Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Tren de 2 pisos por Pl. Catalunya
Hola,
Lo que vosotros quereis son pruebas feacientes de que un tren de 2 pisos puede pasar, ha pasado, cabe perfectamente y que lo han visto en Pl. Catalunya ¿verdaaaaaaaad?
Como diría Mortadel:lo...
[Vosotros mode on] siiiiiiiiiiiiiiiiii [vosotros mode off]
Muy bien, aquí está la prueba de que esas unidades caben perfectamente, pueden pasar, existen, ha ocurrido y que si no colocan más de manera habitual es porque no quieren, no les da la gana de arreglar lo que debieran y así no tienen que preocuparse porque se les pidan mejoras ya que se acogen al socorrido "es que es imposibleeee, es que no se puedeeeeee".
Saludos,
Sergio
PD: Véase imagen adjunta.
Lo que vosotros quereis son pruebas feacientes de que un tren de 2 pisos puede pasar, ha pasado, cabe perfectamente y que lo han visto en Pl. Catalunya ¿verdaaaaaaaad?
Como diría Mortadel:lo...
[Vosotros mode on] siiiiiiiiiiiiiiiiii [vosotros mode off]
Muy bien, aquí está la prueba de que esas unidades caben perfectamente, pueden pasar, existen, ha ocurrido y que si no colocan más de manera habitual es porque no quieren, no les da la gana de arreglar lo que debieran y así no tienen que preocuparse porque se les pidan mejoras ya que se acogen al socorrido "es que es imposibleeee, es que no se puedeeeeee".
Saludos,
Sergio
PD: Véase imagen adjunta.
- Attachments
-
- TREN DE 2 PISOS PASANDO POR PL. CATALUÑA
- unidad450.jpg (93.92 KiB) Viewed 6014 times
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
En quant a lo que comenteu del gàlib del túnel de Montga són rumors falsos, com s'ha dit més a munt, ja que jo soc de Vilassar de Mar i he vist passar fins fa poc cada any una 450 per als corredors de la Marató Mataró - Bcn. Per tant el gàlib no és cap problema. No disposo de documentació gràfica.
Sino una altra prova, com ja vaig comentar en un altre post, és que una empresa com l'antiga RENFE o l'actual ADIF i REFNE OPERADORA tenen uns gàlibs mínims de les línies (tunels, trinxeres, etc) i uns gàlibs màxims de UT's, per la qual cosa el tren amb gàlib més gran i el tunel amb el més petit han de serr compatibles...
Saludus!!
Altaria.
Sino una altra prova, com ja vaig comentar en un altre post, és que una empresa com l'antiga RENFE o l'actual ADIF i REFNE OPERADORA tenen uns gàlibs mínims de les línies (tunels, trinxeres, etc) i uns gàlibs màxims de UT's, per la qual cosa el tren amb gàlib més gran i el tunel amb el més petit han de serr compatibles...
Saludus!!
Altaria.
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
450 per C1
Exacte, com aneu dient pel tunel de Montgat hi caben perfectament les 450 i 451 i per pl. Catalunya no els hi dona la gana de fer obres, ja sabem però, qiue suposaria molts maldecaps per a tothom fer obres a l'estació més cèntrica de Barcelona. Si posessin unitats 450 i 451 a la linia C1 s'acabarien els problemes que tenim ara com la puntualitat i el fet que la gent no pot seure perquè sempre van plens. I amb l'arribada dels civia no crec que solucionem res, només una mica.
No és broma peró una amiga del Masnu m'ha trucat aquest matí dient que havia vist una unitat de dos pisos per la R1 mentre ella estava passejant pel passeig marítiín,que fot una 451 o 450 a la línia del Maresme?
Per cert,llegint aquest fòrum;els de renfe o TMB han pensat en arreclar el pont de la L3 perqué hi cabiguen trens de dos pisos.
Al.lucinó una 451 al Masnou!
A renfe cada día fan coses més rares.
Per cert,llegint aquest fòrum;els de renfe o TMB han pensat en arreclar el pont de la L3 perqué hi cabiguen trens de dos pisos.
Al.lucinó una 451 al Masnou!
A renfe cada día fan coses més rares.
Sí,peró la R1 i la R4 penso que haurien de disposar de trens de dos pisos,encara que només sigui a hores puntes,peró esque la gran quantitat de gent que ultiliza aquestes linies és massa,i clar,segons tinc entès,molta gent és queda tirada.
També vaig llegir que una 451 va passar per plaça Catalunya en un servei regional a Lleida vía Manresa,em pregunto sí feia rebots al tram manresa-Calaf?
També vaig llegir que una 451 va passar per plaça Catalunya en un servei regional a Lleida vía Manresa,em pregunto sí feia rebots al tram manresa-Calaf?
Puc jurar que vaig llegir en un forum de un noi va anar d'Hospitalet a Lleida via Plaça catalunya i manresa-Calaf,intentaré buscar el fil.fantito wrote:A hores punta el que cal són trens ràpids que en 2 minuts puguin buidar tot el passatge i no en 6 minuts.
Per la Pl. catalunya han passat moltíssimes vegades les 450/451.
Cap 450/451 ha passat de Manresa cap a Lleida.
Durant un cert temps es va traslladar una 450 a Lleida per fer el primer servei de Cervera a Lleida. Evidentment va passar per Valls o Reus cap a Lleida.
Una 451 fa fer un Barcelona Torelló en un viatge especial de la federació catalana d'amics de ferrocarril fa uns 2 anys.
L'ultim dia que he vist una 450/451 a Plaça Catalunya va ser el 30 d'octubre del 2006 quan l'averia de Sagrera Clot. Al davant anava el Talgo Sevilla - Barcelona.
Les 450 han arribat a fer trajectes molt raros:
- Pamplona - Madrid per una final de la copa del rei que jugaba l'Osasuna.
- Durant una época el Regional Madrid - Jaen. 4h en seients durs.
En general les 450 poden circular per qualsevol linia
L'ultim dia que he vist una 450/451 a Plaça Catalunya va ser el 30 d'octubre del 2006 quan l'averia de Sagrera Clot. Al davant anava el Talgo Sevilla - Barcelona.
Les 450 han arribat a fer trajectes molt raros:
- Pamplona - Madrid per una final de la copa del rei que jugaba l'Osasuna.
- Durant una época el Regional Madrid - Jaen. 4h en seients durs.
En general les 450 poden circular per qualsevol linia
Existeix el mite aquest del regional Barcelona - Lleida via Manresa fet per una 450 o 451, a més conec la persona que va fer aquest suposat viatje. Malauradament no hi ha cap foto que corrovori la confirmació d'aquesta circualació, per tant de moment no es pot afirmar que els bucs hagin circualt per aquesta línia.
Salut,
Salut,
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Impressionant
Si senyor. Segurament l'obra d'enginyeria més important i impressionant de tot Catalunya i la més oculta. Sense aquests ferros, la Plaça Catalunya no hi seria.
Varies coses:
-Tema "encotxar" i "desencotxar": L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada. Què és això de que no es posen trens de dos pisos perquè per l'escala només hi pot passar una persona a la vegada??? Si es fiquen trens de dos pisos a la costa, no és perquè posin unitats de tres vagons i s'ha acabat el bròquil. Bé que tots els trens de dos pisos que fan el trajecte Sant Andreu Comtal - Sant Vincenç de Calders, són de sis vagons, no? Doncs ja està. I si enlloc de sortir per la porta del mig, has de caminar fins a un extrem del vagó, doncs ho fas i punt.
D'altra banda... una vegada, a l'Ampolla (encara no existia el Corredor Mediterrani) vaig veure un tren de dos pisos amb màquina japonesa, procedent del cantó València, i (al menys, segons el plafó frontal) amb destinació Cervera de la Marenda. Estic parlant que deuria ser l'estiu del 92 (i jo tenia 11 anys... ). No sé quina relació de trens hi hauria en aquell moment entre València, Barcelona i la frontera.
-Tema "encotxar" i "desencotxar": L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada. Què és això de que no es posen trens de dos pisos perquè per l'escala només hi pot passar una persona a la vegada??? Si es fiquen trens de dos pisos a la costa, no és perquè posin unitats de tres vagons i s'ha acabat el bròquil. Bé que tots els trens de dos pisos que fan el trajecte Sant Andreu Comtal - Sant Vincenç de Calders, són de sis vagons, no? Doncs ja està. I si enlloc de sortir per la porta del mig, has de caminar fins a un extrem del vagó, doncs ho fas i punt.
D'altra banda... una vegada, a l'Ampolla (encara no existia el Corredor Mediterrani) vaig veure un tren de dos pisos amb màquina japonesa, procedent del cantó València, i (al menys, segons el plafó frontal) amb destinació Cervera de la Marenda. Estic parlant que deuria ser l'estiu del 92 (i jo tenia 11 anys... ). No sé quina relació de trens hi hauria en aquell moment entre València, Barcelona i la frontera.
No és cap xorrada, sino q és el motiu (juntament amb la baixa acceleració d'aquestes unitats, poc adient per a un trajecte amb interestacions curtes) pq els trens de dos pisos circulin per la C2 i no per la C1.Jordi Freixas wrote:L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada.
Vaja, és una obvietat pròpia de Barri Sèsam:
Epi: Hola Blas, tengo una duda
Blas: Dime Epi, ¿qué duda tienes?
Epi: Qué tarda más en desalojarse, ¿un tren q cada coche tiene una capacidad de 342 plazas y tiene 2 puertas, o uno q tiene 235 plazas y 3 puertas?
Blas: Epi, eres idiota
Epi: Eso en la cama no me lo dices, pillín
Mmmmm...
Doncs vés tu mateix amb un cronòmetre i compara els temps entre una unitat estàndar i una de doble pis. Ja veuràs, ja...Jordi Freixas wrote:L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Penso que les unitats 450 i 451 haurien de dedicar-se exclusivament a realitzar serveis Civis i no Rodalies-a-seques. Crec que són idònies per a serveis de poques parades i gran velocitat. A més a més, crec que fan falta molts Civis a Rodalies Barcelona. Si els posessin a la R4 Nord crec que agafarien molts usuaris de FGC, sobretot de Terrassa. A la R1 també causarien furor.
S'han de dedicar a les línies que van saturades, no a aquelles que no agafa ni Deu. Es a dir, R2 Sud (sobretot a l'estiu i caps de setmana) i R1 Nord com a mínim. A la R4 no cal precisament perquè ja hi ha FGC i mai no hi haurà tanta ocupació com a les línies de la costa.Watermark wrote:Penso que les unitats 450 i 451 haurien de dedicar-se exclusivament a realitzar serveis Civis i no Rodalies-a-seques. Crec que són idònies per a serveis de poques parades i gran velocitat. A més a més, crec que fan falta molts Civis a Rodalies Barcelona. Si els posessin a la R4 Nord crec que agafarien molts usuaris de FGC, sobretot de Terrassa. A la R1 també causarien furor.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.