Mite eròtic

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Per què cada cop que es parla de visitar Gaudí, o ACEMA, o totes dues, la gent comença a divagar...? :nose
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Fran-Ikarus wrote:Per què cada cop que es parla de visitar Gaudí, o ACEMA, o totes dues, la gent comença a divagar...? :nose
Serà que la sola menció té un efecte psicotròpic en el personal :)
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Fran-Ikarus wrote:Per què cada cop que es parla de visitar Gaudí, o ACEMA, o totes dues, la gent comença a divagar...? :nose
Què és ACEMA? Té a veure amb l'ACEbillo?
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Hi han brometes que fan riure, i hi han brometes que no fan riure. I crec que aquesta es de las que no fan riure.

"Anem" darrera d'anar a fer una visita a cualsevol instalacio "especial" del metro, i cualsevol informacio i oportunitat res ben rebuda.

No es que ho trobi de mal gust, pero ha sigut una mica "jugar amb els sentiments" de molts forumaires -entre ells, jo- que aniriem molt gustossament a veure aquesta estacio.

(i ara la "pataleta" en plan conya marinera per treure ferro)

Collons!, aixo no es fa, hosties!. Ara que m'havia "possat"!..... mmmmm (au, reina, ha estat una falsa alarma..... tranquila) xD

Sal.lutacions:

Serie600
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

No t'ho prenguis així, però si al vestíbul de l'estació de Gaudí hi ha el local dels jubilats de TMB, bé no serà tan difícil d'accedir-hi, que intentar convèncer-los que et deixin passar, no?
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

No ho veig tan facil aixo. Que deixin pasar a algu "per la gorra" sense seguretat?.... Vaja, no ho se, pero no crec que sia tan facil.

Sal.lutacions:

Serie600
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Mite eròtic

Post by liniadelRipollés »

Els dijous a la tarda estan els col.leccionistes d'ACEMA (Associació de col.leccionistes empleats de Metro i Autobús) en una de les sales del vestíbul de l'estació.

Ferrovi wrote:
liniadelRipollés wrote:L'estació de Gaudí és fàcilment visitable. Aneu un dijous a la tarda.
com? podries explicar una mica més?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Ahhhh!!! Ja deia jo que em sonava...merci!
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Refloto aquest fil mes que res per no encetar un de nou, ja sabeu, coses del reciclatge. I a banda que la pregunta que vaig a fer te a veure amb el tema:

Hi ha alguna manera, reconstruccio virtual, video, simul.lacio, etc., que permeti veure com era el desviament del vell ramal "Aragon-Correos" de la ex-GMB?. Es que sempre m'ha picat la curiositat de saber com es feia.

Mail vaig agafar aquell desviament cuan era petit i ara cada vegada que paso pel lloc (L3 o L4) intento veure alguna cosa per les finestres, pero mes enlla del tram a baixa vel.locitat de la L4 (crec que hi ha un punt on es "veu", ei, potser son les ganes de veure alguna cosa, una mica de llum, que crec que potser de "Arago", ara Passeig de Gracia L3) on es pot observar amb tranquil.litat i "disfrutar" (moment friki) de la baixa vel.locitat.

Repeteixo. Hi ha alguna reproduccio o manera de veure com era -i si en l'actualitat en queda alguna cosa dempeus- aquella maniobra i els tunels?.

A la "Biblia" no ho veig molt clar -vaja, no m'entero del tot de com anava- encara que per molt que m'ho hagi mirat.... ho sento

Es mes: (frikada absoluta, els cors sensibles, els tecnis i entessos en la mateira i demes personal similar que no llegegin a partir d'aquest punt) en cas de "necessitat" (obviant temes tecnics tipus ampladas de cotxes o presses de tensio) es pot circul.lar per alla, amb per exemple amb una vagoneta de servei autopropulsada?

Sal.lutacions:

Serie600
metring
Administrador

Post by metring »

Hola!

Jo crec que, ara per ara, l'únic que podem fer és esperar a que en BCN Término vagi avançant a Trensim la seva ruta del GMB, quan arribi al ramal d'Aragó-Correus. Paciència!
Rodalíes
N6
N6

Post by Rodalíes »

"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Metring. Sera cuestio de continuar esperant. Mira que aquell desviament te historia i que no hi hagi cap document gairebe.....

Rodalies. Macos per que si. Gracies :D

Sal.lutacions:

Serie600
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”