RENFE cierra la línea de ferrocarril Madrid-Aranda-Burgos
La nit del 9/12 al 10/12 la estació de Valladolid estarà potes enlaire, suposo que la LAV, i com a solució:
Enviaran el TrenHotel Madrid - Paris i el Estrell Madrid - Hendaya i vv per ARANDA!!!!
Adif ja s'ha afanyat a bloquejar els desviaments en la majoria d'estacions per poder establir Bloqueig Telefonic de Madrid a Aranda i d'Aranda a Burgos. Uns cantos de mes de 100km
Enviaran el TrenHotel Madrid - Paris i el Estrell Madrid - Hendaya i vv per ARANDA!!!!
Adif ja s'ha afanyat a bloquejar els desviaments en la majoria d'estacions per poder establir Bloqueig Telefonic de Madrid a Aranda i d'Aranda a Burgos. Uns cantos de mes de 100km
Com una cabra [renfe, no en davida]. Se'ls ha vist el plumero...la línia de Aranda només la volen quan hi ha problemes per Valladolid i punt. Res de trens grafiats per aquella línia...davida wrote:La nit del 9/12 al 10/12 la estació de Valladolid estarà potes enlaire, suposo que la LAV, i com a solució:
Enviaran el TrenHotel Madrid - Paris i el Estrell Madrid - Hendaya i vv per ARANDA!!!!
Adif ja s'ha afanyat a bloquejar els desviaments en la majoria d'estacions per poder establir Bloqueig Telefonic de Madrid a Aranda i d'Aranda a Burgos. Uns cantos de mes de 100km
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Si ho dius pel meu missatge (suposo que sí), em referia entre la última estació del nucli de rodalies (sempre dubto entre Tres Cantos i Colmenar Viejo) i Aranda.Jordilar wrote:Entre Madrid i Aranda o entre Colmenar Viejo i Aranda?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Entre estacions col.laterals. I com no hi ha personal, hi ha moments que es fa un blocatge telefònic supletori entre Chamartín i Aranda i hi ha moments entre Colmenar i Aranda.aarongilp wrote:Si ho dius pel meu missatge (suposo que sí), em referia entre la última estació del nucli de rodalies (sempre dubto entre Tres Cantos i Colmenar Viejo) i Aranda.Jordilar wrote:Entre Madrid i Aranda o entre Colmenar Viejo i Aranda?
Amb marxa a la vista pels llocs sense comprovació d'agulles.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Tono FER557
- N2
- Posts: 16
- Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
- Location: Burgos
La línia está, en aquets moments, aixi:
De Madrid a Riaza (146 km), funciona amb CTC actiu, doncs es va soterrar fa messos. El control depend de M-Chamartín, per tant la circulació es fa normalment.
De Riaza fins a Aranda de Duero (uns 50 km), s´están enclavant les agulles de les estacions intermèdies, i de moment es circulará amb bloqueig telefònic regulat per M-Chamartín (a partir de Riaza) i Aranda. En aquest tram s´han fet els últims robatoris de cable electric CTC, que va penjat per postes a uns 5 o 6 m d´alçada, i codiciat per els lladres (1 kg de coure val uns 3 E al mercat negre).
Estació d´Aranda de Duero: Es a on es troba el CTC Riaza - Aranda - Burgos. Donat de baixa temporalment. El comandament de l´estació es fa per "mando local" al mateix CTC que sí el deixen funcionar, per les maniobres del tren de Pascual, que continua circulant els feiners.
De Aranda de Duero a Burgos (uns 100 km), també están enclavant les agulles de les estacions intermèdies. La circulació, es fara per bloqueig telefònic entre Aranda i Burgos. Sí, 100 km amb un sol "cantón", de moment, en el que els trens triguen 1:10 / 1:20 en fer-ho. Aquest tram també ha sofert robatoris de cable, de manera que, mentre possaven un de nou, uns km més enllá en treïen un altre. (país...).
Amb el sistema mixt CTC M-Riaza i bloqueig tel. Riaza-Aranda-Burgos, la circulació tornará a la normalitat (??).
Ara sembla que s´está acabant el projecte urgent de soterrament de cable entre Riaza i Burgos, deixant només "mando local" a Aranda, i tornar a la normalitat. Amb aquest cas, com el de M-Riaza, es fará amb fibra óptica soterrada sense canaleta, només un llit de sorra, però el comandament deixará de ferse per Aranda, doncs ho portará M-Chamartín fins l´entrada de Burgos.
I com ja heu dit més amunt, la nit del 9 al 10 de desembre, circularan un minim de 4 trens per obres a Valladolid: El Talgo París - Madrid i vv, i els Costa Vasca; els trens amb diésel 333 i la 252 remolcada. Imagino que, per seguretat, deixaran una máquina a Aranda de reserva o un mercant.
Cordialment,
Tono.
De Madrid a Riaza (146 km), funciona amb CTC actiu, doncs es va soterrar fa messos. El control depend de M-Chamartín, per tant la circulació es fa normalment.
De Riaza fins a Aranda de Duero (uns 50 km), s´están enclavant les agulles de les estacions intermèdies, i de moment es circulará amb bloqueig telefònic regulat per M-Chamartín (a partir de Riaza) i Aranda. En aquest tram s´han fet els últims robatoris de cable electric CTC, que va penjat per postes a uns 5 o 6 m d´alçada, i codiciat per els lladres (1 kg de coure val uns 3 E al mercat negre).
Estació d´Aranda de Duero: Es a on es troba el CTC Riaza - Aranda - Burgos. Donat de baixa temporalment. El comandament de l´estació es fa per "mando local" al mateix CTC que sí el deixen funcionar, per les maniobres del tren de Pascual, que continua circulant els feiners.
De Aranda de Duero a Burgos (uns 100 km), també están enclavant les agulles de les estacions intermèdies. La circulació, es fara per bloqueig telefònic entre Aranda i Burgos. Sí, 100 km amb un sol "cantón", de moment, en el que els trens triguen 1:10 / 1:20 en fer-ho. Aquest tram també ha sofert robatoris de cable, de manera que, mentre possaven un de nou, uns km més enllá en treïen un altre. (país...).
Amb el sistema mixt CTC M-Riaza i bloqueig tel. Riaza-Aranda-Burgos, la circulació tornará a la normalitat (??).
Ara sembla que s´está acabant el projecte urgent de soterrament de cable entre Riaza i Burgos, deixant només "mando local" a Aranda, i tornar a la normalitat. Amb aquest cas, com el de M-Riaza, es fará amb fibra óptica soterrada sense canaleta, només un llit de sorra, però el comandament deixará de ferse per Aranda, doncs ho portará M-Chamartín fins l´entrada de Burgos.
I com ja heu dit més amunt, la nit del 9 al 10 de desembre, circularan un minim de 4 trens per obres a Valladolid: El Talgo París - Madrid i vv, i els Costa Vasca; els trens amb diésel 333 i la 252 remolcada. Imagino que, per seguretat, deixaran una máquina a Aranda de reserva o un mercant.
Cordialment,
Tono.
ARPAFER - Burgos
- Tono FER557
- N2
- Posts: 16
- Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
- Location: Burgos
Madrid a Riaza: 121 km de CTC desde el Puesto de Mando de Chamartín.
Riaza a Aranda: Blocatge (pensava que es deis bloqueig, perdó) telef`nic de 64 km.
Aranda a Burgos: Blocatge telefònic de 97 km (un Talgo triga 1 h en fer-ho).
Un presupost ajustat de reparació CTC (amb fibra óptica, controlat desde Madrid) soterrat amb canaleta; criba, bateadora i perfilació de vía dels 161 km de Riaza - Burgos; proves del CTC i ASFA; comandament de les estacions nous (l´armari que es posa, tot i que no tinguin personal); ajustar agulles; etc., perque els trens tornin a circular con originariament (menys de 3 h per Talgos i TRD´s): Uns 14 M€; ès a dir, com 2 km d´alta velocitat Madrid - Lleida deixant una vía d´altes prestacions (110 a 140 km/h de vel-locitat máxima).
Cordialment,
Tono.
Riaza a Aranda: Blocatge (pensava que es deis bloqueig, perdó) telef`nic de 64 km.
Aranda a Burgos: Blocatge telefònic de 97 km (un Talgo triga 1 h en fer-ho).
Un presupost ajustat de reparació CTC (amb fibra óptica, controlat desde Madrid) soterrat amb canaleta; criba, bateadora i perfilació de vía dels 161 km de Riaza - Burgos; proves del CTC i ASFA; comandament de les estacions nous (l´armari que es posa, tot i que no tinguin personal); ajustar agulles; etc., perque els trens tornin a circular con originariament (menys de 3 h per Talgos i TRD´s): Uns 14 M€; ès a dir, com 2 km d´alta velocitat Madrid - Lleida deixant una vía d´altes prestacions (110 a 140 km/h de vel-locitat máxima).
Cordialment,
Tono.
ARPAFER - Burgos
I es farà algun dia? A mi no m'importaria massa haver d'esperar per a que fessin 2 km de LAV si amb això es pot dignificar el servei per Aranda...però sabent com és la gent que mana...faran amb moltes més ganes 2 km de LAV que arreglar una línia de 282 km...Tono FER557 wrote:Un presupost ajustat de reparació CTC (amb fibra óptica, controlat desde Madrid) soterrat amb canaleta; criba, bateadora i perfilació de vía dels 161 km de Riaza - Burgos; proves del CTC i ASFA; comandament de les estacions nous (l´armari que es posa, tot i que no tinguin personal); ajustar agulles; etc., perque els trens tornin a circular con originariament (menys de 3 h per Talgos i TRD´s): Uns 14 M€; ès a dir, com 2 km d´alta velocitat Madrid - Lleida deixant una vía d´altes prestacions (110 a 140 km/h de vel-locitat máxima).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A veure si l'ADIF t'escolta i atura les obres de la LAV a la Torrassaaarongilp wrote:I es farà algun dia? A mi no m'importaria massa haver d'esperar per a que fessin 2 km de LAV si amb això es pot dignificar el servei per Aranda...però sabent com és la gent que mana...faran amb moltes més ganes 2 km de LAV que arreglar una línia de 282 km...
- Tono FER557
- N2
- Posts: 16
- Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
- Location: Burgos
Es tracta de que en el Pressupostos Generals de l´Estat 2007 surti aquesta partida de diners i no el 500.000 E que han dit. La quantitat está calculada per una consultoría ferroviaria, perque l´han demanat entitats que tenen la força necessaria per influir en aquets canvis. Ara esperem que el Ministeri estigui d´acord.
Tono.
Tono.
aarongilp wrote:I es farà algun dia? A mi no m'importaria massa haver d'esperar per a que fessin 2 km de LAV si amb això es pot dignificar el servei per Aranda...però sabent com és la gent que mana...faran amb moltes més ganes 2 km de LAV que arreglar una línia de 282 km...Tono FER557 wrote:Un presupost ajustat de reparació CTC (amb fibra óptica, controlat desde Madrid) soterrat amb canaleta; criba, bateadora i perfilació de vía dels 161 km de Riaza - Burgos; proves del CTC i ASFA; comandament de les estacions nous (l´armari que es posa, tot i que no tinguin personal); ajustar agulles; etc., perque els trens tornin a circular con originariament (menys de 3 h per Talgos i TRD´s): Uns 14 M€; ès a dir, com 2 km d´alta velocitat Madrid - Lleida deixant una vía d´altes prestacions (110 a 140 km/h de vel-locitat máxima).
ARPAFER - Burgos
- Tono FER557
- N2
- Posts: 16
- Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
- Location: Burgos
Teoricament ADIF dona la linia per oberta desde fa dos o tres dies, no obstant encara ha de passar entre Aranda i Burgos un tren explorador per donar el vist i plau a les circulacions.
De moment el "canton" llarg es de Aranda a B urgos en Bl. Telefonic.
Avui el 4T17 remolcat per una 333 encara ha anat per l indirecte (Valladolid).
Salut,
Tono
De moment el "canton" llarg es de Aranda a B urgos en Bl. Telefonic.
Avui el 4T17 remolcat per una 333 encara ha anat per l indirecte (Valladolid).
Salut,
Tono
ARPAFER - Burgos