Canibalització UT 211
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Canibalització UT 211
És cert que FGC canibalitzarà aquestes unitats per servir les 111 de BV?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
hi ha una notícia a Tranvia Portal que parla d'això, però sense donar pistes de l'origen:
http://www.tranvia.org/modules.php?name=News
http://www.tranvia.org/modules.php?name=News
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Confirmat i reconfirmat la retirada de les unitats 211... Encara que em sap greu des del punt de vista ferroviari, ja que tindrem menys varietat i serà tot molt homogeni, també ho entenc per part de FGC: les 211 no estan adaptades a PMR i això és un greu llast per a elles.
http://212.101.75.163/notes/nota_210_cat.pdf
FGC adquireix 9 trens a les empreses Alstom, CAF i Bombardier destinats a la línia Llobregat-Anoia
Barcelona, 2 de novembre de 2006
El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Joan Torres, va signar, dimarts 31 d’octubre, el contracte per a la compra de 9 noves unitats de tren al Consorci format per les empreses Alstom, CAF i Bombardier. Aquests trens es destinaran a la línia Llobregat-Anoia i serviran per substituir les unitats de tren de la sèrie 211, aconseguint una millora de les condicions d’accessibilitat en els trens, més prestacions i més confort. Amb la substitució feta, tot el parc mòbil de trens de la línia Llobregat-Anoia estarà unificat. El cost de la operació de compra de les 9 unitats, de tecnologia i prestacions iguals a les actuals UT-213, suposarà una inversió final de 53,5 milions d’euros. Aquesta és la tercera comanda de trens de les mateixes característiques que FGC adjudica al Consorci Alstom, CAF i Bombardier.
http://212.101.75.163/notes/nota_210_cat.pdf
FGC adquireix 9 trens a les empreses Alstom, CAF i Bombardier destinats a la línia Llobregat-Anoia
Barcelona, 2 de novembre de 2006
El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Joan Torres, va signar, dimarts 31 d’octubre, el contracte per a la compra de 9 noves unitats de tren al Consorci format per les empreses Alstom, CAF i Bombardier. Aquests trens es destinaran a la línia Llobregat-Anoia i serviran per substituir les unitats de tren de la sèrie 211, aconseguint una millora de les condicions d’accessibilitat en els trens, més prestacions i més confort. Amb la substitució feta, tot el parc mòbil de trens de la línia Llobregat-Anoia estarà unificat. El cost de la operació de compra de les 9 unitats, de tecnologia i prestacions iguals a les actuals UT-213, suposarà una inversió final de 53,5 milions d’euros. Aquesta és la tercera comanda de trens de les mateixes característiques que FGC adjudica al Consorci Alstom, CAF i Bombardier.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Vaja, hauré de provar les 211 abans que se les carreguin No les he provat mai doncs mai he fet servir la part "Espanya" de FGC però si he provat les 111 desde els anys 80 i son de les meves preferides (per haver anat al Tibidabo amb elles als anys 80 i primers 90 i per tornarme de la UAB alguns cops a finals dels 90, en el servei S55).
Serà extrany pq son semblants per fora pero no son les "meves 111" però igualment em fa pena que se les carreguin
Això sí, de cara a com quedarà tota aquella zona Hospi-BCN properament, quedarà bé tenir 213 tant novetes
Vox
Serà extrany pq son semblants per fora pero no son les "meves 111" però igualment em fa pena que se les carreguin
Això sí, de cara a com quedarà tota aquella zona Hospi-BCN properament, quedarà bé tenir 213 tant novetes
Vox
Guaita!
Guaita, no m'avorriré pas a la factoria de Santa Perpètua. Afegirem una mica de varietat!Algú de FGC wrote:FGC adquireix 9 trens a les empreses Alstom, CAF i Bombardier destinats a la línia Llobregat-Anoia
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Quant duraran els STADLERS si les 211 ja cauen?
Això que les peces de les 211 vagin a soplir la falta de recanvis per a les 111 m'encanta...les locomotores de Núria duren 75 anys, en canvi uns vint anyets són suficients per carregar-se uns trens actuals.
Calculeu que les 111 es retirin quan puguin, d'aquí no molts anys, doncs.
I el MAN dura i dura i dura... (com diuen els maquis de Catalans), encara que a l'empresa li costi de reconéixer.
Això que les peces de les 211 vagin a soplir la falta de recanvis per a les 111 m'encanta...les locomotores de Núria duren 75 anys, en canvi uns vint anyets són suficients per carregar-se uns trens actuals.
Calculeu que les 111 es retirin quan puguin, d'aquí no molts anys, doncs.
I el MAN dura i dura i dura... (com diuen els maquis de Catalans), encara que a l'empresa li costi de reconéixer.
Trenscat wrote:Confirmat i reconfirmat la retirada de les unitats 211... Encara que em sap greu des del punt de vista ferroviari, ja que tindrem menys varietat i serà tot molt homogeni, també ho entenc per part de FGC: les 211 no estan adaptades a PMR i això és un greu llast per a elles.
http://212.101.75.163/notes/nota_210_cat.pdf
FGC adquireix 9 trens a les empreses Alstom, CAF i Bombardier destinats a la línia Llobregat-Anoia
Barcelona, 2 de novembre de 2006
El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Joan Torres, va signar, dimarts 31 d’octubre, el contracte per a la compra de 9 noves unitats de tren al Consorci format per les empreses Alstom, CAF i Bombardier. Aquests trens es destinaran a la línia Llobregat-Anoia i serviran per substituir les unitats de tren de la sèrie 211, aconseguint una millora de les condicions d’accessibilitat en els trens, més prestacions i més confort. Amb la substitució feta, tot el parc mòbil de trens de la línia Llobregat-Anoia estarà unificat. El cost de la operació de compra de les 9 unitats, de tecnologia i prestacions iguals a les actuals UT-213, suposarà una inversió final de 53,5 milions d’euros. Aquesta és la tercera comanda de trens de les mateixes característiques que FGC adjudica al Consorci Alstom, CAF i Bombardier.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs això no ho entenc. Les 211 són força modernes, funcionen a 1500V, i són de via mètrica. Ben segur que es podrien vendre. No penseu que la FEVE les compraria? Amb els cèntims de la venda es podrien comprar els recanvis necessaris. Hem de pensar que un cop es tregui una peça d'una 211, la unitat sencera ja no es pot vendre, i per tant crec que s'optimitza tot plegat venent les 211's i no pas treient-ne peces.
No?
No?
awe wrote:Doncs això no ho entenc. Les 211 són força modernes, funcionen a 1500V, i són de via mètrica. Ben segur que es podrien vendre. No penseu que la FEVE les compraria? Amb els cèntims de la venda es podrien comprar els recanvis necessaris. Hem de pensar que un cop es tregui una peça d'una 211, la unitat sencera ja no es pot vendre, i per tant crec que s'optimitza tot plegat venent les 211's i no pas treient-ne peces.
No?
Solament fa falta llegir les opinions dels altres, .....Trenscat wrote:Confirmat i reconfirmat la retirada de les unitats 211... Encara que em sap greu des del punt de vista ferroviari, ja que tindrem menys varietat i serà tot molt homogeni, també ho entenc per part de FGC: les 211 no estan adaptades a PMR i això és un greu llast per a elles.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Awe, si no tenen peçes de recanvi, soposo que no es per diners, si no perque potser els fabricants dels recanvis, ja no hi son (Macosa i MTM), mentre que Alstom no ho pot fabricar sense les altres companyíes.
Jo, el que faría es:
-Adaptar el vagó central (que no té molts cables ni complicacions) igual que les 213.
-Capacitar a Althom per subministrar recanvis a les unitats més veteranes i utils, les 211 (que encara tenen vida util) i els 3000 (els unics que funcionen sense electricitat) i 700 (que reforçen el servei de mercaderíes)
-Poc a poc, peça a peça, deixar les 211 com quan eren noves.
-Retapissar algunes 211 amb els seients destrossats
-Repintar les 211 perque no semblin en mal estat
Allò de desmantelar les metriques per recanvis de 111, em sembla una locura, total, les 211 estan en pitjor estat...
Ja de pas, ilustro la meva idea:
http://es.geocities.com/ferrovigp/211R.bmp
Jo, el que faría es:
-Adaptar el vagó central (que no té molts cables ni complicacions) igual que les 213.
-Capacitar a Althom per subministrar recanvis a les unitats més veteranes i utils, les 211 (que encara tenen vida util) i els 3000 (els unics que funcionen sense electricitat) i 700 (que reforçen el servei de mercaderíes)
-Poc a poc, peça a peça, deixar les 211 com quan eren noves.
-Retapissar algunes 211 amb els seients destrossats
-Repintar les 211 perque no semblin en mal estat
Allò de desmantelar les metriques per recanvis de 111, em sembla una locura, total, les 211 estan en pitjor estat...
Ja de pas, ilustro la meva idea:
http://es.geocities.com/ferrovigp/211R.bmp
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Imagino que es deu haver plantejat en algun moment l'adaptació de les unitats 211 a PMR fent més baixa la part central del cotxe intermig. Però suposo que devien fer números i preu per preu els deu resultar més comprar unitats 213 i així de passada tenen recanvis per les 111. De tota manera, espero que deixin almenys una unitat 211 de 2 cotxes i una 211 de 3 cotxes pel què pugui passar i també com a "tren històric".
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Vull ser optimista, però, ... 8)Trenscat wrote:Imagino que es deu haver plantejat en algun moment l'adaptació de les unitats 211 a PMR fent més baixa la part central del cotxe intermig. Però suposo que devien fer números i preu per preu els deu resultar més comprar unitats 213 i així de passada tenen recanvis per les 111. De tota manera, espero que deixin almenys una unitat 211 de 2 cotxes i una 211 de 3 cotxes pel què pugui passar i també com a "tren històric".
Deixarán les unitats de dos cotxes, per fer els serveis especials, .... per exemple "La Passió" d' Olesa, ... Monistrol-Vila, ...
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
I després ús queixeu de que Renfe i TMB no cuiden el material històric,doncs mireu els de FGC,tampoc els cuida.
Tinc 18 anys,un més que les 211,i porto des de petit veient un munt de 211,ha sigut el tren,diguem,que veig més,el que em porta records,el que abans era un clar deminador a la LL-A i compartià amb els 5000,les MANS i els 8000,que havien trens de dos i tres vagons i bastant vegades anaven en doble,que sempre les veia,en resum,i ara venen aquestes 213 i se l'hes emporta,a mi m'està agafant mania les 213,encara que he d'ametre que dintre de 20 anys quan les retirin també les trobaré molt a falta
Peró,les 211 s´n per mi unes unitats que les anyoro molt,des d petit les veig,i he pujat,etc........
Esperem que al final decideixen adaptar les 211 a PMR,i no comprin 213.
VISCA LES 211 ,les unitats mijors que han circulat per la LL-A,vull agafar una màquina del temps i tornar a l'any 1997 per veure'ls en plena forma,juntament amb les 5000,les mans 3000 i els 8000(ramal manresa),això sería un somni
Tinc 18 anys,un més que les 211,i porto des de petit veient un munt de 211,ha sigut el tren,diguem,que veig més,el que em porta records,el que abans era un clar deminador a la LL-A i compartià amb els 5000,les MANS i els 8000,que havien trens de dos i tres vagons i bastant vegades anaven en doble,que sempre les veia,en resum,i ara venen aquestes 213 i se l'hes emporta,a mi m'està agafant mania les 213,encara que he d'ametre que dintre de 20 anys quan les retirin també les trobaré molt a falta
Peró,les 211 s´n per mi unes unitats que les anyoro molt,des d petit les veig,i he pujat,etc........
Esperem que al final decideixen adaptar les 211 a PMR,i no comprin 213.
VISCA LES 211 ,les unitats mijors que han circulat per la LL-A,vull agafar una màquina del temps i tornar a l'any 1997 per veure'ls en plena forma,juntament amb les 5000,les mans 3000 i els 8000(ramal manresa),això sería un somni
La 211.08?,no vodràs dir la 211.06?
Esque la 211.08,a més de ser de 2cotxes(és a Sant Boi),no crec que estigui tapissat.
La que està tapissat és la 211.06.
Doncs jo prefereixo que sigui la 211.04,m'agrdada molt aquest tren,i els tapissats prefereixo que siguin els marrons,que són tous i molt cómodes,anyoro els seients marrons de les 211.
Esque la 211.08,a més de ser de 2cotxes(és a Sant Boi),no crec que estigui tapissat.
La que està tapissat és la 211.06.
Doncs jo prefereixo que sigui la 211.04,m'agrdada molt aquest tren,i els tapissats prefereixo que siguin els marrons,que són tous i molt cómodes,anyoro els seients marrons de les 211.