai extralimitar-se engegant un o varis trets per posar ordre. Si les coses van mal dades, immediàtament s'ha de posar en contacte amb la policia nacional o local, que sí que tenen poder per detenir a qui sigui, però només poden disparar -i encara amb molt de compte-, quan el delinqüent els hi planta cara amb una arma de foc i els hi dispara a ells. Si no, mai poden disparar.
Oi que tots els trens van provistos d'un aparell d'alarma? Doncs això és el que ha de fer el vigilant jurat si les coses van mal dades, estirar l'alarma i esperar que vingui la policia.
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Mako448 wrote:Potser a aquesta noia no és mereixia disparar dos trets,peró no s'hauria de prohibir disparar dos trets,perqué penseu aquells gitanos que no paguen bitllet i es salten les barreres,i després al tren és dedica a treure una navalla i amenaxar-te,o mirar-te en una cara de por,o aquells que és dediquen a grafitejar trens,o és posen a arrencar la tela dels seients,bloquejar portes,arrencant sients,molestant i riure dels passatjers i del maquinista,donar cops i patades al tren miran-te la cara sorès dels passatgers,pixant-se a les estacions i fument-se porros als trens,o fins i tot,no deixar-te passar si canvies de vagó perqué hi ha dos dins de la zona del canvi de vagó(em va passar a mi en una 447)aquests és mereixen que els fiquin dos tres,perqué per a mí sí,ho dic perqué algú deia que tots els passatgers del tren no ens hauria de fer això,peró si ès tracta dels que fan el que he dit anteriorment sí com una casa.
Jo estic fart de trobar-me gent aixì,no sé la noia que és dedicava,potser s'havia equivocat de línia.........,peró també mal fet pel vigilant,a més no pot sortir del tren a les cotxeres,jo vaig veure sortint a gent d'una 211 a la vía morta de Molí Nou,i mirà,tothom s'equivoca.
Parles seriosament? Perquè de ser així, em sembla que t'ho has de fer mirar... Jo no aprovo en absolut els fets de la gent que cites (viatjar sense bitllet, grafitejar el tren, fumar en espais prohibits), però dir que es mereixen que els tirotegin per això, em sembla molt agossarat, la veritat. S'ha d'augmentar la seguretat, no disminuir-la, i si es fes el que tu dius es crearia una inseguretat tremenda, a part de violar no se quantes lleis...

A aquesta gent no se l'hauria de deixar entrar o se l'hauria de jutjar pels delictes que cometen, i els segurates haurien d'anar sense armes de foc, però en cap cas algú pot (ni hauria de poder) decidir arbitràriament si algú fa ben fet o mal fet i disparar-li per les braves...Perquè per exemple, imagina't que sóc un VJ, veig a la meva ex-parella amb un altre tiu i els hi cardo dos trets dient que eren dos lladres...molt normal això no és. Així que vés una mica en compte amb el que dius...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Estic convençut que la Llei de Seguretat Privada especifica, sense marge de dubte, en quins casos un vigilant de seguretat està autoritzat a fer servir la seva arma de foc.

Només és qüestió de consultar la llei.
User avatar
galdric
N5
N5
Posts: 108
Joined: Monday 28/08/2006 21:40
Location: Sabadell. (Vallès Occidental)

Post by galdric »

entfe001 wrote:Estic convençut que la Llei de Seguretat Privada especifica, sense marge de dubte, en quins casos un vigilant de seguretat està autoritzat a fer servir la seva arma de foc.

Només és qüestió de consultar la llei.
Doncs au, comença a llegir. A veure si en treus alguna conclusió.



SECCIÓN II. VIGILANTES DE SEGURIDAD.
Artículo 11.

1. Los vigilantes de seguridad sólo podrán desempeñar las siguientes funciones:

Ejercer la vigilancia y protección de bienes muebles e inmuebles, así como la protección de las personas que puedan encontrarse en los mismos.

Efectuar controles de identidad en el acceso o en el interior de inmuebles determinados, sin que en ningún caso puedan retener la documentación personal.

Evitar la comisión de actos delictivos o infracciones en relación con el objeto de su protección.

Poner inmediatamente a disposición de los miembros de las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad a los delincuentes en relación con el objeto de su protección, así como los instrumentos, efectos y pruebas de los delitos, no pudiendo proceder al interrogatorio de aquéllos.

Efectuar la protección del almacenamiento, recuento, clasificación y transporte de dinero, valores y objetos valiosos.

Llevar a cabo, en relación con el funcionamiento de centrales de alarma, la prestación de servicios de respuesta de las alarmas que se produzcan, cuya realización no corresponda a las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad.

2. Para la función de protección del almacenamiento, manipulación y transporte de explosivos u otros objetos o sustancias que reglamentariamente de determinen, será preciso haber obtenido una habilitación especial.

Artículo 12.

1. Tales funciones únicamente podrán ser desarrolladas por los vigilantes integrados en empresas de seguridad, vistiendo el uniforme y ostentando el distintivo del cargo que sean preceptivos, que serán aprobados por el Ministerio del Interior y que no podrán confundirse con los de las Fuerzas Armadas ni con los de las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad.

2. Los vigilantes, dentro de la entidad o empresa donde presten sus servicios, se dedicarán exclusivamente a la función de seguridad propia de su cargo, no pudiendo simultanear la misma con otras misiones.

Artículo 13.

Salvo la función de protección del transporte de dinero, valores, bienes u objetos, los vigilantes de seguridad ejercerán sus funciones exclusivamente en el interior de los edificios o de las propiedades de cuya vigilancia estuvieran encargados, sin que tales funciones se puedan desarrollar en las vías públicas ni en aquellas que, no teniendo tal condición, sean de uso común.

No obstante, cuando se trate de polígonos industriales o urbanizaciones aisladas, podrán implantarse servicios de vigilancia y protección en la forma que expresamente se autorice.

Artículo 14.

1. Los vigilantes de seguridad, previo el otorgamiento de las correspondientes licencias, sólo desarrollarán con armas de fuego las funciones indicadas en el artículo 11, en los supuestos que reglamentariamente se determinen, entre los que se comprenderán, además del de protección del almacenamiento, recuento, clasificación y transporte de dinero, valores y objetos valiosos, los de vigilancia y protección de fábricas y depósitos o transporte de armas y explosivos, de industrias o establecimientos peligrosos que se encuentren en despoblado y aquellos otros de análoga significación.

2. Las armas adecuadas para realizar los servicios de seguridad, cuya categoría se determinará reglamentariamente, sólo se podrán portar estando de servicio.

Artículo 15.

Los vigilantes que desempeñen sus funciones en establecimientos o instalaciones en los que el servicio de seguridad se haya impuesto obligatoriamente, habrán de atenerse, en el ejercicio de sus legítimos derechos laborales y sindicales, a lo que respecto de las empresas encargadas de servicios públicos disponga la legislación vigente.
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:Estic convençut que la Llei de Seguretat Privada especifica, sense marge de dubte, en quins casos un vigilant de seguretat està autoritzat a fer servir la seva arma de foc.

Només és qüestió de consultar la llei.
En Megapauer ho ha posat a tranvia (aquest fil: http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... 72&forum=1), poso el post per a qui no estigui registrat a tranvia:
megapauer wrote:Prólogo:
2.
La prestación sin armas del servicio propio de los vigilantes de seguridad
constituye una modalidad que ha nacido a la vida al calor de los Convenios
laborales del sector, a través de la figura del denominado , revelándose al propio tiempo que en la mayoría de los casos resultaba
innecesaria y desproporcionada la realización de tales actividades con armas, de
donde sólo se autorizará el uso de las mismas cuando lo exijan las concretas
circunstancias.


Artículo 14.
1. Los vigilantes de seguridad, previo el otorgamiento de las correspondientes
licencias, sólo desarrollarán con armas de fuego las funciones indicadas en el
artículo 11, en los supuestos que reglamentariamente se determinen, entre los
que se comprenderán, además del de protección del almacenamiento, recuento,
clasificación y transporte de dinero, valores y objetos valiosos, los de
vigilancia y protección de fábricas y depósitos o transporte de armas y
explosivos, de industrias o establecimientos peligrosos que se encuentren en
despoblado y aquellos otros de análoga significación.


Del Reglamento de Seguridad Privada:

Artículo 81. Prestación de servicios con armas.

1. Los vigilantes sólo desempeñarán con armas de fuego los siguientes servicios:

a) Los de protección del almacenamiento, recuento, clasificación, transporte y distribución de dinero, valores y objetos valiosos o peligrosos.

b) Los de vigilancia y protección de:

1. Centros y establecimientos militares y aquellos otros dependientes del Ministerio de Defensa, en los que presten servicio miembros de las Fuerzas Armadas o estén destinados al uso por el citado personal.
2. Fábricas, depósitos y transporte de armas, explosivos y sustancias peligrosas.
3. Industrias o establecimientos calificados como peligrosos, con arreglo a la legislación de actividades clasificadas, por manipulación, utilización o producción de materias inflamables o explosivas que se encuentren en despoblado.

c) En los siguientes establecimientos, entidades, organismos o inmuebles, cuando así se disponga por la Dirección General de la Policía en los supuestos que afecten a más de una provincia, o por los Gobiernos Civiles, valoradas circunstancias tales como la localización, el valor de los objetos a proteger, la concentración del riesgo o peligrosidad, la nocturnidad u otras de análoga significación:

1. Dependencias de Bancos, Cajas de Ahorro y entidades de crédito.
2. Centros de producción, transformación y distribución de energía.
3. Centros y sedes de repetidores de comunicación.
4. Polígonos industriales y lugares donde se concentre almacenamiento de materias primas o mercancías.
5. Urbanizaciones aisladas.
6. Joyerías, platerías o lugares donde se fabriquen, almacenen o exhiban objetos preciosos.
7. Museos, salas de exposiciones o similares.
8. Los lugares de caja o donde se concentren fondos, de grandes superficies comerciales o de casinos de juego.

2. Cuando las empresas, organismos o entidades titulares de los establecimientos o inmuebles entendiesen que en supuestos no incluidos en el apartado anterior el servicio debiera ser prestado con armas de fuego, teniendo en cuenta las circunstancias que en el mismo se mencionan, solicitarán la correspondiente autorización a la Dirección General de la Policía, respecto a supuestos supraprovinciales o a los Gobiernos Civiles, que resolverán lo procedente, pudiendo autorizar la formalización del correspondiente contrato.


Por lo que deduzco que es Adif quien ha decidido que sus brigadas deben ir armadas. Me gustaría saber qué necesidad hay de ello.

Y si a alguien le molesta, lo siento, pero creo que es algo que se puede opinar. Si la pobre chica no sacó un arma de fuego, este señor no tenía ningún derecho a apuntarla ni a sacar su arma. Y si fue así, este señor debería ser juzgado por intento de homicidio. Por más que busque no encuentro un sólo motivo por el que en una situación así este señor tenga que desenfundar la pistola. De hecho es cuestionable que vaya armado en un sitio público.

Quizás esto ya está pasando de castaño oscuro.

Saludos,
Joan
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
galdric
N5
N5
Posts: 108
Joined: Monday 28/08/2006 21:40
Location: Sabadell. (Vallès Occidental)

Post by galdric »

Què, entfe001, te'n vas assabantant?

Salutacions!

Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Sí,potser la noia no havia fet res,peró ,per qué per una ximpleria de que ella no volia acabar el segurata és fica,i en canvi,quan és produeixen baralles extremes dins del tren fa d'espectador?Els agents de seguretat haurien de estar per permetre la seguretat als viatgers,i que viatjem sense problemes,peró no realitzen la funcio,en la majoria de casos,per poca prèsencia d'aquests,peró no dic que facin mal la seva feina,encara que alguns com el de la notícia....
Peró ja dic,que hi ha viatjers pitjors i ells viatjen i la seguretat passa olímpicament impedint la seguretat dels viatgers que han de ser víctimes d'aguantar a bretols fent-li el viatge un malson.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

galdric wrote:Què, entfe001, te'n vas assabantant?
Gràcies, ja n'estava mig al corrent. De fet, segons la redacció de la notícia tenia clar que l'actuació del vigilant havia estat manifestament improcedent (una altra cosa és la veracitat de les informacions periodístiques, cosa altament qüestionable...). El que no tenia tan clar és la legalitat de dur armes de foc a les instal·lacions ferroviàries per part d'aquest col·lectiu laboral.

Precisament pel fet d'ésser afeccionat a la fotografia ferroviària he tingut alguna discussió amb personal de seguretat excedint-se de les seves funcions.

P.S: No vull entendre un to acusatiu contra meu en les teves intervencions ;)
User avatar
galdric
N5
N5
Posts: 108
Joined: Monday 28/08/2006 21:40
Location: Sabadell. (Vallès Occidental)

Post by galdric »

De cap de les maneres entfe001! De to acusatiu res de res! Tot en plan molt amical! Faltaria més!
Solament en to aclaratori! Avui per a tu, demà per a mi! Perdana'm si t'he causat aquesta sensació. No era aquesta la meva intenció.
Estariem arreglats que entre nosaltres ens haguessim de fotre els plats pel cap!
I això que dius que has tingut més d'una enganxada amb segons quins prepotents vigilants jurats, a mi també em va passar a l'estació de Torrelavega (FEVE), a Cantàbria prop de Santander. I com que no duia cap permís, vaig haver de callar.
Ara ja tinc el permís de RENFE i ADIF, tot i que no em serveix per fotografiar legalment els FGC i FEVE. Però com que la meva càmera és molt xiquitona, ja els fotaré jo a aquests de FEVE i els seus "goriles"!

Salutacions cordials amic/ga

Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

galdric wrote:I això que dius que has tingut més d'una enganxada amb segons quins prepotents vigilants jurats, a mi també em va passar a l'estació de Torrelavega (FEVE), a Cantàbria prop de Santander. I com que no duia cap permís, vaig haver de callar.
Ara ja tinc el permís de RENFE i ADIF, tot i que no em serveix per fotografiar legalment els FGC i FEVE. Però com que la meva càmera és molt xiquitona, ja els fotaré jo a aquests de FEVE i els seus "goriles"!
És que a FEVE es necessita un altre tipus de permís, ells l'anomenen "sábana", perquè enlloc de ser tipus carnet com el de RENFE/ADIF, és tot un foli. S'ha de demanar per correu a la seu central de FEVE, a Madrid, i ells te l'envien per correu.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
galdric
N5
N5
Posts: 108
Joined: Monday 28/08/2006 21:40
Location: Sabadell. (Vallès Occidental)

Post by galdric »

Que en saps l'adreça per casualitat i així no l'hauré de cercar?

Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

galdric wrote:Que en saps l'adreça per casualitat i així no l'hauré de cercar?

Galderic
Si vols que et digui la veritat, no. El meu permis de l'any passat (vaig estar alguns dies per territori FEVE i el necessitava) el va tramitar una altra persona que també venia...De totes formes, a la web de FEVE hi hauria de ser, l'adreça de contacte...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

galdric wrote:De cap de les maneres entfe001! De to acusatiu res de res! Tot en plan molt amical! Faltaria més!
És el problema que té l'expressió escrita, que no té entonació i les mateixes paraules es poden interpretar de formes diferents.

Tema zanjat i punto, que diria en Gaspart ;)

Per altra banda, i tornant al tema, he fet una escapada llampec a l'estació de Girona per veure l'operació tornada de Sant Narcís i m'he fixat en què l'únic vigilant que he vist anava armat.
Altaria_Trianilla
N7
N7
Posts: 454
Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
Location: Sabadell ( Barcelona )
Contact:

Post by Altaria_Trianilla »

Doncs el Diumenge, un tio també es va quedar adormit en un rodalies de la C4, a Terrassa, va arribar, el maquinista va obrir portes, quan va acabar de baixar tota la gent (excepte el pallús(xD) aquest) va fer l' avis de portes 3 o 4 vegades, va tancar, i va apagar la unitat, i se'n va anar... Quan vaig tornar de Manresa, encara hi era la mateixa unitat estacionada al mateix lloc i apagada... vés a saber com se les arreglaria per sortir del tren...

;)
Image
User avatar
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Posts: 102
Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
Location: Terrassa

Post by Jefe de C.T.C. »

Qui diu que va sortir?? :twisted:
Hola gent!!
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Altaria_Trianilla wrote:Doncs el Diumenge, un tio també es va quedar adormit en un rodalies de la C4, a Terrassa, va arribar, el maquinista va obrir portes, quan va acabar de baixar tota la gent (excepte el pallús(xD) aquest) va fer l' avis de portes 3 o 4 vegades, va tancar, i va apagar la unitat, i se'n va anar... Quan vaig tornar de Manresa, encara hi era la mateixa unitat estacionada al mateix lloc i apagada... vés a saber com se les arreglaria per sortir del tren...

;)
I la quantitat de vegades que he vist a FGC gent que s'ha quedat dins de tren quan el tren finalitza el seu recorregut com L8,S33 o S7,i quan el servei és fa amb 211,ja que no disposen de megafonia,i a vegades els indicadors exteriors posen que van a Martorell,quan van a Molñi Nou,i clar després a la via morta gent baixant.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”