Estació de Sagrera-TAV
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Alfred se refiere al final de la nueva línea 4 tras la prolongación desde La Pau.
Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
No llegua ni a 10 minutos andando.Rodalíes wrote: Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Per variar, aquesta estació tenien que fer-la soterrada... Una estupidesa tenint en compte que les vies actuals estan per sota del nivell del carrer. Hi havia prou amb posar l'edifici principal al nivell del carrer i la platja de vies superior a l'alçada actual i que entrés una mica de llum solar, però no... en fi.
I ara em pregunto, si soterren, o millor dit, si tapen les vies al seu pas per la zona de Sagrera... què faran amb el pont de Calatrava?
I ara em pregunto, si soterren, o millor dit, si tapen les vies al seu pas per la zona de Sagrera... què faran amb el pont de Calatrava?
grafitejada i plena de porqueria, com esta ara tot lo del voltant del pont de Calatrava, tot i que des de fa uns dies hi ha un grup de neteja de grafitis.
Jo la veritat es que preferiria que no sotarresin tot allò i que fèssin una estació a l'aire lliure, amb una coberta a l'estil de la nova de Berlín o tipus EdF, però el que no m'agradaria gens és que fessin una estació-bunker.
Jo la veritat es que preferiria que no sotarresin tot allò i que fèssin una estació a l'aire lliure, amb una coberta a l'estil de la nova de Berlín o tipus EdF, però el que no m'agradaria gens és que fessin una estació-bunker.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vidre, acrílic o metacrilat, la feinada per mantenir allò net i, per tant, amb un aspecte decent, és increïble.
D'altra banda, "això" ho volen fer només per un costat del pont? I per l'altre, què? Perquè si per l'altre costat les vies queden descobertes, doncs tant se val que també ho deixin pel que volen cobrir amb vidre o que hi apliquin solucions més imaginatives, com una graella de formigó amb vegetació. Crea més verd i no requereix tant manteniment.
D'altra banda, "això" ho volen fer només per un costat del pont? I per l'altre, què? Perquè si per l'altre costat les vies queden descobertes, doncs tant se val que també ho deixin pel que volen cobrir amb vidre o que hi apliquin solucions més imaginatives, com una graella de formigó amb vegetació. Crea més verd i no requereix tant manteniment.
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)