Manifestació contra el mal servei de Renfe avui a les 18h
- Trenscat
- N10
El fracàs de la convocatòria deu haver sigut aquest: els manifestants contra renfe no han pogut ni arribar a la plaça perquè la mateixa renfe s'ha averiat
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
És curiós, perquè gairebé mai utilitzo els Rodalies, i ahir vaig haver de fer-ho a les 18:00, per anar a Montcada. Concretament, el C7 que va sortir de Pl. Catalunya a les 17:55.
Allà a sota, a l'estació, tot es veia la mar de normal. Els trens arribaven, marxaven, la gent pujava, baixava...
Allà a sota, a l'estació, tot es veia la mar de normal. Els trens arribaven, marxaven, la gent pujava, baixava...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Notícia a El Punt i l'Avui
Avui el diari El Punt i l'Avui parlen de la manifestació fantasma.
He reproduït el què diuen en el fòrum de la PTP:
http://www.laptp.org/
Hauríem de convocar una manifestació amb cara i ulls. Ja que si aquesta manifestació convocada anònimament amb tant poc temps no va aconseguir reunir manifestants però sí desenes de periodistes i 3 furgonetes dels Mossos d'Esquadra vol dir que si s'aconsguis que hi anés una mica de gent el ressò seria molt gran.
He reproduït el què diuen en el fòrum de la PTP:
http://www.laptp.org/
Hauríem de convocar una manifestació amb cara i ulls. Ja que si aquesta manifestació convocada anònimament amb tant poc temps no va aconseguir reunir manifestants però sí desenes de periodistes i 3 furgonetes dels Mossos d'Esquadra vol dir que si s'aconsguis que hi anés una mica de gent el ressò seria molt gran.
He sentit aquest anunci per la ràdio. I m'ha indignat.metring wrote:Doncs si, no estava jo lerda, tinc al davant LV, i la notícia a Vivir té com a titular i subidem: "Las promesas de Renfe. La compañía emite un anuncio donde asegura que Barcelona tendrá una de las mejores cercanías del mundo"
Més després d'haver tastat el RER parisí.
Acabo de sentir a Rac1, que han contabilitzat les avaries greus que ha patit Renfe/Adif, o com es vulguin dir (d'aquí en endavant, ho anomenaré RENDIF), en els dos darrers mesos, i han sortit...22!!!!!!!!!
I es queden tan panxos, dient que seran unes de les rodalies millors del món!!!!!!!!!!!!!!Es pot tenir més cinisme???? I a sobre, devien rexuflar-se, al veure que a la manifestació de divendres no hi va anar tutia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo faria una mani diferent:
que la gent anés disfressada, o amb caretes, de vaques, bens, serditos, i tota mena de bestiar, i amb un cartell penjant del coll que digués "Rendif ens tracta com a bestiar".
I es queden tan panxos, dient que seran unes de les rodalies millors del món!!!!!!!!!!!!!!Es pot tenir més cinisme???? I a sobre, devien rexuflar-se, al veure que a la manifestació de divendres no hi va anar tutia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo faria una mani diferent:
que la gent anés disfressada, o amb caretes, de vaques, bens, serditos, i tota mena de bestiar, i amb un cartell penjant del coll que digués "Rendif ens tracta com a bestiar".
es que és el mínim que podien fer, es para mear y no echar gota, sobretot si mirem els diaris i els telenoticies aquests dies i veiem que hem tingut 22 avaries en els dos ultims mesos (una cada 4 dies).metring wrote:Acabo de sentir a Onda Rambla, que acaben de retirar la campanya ridícula de "les millors rodalies del món", a totes les emissores. És que no hi ha per menys...
Normal...
Realment és una presa de pèl de collons...Normal que l'hagin retirat.metring wrote:Acabo de sentir a Onda Rambla, que acaben de retirar la campanya ridícula de "les millors rodalies del món", a totes les emissores. És que no hi ha per menys...
Per cert, endevineu qui ens pressiona per entregar 4 trens modulars (nom comercial Civia) en comptes dels 2 pactats a finals d'any...Sí, Renfe Operadora. Anem una mica de cul a Santa Perpètua...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Nova manifestació contra Renfe el pròxim dimecres
Bueno s'ha convocat que hi ha una altra manifestació contra Renfe, será aquest dimecres a les 19h i sortirá des de Est Sants.
Mireu a la web de la PTP per saber més detalls
Mireu a la web de la PTP per saber més detalls