Retards, avaries i deficiències a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
abegot
N8
N8

Post by abegot »

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
metring
Administrador

Post by metring »

Ja, costa una mic d'explicar, perquè mirava de transcriure la notícia. Suposo que volia dir que es va quedar en el forat, sota de l'andana, al costat de la via, cosa que no sempre n'hi ha, no sé si m'explico... :x
Jordilar

Post by Jordilar »

Doncs per tenir 91 anys i caure d'una altura aproximada d'1.5m, diguem-ne que la cosa esta una mica xunga. Probablement ja no torni a ser la mateixa d'abans.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Macro avería a FGC!!!
Avui, a les 5:23 he agafat el tren a Cornellà Riera. De sobte surt la megafonía de la estació dient
-Per causes alienas a FGC, els trens circularan cada 15 minuts, i els trens de la linia R6 paren a totes les estacions-

Collons, casyualment, vaig perdre l'altre tren! a esperar!
Arriba un tren a l'andana contraria amb el cartell " S8 mart R6 igual " ple de persones, com sardines. Després, per tornar a casa, em va tocar ensardinarme igual :'(

Després, vaig preguntar al cap d'estació d'almeda que passa. Em va dir que no ho sap, pero que porten així desde aquest matí, i que durant una hora van estar amb trens cada 20 minuts al tram de la L8.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

http://212.101.75.163/notes/nota_212_cat.pdf

La línia Llobregat-Anoia d’FGC manté el
servei per via única entre les estacions
d’Ildefons Cerdà i L’Hospitalet-Av. Carrilet

�� Els treballs de reparació d’uns desperfectes originats per unes
obres de l’AVE duraran fins al final del servei.
Barcelona, 14 de novembre de 2006
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya continuarà donant servei per viaúnica durant tot el dia d’avui entre les estacions d’Ildefons Cerdà i L’Hospitalet-Av. Carrilet, després de comprovar que la reparació dels desperfectes que han originat unes obres de l’AVE que es fan a l’exterior es perllongaran més hores de les previstes inicialment. Així s’ha decidit després que tècnics d’ADIF i d’FGC estudiessin l’abast dels desperfectes i la previsió de la durada del treballs de reparació.
Des de les 11.45 h i fins al final de la jornada d’avui, el servei de trens de la línia Llobregat-Anoia queda reduït a 4 trens per hora i sentit. Tots els trens doblaran el número de cotxes i pararan a totes les estacions. Aquest fet provocarà que els trens amb destinació Igualada i Manresa puguin acumular durant el viatge un retard d’uns 15 minuts.

---------------------------------------------------------------------------------

http://212.101.75.163/notes/nota_211_cat.pdf

Adequació temporal del servei de trens
a la línia Llobregat-Anoia

�� FGC s’ha vist obligada a adequar el servei de trens a la línia
Llobregat-Anoia per tal de reparar uns desperfectes originats per
unes obres alienes a l’empresa.
Barcelona, 14 de novembre de 2006
Entre les 11.45 h i les 14.45 h d’avui, el servei de trens de la línia Llobregat-Anoia quedarà reduït a 4 trens per hora i sentit, degut a unes obres que s’han de realitzar dins del túnel, a prop de l’estació de Gornal.
Aquestes obres, que obliguen a prestar servei per via única en el tram de via entre les estacions d’Ildefons Cerdà i L’Hospitalet-Av. Carrilet, tenen per objectiu reparar els desperfectes que han originat unes obres que es fan a l’exterior, alienes a FGC. En aquest període de temps, tots els trens pararan en totes les estacions. Aquest fet provocarà que els trens amb destinació Igualada i Manresa puguin acumular durant el viatge un retard d’uns 15 minuts.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Una averia a FGC :x ?
Jo,el que m'he perdut,i tot que he estat a punt d'agafar FGC,a veure si demà també hi ha via única,jejeje
Molt extrany una averia a FGC LL-A,han fet coses tipu renfe.
Lo pitjor que la empresa causant del esvalliment és,si nol'Adif,aquests d'Adif,abans feien retrassos a Renfe i ara per acabar-lo de llogar,també ho fan amb FGC.
I demà li tocarà a la L1 al metro,i la culpa,d'Adif,evidentment.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Les obres de l'AVE a l'alçada de Bellvitge han efectat la paret lateral del túnel d'FGC entre les estacions de Gornal i Sant Josep.
Segons he pogut comprovar hi ha uns 40 treballadors i tècnics d'ADIF i FGC al túnel, apuntalant la zona afectada. Una de les vies esta totalment interceptada.

Hi ha un senyor d'FGC amb el fanal vermell preparat per deturar els trens en qualsevol moment.

Només hi ha 4 trens/hora per sentit fins a Plaça Espanya a causa de la V.u.t entre Ildefons Cerdà i l'Hospitalet. Tots els trens van en doble composició i alguns amb doble i triple dotació de maquinistes, atès que molts trens han estat suprimits.

He fet fotos.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
George85
N8
N8

Post by George85 »

A veure si ara la generalitat se n'adona de la "xapuza" que esta fent ADIF i li fot un bon puro !!! :twisted:
liniadelRipollés
N10
N10

Tren a contravia i obrer portant puntals
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10

r6s8 :o
Attachments
r6s8.jpg
r6s8.jpg (30.43 KiB) Viewed 5377 times
liniadelRipollés
N10
N10

i clar...a l'inreves
Attachments
s8r6.jpg
s8r6.jpg (27.41 KiB) Viewed 5377 times
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

liniadelRipollés wrote:i clar...a l'inreves
Ostià,S8martR6Igua,jope con esta avui FGC,em sembla que me'n vaig a veure-ho,peró podré tornar?
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

La linia ja arriba a mart!
Prolongació a Jupiter JA!
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Veig que han petat els dos FGC avui :) :) :)
He anat un moment a Sant Quirze i els monitors marcava que un tren baixava tard.
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

sino?
Proxima estacio: "S8martR6Igua", Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació xD
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Ferrovi wrote:La linia ja arriba a mart!
Prolongació a Jupiter JA!
Rodalies pels anells de Saturn ja! xD
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Avui també he agafat FGC però per fer el petit tram Martorell Enllaç-Olesa. I la veritat és que s'han fet notar "les coses rares" a més d'anunciar de manera quasi eixordadora per megafonia que els trens circulaven amb freqüències de 15 minuts per causes alienes a aquests ferrocarrils. Per cert, m'ha agradat molt mentre esperava el tren cap a Olesa veure una 213 empesa per la 1000 que acaba de ser recent pintada :D

El S4 ha passat tardíssim (potser uns 40 minuts de retard ben bé), hem sortit per la via de la dreta de la doble via que hi ha a la sortida de Martorell (totalment inhabitual) on ens hem creuat amb una doble de 213 i un cop a Olesa al cap de 5 minuts ha arribat el S8/R5.

Image
galdric
N5
N5

Post by galdric »

Hola Bernat Borràs. Com ho fas per adjuntar aquest format de foto en el fòrum? Em pots dir la mecànica a seguir si et plau?

Moltes mercès.

Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

És una mica complicat d'explicar galdric, però la cosa és que jo poso les imatges al meu servidor (la meva pàgina web, pròpia) i llavors faig click a "Img" escric l'enllaç a la imatge (p.ex: http://www.trenscat.com/altres/P061114168.jpg) i torno a fer clcik a "Img".

De tota manera no sé si en general els servidors deixen fer això d'enllaçar amb la imatge i fer "crosslinking" crec que es diu :x
Jordilar

Post by Jordilar »

Trenscat wrote:. Per cert, m'ha agradat molt mentre esperava el tren cap a Olesa veure una 213 empesa per la 1000 que acaba de ser recent pintada :D
Explica't :o
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”