Mako448 wrote:
Dius que les 447 fan serveis Bcn-Ribes o bé dius que no?
Si, si que en fan, i de fet les intencions de Renfe és que en facin mès, o que com a mínim, retirin a les 440 i 440R d'aquest servei.
Trenscat wrote:
En aquest cas, si la 440-130 ha de seguir més temps prestant servei crec que se l'hauria d'arreglar una mica, repintant-la (si és necessari amb els nous colors doncs que es pinti així) i fent unes reparacions que assegurin un servei digne.
Aquesta és una qüestió de pura lógica, però per fer aquestes mínimes reformes Renfe l'hauria de retirar com a mínim uns quinze dies. Ara per ara això és impossible doncs no hi ha material per suplir-la. Les rotacions de les 440 "Alpines" s'en anirien a norris. De moment, per renfe l'única opció viable és fer els mínims per mantenir-la en marxa. És trist, però és així.
entfe001 wrote:
Relacionat amb la manca de material de Rodalies, val a dir que ara gairebé sempre pugen a Cervera de la Marenda composicions simples de 440R. Em temo que alguna de les unitats que corre per la R10 s'hagi esgarrapat de la Ca2
Els jocs malabars de Renfe amb les unitats són com per escriure un llibre. Mès que una, diria que un parell. És curiòs veure serveis Granollers Centre - Castelldefels fets amb dobles de 440R, i els regionals de Reus amb simples de 447. Tot i així, encara sort que l'últim regional destinació Portbou (BCN Sants 19.25) encara acostuma a anar en doble.
Mako448 wrote:
Em sembla que les 440R que hi han fent la R10 són trens portats el passat agost,no sé encara això de per qué la R10 és fa amb 440R,encara que dimarts vaig veure una 447 fent aquest servei.
EN consequenia amb l'arribada dels civies,i aquestes 440R,ara alguns serveis de rodalies com Granollers-Castelldefels o els Molins-Mataró que abans és feia amb 447 en simple ara és fa amb doble,perqué s'aprofita la compra de nous trens perqué aquests serveis vagin en doble.
Amb els dos primers Civias van venir dues 440R del nucli de Madrid (que allà van ésser substituïdes per altres dos Civies). Fa cosa d'un mès, si no m'equivoco, en va arribar una altra Madrilenya i una altra de València (encara que d'aquesta última no n'estic gaire segur). Les ex-madrilenyes són fàcils de distingir, doncs són de la serie alta i amb nova decoració de rodalies.
Salutacions.[/quote]
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.