Sí, i amb 1.000 persones a dins. Llegir per creuremikado wrote:440-R de 2 vagons a Mataró
Suposo que la realitat deu ser que era una 447 en doble, és a dir, amb 6 cotxes, que sí té una capacitat de 1.000 places i que, a més, e sfan servir a la línia de Mataró.
La resposta és òbviaÉs ingenu preguntar-se (o preguntar-vos) si a Rodalies de Madrid hi ha tantes incidències com aquí?
Igualment, si això passés a Madrid, tots els telenotícies i diaris n'anirien plens, el PP en ple s'hagués encadenat a les escales del congrés fins que no dimitís tot el govern, i el rei hauria hagut d'intervenir demanant calma. Per arreglar-ho, el govern central hagués promés un "Plan Madrid" prometen tropocentmil milions d'euros per solucionar el problema en quatre dies.
Però és clar, aquí, per sort i/o per desgràcia, no estem a Madrid.
També és veritat que la gent del carrer de Madrid, no ho hagués permès. Recordem els exemples amb els incendis de trens que consideraven "inadequats" per les llançadores de l'AVE, la sentada a les vies del 92, etc... Aquí a BCN, en canvi, la gent passa de tot i aguanta amb resignació. Així ens va en tot.