Si fos per això, la especie humana estaría a punt de extingir-se...Mako448 wrote:Potser a aquesta noia no és mereixia disparar dos trets,peró no s'hauria de prohibir disparar dos trets,perqué penseu aquells gitanos que no paguen bitllet i es salten les barreres,i després al tren és dedica a treure una navalla i amenaxar-te,o mirar-te en una cara de por,o aquells que és dediquen a grafitejar trens,o és posen a arrencar la tela dels seients,bloquejar portes,arrencant sients,molestant i riure dels passatjers i del maquinista,donar cops i patades al tren miran-te la cara sorès dels passatgers,pixant-se a les estacions i fument-se porros als trens,o fins i tot,no deixar-te passar si canvies de vagó perqué hi ha dos dins de la zona del canvi de vagó(em va passar a mi en una 447)aquests és mereixen que els fiquin dos tres,perqué per a mí sí,ho dic perqué algú deia que tots els passatgers del tren no ens hauria de fer això,peró si ès tracta dels que fan el que he dit anteriorment sí com una casa.
Jo estic fart de trobar-me gent aixì,no sé la noia que és dedicava,potser s'havia equivocat de línia.........,peró també mal fet pel vigilant,a més no pot sortir del tren a les cotxeres,jo vaig veure sortint a gent d'una 211 a la vía morta de Molí Nou,i mirà,tothom s'equivoca.
recorda que el colar-se, i fer graffitis es un segne de inmaduresa, que no es pot castigar amb la mort.