Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
wefer
Administrador

Post by wefer »

mikado wrote:440-R de 2 vagons a Mataró :x
Sí, i amb 1.000 persones a dins. Llegir per creure :?
Suposo que la realitat deu ser que era una 447 en doble, és a dir, amb 6 cotxes, que sí té una capacitat de 1.000 places i que, a més, e sfan servir a la línia de Mataró.
És ingenu preguntar-se (o preguntar-vos) si a Rodalies de Madrid hi ha tantes incidències com aquí?
La resposta és òbvia ;) :(

Igualment, si això passés a Madrid, tots els telenotícies i diaris n'anirien plens, el PP en ple s'hagués encadenat a les escales del congrés fins que no dimitís tot el govern, i el rei hauria hagut d'intervenir demanant calma. Per arreglar-ho, el govern central hagués promés un "Plan Madrid" prometen tropocentmil milions d'euros per solucionar el problema en quatre dies.
Però és clar, aquí, per sort i/o per desgràcia, no estem a Madrid.

També és veritat que la gent del carrer de Madrid, no ho hagués permès. Recordem els exemples amb els incendis de trens que consideraven "inadequats" per les llançadores de l'AVE, la sentada a les vies del 92, etc... Aquí a BCN, en canvi, la gent passa de tot i aguanta amb resignació. Així ens va en tot.
galdric
N5
N5

Post by galdric »

Però, a veure, una cosa: Aquest tren que es va quedar aturat a dins del túnel entre Sants i Plaça de Catalunya no duia maquinista?
Com que em de suposar que sí que en duia, jo qüestiono; Per què el maquinista no va informar els passatgers a través de la megafonia interna que cada tren té instal•lada?
Altres vegades, per informar d'algun canvi, bé que l'han fet servir aquesta megafonia interna!
O és que potser el maquinista estava tan acollonit que no es va moure de la cabina de conducció fins que va poder tornar a posar el tren en marxa?
I segur que es va quedar a dins de la cabina, perquè les UT 446, 447 no tenen, a la cabina de conducció, cap més porta per accedir-hi que la que dóna a l'espai dels viatgers. Per tant, si ho pensava fer, no es va poder escapar, i va haver d'optar per quedar-se dins de la cabina sense dir ni piu, el covard de caqueta! Vergonyós, molt vergonyós!
No li hagués costat res, amb bones paraules, de convèncer al passatge de que hi havia una avaria, i que tan prompte estigués arreglada emprendria de nou la marxa. Així de clar!

Galderic

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Doncs no deuria poder dir res, perque tal com han dit no hi havia llum al tren, per tant significa que el sistema electric se'n deuria anar a fer punyetes
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Pere wrote:Doncs no deuria poder dir res, perque tal com han dit no hi havia llum al tren, per tant significa que el sistema electric se'n deuria anar a fer punyetes
Sí, és el que té, que l'aire condicionat s'engega quan el tren fa figa...o el tren no duia l'aire engegat o el tren no va fer figa del tot...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
davida
N9
N9

Post by davida »

En aquest moments moment als Matins a TV3 estan parlant de Rodalies BCN
Rodalíes
N6
N6

Post by Rodalíes »

Los de la TV3 ya han colgado el video en el que se hablaba de esto de la renfe en su página web. Lo vi todo y me parece ya un escándalo lo que está sucediendo en el servicio de esta.... ¿empresa? (si se puede decir así, creo)
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
galdric
N5
N5

Post by galdric »

Rodalíes wrote:Los de la TV3 ya han colgado el video en el que se hablaba de esto de la renfe en su página web. Lo vi todo y me parece ya un escándalo lo que está sucediendo en el servicio de esta.... ¿empresa? (si se puede decir así, creo)
Tu firma ,Rodalíes, puede tener la siguiente respuesta: ..."Pero sí muchos alumnos".
Y no va por ti, que demuestras de largo, que estàs muy cuerdo. Me refiero a los responsables de RENFE, porque hay qye estar loco para hacer lo que están haciendo con Cercanías Barcelona.

Saludos desde Catalunya.

Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

Rodalíes
N6
N6

Post by Rodalíes »

Jeje, parece una buena propuesta... de no ser porque es letra de una canción conocida por muchos en este mundo.

Bueno, pues espero que el problema se arregle lo antes posible.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Magdalena Álvarez ha comparegut a televisió i ha fet unes promeses que jo personalment no me les crec.
Diu que Abans de que acabi l'any doblara les composicions dels trens en hora punta, i que posara CIVIA a totes les linies menys la R3 i R7.

I jo em pregunto d'on treu els trens? :x
davida
N9
N9

Post by davida »

Pere wrote: I jo em pregunto d'on treu els trens? :x [/b]
En aquests moments es fàcil. Estan arribant aquesta tardor la segona entrega de Civias fabricats per Alstom i CAF. No es retira cap tren existent i aquests Civias o el material substituit per Civias en altres nuclis de rodalies s'envia a Barcelona.
O que com va passar a Madrid a finals dels 80, quan els usuaris es van posar a cremar trens i tallar vies, es treuen d'altres llocs. :twisted:
galdric
N5
N5

Post by galdric »

Pere wrote:Magdalena Álvarez ha comparegut a televisió i ha fet unes promeses que jo personalment no me les crec.
Diu que Abans de que acabi l'any doblara les composicions dels trens en hora punta, i que posara CIVIA a totes les linies menys la R3 i R7.

Em sembla Pere, que aquestes promeses de la "Maggi" no se les creu ni tu ni ningú!
I els trens potser els treurà d'un barret de "Maggi-a"!
I així anem tirant, de pedaç en pedaç!

Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Pere wrote:Magdalena Álvarez ha comparegut a televisió i ha fet unes promeses que jo personalment no me les crec.

Això és exactament el mateix que he pensat jo... No sé pas com pensen complir aquestes promeses. A no ser que portin trens d'altres zones on tampoc van precisament sobrats... :roll:
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Em sembla que com que hi ha 4 unitats CIVIA el que fara per complir la promesa serà posar-ne un a cada linea :) :) :) :) :) :)
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Pere wrote:Em sembla que com que hi ha 4 unitats CIVIA el que fara per complir la promesa serà posar-ne un a cada linea :) :) :) :) :) :)
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua Ets un copió!!! Això t'ho he dit jo aquest migdia!!!! Idea original per Aaron Gil, copyright 2006.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Pere
N9
N9

Post by Pere »

aarongilp wrote:
Pere wrote:Em sembla que com que hi ha 4 unitats CIVIA el que fara per complir la promesa serà posar-ne un a cada linea :) :) :) :) :) :)
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua Ets un copió!!! Això t'ho he dit jo aquest migdia!!!! Idea original per Aaron Gil, copyright 2006.
És veritat, afirmo que ho has dit tú a les 14:44 hores del migdia del 15 de Novembre del 2006 :D :) :)
Que hi farem sóc un copió
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Hola! avui a un rodalíes R4 direcció Terrassa...
El vaig agafar a Cornellà sobre les 4. Tot el viatge es va passar amb els cartells dient:
-prueba de envío forzado a cartelería
de sobte, a l'alçada de Sabadell Sud posa...
-prueba de envío forzado a cartelería: jornada sin incidencias ¿¿??
xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD

Algú més l'ha vist? suposo que era a tots els trens...
Last edited by Ferrovi on Wednesday 15/11/2006 21:35, edited 1 time in total.
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

Ferrovi wrote: -prueba de envío forzado a cartelería: jornada sin incidencias ¿¿??
Resposta al unison, de tots els passatgers:

¡¡¡X minuts de retard!!! :x

;)
Image
Jordilar

Post by Jordilar »

Veig que lo del "prueva de envío..bla..bla" confirmo que son les proves d'enviament d'informació a temps real des d'un centre de control.
trainman
N9
N9

Post by trainman »

De nuevos Civia podrían poner a los siguientes: 463-201, 464-201, 465-016, 465-017 que actualmente creo que están en fase de pruebas

A ver si a este paso van a tener que en servicio al 462-099 de Caf Investigación

Saludos
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

A finals de any tindrem nous civia?A la R4 potser....
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”