Talgo III
Talgo III
Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Re: Talgo III
Subi wrote:miguel humano
Amb raó el pobre home era així de nihilista.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Trenscat
- N10
Hi ha gent que aquest Talgo li diu "l'Inhumano" per motius obvis...437.001 wrote:Subi, col.lega, no es diu Miguel Humano, sinó Miguel de Unamuno.
El senyor De Unamuno era humà com tu i com jo, però és que Unamuno és un cognom basc...
No és que s´equivoquéssin en escriure´l...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Doncs mira, aquí en tens un passant per Sitges, el 7 de setembre d'aquest any!Subi wrote:Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
Però a hores d'ara encara circulen pel corredor Barcelona-Bilbao-Hendaya-Salamanca, i sembla que n'hi ha per dies!
Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
I aquí tens el mateix tren, vist pel darrera!galdric wrote:Doncs mira, aquí en tens un passant per Sitges, el 7 de setembre d'aquest any!Subi wrote:Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
Però a hores d'ara encara circulen pel corredor Barcelona-Bilbao-Hendaya-Salamanca, i sembla que n'hi ha per dies!
Galderic
Ui "orique"! Si veiessis la càmera que tinc et fotries un far de riure! És una càmera digital que queda amagada al pamell de la meva mà DE PETITA QUE ÉS (i no la tinc massa grossa[la mà]), i és de la marca CASIO. Una EXLIM de 7.2 megapixels, i amb el codi; EX-Z750.orique wrote:Galderic, quina càmera utilitzes? Les fotos són molt nítides!
Jo n'estic molt content, perquè a més de fer fotos, també permet fer vídeo, i també em fa de grabadora de so. Vull dir com si fos una mini grabadora d'aquelles que porten els periodistes.
Las fotos van ésser fetes amb la resolució; 2560x1920. Celebro que t'hagin agradat. Jo no hi entenc en fotografia, això és el que diu la càmera!
Galderic.
No, home, tothom en fa, de pifiades...Subi wrote:Ho sento per la meva gran pifiada... po jo de prenuciar noms... ja la cago i escriurels... encara mes, i mira k vaig 2 cops setmana a bilbao
Hi ha molta gent, per exemple, que a l´estació de Marcén-Poliñino (línia Lleida-Tardienta-Zaragoza) li diu Marcén-Piliniño, Marcén-Poleniño, Marcén-Poliniño, Marcén-Poleñino...de vegades els noms són una mica complicats...
Ja passa...no et preocupis...
La meva em fa videos amb una molt bona qualitat de so, i el que faig és capturar el so dels videos amb un programa i voilà, ja he extret el so i el tinc en un arxiu d'audio.galdric wrote:[...]també em fa de grabadora de so. Vull dir com si fos una mini grabadora d'aquelles que porten els periodistes.[...]
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Com per exemple la mania que tenen molts de dir Sant Andreu Comptal, quan el nom li ve del Rec Comtal, l'antic canal de subministrament d'aigua a la Barcelona antiga, creat pels romans i modificat per ordre d'un dels primers Comtes de Barcelona, d'on li ve el nom.437.001 wrote: No, home, tothom en fa, de pifiades...
Suposo que el nom de l'altra estació santandreuenca prové de l'encreuament de la Meridiana amb el carrer de Concepción Arenal.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.