Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Sí, es lo malo de la Creditrans. Pero como mínimo te ahorras llevar encima una targeta para cada transporte (fíjate, yo sólo utilizo el bus y tengo que usar 2 targetas por ser 2 compañías diferentes). Yo me compré la de 5€ (la más barata), y aun me sobró saldo...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
A mi em van fer pagar per pujar a l'ascensor del Sagrat Cor, a París, fins i tot hi han torniquets d'entrada.UT596001 wrote: Cert, pero... fer pagar per un ascensor, es vergonyós. Ni l'ascensor des sagrat cor (París) ni el de Puigcerdà son de pagament.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Siusplau, feu una volta per aquesta web, perque veieu les possibilitats dels ascensors inclinats i els teleferics. Aquests son els mateixos que varen fabricar l'aeri d'Esparraguera
http://www.poma.net/
Es molt interessant.
Mireu aquest funicular, pot tenir´una inclinació variant, de manera que no s'ha de fer tunel
http://www.poma.net/francais/reference/porto/05.htm
http://www.poma.net/francais/reference/porto/06.htm
http://www.poma.net/
Es molt interessant.
Mireu aquest funicular, pot tenir´una inclinació variant, de manera que no s'ha de fer tunel
http://www.poma.net/francais/reference/porto/05.htm
http://www.poma.net/francais/reference/porto/06.htm
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Per que fas parar els "R" a Sant Boi enlloc de Hospitalet-Av.Carrilet, Gornal, Europa o Ildefons Cerdà, que tenen enllaç?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: 1 pero
Que es el puente colgante de Vizcaya? Es que me sorprende que hagan pagar por cruzar un puente...Santfeliuenc wrote:Hola,
El "pero" que tiene el Creditrans este, es que no tiene como aquí en BCN la validez para diversos medios de transporte durante un tiempo determinado y si cambias de metro a BUS o de metro al puente colgante de Vizcaya o del BUS al ascensor, tienes que volver a pagar de nuevo.
Saludos,
Sergio
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: 1 pero
És un transbordador mecànic que travessa la Ria de Bilbao, és de pagament però hi pots anar a peu, en cotxe... i crec que no arriba als 40 cèntims. Seria una cosa semblant als pocs transbordadors que queden per creuar el riu Ebre, però molt més gros i mecanitzat.Ecomobisostrans wrote:Que es el puente colgante de Vizcaya? Es que me sorprende que hagan pagar por cruzar un puente...Santfeliuenc wrote:Hola,
El "pero" que tiene el Creditrans este, es que no tiene como aquí en BCN la validez para diversos medios de transporte durante un tiempo determinado y si cambias de metro a BUS o de metro al puente colgante de Vizcaya o del BUS al ascensor, tienes que volver a pagar de nuevo.
Saludos,
Sergio
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
En cas que es creés la R11 (encara que no li vec el què de moment) crec que no té gaire sentit que no pari ni a Olesa ni a Abrera. D'altra banda, dubto que molt que utilitzin les nomenclatures que proposes al termòmetre.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Perquè? perque es un punt intermig, i així es més rapid el moviment desde qualsevol estació. Tambvé posaría Sant Andreu i Gornal.Ecomobisostrans wrote:Per que fas parar els "R" a Sant Boi enlloc de Hospitalet-Av.Carrilet, Gornal, Europa o Ildefons Cerdà, que tenen enllaç?
Totes aquestes, disminueixen molt la velocitat comercial.
Les nomenclatures no la sap ningú, de fet es molt poc probeble que algú les encerti...Trencat wrote:En cas que es creés la R11 (encara que no li vec el què de moment) crec que no té gaire sentit que no pari ni a Olesa ni a Abrera. D'altra banda, dubto que molt que utilitzin les nomenclatures que proposes al termòmetre.
Bueno, es poden afegir també Olesa i Abrera, per què no?
De fet, es coneix com a "Puente Colgante de Portugalete", ja que és la població on està situat. A mi, usant Creditrans, em va costar 0.25EUR el passatge.
Després hi ha la segona opció que és passar caminant per a dalt del pont. L'ascensor val 0.60EUR i les vistes des de dalt pel que sembla són impressionants. El pont fa 60 metres d'alt.
Després hi ha la segona opció que és passar caminant per a dalt del pont. L'ascensor val 0.60EUR i les vistes des de dalt pel que sembla són impressionants. El pont fa 60 metres d'alt.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Puente Colgante de Vizcaya
Hola,
La verdad es que se llama "Puente Colgante de Vizcaya", es una estructura centenaria que si no ha sido calificada ya como Patrimonio de la Humanidad o algo así, está en trámites serios de conseguirlo. Es la primera estructura de estas características de Europa y puede que del mundo. Fue obra de un discípulo del Sr. Eiffel, D. Alberto Palacio y Elissague.
Antiguamente por él creo que aparte de pasar los carros, carromatos y carretas al otro lado, creo que tenía una especie de raíles y podían pasar también composiciones tranviarias puesto que a banda y banda de la ría había tranvías.
Actualmente une el municipio de Guecho, concretamente el barrio de Las Arenas, con el vecino de Portugalete, en la orilla opuesta.
La web del puente:
http://www.puente-colgante.com/
Saludos,
Sergio
La verdad es que se llama "Puente Colgante de Vizcaya", es una estructura centenaria que si no ha sido calificada ya como Patrimonio de la Humanidad o algo así, está en trámites serios de conseguirlo. Es la primera estructura de estas características de Europa y puede que del mundo. Fue obra de un discípulo del Sr. Eiffel, D. Alberto Palacio y Elissague.
Antiguamente por él creo que aparte de pasar los carros, carromatos y carretas al otro lado, creo que tenía una especie de raíles y podían pasar también composiciones tranviarias puesto que a banda y banda de la ría había tranvías.
Actualmente une el municipio de Guecho, concretamente el barrio de Las Arenas, con el vecino de Portugalete, en la orilla opuesta.
La web del puente:
http://www.puente-colgante.com/
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Sip
Hola,
Sí, es Gecho, tienen varios barrios como Algorta, Las Arenas, etc. pero el municipio es Guecho. Creo que antes todos esos barrios o barriadas actuales eran pequeños núcleos como antes Sarrià, Sant Andreu, Gràcia, etc. eran municipios fuera de Barcelona.
Y en la propia web suya puedes ver el nombre que ellos le dan al puente. Si ves el apartado de "fotos" apreciarás una donde sale el tranvía en el lado de Las Arenas (Guecho) que circula por la actual Av. Zugazarte.
Saludos,
Sergio
Sí, es Gecho, tienen varios barrios como Algorta, Las Arenas, etc. pero el municipio es Guecho. Creo que antes todos esos barrios o barriadas actuales eran pequeños núcleos como antes Sarrià, Sant Andreu, Gràcia, etc. eran municipios fuera de Barcelona.
Y en la propia web suya puedes ver el nombre que ellos le dan al puente. Si ves el apartado de "fotos" apreciarás una donde sale el tranvía en el lado de Las Arenas (Guecho) que circula por la actual Av. Zugazarte.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
O sigui, que no hi ha altre manera de creuar aquest riu que no sigui pagant (I de nit val 0,95 €) O es que deixen pujar al pont per les escales gratuitament?aarongilp wrote:De fet, es coneix com a "Puente Colgante de Portugalete", ja que és la població on està situat. A mi, usant Creditrans, em va costar 0.25EUR el passatge.
Després hi ha la segona opció que és passar caminant per a dalt del pont. L'ascensor val 0.60EUR i les vistes des de dalt pel que sembla són impressionants. El pont fa 60 metres d'alt.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Ara no recordo, però crec que el preu de l'entrada és per accedir al recinte. Després, puja per on vulguis... I hi ha ponts més endarrere, evidentment...però si vols anar de Portugalete a Getxo, per exemple...doncs és el més ràpid...Ecomobisostrans wrote:O sigui, que no hi ha altre manera de creuar aquest riu que no sigui pagant (I de nit val 0,95 €) O es que deixen pujar al pont per les escales gratuitament?aarongilp wrote:De fet, es coneix com a "Puente Colgante de Portugalete", ja que és la població on està situat. A mi, usant Creditrans, em va costar 0.25EUR el passatge.
Després hi ha la segona opció que és passar caminant per a dalt del pont. L'ascensor val 0.60EUR i les vistes des de dalt pel que sembla són impressionants. El pont fa 60 metres d'alt.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Wefer, el tram Vic- La Tor es de rodalies, però abans aquest tram era de regionals (tot i que es poden comprar bitllets de regionals a la Tor).wefer wrote:Uf, és que això de rodalies fins a La Tor, per molt que vulgui Renfe, no cola És que aleshores pel mateix preu, també hauríem de considerar Girona, Tarragona i Lleida com estacions dins del nucli de rodalies de BCN.Renfe451 wrote:Amb uns quants arreglos, la R3 ampliada a La Tor, la R1 a Molins i la R10.
La R3, per tant, crec que ja està bé fins a Vic. D'allà cap amunt, regionals.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Una petita correcció, a La Tor de Querol no et venen bitllets per la linia de Puigcerdà, els has de comprar al tren.Renfe451 wrote: (tot i que es poden comprar bitllets de regionals a la Tor).
Tot i que aquesta discusió Rodalies-Regionals, és que no ha canviat res.
L'únic que ha cambiat és el format dels horaris, la megafonia i els interventors que són de Rodalies.