Noves línies TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Pese a la pobre frecuencia, ayer la línea 46 de TMB AEROPORT - PÇA ESPANYA a las 15.05 llevaba 22 personas a la altura del Hospital Duran i Reinals. No está mal.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

mikado wrote:Pese a la pobre frecuencia, ayer la línea 46 de TMB AEROPORT - PÇA ESPANYA a las 15.05 llevaba 22 personas a la altura del Hospital Duran i Reinals. No está mal.
És molt poc, la veritat. D'acord que hi ha el Aerobús i la Renfe, però només 22 persones és tirant a poc...(bé, jo sé de línies que amb una freqüència de 30 minuts en un matí porten a 5 persones...:D)
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

mikado wrote:Pese a la pobre frecuencia, ayer la línea 46 de TMB AEROPORT - PÇA ESPANYA a las 15.05 llevaba 22 personas a la altura del Hospital Duran i Reinals. No está mal.
Misma hora, misma parada, misma línea hoy viernes 3 de noviembre 16 personas
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

L'únic cop que l'he agafat, en sentit Aeroport, només hi havia quatre persones comptades. Incloent-m'hi. I amb la C10 KO.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Això confirma que a P. Espanya no s'hauria d'haver posat la parada d'origen, sino a P. Catalunya o a Sants.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Plano de la linia 26: Image
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Sembla que diguin que un milió de viatgers sigui alguna cosa realment sorprenent quan practicament, totes les linies arriben al milió de viatgers a l'any

El passat any van superar el milio de viatgers totes aquestes linies (per ordre de mes a menys)
7 - 6.011.516
74
56
15
32
43
33
27
22
64
34
17
24
19
41
73
9
47
45
50
59
20
10
39
28
54
157
57
92
55
14
72
109
16
44
65
67
68
6
36
37
58
71
63
60
11
62
76
40
30
31
165
66
70
78
51
42
79 - 1.074.623
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

:o Fins i tot el mític 51 supera el milió!

Així doncs, aquesta espectacular xifra en el fons no és gaire res :x
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

I també Déu n'hi do del 31, que va cada quan li rota...
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Sense paraules per descriure l'enfonsament de la 60, pàl·lida ombra d'allò tan espectacular que van batejar com a Ronda Express a començaments dels 90.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

El 31 ha anat bé les vegades que l'he agafat.

El 60... el vaig agafar de petit només per veure'l córrer per les rondes :)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Acabo d'envellir de cop... Sentir "de petit" relacionat amb el 60... Tot just l'acabaven de posar, quan jo l'utilitzava per anar a la uni :|
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Fran-Ikarus wrote:Sense paraules per descriure l'enfonsament de la 60, pàl·lida ombra d'allò tan espectacular que van batejar com a Ronda Express a començaments dels 90.
Uala, quin grans records, per aquella epoca jo tindria 10 anys i em pensaba que aquesta linia es feia la ronda en un moment :D
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Jo el Ronda Exprés només l'he vist un cop en ma vida, i em pensava que recorria les rondes sense parar (:x), però em va assaltar el dubte de perquè el vaig veure a la Gran Via...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Perquè algun tanoca va començar a dir
RONDA EXPRESS PER GRAN VIA JA! xD
i per sort no ens van enviar el 43 per la Diagonal :D

Bromes apart, és que era molt golós veure passar el bus per la Ronda o l'ex-autopista a partir de Glòries, és a dir pels teus nassos (en el cas dels veïns de la Gran Via o dels carrers que volten la Ronda de Dalt) i no poder agafar-lo. Jo, de fet, ho entenc, perquè fins pocs mesos abans d'anar a la universitat, el bus no parava a la meva parada (ja que entrava a l'ex-autopista 1 o 2 Km. més enllà) la qual cosa de poc em servia (ja no compensava deixar d'agafar el Metro, tot i que era una "doble U", de La Pau a Passeig de Gràcia en L4, i fins a Palau Reial en L3...)

Per això, a mi m'hagués semblat adequat desdoblar-la, una realment Express amb poques sortides de la Ronda, i una altra (160?) alternativa, com el que és ara.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Presentació oficial de la nova línia d’autobús 156

Post by trainman »

NOTÍCIES


Data publicació: 28/11/2006 12:03:44

Presentació oficial de la nova línia d’autobús 156


El proper divendres 1 de desembre es presentarà oficialment la nova línia d’autobús 156, que unirà els barris de La Carrerada i Pla d’en Coll amb els polígons industrials de Can Milans i Pla d’en Coll. L’autobús començarà a funcionar a partir del proper 30 de novembre, un dia abans de la presentació oficial, i funcionarà de 5.25 a 22.30 hores els dies feiners, de 7.55 a 22.05 els dissabtes i de 7.55 a 22.30 els festius. La seva freqüència de pas serà de 25 minuts.


La plaça Gaudí serà l’escenari de l’acte de presentació de la nova línia, a les 13 hores. Per part de l’Ajuntament hi assistiran l’alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, i la presidenta de l’Àrea Interna, M.Carmen Porro. En representació de l’Entitat Metropolitana del Transport (TMB) ho faran, Xavier Casas, president de TMB, Constantí Serrallonga, conseller delegat, i Josep María Satorres, director general de la Xarxa d’Autobusos. Per part de l’Entitat Metropolitana (EMT) assistirà la seva presidenta, Maite Arqué, el gerent, Pelayo Martínez i la directora de Serveis Tècnics d’aquest organisme, Teresa Carrillo. A l’acte també assistiran representants de les entitats veïnals.


Després de presentar la línia, els assistents a l’acte realitzaran el recorregut del 156 en l’autobús de l’EMT. La presidenta de l’Àrea Interna de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, M. Carmen Porro, ha afirmat que "aquesta nova línia donarà més i millors serveis als veïns i veïnes del municipi, especialment als que hi treballen al polígon industrial de Pla d’en Coll, i facilitarà l’accés al futur Centre d’Atenció Primària". La nova línia connectarà també amb les línies de bus 96 i 155 a la Rambla dels Països Catalans, millorant la comunicació del municipi. A més del 156, actualment l’Entitat Metropolitana del Transport dóna servei a Montcada i Reixac amb els autobusos 96, 103, B18, A3, A4, V20 i N3 i 155.

http://www.montcada.org/?go=MEaFVSvx5Ss ... x3XYCzivk=
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Tant Pere Punyetes que és l'ATM amb la numeració dels busos i resulta que creen el 156 quan no coincideix per enlloc amb el 56 (p.ex., el 192 sí coincideix en gran part amb el 92).

Ep, que per mi no hi ha problema, però un cop més, ens deparem amb una bona dosi d'incoherència, símptoma de que les coses es podrien fer molt més bé...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Guigui wrote:Tant Pere Punyetes que és l'ATM amb la numeració dels busos i resulta que creen el 156 quan no coincideix per enlloc amb el 56 (p.ex., el 192 sí coincideix en gran part amb el 92).
Pitjor encara, el 57 i el 157 coincideixen des del Pont d'Esplugues fins la Vila Olímpica, i coincideixen un bon tros amb el 56. Però vaja, almenys la nova línia passarà massa lluny com perquè ningú es confongui.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Fins ara la 155 era la únic linia urbana de Montcada, com es explotada per TMB te una número del seu rang (abans era la 505) enlloc de numerars com a linia 1 de Montcada (com fa Tugsal a Badalona o Rosanbus a l'Hospitalet).
Es crea una segona linia urbana i se li asigna el número 156. La 156 no s'assembla en res a la linia 56 com la 155 a la 55, ni la 110 a la 10, ni la 158 a la 58, ni la 159 a la 59. TMB tendeix a asignar numeros proxims a linies similars (109 i 110 que van al poligon de la zona Franca, 158 i 157, 195 i 196)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

La 156 ja va existir com a reforç de la 56 (quan la 143 era també reforç de la 43, etc.) Vaja, una altra època, i un altre criteri.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”