Quin eslogàn posaríeu a FGC.
Quin eslogàn posaríeu a FGC.
Com sabeu,TMB i Renfe tene els seus eslogans,encara que són falsos,"anem al futur,puges? i "Tots movem barcelona o civisme al metro sisplau",peró fgc ha tingut eslogàn algun cop?
Per això m'agradaria que ús inventesiu un eslogàn per FGC,reflectint la imatge de la empresa etc...
"Proxima estació:el futur",no ús sóna d'algo,d'un catàleg ?
Recordeu que vem votar els eslogans correctes de Renfe (Mijor no parlem va sortir)i de TMB(Incivisme al metro,si us plau),peró aFGC tindràn algùn dìa eslogàn o publicitat?
Per això m'agradaria que ús inventesiu un eslogàn per FGC,reflectint la imatge de la empresa etc...
"Proxima estació:el futur",no ús sóna d'algo,d'un catàleg ?
Recordeu que vem votar els eslogans correctes de Renfe (Mijor no parlem va sortir)i de TMB(Incivisme al metro,si us plau),peró aFGC tindràn algùn dìa eslogàn o publicitat?
- Trenscat
- N10
Això de pròxima estació: el futur em sona més de campanya d'adif o Ministeri de Foment o alguna cosa així.
Pels FGC faria un eslògan tipus el mític de TV3. "FGC, els teus trens" a l'estil de "TV3, la teva".
Pels FGC faria un eslògan tipus el mític de TV3. "FGC, els teus trens" a l'estil de "TV3, la teva".
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Trenscat
- N10
Ja no el recordava aquest però va ser força famós també!entfe001 wrote:Què se n'ha fet del Via de progrés?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Els trens del teu país...
Hola!
Un recordant certa pàgina web d'un tal Barrote Estopón...
Efa-Ge-Ce, els trens del teu país en la teva llengua.
Un altre d'agressiu...
Baixa del passat i puja de veritat al futur, vols?
Baja del pasado y sube de verdad al futuro, ¿quieres?
Va, em deixo de conyes i poso un d'aplicable a la realitat...
Ferrocarrils, puja al teu tren.
Ferrocarrils, sube a tu tren.
Salut!
Un recordant certa pàgina web d'un tal Barrote Estopón...
Efa-Ge-Ce, els trens del teu país en la teva llengua.
Un altre d'agressiu...
Baixa del passat i puja de veritat al futur, vols?
Baja del pasado y sube de verdad al futuro, ¿quieres?
Va, em deixo de conyes i poso un d'aplicable a la realitat...
Ferrocarrils, puja al teu tren.
Ferrocarrils, sube a tu tren.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Abans que diguin de treure les 211 creis que cuidaven el material historic? posiblement si. Així donç, diguem, qui ha dit que no reservarán una o dos 211?. Així donç, si eren tan bons amb el material historic, perque també han desballestat 3000's, 5000's etc?. Jo continúo pensant que guarden molt bé el material historic, que vols que et digui.Mako448 wrote: Això ès mentira,descuiden el material històric,ja que és volen carregar-se les 211.